Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Noua Dacia Logan

- - - - -
  • Please log in to reply
126 replies to this topic

#19
d26

d26

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 11.01.2010
Arata bine! Vagistii spumega

#20
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
:lol: n`au motive
poate doar pentru fumu` dens lasat de tdi uri

#21
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,995
  • Înscris: 01.08.2005
Pozele astea-s de cativa ani. Asa ca nu va faceti sperante.

#22
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

 AndyM, on 27th June 2010, 10:41, said:

Pozele astea-s de cativa ani. Asa ca nu va faceti sperante.

sint poze cu ceea ce se presupunea ca o sa fie un nou model Dacia, mai mare ca loganul, dar defapt era vorba de asa zisul noul Clio symbol din prezent:

Nou model Dacia..., Producătorul autohton testează un nou model destinat clasei compacte

Edited by H725, 27 June 2010 - 11:05.


#23
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

 Cutzu, on 25th June 2010, 15:06, said:

din 2012 vor scoate un model mai scump, cum au cei de la skoda pe octavia, la vreo 14 mii euro asa

Am zis mai demult ca urmatorul Logan va fi un Clio Symbol :rolleyes:

#24
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Inca nu se stie cum o sa arate urmatorul model de la Dacia (ma refer ca in uzina nu a juns decat BOM - Bill of Materiales). Ceea ce este prezentat mai sus este decat un photoshop nereusit si Symbol camuflat.

#25
daniel21

daniel21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,092
  • Înscris: 03.04.2006
Un pic de noul Clio Symbol cu putin Laguna 2.

#26
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
asa cum Duster este un Sandero break cu garda mare (nu toti stiu ca usile din fata sint identice), cu criza asta este de asteptat ca Logan 2 sa fie un sandero cu coada...

Edited by H725, 27 June 2010 - 19:13.


#27
alinnc

alinnc

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 540
  • Înscris: 07.07.2009
e Logan plus laguna plus astra. oricum e evolutie. deja imi imaginez un raliu cu ea.:)

#28
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007

 alinnc, on 27th June 2010, 22:42, said:

e Logan plus laguna plus astra. oricum e evolutie. deja imi imaginez un raliu cu ea.:)

De unde ai tu informatia asta? Nu de alta, dar inginerii de la RTR si cei care sunt plecati in Franta cu rezultatele auditului habar nu au cum o sa arate viitoare Dacia, se cunosc doar materialele din care o sa fie facuta. Repet, pana la ora asta nu a fost produs nici macar un surub, de abia au facut BOM-ul proiectului.

Ce dracu' va place sa trancaniti numai prostii nu stiu...

#29
alinnc

alinnc

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 540
  • Înscris: 07.07.2009

 Tom_Cat, on 27th June 2010, 22:55, said:

De unde ai tu informatia asta? Nu de alta, dar inginerii de la RTR si cei care sunt plecati in Franta cu rezultatele auditului habar nu au cum o sa arate viitoare Dacia, se cunosc doar materialele din care o sa fie facuta. Repet, pana la ora asta nu a fost produs nici macar un surub, de abia au facut BOM-ul proiectului.

Ce dracu' va place sa trancaniti numai prostii nu stiu...


??? eu vorbesc din poze :), nu se vad? nu stiu de unde sunt luate, sper ca din surse sigure ca de obicei. :D

#30
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
cred ca topicul asta ar trebui inchis

#31
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007

 Tom_Cat, on 27th June 2010, 22:55, said:

De unde ai tu informatia asta? Nu de alta, dar inginerii de la RTR si cei care sunt plecati in Franta cu rezultatele auditului habar nu au cum o sa arate viitoare Dacia, se cunosc doar materialele din care o sa fie facuta. Repet, pana la ora asta nu a fost produs nici macar un surub, de abia au facut BOM-ul proiectului.

Ce dracu' va place sa trancaniti numai prostii nu stiu...
Da, stii atat de multe si totusi atat de putine, pe bune, chiar daca stiau se apucau sa ti-o deseneze?

#32
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007

 fastcarjunkie, on 28th June 2010, 08:25, said:

Da, stii atat de multe si totusi atat de putine, pe bune, chiar daca stiau se apucau sa ti-o deseneze?

Nu, insa puteau sa imi zica ca au vazut-o. De exemplu Duster, modelul actual l-au vazut la RTR Franta cu mult inainte sa apara primele poze cu masina de serie.

#33
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,878
  • Înscris: 17.10.2003

 Tom_Cat, on 28th June 2010, 08:58, said:

... la RTR Franta ...

TCR

#34
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 18.05.2008

Quote

Cei de la Automobile Dacia vor înlocui actualul Logan în 2012 cu un model care poartă numele de cod X52.Proiectul X52 este deja la jumătatea drumului și va beneficia de motorizări mai performante, cu emisii de carbon mai scăzute și un consum de carburant mai redus. Viitoarele motorizări vor fi realizate pe aceeași arhitectură a motoarelor K7 de 1.4 și 1.6 litri.  Cel mai probabil, motorul de 1.2 litri cu 16 supape nu va primi prea multe modificări odată cu trecerea pe succesorul lui Logan.

"Avem proiecte noi și cu VW, și cu Renault. În cazul viitorului model Dacia avem în principiu aceleași motorizări, cu mici schimbări. Au devenit mai performante, cu emisii de carbon și consum de combustibil mai scăzute", a declarat Cătălin Tischer, directorul general al Mahle, furnizorul de filtre de aer pentru Dacia și alți constructori importanți la nivel european.

Cei 54 de furnizori locali și 134 de furnizori externi ai Automobile Dacia negociază cu Renault contractele pentru furnizarea de componente pentru succesorul lui Logan. Unii dintre aceștia desfășoară deja teste, iar alții au trecut la implementarea și modificarea fluxului de producție pentru a furniza piese pentru testele inginerilor Renault. Nici furnizorii nu știu însă ce aspect va avea urmașul lui Logan.

"Există posibilitatea implementării tehnologiei LED în farurile pentru Dacia. Trebuie însă să fie decizia lor. Totul ține de adaptare. Acum ne gândim la viitoarea generație Logan, la viitoarele modele și la comenzile pentru fabricile din Maroc și Rusia. Acolo este bătălia între furnizori", a declarat Gheorghe Cocian, directorul general al Elba Timișoara. Cei de la ELBA furnizează blocuri optice pentru modelele Dacia și au investit sume importante în tehnologia LED, dar depinde de Renault dacă proiectul X52 va folosi sau nu acea tehnologie.

Succesorul lui Logan va avea de furcă în 2012, deoarece același an va fi marcat de lansarea unor rivali de la Peugeot și Citroen. Pe lângă aceștia, Skoda promite de ceva vreme un model low-cost care va rivaliza Logan, iar alți constructori importanți au și ei în plan un asemenea model low-cost. Rămâne de văzut dacă Dacia-Renault va reuși să aplice din nou rețeta de succes care a caracterizat modelul Logan și în cazul celei de-a doua generație. De data aceasta, producătorul român de automobile are ochii întregii piețe din Europa aținți asupra sa.

Există șanse ca succesorul lui Logan să nu fie produs integral la Mioveni, ci la fabricile Renault din Rusia și Maroc. Problema apare la fabrica din Mioveni, care este foarte aproape de capacitatea maximă de producție – urmând să producă peste 300.000 de unități în acest an. În decursul anului 2009, cei de la Renault au dublat capacitatea de producție a fabricii Avtoframos din Moscova – aceasta fiind acum de 120.000 de unități pe an, iar fabrica din Maroc va fi gata în 2012. În cazul fabricii din Tanger, cei de la Renault anunță o capacitate de producție de 400.000 de automobile pe an.

Attached File  Logan_2.JPG   8.28K   165 downloads

sursa

Destul de dezamagitor....incep sa cred ca Logan e un fel de 1300, model cu care o sa o lalaiasca 20 de ani de acum incolo :cursing:

Edited by lacoste, 27 July 2010 - 14:12.


#35
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,394
  • Înscris: 02.07.2005
exact; dezvoltare zero; mai pun un plastic colo unnu dincolo; o carpa de alta culoare /textura si gata noul model.
PENIBIL

#36
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Si ce vrei mai, sa-l faca la nivel de pret cu Focus, Golf, etc?
Tre' sa ramana in gama low cost.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate