Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?
 

Cresterea taurinelor de carne

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1445 replies to this topic

#703
dj_ovy86

dj_ovy86

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 18.08.2012
Buna,va multumesc si eu pentru sfaturile primite si date mai sus,foarte utile  incepatorilor(si eu sunt electrician si nu am avut contact cu zootechnia pana acum)...Domnilor,singura mea intrebare ii,eu am 1 tauras metis de albastru belgian si un tauras de baltata...i-am cumparat ca am avut fuarje,si din dorinta de a incerca sa fac ceva,intrebarea ii : Cel de baltata va avea acelasi spor de crestere?se va dezvolta ca si celalalt?iar daca nu ce recomandati,ca as dori sa il schimb tot cu unul de carne,daca nu creste ca si celalalt...Ma gandesc,ca sa il tin ca si taur de monta prin sat,va fi multa bataie de cap,si nu se va merita...Sanatate multa,sa auzim numa  de bine

#704
lucy56

lucy56

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 723
  • Înscris: 30.01.2012

View Postdj_ovy86, on 07 februarie 2015 - 08:13, said: