Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

mini tractoare mitsubishi

* * * * - 2 votes
  • Please log in to reply
216 replies to this topic

#163
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003

 adriandincagovora, on 22 martie 2020 - 18:00, said:

kind o sa skimb
Sa stii ca de obicei nu raspund cuiva care se exprima in halul asta, ca nu suntem aici ca sa batjocorim limba Romana.

Vezi ca undeva pe pompa de injectie e un surub aerisitor, ca sa pornesti mai usor dupa ce o golesti.

Conducta groasa de ulei trebuie sa fie aia care aduce ulei catre pompa. Normal ar fi ca in capatul ei, la intrare, sa fie filtrul hidraulic. Dar nu mai stiu daca asa era la al meu.
Nu am cine stie ce experienta cu tractoarele, dar ma indoiesc sa existe filtru hidraulic de hartie. Poate doar daca la tractorasul tau e ca la motocicleta: uleiul de motor si de transmisie sunt la comun.

Iar uleiul pus de tine e perfect pentru transmisie. In plus, e genul de ulei care poate fi folosit atat la transmisii cat si la motoare.

#164
adriandincagovora

adriandincagovora

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 16.11.2010
Iti multumesc si pt informatii si pt corectura(eram afara,era frig,eram cam grabit si de aceea)
Filtrele de ulei sunt diferite,la modelul meu cel pt hidraulic este pe conducta mare intre pompa si cutie
Am scos joja de la hidraulic si se vede fluxul de ulei care este circulat
Totusi uleiul mi se pare putin cam vascos in comparatie cu cel hidraulic pe care il puneam in pasquali

#165
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Poti sa pui niste poze cu filtrul hidraulic? Sunt doar curios, de ajutat nu stiu daca pot ajuta cu ceva.

Ma refer si la zona in care e instalat pe tractor, nu neaparat filtrul in sine.

#166
adriandincagovora

adriandincagovora

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 16.11.2010
In partea stanga,sub ambreiaj,nu.i ca cel tip sita de pe mt 180....e un grup cu tractorase japoneze pe fb...le.am postat acolo...foarte de treaba baietii

#167
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Aha, vad ca se merge pe ideea ca trebuie ATF. N-ar fi exclus, ca nu stiu cum e cu tractorasele astea mai vechi, ce soi de transmisie or avea.

Auzi, dar nu ai etichete pe sub capota cu intervalele de verificari si service, tipurile de ulei folosite la transmisii, motor, etc? La mine e un mare tabel sub capota din care afli tot. Bine, recomanda ulei gros, SAE 80, eu am trecut la UTTO 10W30.
La finele zice SAE 250, dar nu mai gasesc asa ceva, asa ca pun T80-T90.

#168
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
3nic, am nevoie de experienta ta cu tractorasul.


Cred ca am aflat, in sfarsit, ce becuri trebuiesc la farurile astea. Probabil PX15D 12V 25/25W
Dupa ce ma asigur ca asta e soclul, caut ceva puternic cu LED. Am deja proiectoarele cu led instalate separat, dar as pune si farurile lui in functiune.

Tractorasul asta are Service Indicator? E acel bec CHG de pe ceasul de bord. Nu-mi dau seama de ce pana acum nu se aprindea, dar am umblat pe acolo si merge.
Cum il resetez, oare? Si ce indica de fapt? Intervalele de schimb ulei motor?

Am facut sa mearga lumina din ceasul de bord. Firul lui nu mai era conectat la intrerupatorul de lumini, il izolasem ca nu stiam de unde vine.

Becul de presiune ulei e ok, dar nu mai e sonda. E legat un manometru, in schimb. Tu cum ai?

As fi vrut sa desfac ceasul, sa vad de ce nu mai inregistreaza orele lucrate, dar pare incapsulat, nu se poate desface asa usor si fara urme. Turometrul merge.

#169
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Am gasit chestii interesante aici, dar nu-i vad livrand in Romania. Burduf de schimbator viteze, paharel filtru motorina, etc
https://tractorandti...hi-satoh-parts/

Si.... o raritate:
https://tractorandti...draulic-filter/

#170
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Ha ha, acel chg trebuie sa fie martorul de incarcare (alternator). Stiam asta si nu stiu ce m-a apucat azi sa inventez service indicator.

Ramane problema tahometrului pe care nu cred ca-l pot desface.

#171
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Interventiile tipului astuia pe al sau D2350 sunt de retinut. Cred ca a prins un tractor mai chinuit.
https://www.tractorb...earchid=7110561

#172
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Ai cumva o schema electrica?
Caut un loc sa leg la masa un fir care era tras la contact si nu cred ca era corect.

Poti sa te uiti sub bord, sub rezistenta-martor de bujii? Are doua fire la un capat si un fir (negru-alb) la celalalt. Ma intereseaza unde e legat asta negru-alb.


Si mai vad ca siguranta din mijloc nu e folosita. Are doua fire subtiri, un verde-galben si un verde-albastru care nu stiu ce rol ar avea. La capatul celalalt al sigurantei nu e legat nimic.
Asa, imi pare ca merg toate pe tractor: faruri, semnalizari, becuri in bord, bujii, pornirea. Ce ar mai putea fi? Poate era pentru ceva optionale.

#173
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Intre timp am lamurit pe alt topic: https://forum.softpe...8#entry26144474
As face o mare prostie sa leg ala la masa, cred ca s-ar arde imediat martorul din bord ( e facut pentru doar 1V, nu 12).

Totusi, daca ai scheme electrice sau orice documentatie pentru seria asta Dxx50 de la Mitsubishi, le vreau si eu, ca nu am nimic.

#174
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Cred ca avea legatura la masa foarte slaba.
Fisa aia plata care vine de la baterie era aplicata pe o portiune ce pare vopsita bine (nu vad bine locul, e inaccesibil), presata cu o saiba plata care unde nu avea vopsea avea rugina. Saiba plata impinsa printr-o grover intepenita in rugina pe un surub cu filet vopsit-ruginit.
Reteta perfecta.

Poate ca din cauza asta nu ducea bujii + electromotor in acelasi timp. Testez dupa ce pun masa la loc.
Si tocmai eliminasem firul de bujii de pe pozitia start, il izolasem bine.

#175
3nicu

3nicu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 08.04.2013

 til, on 27 martie 2020 - 00:12, said:

3nic, am nevoie de experienta ta cu tractorasul.


Cred ca am aflat, in sfarsit, ce becuri trebuiesc la farurile astea. Probabil PX15D 12V 25/25W
Dupa ce ma asigur ca asta e soclul, caut ceva puternic cu LED. Am deja proiectoarele cu led instalate separat, dar as pune si farurile lui in functiune.

Tractorasul asta are Service Indicator? E acel bec CHG de pe ceasul de bord. Nu-mi dau seama de ce pana acum nu se aprindea, dar am umblat pe acolo si merge.
Cum il resetez, oare? Si ce indica de fapt? Intervalele de schimb ulei motor?

Am facut sa mearga lumina din ceasul de bord. Firul lui nu mai era conectat la intrerupatorul de lumini, il izolasem ca nu stiam de unde vine.

Becul de presiune ulei e ok, dar nu mai e sonda. E legat un manometru, in schimb. Tu cum ai?

As fi vrut sa desfac ceasul, sa vad de ce nu mai inregistreaza orele lucrate, dar pare incapsulat, nu se poate desface asa usor si fara urme. Turometrul merge.

eu am desfacut ceasu turometru dar eu am trei becuri unu e presiunea la ulei unu e indicator daca nu incarca daca e vriun defect la instalatia electrica ex. bec ars siguranta arsa etc si unu ilumineaza ciasu  atat sau poate nu inteleg eu ce spui chiar eri am terminat cu proiectoarele de montat in locu sondei de ulei am montat un manometru de la 650 care e mult mai explicit decat sonda pentru ca vad tot timpu presiunea in functie de temperatura motorului pentru ca si la apa am pus manometru si cand se incinge scade si presiunea la ulei si asa pot lua o hotarare cand sa - l las sa se mai raceasca

 til, on 29 martie 2020 - 22:19, said:

Intre timp am lamurit pe alt topic: https://forum.softpe...8#entry26144474
As face o mare prostie sa leg ala la masa, cred ca s-ar arde imediat martorul din bord ( e facut pentru doar 1V, nu 12).

Totusi, daca ai scheme electrice sau orice documentatie pentru seria asta Dxx50 de la Mitsubishi, le vreau si eu, ca nu am nimic.

eu am scos de pe adresale care sant puse de tine la inceputu acestui subiect de discutii dar nu prea am nevoie de shema electrica la acest tip de tr. este simpla vezi ca pe becul galben care vb. mai sus este conectat la un circuit cu avertizor sonor compus dintrun clancson f.mic inseriat cu o dioda

#176
gabimilo1

gabimilo1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 966
  • Înscris: 10.01.2011
@til, ai rezolvat cu ceasul de ore?

acolo ar trebui sa ai un minus si un plus de pe alternator sau dinam (depinde ce ai), ca sa alimenteze ceasul numai cin e motorul in miscare.

la tine e defect ceasul sau de ce voiai sa-l desfaci?

#177
3nicu

3nicu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 08.04.2013

 til, on 29 martie 2020 - 18:43, said:

Ai cumva o schema electrica?
Caut un loc sa leg la masa un fir care era tras la contact si nu cred ca era corect.

Poti sa te uiti sub bord, sub rezistenta-martor de bujii? Are doua fire la un capat si un fir (negru-alb) la celalalt. Ma intereseaza unde e legat asta negru-alb.


Si mai vad ca siguranta din mijloc nu e folosita. Are doua fire subtiri, un verde-galben si un verde-albastru care nu stiu ce rol ar avea. La capatul celalalt al sigurantei nu e legat nimic.
Asa, imi pare ca merg toate pe tractor: faruri, semnalizari, becuri in bord, bujii, pornirea. Ce ar mai putea fi? Poate era pentru ceva optionale.

 til, on 29 martie 2020 - 18:43, said:

Ai cumva o schema electrica?
Caut un loc sa leg la masa un fir care era tras la contact si nu cred ca era corect.

Poti sa te uiti sub bord, sub rezistenta-martor de bujii? Are doua fire la un capat si un fir (negru-alb) la celalalt. Ma intereseaza unde e legat asta negru-alb.


Si mai vad ca siguranta din mijloc nu e folosita. Are doua fire subtiri, un verde-galben si un verde-albastru care nu stiu ce rol ar avea. La capatul celalalt al sigurantei nu e legat nimic.
Asa, imi pare ca merg toate pe tractor: faruri, semnalizari, becuri in bord, bujii, pornirea. Ce ar mai putea fi? Poate era pentru ceva optionale.

verde le este de la semnalizare

#178
3nicu

3nicu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 08.04.2013

 til, on 30 martie 2020 - 23:51, said:

Cred ca avea legatura la masa foarte slaba.
Fisa aia plata care vine de la baterie era aplicata pe o portiune ce pare vopsita bine (nu vad bine locul, e inaccesibil), presata cu o saiba plata care unde nu avea vopsea avea rugina. Saiba plata impinsa printr-o grover intepenita in rugina pe un surub cu filet vopsit-ruginit.
Reteta perfecta.

Poate ca din cauza asta nu ducea bujii + electromotor in acelasi timp. Testez dupa ce pun masa la loc.
Si tocmai eliminasem firul de bujii de pe pozitia start, il izolasem bine.

bujiile nu sant actionate simultan cu electromotoru nu este nici indicat deoaarece suprasoliciti instalatia si bateria

Edited by 3nicu, 31 March 2020 - 15:18.


#179
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
3nicu, ai desfacut ceasul adica l-ai facut bucati sau doar l-ai dat jos din bord?
E ceasul original, tot trei becuri am si eu: lumina de fundal, martor de incarcare (CHG) si martor de presiune ulei (OIL).

Ca si la tine si al meu a venit cu manometru de U650, deci becul OIL nu mai functioneaza (dar instalatia e ok - daca pun firul sondei la masa se aprinde beculetul).

Am luat sonda de temperatura, ca sa functioneze si becul verde din bord care se aprinde cand fierbe motorul. E cum spuneai, de 115grade. Cam mult.

Am facut si stutul de scurgere din bloc: am infiletat un aerisitor de etrier exact in pozitia in care era originalul. Deci perpendicular pe dop, nu in dosul lui, cum ai rezolvat tu.

Apoi am comandat setul asta, ca ar avea acelasi filet la sonda (M14x1.5) si as avea display cu temperatura motorului.
Prolema e ca a venit cu filet M10x1 la sonda...
https://www.emag.ro/...4/pd/DXHTNLBBM/


Gabi, nu am fir care sa vina la turometru. Sunt doar firele care merg la becurile din ceas.

#180
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003

 3nicu, on 31 martie 2020 - 15:14, said:

bujiile nu sant actionate simultan cu electromotoru nu este nici indicat deoaarece suprasoliciti instalatia si bateria
Asa gandeam si eu... dar asa e schema electrica, atat la Mitsubishi cat si la Kubota, deci probabil toate au folosit asa la un moment dat.
Cand pui bujiile trece curent prin martorul din bord pana-l inrosesti. Apoi cand dai start nu mai trece si prin cel din bord, probabil ca sa nu-l arzi. Dar startul conecteaza si bujiile.

La halul in care era conectata masa, e foarte probabil ca problema avuta pana acum sa fi fost de acolo, de la legatura slaba a bateriei la sasiu.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate