Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta
 Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...
 Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 

Logan TREI STELE

- - - - -
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#37
dragos_avram

dragos_avram

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,633
  • Înscris: 29.12.2003

AcidMan, on Jul 5 2005, 12:32, said:

Nu cred ca Montana = Kormoran. Am vazut de ceva timp Kormoran pe piata

<{POST_SNAPBACK}>

Din pacate, e vb de Kormoran 'Made in Romania'. Mai cauta si tu pe alte forumuri, daca nu s-a discutat deja pe aici...

#38
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003
Nasol atunci. de fapt , mai nou, si pirelli se fac la noi.

#39
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Si pe la polonezi, sub numele de ... sorry, am uitat :D Am avut eu pe Ascona, si destul de bune.

#40
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Are 3 stele pt ca atita vor sa aibe, sa nu faca concurenta renault-iului. Symbolul are limitator de forta la toate centrurile si parca pretensionare si e doar putin mai scumpa ca loganul. Daca ar avea 5 stele, francezu nu si-ar mai cumpara un Renault cu pret dublu si portbagaj la jumatate fata de Logan. Twingo a aparut prin vreo 1993, de aceea e varza la securitate.

Cauciucurile Montana sub orice critica au fost prima critica a ziaristilor de la revistele din vest, din cauza lor avea loganu o distanta de frinare de toata jena.

#41
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003

Quote

... ... .. the sole supplier of the Stomil-Olsztyn / Kormoran range of products, another Michelin Group brand.
Se pare ca kormoran sunt brand Michelin ...

#42
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Ce nu e marca degeaba, chiar daca e sub un concern de renume. Eu am facut explozie cu Barum Bravuris (grupul Continental) la 130km/h, pe autostrada in austria, garantie mumu in austria, am ramas cu poza cauciucului si cu 70 euroi dati pe un semperit care sint sigur ca nu o sa imi faca probleme desi nu e directional. Cauciucul avea mai putin de 4000 km, montat prin aprilie. Morala: Montane, Barumuri, Save, Debitze sint bune pt remorci si rulote.

Noroc ca Passatul meu TD din 1992 nu merge cu 200 km/h, cit erau omologate cauciucurile.

Attached Files


Edited by H725, 21 July 2005 - 01:38.


#43
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003
morala: Pana si pe Logan se merita investitia in niste gume bune

#44
mmariusel

mmariusel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 26.11.2001
Salut.

O interesanta sinteza a evolutiei Logan:

LINK ARTICOL

#45
Johnnywal

Johnnywal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 479
  • Înscris: 20.05.2004
articolul ala e o porcarie

Quote

Mai intai a fost testul de siguranta, pe care Logan l-a picat cu brio
s-au discutat zeci de pagini pe o gramada de forumuri despre asta. Trei stele nu inseamna picat, ci doar mai putin sigur decat una cu 4 si mai sigur decat una cu 2.  :D

Quote

A urmat apoi testul elanului (ocolirea brusca a unui obstacol, in viteza), facut de renumitul Automobil Club German, unde Loganul a dat-o-n bara rau de tot, rasturnandu-se pur si simplu.

Asta e deja de Radio Erevan: ADAC nu a facut testul elanului, ci "test de dinamica", iar Loganul a trecut testul, rasturnandu-se ulterior, cand se jucau cu ea pe pista...

mai cautam? Oricum, cu niste publicitate in Curentul se rezolva si problema unor astfel de articole... dar se pare ca Dacia nu stie  :P

#46
galex

galex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 06.07.2004
Exact, articolul respectiv contine, pe langa o gramada de neadevaruri, si o mare doza de subiectivism si de reavointa... Ca sa nu spun mai mult!

#47
mmariusel

mmariusel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 26.11.2001
Sper ca s-a abservat pe ce ton am spus ziar serios. :D

Edited by mmariusel, 09 August 2005 - 14:47.


#48
prafuit

prafuit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 28.06.2005
prea multe discutii despre golan asta!!!!! Si nu este omasina chiar assa de importanta!

#49
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
...sau de frumoasa.

#50
galex

galex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 06.07.2004
Atata vreme cat o sa fie asa de vanduta peste tot, o sa se tot discute si concurentii directi or sa vrea sa-i puna bete in roate...

Daca s-a ajuns sa se puna pe seama masinii orice accident petrecut pe soselele noastre, asta spune multe...

Ca si cum am spune ca Mercedes este o masina instabila deoarece s-a rasturnat atunci cand mergea Lady D cu ea... Acum cativa ani...

Este stupid!

Masina trebuie privita prin prisma raportului pret / performanta / calitate pe care-l ofera, si asta-i tot!!!

#51
prafuit

prafuit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 28.06.2005
eu cred ca noi romanii ii acordam asa mare importanta, si cei care au proiectat-o. In rest nu prea ii "scuze" grija de ea!!!! Iar in ceea ce priveste vanzarile nu o sa fie atat de vanduta si peste o juma de an incolo, cand vede omu' ce si cum!!!

#52
SORESCU

SORESCU

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 14.10.2006
Cat este de sigur Loganul?

Structura Logan-ului s-a dovedit a fi puternica, masina primind trei stele la testele de siguranta pentru adulti. Senzorii din interiorul pieptului manechinului de testarea au suportat o presiune mare la impactul frontal. De asemenea, o astfel de presiune s-a inregistrat si la impactul lateral. Rata inregistrata pentru protectia copiilor in scaunule pasgeriolor a fost foarte buna. Insa, la polul opus, Logan-ul a primit o rata scazuta la protectia pietonilor.

Impactul frontal

Celula de protectie din jurul pasagerilor si airbagurile pentru pilot si pasagerul din dreapta s-au comportat foarte bine, insa senzorii montati pe maechine, in special cel din dreapta au inregistrat leziuni in zona pieptului. Chiar daca membrele inferiare au suferit leziuni usoare, dispunerea nepotrivita a ambreajului si a pedalei de franare ar putea compromite serios securitatea picioarelor.

S-a descoperit ca pedala de frana a ramas blocata dupa impact, punanad inca o data in pericol picioarele soferului. De asemenea a existat riscul unor leziuni ale genunchilor din cauza
volanului si suportului in care este montat.  

Impactul lateral

Chiar daca senzorii de la nivelul pieptului au inregistrat un impact puternic, totusi zonele abdominala si pelviana au fost protejate. Insa, din cauza faptului ca forta s-a propagat nerealistic de-a lungul coloanei vertebrale a manechinului, reducand astfel din impactul inregistrat la nivelul pieptului, punctele obtinute la acest capitol nu au fost luate in considerare.

Protectia copiilor

Vehiculul are un buton special pentru airbag-ul pasagerilor. Statutul acestuia nu se poate modifica in timp ce masina este in mers, iar daca se incearca totusi modificarea statutului, se aprinde un beculet de instiintare. S-a recomandat un corset Britax Romer pentru fata si un corset Baby SafePlus pentru partea dorsala. Ambii copii au fost protejati la impactul lateral, insa la cel frontal s-a inregistrat o presiune la nivelul gatului si a pieptului la copii de trei ani.

Protectia pietonilor

Capota a oferit o oarecare atenuare a impactului acolo unde s-ar putea lovi cu capul un adult si o protectie limitata in cazul unui copil. Cat despre aripi, bara frontala si spoiler, ele nu au oferit nici o protectie.

sursa : http://www.depozitul...icol.php?aid=27

#53
carman

carman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,583
  • Înscris: 06.02.2006
de ce la o lovitura din spate s-au rupt scaunele din fata (ambele cocupate)?accident real pe Buc-C-ta. dintre un Logan oprit la o trecere peste calea ferata si un Polo venit din spate...

#54
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 SORESCU, on Nov 17 2006, 00:23, said:

Cat este de sigur Loganul?

Structura Logan-ului s-a dovedit a fi puternica, masina primind trei stele la testele de siguranta pentru adulti. Senzorii din interiorul pieptului manechinului de testarea au suportat o presiune mare la impactul frontal. De asemenea, o astfel de presiune s-a inregistrat si la impactul lateral. Rata inregistrata pentru protectia copiilor in scaunule pasgeriolor a fost foarte buna. Insa, la polul opus, Logan-ul a primit o rata scazuta la protectia pietonilor.

Impactul frontal

Celula de protectie din jurul pasagerilor si airbagurile pentru pilot si pasagerul din dreapta s-au comportat foarte bine, insa senzorii montati pe maechine, in special cel din dreapta au inregistrat leziuni in zona pieptului. Chiar daca membrele inferiare au suferit leziuni usoare, dispunerea nepotrivita a ambreajului si a pedalei de franare ar putea compromite serios securitatea picioarelor.

S-a descoperit ca pedala de frana a ramas blocata dupa impact, punanad inca o data in pericol picioarele soferului. De asemenea a existat riscul unor leziuni ale genunchilor din cauza
volanului si suportului in care este montat.  

Impactul lateral

Chiar daca senzorii de la nivelul pieptului au inregistrat un impact puternic, totusi zonele abdominala si pelviana au fost protejate. Insa, din cauza faptului ca forta s-a propagat nerealistic de-a lungul coloanei vertebrale a manechinului, reducand astfel din impactul inregistrat la nivelul pieptului, punctele obtinute la acest capitol nu au fost luate in considerare.

Protectia copiilor

Vehiculul are un buton special pentru airbag-ul pasagerilor. Statutul acestuia nu se poate modifica in timp ce masina este in mers, iar daca se incearca totusi modificarea statutului, se aprinde un beculet de instiintare. S-a recomandat un corset Britax Romer pentru fata si un corset Baby SafePlus pentru partea dorsala. Ambii copii au fost protejati la impactul lateral, insa la cel frontal s-a inregistrat o presiune la nivelul gatului si a pieptului la copii de trei ani.

Protectia pietonilor

Capota a oferit o oarecare atenuare a impactului acolo unde s-ar putea lovi cu capul un adult si o protectie limitata in cazul unui copil. Cat despre aripi, bara frontala si spoiler, ele nu au oferit nici o protectie.

sursa : http://www.depozitul...icol.php?aid=27

nu stiu ce noutati aduce acest articol din moment ce de cand a fost testat la Logan , euroncap-ul a spus totul despre acest test de impact: http://www.euroncap....t...1=2&id2=221

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate