Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Logan TREI STELE
Ultima postare: feb 14 2007 21:10, Inițiat de
datace
, iun 28 2005 12:55
·
0
#19
Publicat: 29 iunie 2005 - 09:24
kopu, on Jun 28 2005, 21:32, said: Accent, conform aceluiasi site, are doar o steluta + o steluta taiata - stie cineva ce inseamna steaua "taiata" in evaluarea NCAP? Accentul a evoluat mult de la conserva din 97, aia stiu ca inseamna o stea jumate. Cele mai recente teste le-am gasit pe la NHTSA, aici selectati passenger car PC, Hyundai, accent, 2005 si gasiti ca are 4 stele impact frontal, lateral spate si rollover, si 5 stele impact lateral fata. Ceea ce zic eu ca nu e rau deloc, mai ales ca prin 2000-2001 aveau inca doar 3 stele (tot pe la americani) |
#21
Publicat: 29 iunie 2005 - 17:08
Chestia cu designul e pur subiectiva. Si depinde si de perspectiva.
Una e sa compari Loganul cu noul Passat, alta e sa compari Loganul cu Solenza. La intalnirea cu un tir, centura de siguranta sau un airbag poate face diferenta intre viata si moarte. Daca viteza cumulata in caz de accident frontal este sub 80 kmh, poti muri linistit intr-o Skoda Fabia baseline sau poti trai binemersi intr-un Clio. |
#22
Publicat: 29 iunie 2005 - 19:09
Mie personal, nu mi se pare de loc un motiv de lauda acest 3 din 5 ptr. un consortiu cu pretentii cum se crede Renault si care culmea! zice ca pune pret mare pe siguranta. Eu in locul lor as cam face "ciocu mic" si nu m-as lauda cu asta. Ma rog , fiecare cum crede dar totusi la cantitatea asta de bani care o da un roman pe un Logan (raportat la nivelul salariilor de aici) este comparativ cam aceasi care o da un cetatean din EU pe un Mercedes sau Volvo - bani multi fratilor!- dar ce diferenta totusi. Sau viata unui EU citizen este mai de valoare decat a unuia din east-europe?
Si mai ceva. Cred ca prea mare importanta i se da Loganului asta. Si i se da asa o alura nationalista de parca ar fi masina romanilor!!! Aiureli! Este o masina a unui mare consortiu francez cu castiguri imense care a mai gasit de unde mai poate stoarce niste bani (ro. si naivitatea unora) si noi facem atata tam-tam de parca ne-ar reprezenta Romania la Olimpiada de matematica... |
#23
Publicat: 30 iunie 2005 - 10:05
BONO, on Jun 29 2005, 19:09, said: Mie personal, nu mi se pare de loc un motiv de lauda acest 3 din 5 ptr. un consortiu cu pretentii cum se crede Renault si care culmea! zice ca pune pret mare pe siguranta. ba chiar din contra... Poate ca Reno pune pret pe siguranta (mai nou de cand cu stelele NCAP), dar trasatura definitorie a Loganului e pretul (spun ei, mic). Deci daca pe langa a fi ieftin, mai ofera si ceva siguranta, e "perfect". |
#24
Publicat: 01 iulie 2005 - 08:15
NostraDamnUs, on Jun 28 2005, 15:28, said: hehe ... asa e ... cu o singura corectura (as you know, I LOVE reno, asa ca fac "extensive research" Twingo 2003: 3 stele http://www.euroncap....p?id1=1&id2=161 |
#25
Publicat: 01 iulie 2005 - 13:47
Cand a aparut nea Stoie la TV si a vorbit de Logan, s-a vorbit atunci si de faptul ca vor sa faca un autoturism de 3 stele. Si au reusit sa ia 3 stele. E un inceput bun pentru o DACIE sa incepa cu 3 din 5.Sa nu uitam ca sunt la primul test Euro NCAP Si acum fie vorba intre noi la cate stele v-ati fi asteptat,... la 5 Oricum anvelopele sunt mizerabile, si aderenta e sub orice critica. Si Solenta de 5000E avea anvelope mai bune. Dupa cum am vazut in filmulete cockptul nu arata rau la pasageri. Iar faptul ca are doar o stea la pietoni, sa fie mai atenti cand trec strada fara sa se uite un pic si sa se asigure
|
#31
Publicat: 02 iulie 2005 - 09:34
#32
Publicat: 05 iulie 2005 - 01:37
$eb, on Jul 1 2005, 13:47, said: Cand a aparut nea Stoie la TV si a vorbit de Logan, s-a vorbit atunci si de faptul ca vor sa faca un autoturism de 3 stele. Si au reusit sa ia 3 stele. E un inceput bun pentru o DACIE sa incepa cu 3 din 5.Sa nu uitam ca sunt la primul test Euro NCAP Si acum fie vorba intre noi la cate stele v-ati fi asteptat,... la 5 Oricum anvelopele sunt mizerabile, si aderenta e sub orice critica. Si Solenta de 5000E avea anvelope mai bune. Eu tocmai am luat un LOGAN Ambition si am avut surpriza sa constat ca anvelopele sunt Michelin!!! Mie mi se par foarte bune, evident ca sunt cele mai bune pe care le-am testat eu pana acum... Poate cineva sa spuna daca aceste Michelin sunt puse doar pe Ambition sau si pe variantele mai ieftine? |
#33
Publicat: 05 iulie 2005 - 08:14
galex, on Jul 5 2005, 01:37, said: Eu tocmai am luat un Logan Ambition si am avut surpriza sa constat ca anvelopele sunt Michelin!!! Mie mi se par foarte bune, evident ca sunt cele mai bune pe care le-am testat eu pana acum... Poate cineva sa spuna daca aceste Michelin sunt puse doar pe Ambition sau si pe variantele mai ieftine? Acum vin pe toate variantele si inlocuiesc Montana de aprox doua luni. |
|
#36
Publicat: 05 iulie 2005 - 13:25
Tyby, on Jul 1 2005, 08:15, said: hehe ... asa e ... cu o singura corectura (as you know, I LOVE reno, asa ca fac "extensive research" Twingo 2003: 3 stele http://www.euroncap....p?id1=1&id2=161 Asa e... uitasem de ciudatenia asta! Da chiar... de ce nu s-o importa si in Ro acest Twingo? Nu ca as da banii pe asa ceva, intreb din curiozitate... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi