Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Jurnal de Bord - Citroen C4
Last Updated: Jul 29 2018 08:23, Started by
MATRIXU
, Jun 27 2005 13:47
·
0
#37
Posted 07 July 2005 - 00:48
au aia buletine man! Mai multe ca noi toti la un loc!
PS: canalu' si felicitatu' evitarii reprezinta UNUL din lucrurile frumoase din viata de sofer da' Bocoresti! |
#38
Posted 07 July 2005 - 01:00
Da, e ceva de genul "living on the edge".
Tensiune, adrenalina, emotii puternice, ochi ager si reflex fulgerator - iata ce nu au occidentalii decit in filme iar noi avem in viata cotidiana de sofer dimbovitean antrenat timp de ani si ani in probele de slalom printre gropi, geana pe canale etc. |
#39
Posted 07 July 2005 - 02:14
Ahile, on Jul 7 2005, 01:04, said: Tarani sint peste tot, asa ca nu va faceti nervi, atit timp cit nu va zgirie masina, pot sa zica ce vor. Apropos, cei cu C4 Coupe (berlina nu'mi prea place) ar putea crede ca's tâmpit... Nu, doar ca asa ma zgâiesc io la masini frumoase Iubita mea chiar s'a suparat zilele trecute cand am oprit pe Pescarilor (stradutza ultra-ingusta) vreo un minut sa admir toate marginile unui C4 crem. Si ea, si taximetristu' din spate. Deh, nu'i vina mea ca'i atat de frumoasa Enjoy it Invidiosu' |
#40
Posted 07 July 2005 - 06:32
Ma intereseaza si pe mine conditiile de garantie, adica ce si cat acopera. De ex, daca sunt diferente de genul mai putina garantie pentru piese mai expuse: suspensii, directie, s.a.
A... si sa le stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ele Edited by akeem, 07 July 2005 - 06:33. |
#41
Posted 07 July 2005 - 10:25
Ca tot vorbeam de numar, aseara am cam comiso.
Caut dispera loc de parcare, pe la romana, si gasesc pana la urma. Parcheaza un Golf V si ma bag si eu langa el. Incet urc cu o roata, si cand sa urc cu a doua(bordura era destul de mica, dar nu prea am luat in calcul ca soseaua era in panta ) , se duce masina in spate, si numarul deja era pe jos. M-am dat jos l-am pus in portbagaj si gata. Partea buna e ca a fost prins in nituri si a sarit imediat. De aseara am jurat ca nu mai urc borduri. O sa le zic la meseriasii de la service sa il ridice un picut mai sus si sa il prinda tot in nituri, in caz de....... Bineinteles ca dupa ce am mers fara numar in fata m-a oprit politia, sa ma ia la intrebari, si nu prea au avut ce sa faca, cand le-am explicat ce si cum, mai ales ca mi-a ramas un nit d-ala in bara. Nu plec bine ca in spate vad un C4 negru cred ca tot coupe, poate al cuiva de pe aici, bineinteles mergea cu luminile stinse. Nu stiu daca a luat sau nu amenda, dar treaba cu displayurile e prea periculoasa, pana te obisnuiesti sa aprinzi farurile. @Akeem o sa ma uit in cartea de garantie si iti zic ce si cum. Edited by MATRIXU, 07 July 2005 - 10:26. |
#42
Posted 07 July 2005 - 11:11
Cred ca am creeat o obsesie pentru C4 acum (va reamintesc ca eu am C3)! La fiecare pe care il vad pe sosea ma uit la volan. Ieri treceam pe langa parcul "Izvorul Rece" Bucuresti (veneam dinspre fosta primarie a sect2) si vad un C4 coupe negru cu numere rosii parcat. M-am oprit si m-am uitat la el mai lung asa...... Incepe sa-mi para rau ca mi-am luat C3, apoi ma gandesc ca nu aveam de unde bani de mai mult, mai ales ca eu am obsesie cu HDI-urile.
Sa le stapaniti sanatosi si fara incidente din nou!!!!! Keep it on the road! |
#43
Posted 08 July 2005 - 02:47
Sa'nteleg ca nu sunt singuru care se zgâieste la matricsi ca le felu' 9?
@MATRIXU: imho, cu asa masina joasa in asa oras...ocupat (cel putin la mine'n fata blocului, 75% din 'parcare' e reprezentata de trotuar) cred ca singura optiune ar fi intarirea arcurilor (eventual chiar schimbarea suspensiei). Nu de alta, da' de ridicat n'o sa se ridice in veci. In schimb, odata cu 'trecerea kilometrilor', chiar se va lasa treptat-treptat. Ce presiune ai in pneuri? Ai incercat sa umflii pneurile ceva mai mult, in speranta ca se va mai ridica un picut? Respect |
#44
Posted 08 July 2005 - 07:22
il si vad pe Matrixu sarind ca o minge de baschet prin gropile mioritice!
|
#45
Posted 08 July 2005 - 09:25
MATRIXU, on Jul 7 2005, 10:25, said: Ca tot vorbeam de numar, aseara am cam comiso. Caut dispera loc de parcare, pe la romana, si gasesc pana la urma. Parcheaza un Golf V si ma bag si eu langa el. Incet urc cu o roata, si cand sa urc cu a doua(bordura era destul de mica, dar nu prea am luat in calcul ca soseaua era in panta )Â , se duce masina in spate, si numarul deja era pe jos. M-am dat jos l-am pus in portbagaj si gata. Partea buna e ca a fost prins in nituri si a sarit imediat. De aseara am jurat ca nu mai urc borduri. O sa le zic la meseriasii de la service sa il ridice un picut mai sus si sa il prinda tot in nituri, in caz de....... [...] @Akeem o sa ma uit in cartea de garantie si iti zic ce si cum. Ma tot c*iesc sa dau comanda la un C4 coupe, dar fac aproape zilnic (de fapt de 3-4 ori pe saptamana) cativa km pe drumuri neasfaltate peri-bucurestene, unde am reusit sa sparg rezervorul la Cielo si dupa ploi regret ca nu am admisie cu snorkel... Mi-e ca in cateva luni il adun cu farasul. Matrixu, asteptam vesti (de preferinta bune ) din cartea cartilor! Attached FilesEdited by RedGuy, 08 July 2005 - 09:56. |
#46
Posted 08 July 2005 - 10:12
Immortal, on Jul 8 2005, 02:47, said: Sa'nteleg ca nu sunt singuru care se zgâieste la matricsi ca le felu' 9? @MATRIXU: imho, cu asa masina joasa in asa oras...ocupat (cel putin la mine'n fata blocului, 75% din 'parcare' e reprezentata de trotuar) cred ca singura optiune ar fi intarirea arcurilor (eventual chiar schimbarea suspensiei). Nu de alta, da' de ridicat n'o sa se ridice in veci. In schimb, odata cu 'trecerea kilometrilor', chiar se va lasa treptat-treptat. Ce presiune ai in pneuri? Ai incercat sa umflii pneurile ceva mai mult, in speranta ca se va mai ridica un picut? Respect Pneurile la fel trebuie sa aiba presiunea corespunzatoare, nici mai mult nici mai putin.(Poate doar iarna cand e zapada mare, sa le mai lasi putin). Totusi nu tre dramatizat cu garda la sol. La gropi nu atinge ea in veci(cum ar atinge un M3 spre exemplu ). Trebuie mai multa atentie. @Tyby la ce gropi sunt cred ca o sar ca una de rugby, ca aia de baschet sare frumos. Edited by MATRIXU, 08 July 2005 - 10:14. |
|
#47
Posted 08 July 2005 - 10:17
RedGuy - cred ca e cazul sa te gandesti la o alta combinatie. Si eu am fost in aceeasi dilema ca tine, si nu-mi pare rau de alegere!
hehe ... frumos ala cu snorkelu'! Edited by Tyby, 08 July 2005 - 10:18. |
#48
Posted 08 July 2005 - 10:42
akeem, on Jul 7 2005, 06:32, said: Ma intereseaza si pe mine conditiile de garantie, adica ce si cat acopera. De ex, daca sunt diferente de genul mai putina garantie pentru piese mai expuse: suspensii, directie, s.a. A... si sa le stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ele M-am tot uitat in cartea aia, dar nu vad sa scrie nimic special de suspensii etc. Sau sunt eu chior sau nu e nimic. Scrie doar garantie generala de 2 ani, garantie pentru vopsea(3 ani) si anticoroziune(12 ani). Revizia e trecuta ca s-ar face la 1 an sau 20 000km in conditii severe(utilizare in circulatie exclusiv urbana,clima foarte calda/rece,zone cu mult praf- santiere etc), si 2 ani sau 30 000km in conditii normale. |
#49
Posted 08 July 2005 - 11:14
Pentru cei cu C4, capota e antifonata cumva pe interior la voi? La mine nu e, doar tabla parca.
Aia de la service au zis ca doar dieselurile ar avea... |
#50
Posted 08 July 2005 - 12:19
MATRIXU, on Jul 8 2005, 10:42, said: M-am tot uitat in cartea aia, dar nu vad sa scrie nimic special de suspensii etc. Sau sunt eu chior sau nu e nimic. Scrie doar garantie generala de 2 ani, garantie pentru vopsea(3 ani) si anticoroziune(12 ani). Revizia e trecuta ca s-ar face la 1 an sau 20 000km in conditii severe(utilizare in circulatie exclusiv urbana,clima foarte calda/rece,zone cu mult praf- santiere etc), si 2 ani sau 30 000km in conditii normale. OK, asta. Te intreb deoarece la un Renault Scenic dupa 20.000 km s-a dus dracu garantia la suspensie si directie. |
#52
Posted 08 July 2005 - 13:01
Luni ma duc sa imi iau numerele. Mi s-a parut ciudat ca nu mi-au gasit combinatia ceruta de mine. Erau vreo 10 numere, si cica toate erau ocupate.
Si ala ales de calc e de kko rau de tot ! Pentru asta au o bila alba VB leasing. In nici 2 sapt de cand am luat masina sa am si numere e ceva |
#53
Posted 08 July 2005 - 13:16
MATRIXU, on Jul 8 2005, 12:26, said: Pai nu m-ar mira sa fie si la asta la fel Pai ia vezi, sa n-ai surprize, macar stii cum stai. |
#54
Posted 08 July 2005 - 13:27
O sa intreb la service maine dimineata cand ma duc sa imi rezolv buba cu alarma.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users