Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 

Noua Dacia Logan

- - - - -
  • Please log in to reply
126 replies to this topic

#55
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
In anul 2012 cand va aparea noul Logan, poate sa apara un alt tip de Renault Fluence.
Skoda Octavia II are designul WV Passat , fabricat pana in anul 2005.
Daca va uitati pe net, la optionale, o sa vedeti ca cu 1000-2000 euro, cel mult, ai optionalele mentionate de mine mai sus.
Sunt convins ca folosirea tablii galvanizate nu va ridica foarte mult pretul autoturismului.Renault are avantajul de-a putea folosi piese si componente auto de la celelalte modele auto pe care le detine.Asta inseamna reducerea cheltuielilor de fabricatie.
In fine, daca se doreste, se poate oferi romanului o masina cu alura occidentala, de calitate, echipata decent, care sa isi merite banii.
Oricum, daca am retinut bine, din anul 2014-2015, toate autoturismele fabricate in U.E. vor fi echipate din motive de siguranta, obligatoriu, standard, cu ABS, airbaguri, ESP si AC(manual)asa ca nu vad de ce Dacia nu ar face acest lucru din anul 2012, cand va fi lansat Loganul II.

#56
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
ca sa poata sa-ti puna tie optinonale non-lowcost pe o masina low cost va creste pretul de productie la toate masinile.
pt ca sa-ti puna pe masina ta nu stiu ce optionala, singura masina din ultimele 1000 produse care are acea jucarie, pe producator il va costa  mult prea mult.
odata ca e vb de logistica. piesa nu ajunge de la furnizor direct la tine in masina. mai trece prin niste maini cineva trebuie sa stie tot timpul unde este.
dupa aia, una e sa comanzi la un furnizor 200.000 de repere identice si alta e sa comanzi 200. difera f mult pretul.
alt aspect este ca scolesti si platesti muncitotul pt o competenta pe care nu o va folosi aproape niciodata.
fiabilitatea reperului respectiv. fiind f putine nu vor avea feedback sa previna eventualele probleme pt ca la orice model, se mai fac ajustari din mers.
si multe altele.
nu mai comaprati masinile cu calculatoarele sau cu ce le comparati voi de va vin idei de genul
ar fi bine sa aiba nu stiu ce optionale, sa fie acolo in caz ca...
nu o sa vedeti asa ceva la un low cost (de succes).

#57
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,394
  • Înscris: 02.07.2005
si mai low cost ... fuck
Decat daca ar fi acelasi Logan la bani mai putini ca daca mai scot o bara de stabilizare; mai scot niste suruburi si pun motor de mobra.... not funny

#58
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
Dupa cum am afirmat mai sus, este o directiva U.E. care va intra in vigoare undeva prin 2014-2015 si care va obliga toti constructorii auto de pe teritoriul U.E. sa echipeze standard autoturismele cu ABS, airbag-uri, ESP si A.C. Ma indoiesc ca aceasta directiva nu se va aplica si la Dacia.
Orice fabrica are mai multi furnizori, asa cum are Renault si in prezent.Motorul de pe Dacia este Renault.Accesoriile folosite se  afla deja in stocul fabricantului Renault.Nu se cumpara ceva nou, ci se foloseste stocul existent.
Noul Logan trebuie sa fie cel putin la fel de reusit ca si Opel Astra Classic sau Hyundai Accent, daca vrea sa aiba vanzari.In ziua de azi toti vrem sa cumparam de banii pe care ii avem ce este mai bun.

http://www.auto.ro/d...012--51008.html

http://www.*****.com...e-putere-136-cp

http://www.zf.ro/com...cod-x52-6732196

http://www.dailybusi...-low-cost-31938

#59
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007

View Postfredy2007, on 15th September 2010, 16:31, said:

Ceea ce face diferenta dintre WV si Skoda sau Seat, de exemplu. :)
skoda ti se pare low cost fata de vw? avem noi romanii nevoie de o masina care sa treaca bine de 10,000 de euro? eu zic ca nu, asadar chiar nu avem nevoie de masini foarte apropiate de reno. si cand zic asta zic din prisma pretului. ca daca o fac ca un reno atunci si pretul automat urca.
o clima automata, un interior mai prietenos, esp, airbaguri cortina, mai multe stele la euroncap, un pic mai stabila, fiabilitate....cam astea ar trebui sa fie atuurile si modificarile pt Logan 2012 sau cand o fi. si bineinteles pretul, care trebuie sa ramana la fel ca sa o poata cumpara romanul.

dar am un sentiment ca reno usor usor vrea sa ridice stacheta marcii Dacia. adica sa faca masini din ce in ce mai scumpe, evident poate si un pic mai calitative. probabil fac asta pentru occident unde marca dacia e foarte bine vazuta si acolo e posibil sa aiba succes ceva modele mai scumpe, dar aici in romania pt romanul de rand nu ne-ar incata cu nimic daca ar face o masina mai scumpa. si-ar permite-o din ce in ce mai putini :).

Edited by bossake, 15 September 2010 - 20:08.


#60
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,640
  • Înscris: 02.10.2009
Sefu francez a zis de Logan, nu a pomenit "Dacia" intrucat Loganul se face deja in mai multe tari, cu preturi usor diferite pe piete diferite. Poate sustine cineva ca precis Logan va mai fi fabricat la Pitesti? Marca apartine Renault.
E de asteptat sa fie un numar restrans de variante cu optionale incluse, nu fiecare client vrea asta si nu ailalta, etc. Asta se intampla deja la multe marci, daca vrei o anume optiune trebuie sa iei varianta care are acea optiune, chiar daca vei da o gramada de bani si pe alte optiuni pe care nu le vrei.  Poate doar varianta de baza, "cheala" la minimum conform UE sa fie "low cost".
A mai zis de componente ieftine si asta poate insemna "de productie asiatica".
ABS, ESP, airbaguri, etc sunt si ele la randul lor bune, proaste si degeaba-doar sa fie. Ghici ce va fi instalat pe "low cost". In caz de accident tot mortu' va fi de vina, n-avea decat sa nu-si ia masina ieftina. :angry:

#61
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
mai exista cel putin un topic pe care se discuta despre Logan 2...

Noua Dacia Logan, 2012-2013


Quote

Urmatoarea generatie a Logan, aflata deja in dezvoltare, va fi mai ieftina decat actualul model, a declarat miercduri pentru 0-100.ro directorul programului Logan, Gerard Detourbet.

apare masina de 4500 euro...  :lol:

Edited by H725, 16 September 2010 - 01:10.


#62
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
...care o sa coste peste 10k.

#63
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

Quote

Loganul este deja imbatranit, cel putin pentru standardele occidentale. Din 2004 si pana in prezent, inginerii de la Dacia au incercat sa il cosmetizeze, insa, pe ansamblu, masina a depasit cu mult ''varsta morala''.
...
Francezii de la Dacia stiau de asta inca de acum 3 ani, cand au inceput sa deseneze primele schite ale noului Logan. Au lasat-o mai moale, pentru ca, in mod paradoxal, criza a ajutat Loganul. Pretul masinii vanduta prin programele de
...
''Loganul a fost destinat pietelor emergente si numai datorita crizei, a ajuns sa fie vanduta cu succes pe pietele occidentale. Noua gama X52 va depasi acest nivel. Vom vedea prima masina globala a Dacia, in fapt primul automobil destinat tuturor pietelor internationale'', afirma analistul Razvan Marinescu, de la Auto Show-room.
...
Noul model a trecut demult de faza schitelor si se afla in procesul de pre-productie. Cei 54 de furnizori locali si cei 134 furnizori externi ai Dacia au primit deja comenzile pentru noile componente.
...
in cazul noului model, ce a primit numele de cod X52, au aparut insa, pe surse, primele detalii.

"Primul model va fi cu siguranta o berlina, o masina de familie construita pe o platforma noua, tot la fel de spatioasa, insa ceva mai bine ingrijita si ma refer aici in principal la liniile caroseriei si tot ce inseamna interior", spune analistul auto Daniel Costea.

In fapt, principala schimbare va fi cea la nivelul caroseriei. Noua masina este vazuta undeva intre Renault Fluence, Ford Focus si Chevrolet Cruze.

Piesele vor proveni, in marea lor majoritate de la modelele constructorului francez aflate in productie in urmatorii 2 ani, estimeaza expertii. La nivel de motorizare, noul model va beneficia de noile motoare Euro 5 H4si H5, de 1.4 si 1.6 litri, cu emisii de carbon mai scazute si un consum de carburant mai redus. Este posibil ca cea mai ieftina varianta sa primeasca motorul K7 upgradat la Euro 5. Nu este exclus si ca viitoarea generatie Dacia sa aduca si primul model "eco", construit exclusiv pentru pietele dezvoltate.

Tot la nivel de dotari, noul model va beneficia si de o gama de dotari de clasa superioara, de la cutia automata, la faruri cu led-uri, bineinteles pentru variantele de echipare de top.
...
''Principalele atuu-uri vor fi, ca si in cazul actualului model, pretul competitiv, spatiul interior mare, portbagajul si, in general, tinuta de drum'', a mai spus acesta. De altfel, si COO-ul Group Renault, Patrick Pelata afirma, recent, ca noul model ''va avea un aspect mai modern, mai agreabil. Aceasta va fi principala sarcina a centrului din Romania, dupa Duster''.

Noul model va fi fabricat la Mioveni, insa acest lucru nu este batut in cuie. Francezii vor lua o decizie in functie de modul in care vor evolua vanzarile Duster. Daca acestea vor merge bine, noua masina ar putea fi produsa la fabricile Renault din Rusia si Maroc.

Constantin Stroe, vicepresedintele Dacia, a declarat ca noul model va fi lansat in 2012. O varianta concept ar putea fi prezentata anul viitor.

Lansarea noului model va reprezenta un adevarat moment al adevarului pentru Dacia. Asta pentru ca, in acelasi an, pe piata auto vor fi lansate mai multe modele concurente.
...
Anul viitor, Dacia va lansa un nou model, un monovolum de 7 locuri, ce va fi prezentat, cel mai probabil, la salonul auto de la Geneva, din martie 2011. Potrivit francezilor de la AutoPlus, daca la Geneva va fi prezentat conceptul, la abia la salonul de la Frankfurt vom vedea versiunea de serie. Masina va imprumuta detalii de la modelul Kangoo, una dintre noutati fiind portierele spate culisante. Preturile monovolumului Dacia vor incepe de la 11.000 de euro.
Autor: Adrian Negrescu
DB

Edited by H725, 22 September 2010 - 19:03.


#64
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Tocmai am auzit la radio: astazi a iesit pe poarta fabricii Loganul cu numarul 1.000.000. Un milion de Logane! :w00t:
E berlina de culoare alba cu motor de 1.2 si a fost achizitionat de o soferita din Bucuresti.

#65
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008

View PostMarius3k, on 12th October 2010, 22:02, said:

Tocmai am auzit la radio: astazi a iesit pe poarta fabricii Loganul cu numarul 1.000.000. Un milion de Logane! :w00t:
E berlina de culoare alba cu motor de 1.2 si a fost achizitionat de o soferita din Bucuresti.
pai parca vorbeau de la sfarsitul lui 2008 de mai mult de 1.000.000 de Logane...:huh: Sau aici e vorba de cele produse strict de fabrica Mioveni, neincluzand cele montate prin alte parti ?

#66
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Exact, made in .ro.

#67
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
http://www.gandul.in...ologiei-7499956

#68
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

Quote

Dacia: „Nu implementăm tehnologie de dragul tehnologiei”

Deci n-o sa fie Fluence-ul facut in Romania? :(

Iara o sa aiba scaune incomode, lipsa inchidere centralizata si gauri in bord in loc de casetofon si airbag la versiunile de baza, butoane de frigider si optionale (A/C automat, ESP) lipsa la apel...

#69
ageofdark

ageofdark

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,815
  • Înscris: 18.06.2007
Următoarea generație a modelului Logan  va costa mai puțin și va fi proiectată integral în România, de către inginerii din cadrul Renault Technologie Roumanie, anunță Philippe Prevel, directorul programului Logan la nivel global.

Viitorul Logan, la care inginerii români lucrează deja și care va fi lansat pe piață peste doi-trei ani, va putea fi cumpărat la un preț mai bun decât în prezent. "Viitorul Logan va fi mai ieftin. Vom căuta cele mai simple soluții și vom echipa mașina cu exact ce are nevoie clientul, nimic mai mult. Nu putem implementa tehnologie de dragul tehnologiei", spune Philippe Prevel, fostul director general al Renault Technologie Roumanie, care acum ocupă funcția de director al programului Logan la nivel global,  scrie gandul.info.

Înainte de a preda complet mandatul de director general al Renault Technologie Roumanie către Sorin Bușe, Philippe Prevel anunță rezultatele celor patru ani în care s-a construit de la zero RTR - inginerii români lucrează deja la viitorul Logan, ce va fi lansat pe piață peste doi sau trei ani.

http://www.realitate...tin_762369.html

Edited by ageofdark, 20 October 2010 - 20:49.


#70
musso

musso

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 27.06.2005
Banuiesc ca e doar o strategie de marketing, iar "noul" Logan in varianta basic (chelios) va fi mai ieftin doar decat "vechiul" Logan cu toate accesoriile incluse. Ceea ce ar insemna o acoperire pentru ei, dar nici un castig pentru noi.

#71
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Am zis eu bine si Reno pare sa confirme, ce a fost mai ieftin de proiectat si implementat, la Logan s-a facut, deci nu ma mira sa avem din nou claxon pe bat, comenzile de la geamuri pe consola fata si gauri cu capace pe usi si alte asemenea aberatii.

Macar la fiabilitate sa nu umble, ca singuri isi dau foc la valiza, daca o fac.

#72
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
E, ce sa strice la fiabilitate? Doara motoarele o sa fie din nou cele trecute deja prin viata, cu bubele rezolvate, echipamentele aditionale n-o sa aiba probleme numai daca sunt montate prost, singura treaba sa nu fie cu izolarea caroseriei. Eu tot sper sa fie un soi de Fluence romanizat cu bot gen Duster...

Edited by AlexIP, 21 October 2010 - 13:17.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate