Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Logan TREI STELE
Last Updated: Feb 14 2007 21:10, Started by
datace
, Jun 28 2005 12:55
·
0
#37
Posted 05 July 2005 - 15:37
AcidMan, on Jul 5 2005, 12:32, said: Nu cred ca Montana = Kormoran. Am vazut de ceva timp Kormoran pe piata |
#38
Posted 05 July 2005 - 15:52
Nasol atunci. de fapt , mai nou, si pirelli se fac la noi.
|
#39
Posted 05 July 2005 - 19:22
Si pe la polonezi, sub numele de ... sorry, am uitat Am avut eu pe Ascona, si destul de bune.
|
#40
Posted 20 July 2005 - 23:31
Are 3 stele pt ca atita vor sa aibe, sa nu faca concurenta renault-iului. Symbolul are limitator de forta la toate centrurile si parca pretensionare si e doar putin mai scumpa ca loganul. Daca ar avea 5 stele, francezu nu si-ar mai cumpara un Renault cu pret dublu si portbagaj la jumatate fata de Logan. Twingo a aparut prin vreo 1993, de aceea e varza la securitate.
Cauciucurile Montana sub orice critica au fost prima critica a ziaristilor de la revistele din vest, din cauza lor avea loganu o distanta de frinare de toata jena. |
#41
Posted 21 July 2005 - 00:00
Quote ... ... .. the sole supplier of the Stomil-Olsztyn / Kormoran range of products, another Michelin Group brand. |
#42
Posted 21 July 2005 - 01:33
Ce nu e marca degeaba, chiar daca e sub un concern de renume. Eu am facut explozie cu Barum Bravuris (grupul Continental) la 130km/h, pe autostrada in austria, garantie mumu in austria, am ramas cu poza cauciucului si cu 70 euroi dati pe un semperit care sint sigur ca nu o sa imi faca probleme desi nu e directional. Cauciucul avea mai putin de 4000 km, montat prin aprilie. Morala: Montane, Barumuri, Save, Debitze sint bune pt remorci si rulote.
Noroc ca Passatul meu TD din 1992 nu merge cu 200 km/h, cit erau omologate cauciucurile. Attached FilesEdited by H725, 21 July 2005 - 01:38. |
#44
Posted 09 August 2005 - 09:37
#45
Posted 09 August 2005 - 12:33
articolul ala e o porcarie
Quote Mai intai a fost testul de siguranta, pe care Logan l-a picat cu brio Quote A urmat apoi testul elanului (ocolirea brusca a unui obstacol, in viteza), facut de renumitul Automobil Club German, unde Loganul a dat-o-n bara rau de tot, rasturnandu-se pur si simplu. Asta e deja de Radio Erevan: ADAC nu a facut testul elanului, ci "test de dinamica", iar Loganul a trecut testul, rasturnandu-se ulterior, cand se jucau cu ea pe pista... mai cautam? Oricum, cu niste publicitate in Curentul se rezolva si problema unor astfel de articole... dar se pare ca Dacia nu stie |
#46
Posted 09 August 2005 - 13:53
Exact, articolul respectiv contine, pe langa o gramada de neadevaruri, si o mare doza de subiectivism si de reavointa... Ca sa nu spun mai mult!
|
|
#47
Posted 09 August 2005 - 14:46
Sper ca s-a abservat pe ce ton am spus ziar serios.
Edited by mmariusel, 09 August 2005 - 14:47. |
#48
Posted 09 August 2005 - 14:49
prea multe discutii despre golan asta!!!!! Si nu este omasina chiar assa de importanta!
|
#50
Posted 09 August 2005 - 20:42
Atata vreme cat o sa fie asa de vanduta peste tot, o sa se tot discute si concurentii directi or sa vrea sa-i puna bete in roate...
Daca s-a ajuns sa se puna pe seama masinii orice accident petrecut pe soselele noastre, asta spune multe... Ca si cum am spune ca Mercedes este o masina instabila deoarece s-a rasturnat atunci cand mergea Lady D cu ea... Acum cativa ani... Este stupid! Masina trebuie privita prin prisma raportului pret / performanta / calitate pe care-l ofera, si asta-i tot!!! |
#51
Posted 10 August 2005 - 08:47
eu cred ca noi romanii ii acordam asa mare importanta, si cei care au proiectat-o. In rest nu prea ii "scuze" grija de ea!!!! Iar in ceea ce priveste vanzarile nu o sa fie atat de vanduta si peste o juma de an incolo, cand vede omu' ce si cum!!!
|
|
#52
Posted 17 November 2006 - 00:23
Cat este de sigur Loganul?
Structura Logan-ului s-a dovedit a fi puternica, masina primind trei stele la testele de siguranta pentru adulti. Senzorii din interiorul pieptului manechinului de testarea au suportat o presiune mare la impactul frontal. De asemenea, o astfel de presiune s-a inregistrat si la impactul lateral. Rata inregistrata pentru protectia copiilor in scaunule pasgeriolor a fost foarte buna. Insa, la polul opus, Logan-ul a primit o rata scazuta la protectia pietonilor. Impactul frontal Celula de protectie din jurul pasagerilor si airbagurile pentru pilot si pasagerul din dreapta s-au comportat foarte bine, insa senzorii montati pe maechine, in special cel din dreapta au inregistrat leziuni in zona pieptului. Chiar daca membrele inferiare au suferit leziuni usoare, dispunerea nepotrivita a ambreajului si a pedalei de franare ar putea compromite serios securitatea picioarelor. S-a descoperit ca pedala de frana a ramas blocata dupa impact, punanad inca o data in pericol picioarele soferului. De asemenea a existat riscul unor leziuni ale genunchilor din cauza volanului si suportului in care este montat. Impactul lateral Chiar daca senzorii de la nivelul pieptului au inregistrat un impact puternic, totusi zonele abdominala si pelviana au fost protejate. Insa, din cauza faptului ca forta s-a propagat nerealistic de-a lungul coloanei vertebrale a manechinului, reducand astfel din impactul inregistrat la nivelul pieptului, punctele obtinute la acest capitol nu au fost luate in considerare. Protectia copiilor Vehiculul are un buton special pentru airbag-ul pasagerilor. Statutul acestuia nu se poate modifica in timp ce masina este in mers, iar daca se incearca totusi modificarea statutului, se aprinde un beculet de instiintare. S-a recomandat un corset Britax Romer pentru fata si un corset Baby SafePlus pentru partea dorsala. Ambii copii au fost protejati la impactul lateral, insa la cel frontal s-a inregistrat o presiune la nivelul gatului si a pieptului la copii de trei ani. Protectia pietonilor Capota a oferit o oarecare atenuare a impactului acolo unde s-ar putea lovi cu capul un adult si o protectie limitata in cazul unui copil. Cat despre aripi, bara frontala si spoiler, ele nu au oferit nici o protectie. sursa : http://www.depozitul...icol.php?aid=27 |
#54
Posted 17 November 2006 - 13:12
SORESCU, on Nov 17 2006, 00:23, said: Cat este de sigur Loganul? Structura Logan-ului s-a dovedit a fi puternica, masina primind trei stele la testele de siguranta pentru adulti. Senzorii din interiorul pieptului manechinului de testarea au suportat o presiune mare la impactul frontal. De asemenea, o astfel de presiune s-a inregistrat si la impactul lateral. Rata inregistrata pentru protectia copiilor in scaunule pasgeriolor a fost foarte buna. Insa, la polul opus, Logan-ul a primit o rata scazuta la protectia pietonilor. Impactul frontal Celula de protectie din jurul pasagerilor si airbagurile pentru pilot si pasagerul din dreapta s-au comportat foarte bine, insa senzorii montati pe maechine, in special cel din dreapta au inregistrat leziuni in zona pieptului. Chiar daca membrele inferiare au suferit leziuni usoare, dispunerea nepotrivita a ambreajului si a pedalei de franare ar putea compromite serios securitatea picioarelor. S-a descoperit ca pedala de frana a ramas blocata dupa impact, punanad inca o data in pericol picioarele soferului. De asemenea a existat riscul unor leziuni ale genunchilor din cauza volanului si suportului in care este montat. Impactul lateral Chiar daca senzorii de la nivelul pieptului au inregistrat un impact puternic, totusi zonele abdominala si pelviana au fost protejate. Insa, din cauza faptului ca forta s-a propagat nerealistic de-a lungul coloanei vertebrale a manechinului, reducand astfel din impactul inregistrat la nivelul pieptului, punctele obtinute la acest capitol nu au fost luate in considerare. Protectia copiilor Vehiculul are un buton special pentru airbag-ul pasagerilor. Statutul acestuia nu se poate modifica in timp ce masina este in mers, iar daca se incearca totusi modificarea statutului, se aprinde un beculet de instiintare. S-a recomandat un corset Britax Romer pentru fata si un corset Baby SafePlus pentru partea dorsala. Ambii copii au fost protejati la impactul lateral, insa la cel frontal s-a inregistrat o presiune la nivelul gatului si a pieptului la copii de trei ani. Protectia pietonilor Capota a oferit o oarecare atenuare a impactului acolo unde s-ar putea lovi cu capul un adult si o protectie limitata in cazul unui copil. Cat despre aripi, bara frontala si spoiler, ele nu au oferit nici o protectie. sursa : http://www.depozitul...icol.php?aid=27 nu stiu ce noutati aduce acest articol din moment ce de cand a fost testat la Logan , euroncap-ul a spus totul despre acest test de impact: http://www.euroncap....t...1=2&id2=221 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users