Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
rx8 cu probleme
Last Updated: Apr 09 2010 21:42, Started by
Wankel_Motors
, Apr 08 2010 12:26
·
0
#1
Posted 08 April 2010 - 12:26
stie cineva la cate turatii trebuie oprit un motor de rx8?
|
#4
Posted 08 April 2010 - 12:44
Motorul de RX8(Wankel) functioneaza in mers de la 4000RPM in sus bine, de oprit o lasi pe liber,coboara la 800-1000RPM si-l opresti,frana de motor nu este recomandat sub 4000RPM, pentru ca este un "Motor Rotativ"
|
#5
Posted 08 April 2010 - 12:56
Motorul ala are niste restrictii in exploatare....daca vrei sa-l exploatezi corect. Nu e chiar ca un motor termic oarecare....De exemplu, nu e bine sa-l opresti imediat dupa ce l-ai pornit, nici daca ai pornit motorul, ai scos masina din garaj...si vrei sa-l opresti. Chiar si in cazul ala e recomandat sa il lasi vreo 10 minute sa functioneze si abia pe urma sa-l opresti. La fel si dupa o cursa, se lasa sa se "linisteasca" vreo 10 minute. Dar, intrebarea asa cum e ea formulata e aberanta. Orice motor, se va opri la turatia lui de ralanti.
|
#6
Posted 08 April 2010 - 16:43
@Richeliu: la orice motor ce se vrea exploatat corect este bine sa se aplice ce ai scris tu acolo.
|
#7
Posted 08 April 2010 - 22:44
Cred ca el nu a pus gresit intrebarea, am o cunostinta care are acest timp de masina si cand opreste motorul o duce pana in 5000 RPM.
|
#8
Posted 08 April 2010 - 22:47
richelieu, on 8th April 2010, 13:56, said: Motorul ala are niste restrictii in exploatare....daca vrei sa-l exploatezi corect. Nu e chiar ca un motor termic oarecare....De exemplu, nu e bine sa-l opresti imediat dupa ce l-ai pornit, nici daca ai pornit motorul, ai scos masina din garaj...si vrei sa-l opresti. Chiar si in cazul ala e recomandat sa il lasi vreo 10 minute sa functioneze si abia pe urma sa-l opresti. La fel si dupa o cursa, se lasa sa se "linisteasca" vreo 10 minute. Dar, intrebarea asa cum e ea formulata e aberanta. Orice motor, se va opri la turatia lui de ralanti. |
#11
Posted 09 April 2010 - 08:55
costel_cosmin, on 8th April 2010, 23:44, said: Cred ca el nu a pus gresit intrebarea, am o cunostinta care are acest tip de masina si cand opreste motorul o duce pana in 5000 RPM. Exact, stiu si eu pe cineva care inainte de a reusi sa scape de RX8, inainte de a opri motorul din cheie il ducea la 3000 rpm si il oprea direct. Cica asa este corect conform manulalului. |
#12
Posted 09 April 2010 - 09:02
Bine ca nu trebuie si sa-i fie citita o poveste inainte de oprire.
