Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 

Noua Dacia Logan

- - - - -
  • Please log in to reply
126 replies to this topic

#37
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
treaba asta cu un plastic colo, altul dincolo, alta textura etc e valabila la mai toate marcile.
uitati-va la golf5 si 6, sau la Megane sedan sau fluence, sau megane2 si megane3. nu mai sunt diferentele alea care erau acum 10 ani. la mai toate modelele nou aparute diferentele mi se par mai mult estetice, diferente de dotari si tehnologie nu sunt foarte mari.

frumos ar fi fost sa iasa un Logan bazat pe megane2 sedan la care sa poti pune optionale ca pilot automat, clima automata,airbaguri cortina etc.

#38
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Eu zic ca intre Megane 2 si 3 sunt mai multe diferente decat un plastic diferit si alta "coaja" la exterior.

Mai mult ca sigur Logan II va trebui sa fie diferit de ce este acum, daca vrea sa mai aiba succes, actualul design deja isi arata varsta si e chiar depasit, daca ne gandim la rivalii directi, gen: Cee'd, i30, Symbol (nu este un monument al frumusetii dar e mai fes la design), Astra Classic II.

Pana nu vom avea un comunicat oficial sau niste imagini spion, gen cele cu Duster-ul, design-ul final va fi doar speculativ.

Eu zic ca nu e mare scula sa pui tehnologie LED pe anumite becuri, deja exista si pe Fabia, de ce sa nu fie si pe Logan, mai ales ca un LED nu este un bec HID.

#39
danutHD

danutHD

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,909
  • Înscris: 17.06.2009

View Postcosty_ytsoc, on 27th July 2010, 17:29, said:

exact; dezvoltare zero; mai pun un plastic colo unnu dincolo; o carpa de alta culoare /textura si gata noul model.
PENIBIL

De parca daca ar fi ridicat standardele ar fi fost mai apreciat. Uitati-va la Duster. Jumate din cei care au postat au fost impotriva designului adoptat la interior/exterior. Toti vedeati numai minusurile si v-ati fi asteptat sa coste mai nimic. Chiar de ar fi costat mai putin tot acceasi apreciere ar fi primit-o. Plus ca standarde ridicate ar insemna si cost mai ridicat si romanul nu ar plati prea multe zeci de sute de euro pe o Dacie, doar gaseste ceva sh mai bun.  :rolleyes:

Din punctul meu de vedere directia adoptata de Dacia si Renault cu Logan, Sandero, Logan facelift si Duster plus seria Black Line este una buna. Nu cred ca va iesi ceva urat, motoarele desi vechi, nu cred ca vor fi schimbate inainte sa schimbe Renault actuala generatie de motoare pe modelele sale. Mai mult de atat, daca designul va fi reusit (si sunt convins ca se va fi, asa cum a fost in ultima vreme) se va vinde. Uitati-va la timpii de asteptare pentru o Dacie noua, acum.

Nu sunt posesor de Dacie, si momentan singurul minus adevarat pe care consider ca il au cei de la Dacia este ca nu au adaugat ca dotare optionala, macar pe modelul de varf climatronic. Din motive legate de sanatatea mea nu suport aerul conditionat banal. Mai bine un geam deschis decat aer conditionat chior. Si spun asta conducand Ford Focus 2 cu asa ceva.

Asadar de la noul Logan nu m-astept la plastice mai de calitate, sau la elemente de interior complet diferite de ce este acum. Nici LED nu cred ca vor adopta, mai ales ca sunt multi producatori care inca nu au asa ceva ca dotare standard la modele mult mai scumpe. Motoarele nu cred ca vor fi schimbate, desi macar motorul pe benzina de 1400cmc si 100CP ar fi fost binevenit. Euro 5 ar trebui sa fie toate. Climatronic sau cruise control nici atat. Sa speram macar ca va avea volan si schimbator imbracate in piele ca si dotare optionala la varful de gama si asemenea si ESP-ul. Visez frumos la o trapa. :)

Pana atunci, cu bani in mana acum as avea de ales intre Ford Fiesta si Dacia Duster, prima fiind avantajata de posibilitatea adaugarii climatronicului.

Edited by danutHD, 27 July 2010 - 21:04.


#40
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepã, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Partea cu climatronicul e un mare fas. Face exact acelasi lucru, doar ca iti trimite aerul prin mai multe locuri in acelasi timp, reducand debitul fata de un AC banal. La unele modele comuta automat pe recirculare in momentul in care mergi inapoi cu masina. In rest, e acelasi aer.

#41
danutHD

danutHD

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,909
  • Înscris: 17.06.2009
Ce am spus legat de aer conditionat simplu si climatronic a fost pur din experienta avuta cu Ford Focus 2 cu aer conditinoat si Renault Megane 2 cu climatronic: 30 de minute de aer conditionat in Ford m-au dus la farmacie, in timp ce cu Renault-ul nu am avut probleme similare. Nu contest ca nu e un mare fas ca si diferenta, dar tot ce ma intereseaza este sa nu bata in mine direct. Ca si sofer am incercat sa inchid duzele de aer care bateau catre mine cand porneam a/c si am simtit o imbunatatire. Nici in casa nu suport aparatele de a/c.

