Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
UPC porneste un nou razboi al preturilor
Last Updated: Jul 29 2010 08:04, Started by
danutz1
, Mar 26 2010 10:10
·
0
#1
Posted 26 March 2010 - 10:10
UPC isi apara locul doi pe piata TV cu preturi mai mici decat RCS&RDS si Romtelecom
UPC Romania, companie detinuta de un gigant american, a dus pretul pentru cel mai ieftin pachet de cablu TV analogic la 15 lei si ofera gratuit telefonia fixa pentru anumite pachete de servicii - in cadrul celei mai agresive oferte comerciale din istorie. UPC, numarul doi pe piata locala de servicii TV, a redus agresiv preturile pentru serviciile sale de cablu TV (CATV) si pachetele de servicii care includ internet si a ajuns sa ofere gratuit, in anumite conditii, telefonia fixa - ca parte a unei actiuni ce pare a avea drept scop strategic blocarea cresterii Romtelecom si atacarea RCS&RDS. Compania controlata de grupul american Liberty Global a redus tariful pentru cablul analogic TV de la 20 de lei la 15 lei - mutarea avand cel mai probabil in vizor orasele mici, puternic afectate de recesiune, unde pretul este cel mai important criteriu in selectarea operatorului TV. La aceasta valoare, de 15 lei, UPC are cel mai mic tarif de pe piata pentru cablul analogic TV prin com paratie cu rivalii de la RCS&RDS si chiar NextGen - compania de cablu a Romtelecom. Cel mai ieftin pachet de cablu analogic TV de la RCS&RDS costa 20 de lei pe luna, in timp ce NextGen, compania de cablu a Romtelecom, cere 16 lei pe luna. UPC a mai lansat si pachete de oferte care includ cablul analogic, respectiv: cablu TV si telefonie fixa la 15 lei pe luna (TVA inclusa) in primul an si 25 de lei pe luna in al doilea an de contract. Un alt pachet, care include si acces la net la viteze de 2 Mbps costa 37 de lei pe luna. Compania a lansat si mai multe oferte care includ servicii de cablu TV digital, cu tarife intre 35 si 51 de lei, care sunt mai mici fata de oferta anterioara a UPC. Spre exemplu, un client care semneaza acum un contract pe doi ani cu UPC pentru un pachet care include cablu digital cu 103 posturi TV, net la 12 Mbps si telefonie fixa cu apeluri nelimitate in alte retele fixe in afara orelor de varf va plati 51 de lei pe luna, fata de 70 de lei in urma cu doar cateva zile. Toate tarifele mentionate nu includ TVA. Ce a determinat insa UPC, una dintre companiile care nu sunt cunoscute pe piata prin strategiile agresive de pret - ba dimpotriva -, sa apeleze exact la aceasta metoda pentru a atrage noi clienti si a-i pastra pe cei carora le expira contractele? Unul dintre motivele pe care oficialii UPC le-ar scoate cu siguranta in primul rand in fata este restructurarea companiei din ultimii ani. Compania are in sfarsit o singura baza de date cu toti clientii - fata de cateva zeci in trecut, facturile se pot plati si cu cardul, iar dupa mai multe concedieri si schimbari de manageri organizatia este mai mica si structurata mai bine pentru a raspunde rapid schimbarilor de pe piata. Nimeni nu taie insa preturile, reducandu-si astfel profitul si veniturile, doar pentru ca organizatia este mai bine structurata si cu un numar mai mic de oameni. Intr-adevar, si in cazul UPC presiunile venite dinspre rivali sunt cele care practic obliga operatorul sa iasa la atac. In ultimii trei ani, de cand Romtelecom a (re)intrat pe piata TV - intai pe satelit si apoi pe cablu - UPC a inregistrat scaderi constante pe aceasta piata, pierzand si locul unu pe CATV in fata RCS&RDS, care s-a distantat ca lider detasat pe servicii TV in Romania. De ce lanseaza acum UPC aceasta miscare neobisnuit de agresiva? In absenta unor comentarii oficiale ale UPC, putem banui doar ca "tragaciul" a fost apasat pentru ca Romtelecom a ajuns la o distanta de mai putin de 400.000 de abonati pe TV, iar compania coordonata acum si de catre Deutsche Telekom afirma ca are bani pentru a creste si mai mult. Mai mult, nemtii au declarat in fata investitorilor ca obiectivul trasat pentru Romtelecom in Romania este sa devina numarul unu pe servicii TV pana la finele anului 2012. Problema UPC nu este cum va recupera Romtelecom in trei ani decalajul de 1,7 milioane de clienti pe TV care o desparte de RCS&RDS, ci cum se va apara pentru a nu pierde si locul doi pe piata TV. Cum UPC Romania nu pare a fi pregatita sa se lanseze in achizitii, in conditiile in care acopera cu reteaua proprie doua milioane de case - aproape dublu fata de numarul de clienti - cea mai la indemana strategie pare a fi reducerea preturilor. Toti managerii de pe piata locala condamna razboiul preturilor - pe care il considera "nociv" insa, dupa cum o arata evidenta, nimeni nu poate renunta la el. UPC are motive sa atace acum atat de agresiv in conditiile in care Guido Kerkhoff, managerul Deutsche Telekom care raspunde de Romania, a spus explicit ca Romtelecom si firma sa de cablu vor investi masiv in fibra optica. "Vom continua sa atacam piata cu al doilea brand, NextGen, pentru ca vrem sa concuram RCS&RDS, UPC si retelele de cartier cu aceeasi structura de costuri si model de business. Vom avea astfel pe piata si o oferta low-end care insa va fi profitabila in conditiile in care vom concura de la egal la egal", a spus Kerkhoff. In plus, UPC incearca sa puna RCS&RDS intr-o pozitie dificila. Va reusi compania lui Zoltan Teszari sa raspunda cu reduceri de tarife intr-un moment in care cauta finantare si ochii investitorilor sunt atintiti asupra perspectivelor financiare ale companiei? O reducere agresiva de preturi facuta de RCS&RDS pare improbabila in conditiile in care operatorul a marit de doua ori preturile de la debutul crizei, din cauza deprecierii monedelor nationale - in care are exprimate tarifele - in fata euro si a dolarului. Potrivit datelor Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii in 2008, cand operatorii aveau 5,64 milioane de clienti pe TV, romanii au platit 383 mil. euro pe acest tip de servicii. La jumatatea anului trecut, numarul de clienti pentru serviciile TV crescuse la 5,72 milioane. UPC a inregistrat anul trecut venituri de 123,4 mil. euro in Romania. http://www.zf.ro/bus...elecom-5777621/ Attached Files |
#2
Posted 26 March 2010 - 10:58
mi se pare normal sa lasi pretul jos la pachetul entry-level unde e bataia pestelui pe numarul de abonati.
asteptam reactia competitiei la serviciile premium (continut si pret) ca sa vedem miscari si in partea de sus a ofertei. |
#4
Posted 26 March 2010 - 11:10
internetul merge foarte prost la upc ca numar de abonati. daca la rds cei care au tv au si internet intr-o proportie foarte mare, la upc nu stiu daca sunt 25% abonati la internet din totalul celor care au cablu tv. parca upc are vreo 1 milion de clienti doar pe cablu analogic - fara internet si destul de greu de trecut la digital (din ce am vazut eu in zona mea par sa fie foarte multi oameni de varsta a -3-a).
rds-ul a atras clienti in primul rand prin internet - au atacat populatia activa prin reclame (cel putin la inceput cand nu aparuse digitalul la noi). mi se pare normal sa scada preturile pentru ca tot ce au lansat anul trecut digital /HD se adresa persoanelor cu venituri mai mari pe cand rds si rtc atacau cu preturi mici tocmai milionul ala cu cablu analogic. |
#5
Posted 26 March 2010 - 11:32
vlad2006, on 26th March 2010, 11:10, said: internetul merge foarte prost la upc ca numar de abonati. daca la rds cei care au tv au si internet intr-o proportie foarte mare, la upc nu stiu daca sunt 25% abonati la internet din totalul celor care au cablu tv. parca upc are vreo 1 milion de clienti doar pe cablu analogic - fara internet si destul de greu de trecut la digital (din ce am vazut eu in zona mea par sa fie foarte multi oameni de varsta a -3-a). rds-ul a atras clienti in primul rand prin internet - au atacat populatia activa prin reclame (cel putin la inceput cand nu aparuse digitalul la noi). mi se pare normal sa scada preturile pentru ca tot ce au lansat anul trecut digital /HD se adresa persoanelor cu venituri mai mari pe cand rds si rtc atacau cu preturi mici tocmai milionul ala cu cablu analogic. Anyway, clientii UPC pe net, scarbiti de acest serviciu migreaza cu totul spre alti operatori cand au posibilitatea. In afar de asta UPC pierde si cu Liga I, chiar daca e o mizerie acest campionat. Toate serviciile sunt scumpe la UPC, in special internetul cu limitari si tel fix. Si RTC a luat in calcul posibilitatea de a oferi 100Mbps pe FTTH (fibra) la preturile pe care le aplica RDS. Edited by Farrell, 26 March 2010 - 11:38. |
#6
Posted 26 March 2010 - 12:56
Quote Toate serviciile sunt scumpe la UPC, in special internetul cu limitari si tel fix. Si RTC a luat in calcul posibilitatea de a oferi 100Mbps pe FTTH (fibra) la preturile pe care le aplica RDS. Asta cam asa este. Internetul este foarte scump la UPC pt. ce ofera si daca ar fi baieti destepti si vreau sa nu piarda si clientii de internet pe care-i mai au ar trebui sa scada tarifele in asa fel incat Large-ul sa coste maximum 35 lei si Medium-ul sa fie undeva pe la 25 lei. Daca nu o sa faca aceasta miscare nu stiu daca vor ramane cu prea multi clienti pana la sfarsitul anului fie ca o sa ofere viteze mai mari sau nu asa cum se zvoneste. Sa ceri 64 lei pe luna pt. 24/4 cand concurenta cere 39 lei pe mult mai mult mi se pare absurd. Edited by macette, 26 March 2010 - 12:58. |
#7
Posted 26 March 2010 - 14:04
UPC rezista cu TVul, userii de pe TV. Pe net si telefonie UPC are mai putini clienti decat are RTC in Constanta.
Cred ca UPC e cel mai afectat de concurenta actuala. Pana si RTC a inteles ca trebuie sa bage fubra si sa vina cu viteze de 100Mbps la preturi foarte mici. Doar cei care nu au acces la serviciile RDS sau RTC mai stau pe net la UPC. Telefonia fixa nu mai reprezinta interes, ar putea sa o dea gratuit. |
#8
Posted 26 March 2010 - 14:21
cineva sa mute acest thread la fun
Quote un client care semneaza acum un contract pe doi ani cu UPC pentru un pachet care include cablu digital cu 103 posturi TV, net la 12 Mbps si telefonie fixa cu apeluri nelimitate in alte retele fixe in afara orelor de varf va plati 51 de lei pe luna, fata de 70 de lei in urma cu doar cateva zile. Toate tarifele mentionate nu includ TVA. eu, care m-am mutat de la upc la rds (de bine ce era la upc), am facut un abonament normal, fara perioade de 2 ani, in care poti sa mori de 1000 de ori, si platesc in medie 600.000 pe luna (total, tva inclus) pentru: cablu 60+ posturi + HBO & shit (serios ca nu inteleg ce posturi mai pot fi pina la 120 ) telefon naiba stie cit mobil moca internet 50 Mbps deci, mai ieftin decit UPC dupa MAREA OFERTA si mai ales nelegat de ei pentru 2 ani. deci, mutam la fun? |
#9
Posted 26 March 2010 - 14:25
Mosotti, on 26th March 2010, 14:21, said: cineva sa mute acest thread la fun eu, care m-am mutat de la upc la rds (de bine ce era la upc), am facut un abonament normal, fara perioade de 2 ani, in care poti sa mori de 1000 de ori, si platesc in medie 600.000 pe luna (total, tva inclus) pentru: cablu 60+ posturi + HBO & shit (serios ca nu inteleg ce posturi mai pot fi pina la 120 ) telefon naiba stie cit mobil moca internet 50 Mbps deci, mai ieftin decit UPC dupa MAREA OFERTA si mai ales nelegat de ei pentru 2 ani. deci, mutam la fun? |
#10
Posted 26 March 2010 - 14:37
well,
numaru unu, io am citat din primul post, acolo scria 2 ani si numaru doi, nu stiu ce intelegi prin "la pamint", insa io, care le-am avut pe amindoua, pot spune ca daca rds e la pamint, atunci upc e in strafundurile iadului si ale imbecilitatii oricum, nu conteaza, ce conteaza este ca oferta asta nu e mai buna decit la rds si cu atit mai putin sa fie atit de buna incit SA TE FACA SA PLECI DE LA RDS. si daca mai adaug si timpenia aia de fotbal, atunci majoritatea barbatilor chiar nu vor sa auda de upc |
|
#11
Posted 26 March 2010 - 14:46
Mosotti, on 26th March 2010, 14:37, said: well, numaru unu, io am citat din primul post, acolo scria 2 ani si numaru doi, nu stiu ce intelegi prin "la pamint", insa io, care le-am avut pe amindoua, pot spune ca daca rds e la pamint, atunci upc e in strafundurile iadului si ale imbecilitatii oricum, nu conteaza, ce conteaza este ca oferta asta nu e mai buna decit la rds si cu atit mai putin sa fie atit de buna incit SA TE FACA SA PLECI DE LA RDS. si daca mai adaug si timpenia aia de fotbal, atunci majoritatea barbatilor chiar nu vor sa auda de upc |
#12
Posted 26 March 2010 - 14:48
reziliat ieri abonamentul (pachetul) UPC
pot sa reduca la 1 leu abonamentul ,nu mai vreau sa aud de ei . Mosotti, on 26th March 2010, 14:37, said: well, numaru unu, io am citat din primul post, acolo scria 2 ani si numaru doi, nu stiu ce intelegi prin "la pamint", insa io, care le-am avut pe amindoua, pot spune ca daca rds e la pamint, atunci upc e in strafundurile iadului si ale imbecilitatii oricum, nu conteaza, ce conteaza este ca oferta asta nu e mai buna decit la rds si cu atit mai putin sa fie atit de buna incit SA TE FACA SA PLECI DE LA RDS. si daca mai adaug si timpenia aia de fotbal, atunci majoritatea barbatilor chiar nu vor sa auda de upc Edited by mihaipopm8, 26 March 2010 - 14:48. |
#13
Posted 26 March 2010 - 14:56
#14
Posted 26 March 2010 - 15:01
#16
Posted 26 March 2010 - 15:34
Imi place unde au ascuns TVA-ul. Trebuie sa dai click pe i-ul micut care apare in dreptul pretului ca sa iti spuna ca pretul este fara TVA.
Foarte ingenios. Si aici cablul de 14.99 lei, fara TVA. Disperare mare daca l-au ascuns asa bine si au preturi de cu 99. Vad ca se merge pe ideea de preturi mici cu orice pret Edited by danutz1, 26 March 2010 - 15:45. |
#17
Posted 26 March 2010 - 15:41
@Mosotti are dreptate, topicul trebuie mutat la fun.
Asta e un articol publicitar ca sa mai auda lumea de UPC, ca reduc si ei pretul. E jenant! Quote Promotiile sunt valabile pentru toti clientii noi din urmatoarele orase: Alba Iulia, Bacau, Bistrita, Boldesti-Scaieni, Botosani, Braila, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Campia Turzii, Campina, Cluj-Napoca, Constanta, Deva, Dorohoi, Falticeni, Focsani, Galati, Iasi, Mangalia, Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Ploiesti, Plopeni, Roman, Sebes, Sinaia, Slobozia, Suceava, Targoviste, Tecuci, Timisoara, Tulcea, Turda, Zalau Perioada minima de contract: 24 luni Edited by ageofdark, 26 March 2010 - 15:45. |
#18
Posted 26 March 2010 - 15:54
Quote Imi place unde au ascuns TVA-ul. Trebuie sa dai click pe i-ul micut care apare in dreptul pretului ca sa iti spuna ca pretul este fara TVA. Foarte ingenios. Cred ca este o ordonanta de guvern sau asa ceva care obliga ca preturile pt. utilizatorul final sa fie afisate doar cu TVA inclus. Sper sa corecteze pana nu-i vad astia si le mai trag si o amenda. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users