|
#13
Posted 09 April 2010 - 09:48
#14
Posted 09 April 2010 - 11:17
briigii, on 9th April 2010, 10:02, said: Bine ca nu trebuie si sa-i fie citita o poveste inainte de oprire. Iata doar o parte dintre specificatiile ingrijirii motorului: 1. Pornirea motorului se face după aproximativ 10 secunde de la prima rotire a cheii în contact (rotirea ce aprinde becurile de bord). 2. La pornirea motorului nu trebuie apasata sub nici o formă pedala de accelerație. Motorul intră singur în parametrii normali de funcționare după 3, 5 sau 7 minute în funcție de cat de mult a fost motorul oprit și de temperatura de afara. 3. Treptele de viteză se schimbă rapid cu o apăsare scurta a pedalei de ambreiaj. 4. La 1.000 Km parcurși se completează uleiul. 5. Mașina nu trebuie să facă porniri și opriri dese. Din momentul în care a fost pornită și gata de plecare merită să o conduci măcar 10 minute în continuu pentru a evita uzura suplimentara a motorului. 6. Motorul cu care este echipată o Mazda RX-8 este un motor rotativ. Motorul RENESIS seamănă destul de bine cu motoarele avioanelor de mici dimensiuni. De aceea, motorul necesită o îngrijire mai atentă care dacă se realizează corect îl poate duce cateva sute de mii km. 7. Oprirea motorului nu se realizează brusc – ca la un autoturism normal. În momentul în care trebuie să-i oprești motorul, turezi mașina până la aproximativ 4.000 de turații, o ții constant 5 secunde și apoi oprești motorul (scoți cheile din contact). Edited by cosmin_miu, 09 April 2010 - 11:20. |
#15
Posted 09 April 2010 - 11:43
cosmin_miu, on 9th April 2010, 12:17, said: ba da i se citeste. Nu e o masina oarecare de zi cu zi ,nu e pentru blonde si pentru alti baietasi care isi cumpara autoturisme doar dupa design.In afara se fac cursuri specializate pentru a conduce si a intretine acest motor rotativ.....(nu respecti regulile fabricantului , motorul pica ). Iata doar o parte dintre specificatiile ingrijirii motorului: 1. Pornirea motorului se face după aproximativ 10 secunde de la prima rotire a cheii în contact (rotirea ce aprinde becurile de bord). 2. La pornirea motorului nu trebuie apasata sub nici o formă pedala de accelerație. Motorul intră singur în parametrii normali de funcționare după 3, 5 sau 7 minute în funcție de cat de mult a fost motorul oprit și de temperatura de afara. 3. Treptele de viteză se schimbă rapid cu o apăsare scurta a pedalei de ambreiaj. 4. La 1.000 Km parcurși se completează uleiul. 5. Mașina nu trebuie să facă porniri și opriri dese. Din momentul în care a fost pornită și gata de plecare merită să o conduci măcar 10 minute în continuu pentru a evita uzura suplimentara a motorului. 6. Motorul cu care este echipată o Mazda RX-8 este un motor rotativ. Motorul RENESIS seamănă destul de bine cu motoarele avioanelor de mici dimensiuni. De aceea, motorul necesită o îngrijire mai atentă care dacă se realizează corect îl poate duce cateva sute de mii km. 7. Oprirea motorului nu se realizează brusc – ca la un autoturism normal. În momentul în care trebuie să-i oprești motorul, turezi mașina până la aproximativ 4.000 de turații, o ții constant 5 secunde și apoi oprești motorul (scoți cheile din contact). |
|
#16
Posted 09 April 2010 - 12:11
mazda rx-8 beneficiaza acum de garantie la motor de 8 ani (160.000 km parca) si este retroactiva si pentru modelele din 2004. Eu la una noua m-as `risca`....dar la una sh in niciun caz (nu stiu cum a utilizat-o/intretinut-o primul propietarul )
Edited by cosmin_miu, 09 April 2010 - 12:11. |
#17
Posted 09 April 2010 - 12:14
cosmin_miu, on 9th April 2010, 13:11, said: mazda rx-8 beneficiaza acum de garantie la motor de 8 ani (160.000 km parca) si este retroactiva si pentru modelele din 2004. Eu la una noua m-as `risca`....dar la una sh in niciun caz (nu stiu cum a utilizat-o/intretinut-o primul propietarul ) |
#18
Posted 09 April 2010 - 12:25
Faza cu turatia la oprire...n-o stiam...cel care mi-a spus toate "maruntisurile" alea (adica un posesor ) nu mi-a zis, e posibil sa nu fi stiut nici el. Dar tocmai astea m-ar face ca, in cazul in care mi-as dori in coupe sportiv....sa scot RX8 din optiuni. Cred ca tot Honda S2K, SH, ar fi "the winner"
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users