Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina mini pentru tineri de 16 ani
Last Updated: Mar 07 2011 23:55, Started by
Chineseguy
, Mar 14 2010 19:49
·
0
#37
Posted 28 March 2010 - 07:49
retele, on 15th March 2010, 02:44, said: Microcar se vinde de mullt în România. Am circulat într-așa ceva, mi s-a parut utilă pentru mers la piață, avea 2 locuri, iar porbagajul putea duce lejer vreo 2 saci de cartofi. Dezavantajul major era că făcea mult zgomot, era ca un tractoraș infernal. nu, nu-ți trebuie permis de B1, sunt încadrate (deocamdataă) la mopede, n-ai treabă cu poliția, trebuie doar să faci dovada că ai absolvit un curs de legislație rutieră. Nu e vorba de Microcar, ci de alta marca franceza, care nu face asa mult zgomot. Si necesita permis B1. |
#38
Posted 29 July 2010 - 16:43
E vorba de Aixam ,cu motoare Kubota diesel ,intr-un cilindru. Eram parcat langa un service de cartier si a iesit din service un dobitoc cu un Aixam ,cu spatele si s-a oprit drept in coltul din dreapta a spoilerului masinii mele--Avensis 2006-- Tin sa precizez ca acolo putea intoarce un TIR fara probleme si fara sa ma atinga. Dar omul tocmai de aia isi luase Aixam ,ca nu reusise in 10 ani sa ia examenul de conducere si masinutele astea erau mana cereasca pentru el,am aflat ulterior tot de la el,in timp ce aveam mana stanga in gatul lui.. Venise tocmai de la Targoviste ,la Constanta ,cu ragalia lui. S-a rezolvat problema cu putin diluant si o carpa pe bara mea si el a intrat inapoi in service ca sa-i refaca prinderea barii spate. Masina avea 45.000 km ,el zicea ca merge si cu 70 km/h cu ea,dar ca nu are voie cu mai mult de 45 km/h si nu are voie nici pe autostrada,conform legii . Consumul ,undeva pe la 3/100 ,iar daca merge cu 45 km/h ,sub 2l/100 km. M-am uitat pe la motor ,transmisia pe curea ,tip gravitational ,ca la scutere,motorul Kubota,japonez ,il mai gasim pe utilaje de santier,mici, cum sunt compactoare, motocompresoare ,care merg de regula de dimineata pana seara,foarte rezistente.Pornirea cu demaror ,are maneta pentru inainte--inapoi,doua locuri si avea, al naibii si geamuri electrice ! La relanti se cam misca masina ,dar dupa ce o ambalai ,era mai binisor. I-am facut si poza
Attached Files |
#39
Posted 29 July 2010 - 23:55
albucatalin, on 29th July 2010, 17:43, said: E vorba de Aixam ,cu motoare Kubota diesel ,intr-un cilindru. Eram parcat langa un service de cartier si a iesit din service un dobitoc cu un Aixam ,cu spatele si s-a oprit drept in coltul din dreapta a spoilerului masinii mele--Avensis 2006-- Tin sa precizez ca acolo putea intoarce un TIR fara probleme si fara sa ma atinga. Dar omul tocmai de aia isi luase Aixam ,ca nu reusise in 10 ani sa ia examenul de conducere si masinutele astea erau mana cereasca pentru el,am aflat ulterior tot de la el,in timp ce aveam mana stanga in gatul lui.. Venise tocmai de la Targoviste ,la Constanta ,cu ragalia lui. S-a rezolvat problema cu putin diluant si o carpa pe bara mea si el a intrat inapoi in service ca sa-i refaca prinderea barii spate. Masina avea 45.000 km ,el zicea ca merge si cu 70 km/h cu ea,dar ca nu are voie cu mai mult de 45 km/h si nu are voie nici pe autostrada,conform legii . Consumul ,undeva pe la 3/100 ,iar daca merge cu 45 km/h ,sub 2l/100 km. M-am uitat pe la motor ,transmisia pe curea ,tip gravitational ,ca la scutere,motorul Kubota,japonez ,il mai gasim pe utilaje de santier,mici, cum sunt compactoare, motocompresoare ,care merg de regula de dimineata pana seara,foarte rezistente.Pornirea cu demaror ,are maneta pentru inainte--inapoi,doua locuri si avea, al naibii si geamuri electrice ! La relanti se cam misca masina ,dar dupa ce o ambalai ,era mai binisor. I-am facut si poza fata de smart are un prezon in plus la roata |
#41
Posted 30 July 2010 - 22:55
Chiar daca are 400 cmc, nu necesita carnet B1 ? Pe 2 roti, deja la cilindreea asta ai nevoie de A, nici macar A1 (de 16 ani) nu ar mai fi bun. Intreb ca masina de utilizat in cazul unui permis suspendat. A1, A, B1, B, toate categoriile se suspenda odata cu retinerea permisului de conducere. Singura treaba ramane cursul de legislatie ... sau bicicleta.
|
#42
Posted 31 July 2010 - 11:52
Se conduc fara permis de conducere de la 16 ani. Nu se percepe taxa de inmatriculare, ci se inregistreaza la primarie ca un scuter, la categoria CVADRICICLU. Se poate conduce doar cu un curs de legislatie absolvit la o scoala de soferi sau cu permis B1,care se obitine la 16 ani.
|
#43
Posted 31 July 2010 - 12:33
vladut_v, on 30th July 2010, 23:55, said: Chiar daca are 400 cmc, nu necesita carnet B1 ? Pe 2 roti, deja la cilindreea asta ai nevoie de A, nici macar A1 (de 16 ani) nu ar mai fi bun. Intreb ca masina de utilizat in cazul unui permis suspendat. A1, A, B1, B, toate categoriile se suspenda odata cu retinerea permisului de conducere. Singura treaba ramane cursul de legislatie ... sau bicicleta. la benzina se iau in considerare capacitatea cilindrica (49cmc) si viteza maxima (45 km/h). posibil si puterea de 4 kW. la altfel de motoare (diesel, electric, abur, hamsteri) se ia in considerare puterea maxima 4kW si viteza maxima 45km/h. nu intereseaza capacitatea cilindrica. Edited by undercoverbrother, 31 July 2010 - 12:34. |
#44
Posted 31 July 2010 - 15:39
[quote name='undercoverbrother' date='31st July 2010, 13:33' post='8577007']
la altfel de motoare (diesel, electric, abur, hamsteri) se ia in considerare puterea maxima 4kW si viteza maxima 45km/h. nu intereseaza capacitatea cilindrica. [url="http://www.presa-zilei.ro/stire/2905/masinute-neinmatriculate.html"]http://www.presa-zilei.ro/stire/2905/masin...atriculate.html[/url] Edited by albucatalin, 31 July 2010 - 15:41. |
#45
Posted 01 August 2010 - 21:44
Din 500 c.c. pe benzina, se pot scoate lejer si fiabil 60 CP, fara turbo, doar cu 4 supape/cilindru, compresie 15/1 si evident turatie mai mare (peste 11000 rpm)
Este chiar un raport putere/cilindree cunoscut de multi ani la motocicletele sportive de strada, (15 CP/125 c.c.), cele de competitie putand fi si de peste 2X mai puternice. Cu turbo deja limitele se pot impinge mult mai departe, dar compresia partiala din cilindru este mai mica - oricum cea totala este f. mare. |
#47
Posted 07 August 2010 - 01:53
copjob2000, on 14th March 2010, 21:03, said: Ba da.... și vom avea o creștere a accidentelor mortale cu peste 200%!!! Nu crezi ca daca s-ar da drumu de la 16 ani, ar putea sa faca si cocalarii aia o scoala de soferi, si, eventual sa avem o scadere a accidentelor de doar 5%? |
#48
Posted 06 March 2011 - 23:17
Chiar am citit toate postariile si nu prea inteleg motivatiile voastre, sunt cam aiurea.
Sa inteleg ca aceste tipuri de masini sunt motivante doar ca nu iti trebuie permis pentru voi ? Sunt fericitul posesor de AIXAM din 99, de o saptamana, am 24 ani, am profesionalul A BE CE DE. L-am luat pentru simplul motiv doar pentru oras, pentru consum mic, pentru taxe mici la stat. Sunt cel mai fericit ! Succes |
#49
Posted 07 March 2011 - 23:55
lol
Si viata ta e acum roz Off-topic: un alt motiv pentru care ar merita masinuta asta ar fii ca, din punctul de vedere al celor de la top gear (si nu numai ) puterea motorului e invers proportionala cu marimea...organului ) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users