Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
Last Updated: Nov 09 2023 20:31, Started by
c_predoiu
, Jul 14 2010 22:27
·
16
#1765
Posted 20 February 2015 - 22:30
narcisbucatariu, on 09 februarie 2015 - 14:06, said:
Eu nu tind neaparat sa imi iau unul cu cabina. Sincer, cu cat e mai ieftin, cu atat mai bine. Dar ca sa iau unul bun stiu ca nu trebuie sa ma hazardesc la cateva sute de euro. Ok, spune-mi si pe limba mea ce e DT. Nu rade!! Toti avem un inceput. Am avut fiat 450, 4x2 si am fost foarte foarte multumit de el, consumul era incredibil de mic doar ca ; ducea destul de greu freza de 1.80 , la deal cu plugul mai mult patina . Depinde la ce il folosesti ca modele 450 480 500 540 550 600 640 toate sunt modele foarte fiabile |
#1766
Posted 22 February 2015 - 08:44
valiandrei36, on 20 februarie 2015 - 21:33, said:
mersi Tudore,ma gindeam ca poate mai exista si alte variante,ca asta cred ca stim cu toti sa lasam tractorul sa mearga citeva ore la relanti pina se face oglina pe camasi!cineva zicea ca prima data se face rodajul la rece,adica se pun toate in tractor,antigel,ulei filtru tot ce trebuie ca si cind e pregatit pentru munca numai ca nu se monteaza injectoarele si apoi se remorcheaza cu alt tractor se pune contactul si se introduce in treapta 3sau4 depinde de cutie ca si cum ai vrea sa pornesti cind esti tras numai ca nu se produce compresie ca nu are injectoarele si se trage tractorul asa un timp banuiesc ca nu mai mult de 5 min dupa care se face rodajul la cald cum ai zis tu si apoi in sarcina circa 50 ore dar cu sarcina usoara,de exemplu o remorca goala sau ceva usor agatat de el dar cu mers normal fara bruscari sau turatii mari!am omis sa spun ca dupa rodajul in relanti pe loc(rodajul la cald)se schimba uleiul si filtrul de ulei,si apoi inca odata dupa rodajul de 50 de ore cu sarcina usoara la fel se schima uleiul si filtru!Cine a spus toata treaba asta mi-a garantat ca viata motorului va creste cu citiva ani buni daca se urmeaza pasi pe care i-am descris eu aici,acum trageti si voi concluziile cum credeti sau sa auzim si alte pareri despre acest lucru!eu ma gindesc serios si as incerca aceasta varianta,desi este cam costisitoare dar inca sint in stagiul de gindire acum sa vedem si de ce buget dispunem!astept si alte pareri!multumesc! Salut, Mi-am facut si eu motorul de o saptamana la Cluj, la fostul SMA (pistoane segmenti camasi ); mi se par buni profesionisti cei de acolo. Acum urmeaza sa fie montat pe tractor. La rodaj mi-au spus doar sa-l pun la treburi usoare timp de 30 ore, dupa care sa-i schimb filtrul si uleiul. Logica mea ar fi ca pana se formeaza camasile si segmentii dupa camasi, frecarile sunt mai mari, tractorul se incalzeste mai tare , prin urmare se evita lucrarile grele care ar supraincalzi motorul, ducand la eventuale deformari prin dilatare etc. De altfel mi-au scos termostatul si mi-au spus sa-l pun la loc doar dupa rodaj. Nu stiu daca are sens sau logica pornitul la rece fara injectoare; acolo mi l-au testat dupa ce i-au terminat rodajele , pornit cu electromotorul , pe banc de probe si nu pe tractor (tractorul este acasa, am dus doar motorul). Si eu sunt interesat de idei bune pe acest subiect. |
#1767
Posted 23 February 2015 - 21:57
Sunt mult feluri si eu as opta pentru mersul in gol fara sa il pun in miscare sau sa trag ceva dupa el sau plimbari pana se aseaza segmenti si toate in el mai bine sta in curte si merge linistit la relantiu si totul depinde si de ulei pentru viata la motor plus exploatarea sa fie corecta.Tu faci cum crezi de cuvinta ca ii mai bine.Eu asa stiu si am vazut facut rodajul la vecinu.
|
#1768
Posted 24 February 2015 - 08:01
Treaba cu trasul fara injectoare nu mi se pare ok.Sa ma explic....doar invartind motorul cu cateva rotatii pe minut ,viteza aerului pe orificiul de 10mm este foarte mare si poate aspira mizerie.Sa nu se confunde rodajul la rece pe banc, cu trasul tractorului pe roti.Pe banc,este circuit deschis. de apa si aspiratia este conectata la un filtru.De asemenea,injectoarele sunt montate.Practic, motorul porneste imediat ce este eliberata parghia de oprire.Un asemenea rodaj,poate dura 12-16ore.Se foloseste ulei w30(M30),care se schimba inainte de pornire.Eu am incercat un astfel de rodaj la un motor de U445,folosind un motor trifazic de3kw,cu fulie dubla,iar la motor curelele erau trecute doar peste volanta.Am obtinut~350rot/min la motor;nu l-am invartit decat vre.o 6ore,cat l.am putut suprveghea.Nu pot spune care este diferenta ca si longevitate insa ,dupa rodajul asta uleiul avea nuante argintii...privit in lumina.
|
#1769
Posted 24 February 2015 - 21:26
Am un Fiat 415 si am o problema la el. Pe frig il pornesc cu spray de pornire (am impresia ca puntea aia ce leaga bujiile nu primeste curent, bujiile le-am testat in parte si merg). In fine, problema e ca am observat ca dupa ce-l pornesc apoi il opresc si-l las cateva minute, a doua oara porneste foarte greu si electromotorul invarte cam slab timp de 10 secunde, 2-3 ture apoi imi crapa bateriile. Am laut o baterie buna, de pe masina si cu bateria care e pe el porneste la a doua cheie in 3-4 secunde. Pe urma aceeasi poveste. Eu acum dau vina pe lipsa unei componente (posibil releu? vezi poza*) de pe panoul de langa sigurante care cumva nu-mi incarca cele 2 baterii. Oare e de la lipsa acelui releu sau are ceva electromotorul? Maine chem un electrician sa ne uitam putin la el, e frustrant ca am stat juma de an sa iau un tractor bun si uite ca am dat-o in bara. Mentionez ca are 2 baterii si instalatia e pe 24v.
Aici i-am schimbat garnitura de la chiuloasa, ca-mi "scuipa" apa. Attached FilesEdited by walftob, 24 February 2015 - 21:30. |
#1770
Posted 25 February 2015 - 07:26
Ce releu ai mecanic deala modelul vechi ca si la dacie pornestel si vezi cu un aparat de masura cat iti indica la relantiu si cat in sarcina adica turat ori releu ori alternatorul obosit
|
#1771
Posted 25 February 2015 - 08:36
e frustrant ca am stat juma de an sa iau un tractor bun si uite ca am dat-o in bara.
Nu dispera asa repede, nici un tractor second nu e perfect. La toate ai ceva de lucru. Multe au stat mult prin curtile strainilor pana au mers romanii sa le stranga. Singura problema a tractorului tau (si al meu) e ca e vechi de prin 1965 dar sunt foarte bune si rezistente. Sa verifici uleiurile peste tot, inclusiv la trompele spate, probabil s-au dus semerigurile si a curs uleiul. Informatii mai gasesti la topicul U 445 sunt identice la transmisie si la hidraulic. Daca vine electricianul probabil stie el sa-ti rezolve partea electrica. Poti verifica incarcarea daca ai cu ce masura la baterii daca ai in turatie vreo 28 Volti. La bujii iti vine curent cand invarti contactul pana la jumatate? Ai zis ca ai verificat bujiile, in vreo 10 secunde s-au facut albe? deci albe nu rosii. Daca nu, cumpara altele sunt cu vreo 50 de lei pe net. |
#1772
Posted 25 February 2015 - 09:30
Asa este cum zice colegul de mai sus , tractor la 50 de anisori si perfect , mai greu .
Si eu am luat un 415 , am vazut vreo 4 si abia al cincilea l-am luat , dar si asta cu problemele lui ... dar toate se rezolva pe rand . Acolo in poza respectiva lipseste piesa ce servea la incarcare a bateriilor atunci cand se facea de catre dinam , d-voastra aveti alternator , piesa respectiva nu mai avea nici o valoare ! In mod normal trebuie sa aveti un releu de 24 de volti conectat la alternator , ca doar nu o fi incarcarea pe direct cat scoate alternatorul ... ca-i de rau atunci ! Legat de buji , ale mele le-am scos afara si le-am verificat pe rand , se inrosesc in circa 45 de secunde , de albit cum spune colegul , mai mult le trebuie , n-am mai cronometrat . Eu tin contactul la jumatate (are acolo si delimitare pentru incalzire buji )si numar pana la 100 , apoi ii dau o cheie , a pornit dupa maxim trei chei , ultimile doua ture n-am mai tinut atata pe buji , probabil ca pornea si din una lunga ... si au fost cam 2-3 grade afara . Cu spray de pornire este periculos de pornit , in special la cele care au bujii incandescente pe fiecare piston ! Se face compresie mare si se sparg bujiile , patit nu la tractor , la un microbuz , dar principiul este acelasi la astea cu anticamera . Daca este pus la punct electromotorul ,(in sensul curatat , schimbate bucse , carbuni , sa nu fure curent ) baterii bune , bujii bune , filtre de combustibil schimbate , trebuie sa porneasca fara alte artificii ! Aveti grija mare la cablaj , in special la puntea dintre cele doua baterii , daca nu sunt bornele cum trebuie , cablurile deteriorate , creeaza mari probleme astea pe 24 de volti ... este un curent puternic fata de 12 volti , o simpla lipsa de contact la puntea dintre baterii poate topi pur si simplu o borna la baterie ... eu n-am patit-o , dar am avut ocazia sa vad de vreo doua ori . Pas cu pas il veti pune la punct , sincer si eu am fost dezamagit la un moment dat , cam tot jumatate de an am stat si eu pana sa adun banutii si sa-l cumpar , 2500 de euro pentru unii sunt bani de cheltuiala si distractii , pentru altii insa nu-i usor sa-i stranga ... eu zic ca-i normal sa fim un pic frustrati , dar trebuie sa fim si constienti ca o sa fie nevoie de bagat banuti ... A ... si vedeti ca bateriile trebuie sa fie cam de aceasi putere ca si amperaj , daca una-i mai tare si una mai slaba nu-i bine , in ceva timp v-a muri si cea tare , este bine de pus pereche doua noi de acelasi producator , amperaj , si curent de rupere , An-ul ala ce scrie pe toate bateriile , de incercare merge si cu doua diferite , dar nu la folosinta indelungata . Eu va doresc mult spor , Doamne ajuta ! Edited by cris1981, 25 February 2015 - 09:38. |
#1773
Posted 25 February 2015 - 09:50
Eu va recomand sa schimbati bujiile pentru o pornire mai usoara. Daca tii pe bujii 1.5 minute se slabesc bateriile pana dai la automat si probabil cand ajunge motorina pe ele se si racesc rapid.
De cand am pus bujii noi porneste la prima cheie f.rapid. Bujiile se albesc repede in vreo 7 secunde si consuma putin curent. Al meu e pe 12 volti si am gasit un model de bujii care se potrivesc, marca buna si nu scumpe cam 30 lei bucata. |
#1774
Posted 25 February 2015 - 10:06
Daca va referiti la mine cu schimbul bujiilor , m-am gandit sa la schimb , dar deocamdata nu simt nici o oboseala la invartit din cauza lor , dar este logic ce spuneti !
Am avut de gand la un moment dat chiar sa trec numai bujiile pe 12 volti , am gasit bujii marca Beru care se ptrivesc exact la dimensiuni , pret pe bucata 50 de lei , dar Beru merita , am un vw golf 2 care imi creea probleme din cauza bujiilor de proasta calitate , de 3 ierni am Beru si nu a gramuscat nici la - 24 de grade ! Atata timp cat imi merge totul ok pe 24 de volti , baterii am noi , il las asa , apoi il voi trece cu totul pe 12 volti , ati pus electromotor de Aro pe al d-voastra ? |
|
#1775
Posted 25 February 2015 - 13:30
cris1981, on 25 februarie 2015 - 10:06, said:
, ati pus electromotor de Aro pe al d-voastra ? Nu, e bosh, tractorul asa e original pe 12 v fabricat pt. Germania. bujii am pus FebiBilstein nu sunt asa bune ca Beru dar sunt ok 32lei bucata. Sa treci cu totul pe 12v e destul de costisitor. electromotor, alternator... |
#1776
Posted 25 February 2015 - 17:17
Buna am un lamborghini 854 si vreau sa ii fac schimbul de ulei. In cartea tehnica imi spune sa ii pun 15w40 insa eu ias pune 15w50 sau 15w60 de la motul deoarece am ceva gaze in baie iar 15w40 se cam incalzeste si dupa 5 6 ore de lucru intens imi cam scade presiunea la ulei pe la 1,4 1,3 asta fiind la relanti insa revine la normal de indata ce il accelerez.
A si apropo de pornire eu am al meu buji noi motorina bag doar de la mol.baterie buna, in iarna la -20 a luato din prima la a doua invartire a electromotorului. La mine pornea greu inainte datorita cablului de la baterie la electromotor era prea slab si il topea il incalzea.eu tin pe buji aproximativ 15 20 sec Edited by ioannemes, 25 February 2015 - 17:19. |
#1777
Posted 25 February 2015 - 17:57
Eu nu as folosi un ulei atat de vascos....Vei avea presiune pe manometru...insa uleiul ala va intra acolo unde intra si cel mai fluid?!
|
#1778
Posted 25 February 2015 - 19:15
gcom61, on 25 februarie 2015 - 17:57, said:
Eu nu as folosi un ulei atat de vascos....Vei avea presiune pe manometru...insa uleiul ala va intra acolo unde intra si cel mai fluid?! Edited by ioannemes, 25 February 2015 - 19:20. |
#1779
Posted 25 February 2015 - 19:58
verifica radiatorul de ulei si termostatul de ulei ( daca exista ). Uleiul pe care vrei tu sa il bagi este in intregime sintetic si nu rezista (chiar daca el este de marca si isi face treaba foarte bine pentru ce a fost proiectat), cauta unul semisintetic, pentru ca in intregime mineral nu cred sa gasesti.
|
|
#1780
Posted 25 February 2015 - 20:36
IdI1, on 25 februarie 2015 - 19:58, said:
verifica radiatorul de ulei si termostatul de ulei ( daca exista ). Uleiul pe care vrei tu sa il bagi este in intregime sintetic si nu rezista (chiar daca el este de marca si isi face treaba foarte bine pentru ce a fost proiectat), cauta unul semisintetic, pentru ca in intregime mineral nu cred sa gasesti. |
#1781
Posted 25 February 2015 - 20:46
cele sintetice sunt foarte bune pentru motoare moderne. Al tau este un pic mai vechi si necesita un seimisintetic sau mineral. Incearca un semisintetic/mineral la urmatorul schimb.
|
#1782
Posted 25 February 2015 - 21:09
Buna seara stie cineva de unde pot cumpara o pompa hidraulica pentru un John deer 1040 Dar say nu fie fabricata in turcia.
Edited by vassy_2012n, 25 February 2015 - 21:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users