Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip
 Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat
 bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard
 Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa
 

Jurnal de Bord - Citroen C4

- - - - -
  • Please log in to reply
1463 replies to this topic

#73
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004

Quote

Dar la 140 cand te depaseste ceva se simte, se cutremura putin masina.
Am fortat-o intr-un viraj si a stat super bine pe sosea, ESP=ul nici nu a fost nevoit sa intre.(probabil ca va fi si mai stabila cand ii voi schimba rotile)

Asta nu are nici o legatura cu motorul, ca se cutremura putin masina cind te depaseste cineva.
A doua propozie sustine parerea mea ca ESP-ul e cam inutil, mai ales pe masinile cu motoare relativ mici.
Vrei sa-i schimbi rotile? De ce si cu ce?

Zici ca masa de 1181 kg. Esti sigura ca se refera la motorul tau si la varianta in 4 usi? Probabil ca valoarea asta e fara AC si alte optionale care ingreuneaza masina.

In timp zice constructorul ca prinzi suta? Care e consumul dat de uzina pentru oras?

#74
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Pai nu are, normal ca nu are, ziceam asa ca fapt divers.
NU e chiar asa cu ESP-ul. daca intri cu 90 intr-o curba in care viteza maxima de siguranta este 50, eu zic ca fara ESP ai sanse de 10 ori mai mari sa te duci in iarba.
Tu de ce ai schimbat rotile  :D?. Pentru look, asta e o boala veche de-a mea.
O sa ii pun minim 16 max 17 sa vedem in functie de buget precum si ce sfaturi aud de la meseriasi.
Am de gand sa o personalizez putin, o sa umblu putin si in spate la esapament, chiar in seara asta am vazut un C4 Coupe X, la fel ca al meu, cu un ornament de toata frumusetea la esapament, gen VTS. Si probabil va urma si un eleron gen VTS si cam atat.


Astea sunt specificatiile pentru varianta cu 2 usi referitor la greutate. Pe site la Citroen si versiunea VTR care are si aer conditionat standard tot 1181 kg apar.

0-100km/h - 12.8sec
Consum urban - 8.7
Consum Extraurban - 5.2

In seara asta de cand am intrat in oras am resetat consumul, si o sa revin cu impresii dupa primii 100km parcursi in oras.

#75
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Eu mi-am facut un calcul pentru jante pe 17. Adica ori ii pun jante suparate ori o las asa cum e! Faza e cam nasoala: cele pe care am pus ochii (OZ Palladio) si pe care ti le recomand calduros pentru C4 (cred eu ca merg cu masina ta foarte bine) costa peste 200 euro bucata. Cauciucurile pe 17 costa si alea peste 200 de euro bucata. In total ma ducea la cam 1.750 de euro toata distractia... Asa ca m-am mai linistit acum! Sa mai vedem, sa mai analizam...

Quote

NU e chiar asa cu ESP-ul. daca intri cu 90 intr-o curba in care viteza maxima de siguranta este 50, eu zic ca fara ESP ai sanse de 10 ori mai mari sa te duci in iarba.

Da, da cine naiba e atit de idiot sa ia curba aia cu 90, oricum n-o sa ajunga prea departe cu sau fara ESP.

#76
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Ahile, vad ca te racaie aia cu submotorizarea! :P

Cat despre Corolla - mie personal nu-mi place (interior, spatiu, design), insa am mers cu masina (1.6 benzina, hatch) si dinamica mi s-a parut OK. Am vreo doua cunostinte care o detin ca autoturism secundar, si sunt foarte multumiti de ea. In conditiile in care in mod curent folosesc VW-like (Passat 4 motion si A4 TDI).

Cat despre jantele pe 17 ... io zic sa va mai ganditi. Sincer, drumurile din capetala nu sunt facute pentru asa ceva. Si nici cele din campiile / dealurile / muntii mioritici. Cu exceptia catorva, dar nici alea in intregime.

#77
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003

Ahile, on Jul 11 2005, 00:20, said:

Eu mi-am facut un calcul pentru jante pe 17. Adica ori ii pun jante suparate ori o las asa cum e! Faza e cam nasoala: cele pe care am pus ochii (OZ Palladio) si pe care ti le recomand calduros pentru C4 (cred eu ca merg cu masina ta foarte bine) costa peste 200 euro bucata. Cauciucurile pe 17 costa si alea peste 200 de euro bucata. In total ma ducea la cam 1.750 de euro toata distractia... Asa ca m-am mai linistit acum! Sa mai vedem, sa mai analizam...
Da, da cine naiba e atit de idiot sa ia curba aia cu 90, oricum n-o sa ajunga prea departe cu sau fara ESP.

<{POST_SNAPBACK}>


Palladio nu se potrivesc la masina mea. De la OZ vreo 2-3 modele se potrivesc.
Un raport calitate/pret bun l-am gasit la AWS, in jur de 165-170 bucata.Cauciuri gasesti si mai ieftin si nu panarame, trebuie doar sa cauti.

#78
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Referitor la benzina, saptamana trecuta am pus de la OMV de 95. Motorul facea urat la relanti, parca vroia sa se opreasca.Pe turometru nu se vedea nimic insa. Am consumat toata benzina dupa care am dat fuga la MOL si am pus de 98.
Merge ca in prima zi. Adio OMV cu benzina voastra de 95 :death:

Ma dispera faptul ca bordul se reflecta in parbriz! La voi e la fel(cei cu C4)??Exista vreo rezolvare la asta?(eu nu cred, dar inca sper)

Edited by MATRIXU, 11 July 2005 - 12:03.


#79
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
E curios ca nu se potrivesc jantele Palladio la C4. Eu am vazut o poza pe net, nu mai stiu unde, cu un C4 cu Palladio pe el si arata bine rau de tot. Se integrau excelent cu design-ul masinii. Daca mai gasesc poza aia o sa o pun aici.
Nu stiu cum sint jantele AWS, insa Palladio sint ucigase. Merita 30 de euro in plus.

Zici ca "parca vroia sa se opreasca" cu OMV 95. Iti dadea asa...ca un rateu, o detonare insotita de o usoara scuturatura, ca si cum se ineca o secunda motorul? Pentru ca si eu am faza asta la relanti si nu conteaza ce benzina bag. Cred eu, in momentul asta ca asa o fi cu injectia directa, mai ales ca nu sint singurul cu FSI care a intimpinat manifestarea asta.

Quote

Ahile, vad ca te racaie aia cu submotorizarea!

Pai daca sariti toti in capul meu nu e normal sa mai aflam o opinie a unui posesor cu performante aproape similare?
Legat de Corolla nu mai adaug nimic. Important e ca mi-a trecut cheful de masini japoneze din categoria asta instant.

#80
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Cei de la Car design mi-au zis trimis mail cu ce se potriveste pe masina mea si palladio nu era trecut acolo.

Palladio pe 17 cred ca depasesc lejer 225-230 bucata.

Uite ce mi-au trimis astia:

AWS FORMULA   159 euro/buc STOC
AWS MARANELLO 159 euro/buc STOC
OZ RACING TITAN 225 euro/buc. STOC
OZ RACING 5 STAR 175 euro/buc
OZ RACING GEMINI 225 euro/buc.
OZ RACING SUPERTURISMO GT 225 euro/buc.
OZ RACING RECORD
OZ RACING TRIBE EVO ( MODEL 2006 ) 239 euro/buc.
Deci cam astea ar fi compatibile.


Exact cum ai descris tu facea masina, si la mine acum nu mai face, de cand s-a terminat aia de OMV si am pus de la MOL. Mie nu mi se pare normal sa faca asa.
O sa intreb maine la service cand ma duc sa ii fac revizia mai multe.

Banuiesc ca de C4 asta vorbesti: http://forum.softped...ic=50151&st=180.
Asta e modificat rau de tot, rotile au 5 prezoane, pe cand C4 standard vine cu 4, in spate ca sa poti pune esapament pe mijloc trebuie sa tai compartimentul rotii de rezerva, aia nu are nici portbagaj. E super tare facuta.

Edited by MATRIXU, 11 July 2005 - 15:33.


#81
RedGuy

RedGuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 10.09.2002

Ahile, on Jul 10 2005, 23:06, said:

Amplasarea numarului din fata atit de jos e dupa parerea mea o greseala pentru masinile vindute in est. E clar ca o sa se buseasca mai devreme sau mai tirziu. Nu se poate monta mai sus?

<{POST_SNAPBACK}>


Nu se poate rezolva cu un numar din acela mic?

#82
Stingus

Stingus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 05.06.2005
@CARMEN:
Q: consumul mi se pare alarmant! la 150 de km parcursi in bucuresti arata peste 14l/100
A: a mea, tot 1.6i mi-a luat 10.8/100 in 1300 km, din care ~500 extern

Q: partea buna e ca aproape am scapat de scirtiitul din primele zile de la geamuri!
A: si eu l-am avut (la chedere) dar a plecat din fericire la urmatoarea spalare  :huh:

@MATRIX:
Q: ma dispera faptul ca bordul se reflecta in parbriz! La voi e la fel(cei cu C4)??Exista vreo rezolvare la asta?(eu nu cred, dar inca sper)
A: nu mi-a sarit asa ceva in ochi insa maine o sa ma uit

Si acum intrebarile / comentariile mele:
- a vazut cineva in manual partea de rodaj? stiu ca apare mentionata in primele pagini dar dupa aia lipseste. oricum manualul e tradus aiurea rau
- nu am primit nici eu manualul CD si ma enerveaza
- garda mi se pare mai inalta decat am estimat (adica nu am lovit nimic din ce loveam cu Solenza)
- ce presiune trebuie pana la urma bagata in pneuri?

#83
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004
@MATRIXU: una peste alta (imi cer scuze daca ai mai spus pe undeva, da' e tare greu de gasit), cat e CASCO'u per an, pe perioada leasingului?

Cred ca m-am hotarât.

E zgomotos tare la cele 4000-4100 rpm? (vezi LGN -de exp- la 140kmph)

Cum ti se pare timoneria? Scurta?
Esti multumit de AC manual? Ma enerveaza ca nu poti putine automatic pe nivelul X.


Am vazut azi un VTS negru pe faleza (in cartier la iubita'mea e plin de C4uri :D) - bestial. Inscriptia aia cu VTS pe praguri (si nu pe hayon, as usual) e un detaliu de nota unshpe, demna de 'editiile speciale' ale altor producatori.
Oricum, frumoasa masina. Si au trecut vreo 6luni si tot frumoasa mi se pare. Daca nu imi schimb parerea in 3'4 luni, o iau  :inlove:

Edited by Immortal, 12 July 2005 - 04:15.


#84
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Azi am fost cu ea la prima revizie, am fost la Champion. Oamenii de nota 10(prima impresie), nici o problema la masina.
Referitor la consum, de duminica seara pana azi, am facut 110km, si consumul afisat este de 9.0l/100. Mi se pare excelent avand in vedere ca in carte este dat 8.7.


@Stingus - Pentru presiune in roti, deschizi usa soferului si vezi ca sunt niste stickere pe care e scris ce si cum. La mine e ceva de genu 2.0 si 2.3 dar nu stiu sa zic acum exact care in fata care in spate.


@Immortal
Am contractul de Casco in fata si rata pe an este 572EUR, banuiesc cu TVA inclus.
Cu toate ca suma asigurata scade rata anuala ramane la fel  :cursing:.

La 4000-4100 nu e zgomotos, comparatia cu loganu e fortata. La 120 Loganu urla urat.

La ce te referi cand zici timoneria? :)

Ac Manual e OK isi face treaba cum trebuie. Insa climatronicul e altceva ;)

#85
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004

Quote

La mine e ceva de genu 2.0 si 2.3 dar nu stiu sa zic acum exact care in fata care in spate.

Presiunea mai mare e intotdeauna pe spate. In funcite de numarul de persoane la bord si bagaj ea se poate creste pe ambele punti, conform recomandarilor producatorului.

@Matrixu: da, aia era poza de care vorbeam. N-am stiut ca C4 e pe 4 prezoane si ca masina aia era modificata. Sorry!

@CarmenC4: 14 in oras pentru un 1.6 e prea mult. Incearca sa opresti AC-ul si sa schimbi la 3000 de ture o perioada. De asemena incearca sa conduci smooth masina, adica fara accelerari puternice urmate de frinari. Mergi lin.
Si 10,8 e mult, daca luam in calcul ca 40% s-a mers afara din oras, in cazul lui Stingus.
Se pare ca motorul de 1.6 e cam setos...

#86
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004
@MATRIXU: remarci la ce ore postez, da? :lol:

Schimbarea treptelor: e precisa/usor imprecisa/imprecisa?
Schimba relativ brusc/lin?

Stiam ca e fortata. Adica chiar speram sa zici ca e fortata :D

#87
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Mi se pare foarte bine etajata cutia si precisa.
Depinde cum o calci, asa va si schimba lin sau brusc.

Consumul a ajuns la 9.4 :confuzzled: cred ca am vreo 130km de la ultima resetare. Dar am fost prins intr-un trafic azi de imi venea sa las masina si sa o iau pe jos.

#88
undo

undo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 15.04.2005
am fost ieri la ats sa ma programez si am reusit.. 8 august.. sa nu rugineasca naibi pana atunci.. :cursing:

..

in alta ordine de idei, la mine consumul e (era pana ieri) 9.3 in ultimii 360km exclusiv oras (Bucuresti..).. ieri , pe ploaie si aglomeratie a trebuit sa fac vreo 120 km.. consum.. 11.2L..  :cursing: trist.. dar ce sa-i fac.. ma programez saptamana viitoare la revizia de 2500 si va spun ce e si cu zgomotul din volan..

bafta si avetzi grija prin bucuresti.. sapa astia tot ce prind..

#89
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
La mine inca nu se aude nimic in volan. Sper nici sa nu se auda.
PS: tot 2 blocuri de comenzi ai si tu? sau ai mai multe?

#90
undo

undo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 15.04.2005

MATRIXU, on Jul 13 2005, 12:24, said:

La mine inca nu se aude nimic in volan. Sper nici sa nu se auda.
PS: tot 2 blocuri de comenzi ai si tu? sau ai mai multe?

<{POST_SNAPBACK}>



da, tot doua.. cd si regulator+limitator..

cat despre volan.. poate la voi nu se lucreaza atat la drumuri ca aici.. e fucking grand cannion.. :cursing:

Edited by undo, 14 July 2005 - 11:01.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate