UPC porneste un nou razboi al preturilor
Last Updated: Jul 29 2010 08:04, Started by
danutz1
, Mar 26 2010 10:10
·
0
#253
Posted 28 June 2010 - 13:47
Farrell, on 28th June 2010, 14:24, said: UPC nu misca nimic? O reducere de pret? A ramas cel mai scump operator. Ce sa miste frate ca astia vor sa intre in faliment am impresia. Daca o sa treaca (din nou) de CCR majorarea de 24% a TVA si 1€ se va mentine la > 4,3 lei eu cred ca UPC nu va mai apuca anul viitor daca pastreaza preturile actuale. |
#254
Posted 28 June 2010 - 14:10
.. fireste ca au asteptat oferta RTL pentru a lua noi decizii, asteptam raspunsul UPC acum, cel putin cei care suntem si fortati.
|
#255
Posted 28 June 2010 - 14:19
macette, on 28th June 2010, 14:47, said: Ce sa miste frate ca astia vor sa intre in faliment am impresia. Daca o sa treaca (din nou) de CCR majorarea de 24% a TVA si 1€ se va mentine la > 4,3 lei eu cred ca UPC nu va mai apuca anul viitor daca pastreaza preturile actuale. |
#256
Posted 28 June 2010 - 14:27
Totusi trebuie sa apreciati la UPC faptul ca nu va obliga sa luati si alt serviciu cum face RTC cu fixul.
Degeaba au tatife mici daca te obliga sa dai 8-10 euro pentru un telefon fix pe post de mobilier de decor daca nu ai nevoie de el. |
#257
Posted 28 June 2010 - 14:28
danutz1, on 28th June 2010, 15:27, said: Totusi trebuie sa apreciati la UPC faptul ca nu va obliga sa luati si alt serviciu cum face RTC cu fixul. Degeaba au tatife mici daca te obliga sa dai 8-10 euro pentru un telefon fix pe post de mobilier de decor daca nu ai nevoie de el. |
#258
Posted 28 June 2010 - 14:42
#259
Posted 28 June 2010 - 14:43
Eu asa inteleg de la ei de pe site.
Abonamentul gratuit la care platesti 40 de lei instalarea e valabil numai pentru clientii existenti de cablu Pentru celelalte exista o oferta la pachet care include si TV, pentru internet standard fara oferte nu vad obligativitatea de a avea si TV Attached Files |
#260
Posted 28 June 2010 - 17:03
danutz1 said: Pentru celelalte exista o oferta la pachet care include si TV, pentru internet standard fara oferte nu vad obligativitatea de a avea si TV Te asigur că există. Pentru orice fel de serviciu UPC îți impune și un abonament TV analog. Ceea ce e, evident, ilegal (pentru că-l impun ca serviciu separat). Explicația: semnalul TV analogic există oricum pe fir. Dacă nu l-ar taxa, oamenii l-ar primi oricum. Rezolvări posibile: * Filtru de frecvențe în cutia de pe palier, care ar elimina semnalul TV analogic de pe cablu per apartament și deci necesitatea de-al taxa. Variantă neeficientă, avînd în vedere că orice gigel cu niște scule prin casă poate sparge cutia și face ce vrea acolo. Și oricum e o variantă penibilă dpdv tehnic, comparativ cu aparatele end-user cu firmware programabil remote care se folosesc acum. * Eliminarea completă a semnalului analog și trecut integral la semnal digital decodat cu STB-uri/modem/telefon. Dar e nepractic pentru că au clienți exclusiv pe TV analog pe care i-ar pierde dacă fac asta. * Să facă pachete combinate de TV analogic + orice altceva. Adică vrei internet, iei Internet + TV analog. Un pachet comun, cu un singur preț. În felul ăsta ar fi un singur serviciu, pe hîrtie, și condiționarea n-ar mai fi ilegală. Dar ar avea altă problemă: noul serviciu ar conține ambele prețuri și dpdv marketing ar fi un dezastru. Ar trebui să adauge N lei cît costă TV analogic la toate celelalte oferte. Ori asta iese complet din discuție pe piața existentă, orice mărire de prețuri ar fi văzută prost. * Să dea TV analogic cu plată cui vrea doar TV analogic și gratuit celor care au oricum cel puțin un alt serviciu. Asta ar fi cea mai simplă rezolvare dar intervine lăcomia UPC care vrea și aia și aia. Edited by megafanro, 14 July 2010 - 00:12. |
#261
Posted 13 July 2010 - 15:28
Quote UPC a câștigat 4.500 de clienți pe TV cu promoția dedicată Campionatului Mondial de fotbal UPC România, numărul doi pe piața locală de servicii TV, a depășit pragul de 250.000 de abonați la serviciul de televiziune digitală și de 12.000 de clienți pentru serviciul de televiziune de înaltă definiție HD, a anunțat compania. "Creșterea înregistrată pe segmentul digital de către UPC de la lansarea promoției dedicate Campionatului Mondial de Fotbal este de 4.500 de abonați în decurs de o lună. Din cei 4.500 de abonați la televiziunea digitală, 2.600 au optat pentru serviciile HD oferite de UPC", au precizat reprezentanții UPC. Campania lansată de UPC luna trecută, care este valabilă până la finele acestei luni, le oferă clienților care trec de la cablu analogic la cablu digital posibilitatea de a primi fără costuri unele servicii și de a plăti tarife mai mici pentru serviciile TV. Cel mai mare jucător de pe piața locală de servicii TV este compania locală RCS&RDS. http://www.zf.ro/bus...-fotbal-6543939 |
#262
Posted 13 July 2010 - 21:46
|
#263
Posted 13 July 2010 - 22:46
Stai linistit, am telefonul anulat de un an si imi clipaie ledul la linia 2 de o luna incoace fara linie telefonica alocata.
|
#264
Posted 19 July 2010 - 20:52
Quote UPC vinde serviciile de televiziune digitală prin DOMO UPC România, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu de pe piața locală, a încheiat un parteneriat cu rețeaua de magazine Domo în vederea comercializării serviciilor de televiziune digitală. Clienții care vin în magazinele retailerului de electrocasnice au ocazia să testeze pe lângă LCD-uri, plasme și LED-uri și serviciile de televiziune digitală ale UPC inclusiv serviciile premium HD și DVR. Clienții interesați au posibilitatea să plaseze o comandă pentru serviciul dorit. Cererea completată în magazin este ulterior procesată de către departamentul de telesales al UPC care validează informațiile primite și disponibilitatea rețelei în zona solicitată. „UPC este încântat de parteneriatul încheiat cu DOMO, clienții având acum oportunitatea de a experimenta cele mai avansate servicii de televiziune digitalã în magazinele DOMO. Experiența directă, faptul că pot vedea calitatea serviciului digital pe televizorul ales și cum funcționează media box-urile UPC HD și DVR sunt extrem de importante în decizia de cumpărare a clienților”, declară Rui Costa, Director Consumer Products, UPC România. Noul canal de vânzări lansat de UPC în parteneriat cu DOMO va fi dipsonibil în 28 de locații din 20 de orașe. Orașele în care va funcționa canalul de vânzări sunt următoarele: București, Bistrița, Câmpina, Brăila, Buzău, Galați, Breaza, Botoșani, Focșani, Bacău, Roman, Iași, Târgoviște, Mangalia, Slobozia, Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Turda, Cluj și Zalău. Rețelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.250.000 de clienți în 200 orașe, compania fiind afiliată la Liberty Global, Inc, liderul industriei mondiale de comunicații prin cablu. http://www.capital.ro/articol/upc-vinde-se...omo-137191.html |
#265
Posted 29 July 2010 - 08:04
Quote Romtelecom mărește miza în lupta cu RCS și UPC, lansând propriul post TV cu profil sportiv Compania a cumpărat drepturile de difuzare pentru 112 meciuri de fotbal din Liga Campionilor. Romtelecom, numărul trei pe piața locală de servicii de televiziune cu plată după RCS&RDS și UPC, va lansa luna viitoare propriul său canal TV cu profil sportiv, Dolce Sport, care va transmite meciuri de fotbal din Liga Campionilor. Investiția făcută de Romtelecom în crearea de la zero a unui post TV cu profil sportiv ar putea anunța intrarea, anul viitor, a operatorului în competiția pentru drepturile de difuzare a meciurilor din campionatul intern de fotbal. În prezent, drepturile pentru campionatul intern de fotbal sunt deținute de consorțiul Antena 1 și RCS&RDS, numărul unu pe piața TV. Grupul telecom deținut de Zoltan Teszari este primul de pe piața locală care a investit puternic în conținut și și-a creat posturi TV proprii cu profil sportiv. Compania nu a oferit detalii suplimentare despre planurile sale. Anunțul Romtelecom privind lansarea unui post propriu de televiziune nu este totuși o surpriză în condițiile în care compania deținută de grupurile OTE (Grecia) și Deutsche Telekom (Germania) are ca obiectiv să ajungă în trei ani numărul unu pe piața TV, în ciuda faptului că în prezent RCS are cu peste 1,7 milioane mai mulți clienți pe acest segment de piață. Extinderea ofertei de conținut a Romtelecom pune presiune în primul rând pe UPC, fostul lider al pieței locale de servicii TV, care are în prezent puțin peste 200.000 de clienți pe TV față de Romtelecom. "Cu lansarea canalului Dolce Sport Romtelecom facem un nou pas în implementarea strategiei sale de poziționare ca furnizor de entertainment pe piața românească, după lansarea serviciilor IPTV Dolce Interactiv și a pachetului de programe HD", a declarat Ovidiu Ghiman, director executiv strategie și dezvoltarea afacerii. Ghiman, fost director comercial al RCS, răspunde momentan și de operațiunile TV după ce fostul șef al diviziei Mirek Smyk a plecat din companie. Potrivit unor surse de pe piață, Romtelecom a reluat procesul de recrutare pentru postul lăsat liber de Smyk după ce managerul selectat inițial nu a mai putut prelua, din motive personale, funcția. Romtelecom a achiziționat drepturile de transmisie a meciurilor pentru sezoanele 2010/2011 și 2011/2012 după ce operatorul local de televiziune prin satelit Boom TV a intrat în insolvență pe fondul unor dificultăți financiare. Pachetul achiziționat de Romtelecom include meciurile live, rezumatele meciurilor, precum și drepturile de transmisie a partidelor pe internet. Postul va putea fi urmărit fără costuri suplimentare de clienții Romtelecom care folosesc serviciile de televiziune prin satelit (Dolce), prin internet (Dolce Interactiv) sau cablu TV (furnizate prin compania NextGen). http://www.zf.ro/bus...sportiv-6742074 |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users