Edited by danutHD, 27 July 2010 - 21:40.


#42
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepã, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Pai bre, la Megan nu functioneaza AC-ul, d-aia n-ai probleme cu el. Pe cand la Ford, te-a izbit valul de frig Polar, de aceea ai fost la farmacie. :lol:

#43
danutHD

danutHD

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,909
  • Înscris: 17.06.2009
Nu esti primul care imi spune asta. Oricum pana mi-oi lua prima masina (nu o vreau din banii lui mama si tata) o sa am timp sa studiez asta. :lol:

Revenind la viitoarea Dacia Logan sunt convins ca nu va fi mai slaba decat actualul model si ca vanzarile vor fi pe masura. Nu ramane decat sa asteptam poze spion si posibile motorizari.

Poate chiar vor aparea si monovolumul si mini-ul. ^_^

#44
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,394
  • Înscris: 02.07.2005

View PostdanutHD, on 27th July 2010, 22:03, said:

De parca daca ar fi ridicat standardele ar fi fost mai apreciat. Uitati-va la Duster. Jumate din cei care au postat au fost impotriva designului adoptat la interior/exterior. Toti vedeati numai minusurile si v-ati fi asteptat sa coste mai nimic. Chiar de ar fi costat mai putin tot acceasi apreciere ar fi primit-o. Plus ca standarde ridicate ar insemna si cost mai ridicat si romanul nu ar plati prea multe zeci de sute de euro pe o Dacie, doar gaseste ceva sh mai bun.  :rolleyes:

Din punctul meu de vedere directia adoptata de Dacia si Renault cu Logan, Sandero, Logan facelift si Duster plus seria Black Line este una buna. Nu cred ca va iesi ceva urat, motoarele desi vechi, nu cred ca vor fi schimbate inainte sa schimbe Renault actuala generatie de motoare pe modelele sale. Mai mult de atat, daca designul va fi reusit (si sunt convins ca se va fi, asa cum a fost in ultima vreme) se va vinde. Uitati-va la timpii de asteptare pentru o Dacie noua, acum.

Nu sunt posesor de Dacie, si momentan singurul minus adevarat pe care consider ca il au cei de la Dacia este ca nu au adaugat ca dotare optionala, macar pe modelul de varf climatronic. Din motive legate de sanatatea mea nu suport aerul conditionat banal. Mai bine un geam deschis decat aer conditionat chior. Si spun asta conducand Ford Focus 2 cu asa ceva.

Asadar de la noul Logan nu m-astept la plastice mai de calitate, sau la elemente de interior complet diferite de ce este acum. Nici LED nu cred ca vor adopta, mai ales ca sunt multi producatori care inca nu au asa ceva ca dotare standard la modele mult mai scumpe. Motoarele nu cred ca vor fi schimbate, desi macar motorul pe benzina de 1400cmc si 100CP ar fi fost binevenit. Euro 5 ar trebui sa fie toate. Climatronic sau cruise control nici atat. Sa speram macar ca va avea volan si schimbator imbracate in piele ca si dotare optionala la varful de gama si asemenea si ESP-ul. Visez frumos la o trapa. :)

Pana atunci, cu bani in mana acum as avea de ales intre Ford Fiesta si Dacia Duster, prima fiind avantajata de posibilitatea adaugarii climatronicului.
pai cum sa nu comentezi cand la interior schimbarile au fost minime spre deloc?

Ti se pare normal pretul pt full option la duster? mie mi se pare bataie de joc sa dai atatia bani si sa se zgarceasca la butoanele geamurilor ca sa nu mai comentam de alte chestii.





Ce au facut ei? au vazut cat este cel mai ieftin 4x4 si au pus pretul sub el ; fara sa conteze costul de productie.

Variantele mai ieftine gen 13-14000 mi se par oarecum decente;dar la varianta de top au fost clar nesimtiti

#45
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,567
  • Înscris: 14.08.2007
Eu vreau un motor de 1.4 mai bun (consum cu 10% mai mic, putere cu 20% mai mare, poluare mai mica, practic daca il fac pe 16 supape ar trebui sa fie ok), o stea in plus la siguranta, design interior/exterior imbunatatit, ceva dotari extra (gen ESP) si tabla mai bine tratata. Nu mi se pare ca cer prea mult ... siguranta deja e imbunatatita pe Sandero cu aproximativ o stea (cel putin versiunea cu airbaguri laterale are mai bine de e o stea in plus), foarte probabil ca va fi si pe noul Logan, motoare 16V sunt si de 1.2 si de 1.6 deci nu vad de ce sa nu apara si 1.4, designul deja e mai bun la Sandero si e foarte probabil ca va fi si la noul Logan .... cu ESP-ul nu sunt sigur ca il vor pune desi parca e ceva norma UE ca devine obligatoriu la un momentdat (parca asa am auzit pe undeva) ... cu tabla nu stiu ... poate au mai invatat ceva in ultimii 5 ani, Loganul meu din 2005 da oarece semne de oboseala la tabla (mici puncte de rugina pe aripile din spate), in rest se tine bine. Cel mai probabil voi schimba Logan 1 cu Logan 2 ... dar sa vedem :)

Edited by utopium, 27 July 2010 - 23:12.


#46
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Cel mai probabil sa se foloseasca repere de la alte masini low-cost/ iesite din uz ale producatorului francez. Sper sa nu faca un hibrid Symbol-Megane2-Logan :

Attached Files



#47
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Eu tot zic ca o varianta a Fluence / SM3 ar fi buna pentru Dacia. Mai taie 2 usi si iese si Dacia aia coupe... :lol:

Sau daca o sa mearga la minimul de costuri, o sa pastreze platforma B de la Nissan si o sa schimbe coaja cu alta necunoscuta pe aici (respectand elementele de design locale), cum ar fi Bluebird-ul asiatic:

[ http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4b/NISSAN_BLUEBIRD_SYLPHY_G11.jpg/800px-NISSAN_BLUEBIRD_SYLPHY_G11.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#48
musso

musso

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 27.06.2005
Urmatoarea generatie a Logan, aflata deja in dezvoltare, va fi mai ieftina decat actualul model, a declarat miercduri pentru 0-100.ro  directorul programului Logan, Gerard Detourbet. Oficialul francez a afirmat ca acest lucru este determinat de faptul ca Renault a castigat experienta vasta in fabricarea masinilor low cost. Detourbet nu a dorit sa precizeze cu cat va fi mai ieftin viitorul Logan.

“De la demararea proiectului Logan, in 2004, si pana acum, am acumulat foarte multe cunostinte in materie de fabricatie a automobilelor low cost. Logan si masinile construite pe platforma Logan (denumita tehnic B0 – n.r.) au acum acoperire globala si asta ne permite sa negociem cu multi furnizori. Astfel putem achizitiona componente la preturi foarte avantajoase si asta ne va permite ca urmatorul Logan sa fie chiar mai ieftin decat actualul”, a declarat Gerard Detourbet.

Oficialul Renault a adaugat ca noul Logan va fi un raspuns pentru competitia care se anunta puternica in urmatorii ani pe segmentul low cost si ca noul model va pastra atuurile actualului Logan, mentionand aici pretul competitiv, spatiul generos si intretinerea ieftina. Masina va avea insa un design mai modern si anumite aspecte tehnice, cum ar fi zgomotul in rulare, vor fi imbunatatite.

http://economie.hotn...ualul-model.htm

Edited by musso, 15 September 2010 - 14:18.


#49
SirLaurentiu

SirLaurentiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,697
  • Înscris: 19.05.2009
In continuare nimic despre aerodinamica si consumul excesiv :)

#50
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Ce anume?

#51
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
Daca se doreste acapararea persoanelor care de regula opteaza pentru autoturisme straine, second hand, atunci cei de la Dacia ar trebui sa iasa in fata cu un autoturism placut, aerodinamic(ar putea folosi platforma si caroseria de la Renault Fluence), confectionat din tabla galvanizata si materiale de calitate, echipat cu motoare Euro 5, ABS, ESP, calculator de bord, AC manual sau automat bizonal,airbaguri, xenoane,LED,avand o consola de bord ergonomica.Sigur, unele din aceste dotari pot sa fie si optionale, dar macar cumparatorul sa le poata avea daca vrea.
Doar asa cei de la Dacia ii vor determina pe multi romani sa renunte la confortul si siguranta  oferita de SH-urile occidentale in favoarea noului Logan, care este un autoturism nou, in garantie, usor de intretinut.
Daca se va face din nou rabat de la calitate si dotari, atunci vor pierde din nou acel segment care agreeaza SH-urile occidentale, din motive de confort si siguranta.
Ar fi bine ca reprezentantii Renault sa nu ignore faptul ca multi cumparatori romani sunt pretentiosi atunci cand selecteaza un autoturism pentru al cumpara.

Edited by fredy2007, 15 September 2010 - 15:30.


#52
SirLaurentiu

SirLaurentiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,697
  • Înscris: 19.05.2009
Si in conditiile astea ce ar mai face diferenta intre Renault si Dacia ? :)

#53
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View PostSirLaurentiu, on 15th September 2010, 16:30, said:

Si in conditiile astea ce ar mai face diferenta intre Renault si Dacia ? :)

Ceea ce face diferenta dintre WV si Skoda sau Seat, de exemplu. :)

#54
SirLaurentiu

SirLaurentiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,697
  • Înscris: 19.05.2009

View Postfredy2007, on 15th September 2010, 16:31, said:

Ceea ce face diferenta dintre WV si Skoda sau Seat, de exemplu. :)

1000-2000 de euro, ar fi o diferenta corect; dar Dacia se vrea masina low cost ... concernul wv-audi nu fabrica masini low cost ... deci nu e buna comparatia :)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate