Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 

Lufthansa

- - - - -
  • Please log in to reply
298 replies to this topic

#19
hyperionx21

hyperionx21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 03.02.2006

View Postlaurutzu, on 12th August 2009, 20:47, said:

Buna..all
in septembrie vreau sa plec spre Bucuresti cu Luftahansa din Munchen,zbor direct
stie cineva cum se procedeaza cu rezervarile online,cum se face cu biletele?
mai trebuie pasaport ?
Biletul il cumperi de pe site-ul lor. Plata folosind card debit/credit. Atentie ca e o chestie curioasa cand cumperi direct de la ei, cardul folosit pentru plata trebuie neaparat sa apartina unuia din pasageri. Acum nu stiu daca verifica asta...

#20
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Posthyperionx21, on 14th August 2009, 18:51, said:

Biletul il cumperi de pe site-ul lor. Plata folosind card debit/credit. Atentie ca e o chestie curioasa cand cumperi direct de la ei, cardul folosit pentru plata trebuie neaparat sa apartina unuia din pasageri. Acum nu stiu daca verifica asta...

Nu neaparat.

#21
debri_z

debri_z

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 05.08.2007
sall all

calatoresc des cu Lufthansa pe relatia Cluj - Munchen, pretul unui bilet cumparat din timp(in avans cu 2-3 luni) costa 99,16 euro, dar se pare ca a fost doar o oferta pe o peioada mai lunga, mai nou biletele costa intre 240-260 de euro.stie cineva din ce cauza?chiar a fost doar o perioada promotionala???????

thx

#22
Imperator

Imperator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,959
  • Înscris: 07.02.2007

View Postdebri_z, on 8th November 2009, 18:25, said:

sall all

calatoresc des cu Lufthansa pe relatia Cluj - Munchen, pretul unui bilet cumparat din timp(in avans cu 2-3 luni) costa 99,16 euro, dar se pare ca a fost doar o oferta pe o peioada mai lunga, mai nou biletele costa intre 240-260 de euro.stie cineva din ce cauza?chiar a fost doar o perioada promotionala???????

thx
Da, a fost o perioada promotionala,. Si cum nu exista competitie pe ruta asta, evident ca au renuntat la 99 euro. Continua sa coste 99 euro din Bucuresti unde e competitie cu low costurile si Taromul

#23
debri_z

debri_z

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 05.08.2007
mersi ptr raspuns...cunosti vreun lowcost care zboara la Munchen??? eu nu am gasit, decat Dusseldorf.

#24
Iuliux

Iuliux

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 13.03.2005
AirBerlin.

#25
AdCrys20

AdCrys20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 515
  • Înscris: 01.05.2007
Eu am zburat cu Lufthansa in America de Sud si vreau sa va spus ca zborul cu ei a fost o placere!

Dus: Bucuresti - Frankfurt // Frankfurt - Caracas .... mai departe alte companii pana in Santa Cruz (Bolivia) si Sao Paolo (Brazilia)
Retur: Sao Paolo - Munchen // Munchen - Bucuresti.

Pe langa faptul ca au oprit servirea pranzului din cauza durerii mele de cap ... totul , absolut totul a fost extraordinar cu ei.

#26
rottweiler2007

rottweiler2007

    iubirea-i mare

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,881
  • Înscris: 13.12.2007
am tot citit ca Lufthansa e cea mai buna companie aeriana din europa; in ultimii ani pe rute lungi am zburat cu alte companii dar ma gindeam sa mai schimb pe Lufthansa

a zburat cineva in ultima vreme cu ei pe rute lungi ? cit de vechi sint avioanele ? etc, pareri...

#27
nic_biso

nic_biso

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 479
  • Înscris: 15.01.2006
Pe A340 si A330 au instalat PTVs la fiecare scaun, desi spatiul dintre scaune nu este atat de generos pe cat ar trebui, in conditiile in care se zboara ore bune. Depinde evident de inaltimea fiecaruia.

Din cate stiu pe B747 nu au PTVs deloc (vorbim doar de economy), chiar nasol.

De pe airfleets.net reiese urmatoare vechime a aeronavelor:
-A330: 4,2 ani
-A340: 8,1 ani (media e trasa in jos de seria 300, pentru ca aeronavele din seria 600 sunt mai noi)
-B747: 15,8 ani

Edited by nic_biso, 03 March 2010 - 13:39.


#28
rottweiler2007

rottweiler2007

    iubirea-i mare

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,881
  • Înscris: 13.12.2007

View Postnic_biso, on 3rd March 2010, 13:38, said:

Pe A340 si A330 au instalat PTVs la fiecare scaun, desi spatiul dintre scaune nu este atat de generos pe cat ar trebui, in conditiile in care se zboara ore bune. Depinde evident de inaltimea fiecaruia.

Din cate stiu pe B747 nu au PTVs deloc (vorbim doar de economy), chiar nasol.

De pe airfleets.net reiese urmatoare vechime a aeronavelor:
-A330: 4,2 ani
-A340: 8,1 ani (media e trasa in jos de seria 300, pentru ca aeronavele din seria 600 sunt mai noi)
-B747: 15,8 ani
interesant, multumesc pt raspuns, si totusi de ce sint cei mai buni din europa ?

#29
tim

tim

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 07.01.2002

View Postrottweiler2007, on 3rd March 2010, 14:25, said:

am tot citit ca Lufthansa e cea mai buna companie aeriana din europa; in ultimii ani pe rute lungi am zburat cu alte companii dar ma gindeam sa mai schimb pe Lufthansa

a zburat cineva in ultima vreme cu ei pe rute lungi ? cit de vechi sint avioanele ? etc, pareri...

Sunt pareri pro si contrar. Pe unele curse (in general Asia) folosesc A340-600 care sunt brand noi si misto, dar pe alte destinatii (eu acum sunt in Argentina si am venit cu ei) folosesc 747 de cind era bunica fata.

Lumea zboara cu ei ca "sunt nemti si au grija de securitate", dar mie personal mi se par scumpi, iar serviciile sunt destul de basic: pe cursa de 14h Frankfurt - Buenos Aires trebuia sa ceri apa in repetate randuri pentru ca nu erau in stare sa faca o zona de bauturi in avion.

In concluzie eu zbor cu ei doar daca nu am alte variante.

#30
luana06

luana06

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 29.05.2007
Eu am fost client fidel Lufthansa in ultimii 5 ani ( cel putin doua curse pe an romania - asia). Ca si servicii in avion, sunt ok, ca si cursa Munich - Asia foarte punctuali, nicio intarziere. Insa de la Munich la Bucuresti...niciodata, dar absolut niciodata n-au plecat la timp....iar intarzierile erau de cel putin 2 ore, in iarna am stat vreo 4-5 ore. Eu personal nu vreau sa mai aud de ei, de fiecare data aceleasi probleme, aceleasi intarzieri, aceleasi "povesti". E drept ca o parte din timpul pierdut se recupereaza in zbor....insa...dupa un drum infernal...din asia, dupa 3-4 ore normale de tranzit, sa mai stai cateva ore...ca asa intarzie Lufthansa mereu, nu mai vreau. Anul asta, o sa le zic " la revedere" si voi cauta o alta companie.

Daca nu ai conexiunea prin Munich, poti sa incerci. Am zburat o data si prin Frankfurt si au fost ok. Prin Munich chiar au o problema, nu au aparat de zobor, astepta mereu un avion  din grecia, cateodata din egipt......dar niciodata nu se stie cand ajunge......in iarna..dupa ce am asteptat avionul...ore bune....ni s-a comunicat sa asteptam...ca nu aveau echipaj....dupa ce a venit echipajul....am asteptat inca o ora..sa-l curete de gheata....si tot asa....Motivele ne-au fost comunicate de un reprezentat Luftansa...mie mi s-au parut povesti......nu stiu ce sa cred.

#31
rottweiler2007

rottweiler2007

    iubirea-i mare

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,881
  • Înscris: 13.12.2007
m-am lamurit, ramin pe AF....multumesc

#32
18thStreet

18thStreet

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,841
  • Înscris: 17.01.2007

View Posttim, on 3rd March 2010, 11:43, said:

Lumea zboara cu ei ca "sunt nemti si au grija de securitate",
Pai si crezi? citeste istoria  Lufthansa si vezi ce si cate accidente au avut.
Eu cred ca sunt multe companii pe europa in  care (in  opinia mea) " ma simt " mai sigur decat la Lufthansa.

Edited by ferrellroo, 03 March 2010 - 22:29.


#33
Zavoianu

Zavoianu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 06.10.2008
se zice despre  AF ca pilotii sunt cei mai increzuti si se considera cei mai capabili piloti din lume, si tot timpul iau tot ce inseamna furtuna direct in piept,
aia de la British sunt mereu beti, aia de la KLM sunt droghi, italienii sunt varza...

parerea mea e ca zbori unde ai legaturile cele mai bune si companiile de legatura fac parte din aceeasi alianta, e mai usor cu avioane pierdute, etc.
mie personal Lufthansa nu mi se pare un etalon in Europa, din simplu motiv ca AF, BA si KLM sunt  tot pe acolo, varsta avioanelor, intarzieri, etc.

Aeroportul din Munchen e unul din cele mai interesante din Europa, e o placere ...

revenind la Lufthansa , eu de fiecare data cand am zburat cu ei am intarziat, iar anul trecut de la Hamburg-Munchen-Bucuresti, am pierdut legatura la Munchen ca ala din Hamburg a plecat cu 2 ore intarziere(def tehnica), bilet bussines, mi au dat cazare la un cotet de Best Western, mi am luat la Kempinsky in aeroport pe banii mei. Uneori zborurile de la Munchen la Bucuresti se fac cu avioane mici, Bombardier 900 parca, scaune mici si inghesuite.

In ceea ce priveste pachetul entrateinment in cursele  lungi , BA si Af sunt peste ei, (cel putin pe ce am zburat eu)

cu ce am zburat si mi a placut atmosfera la bord si nivelul de igiena si politete la bord: Austrian si Swiss

oricum Emirates si Singapore rullzz..la tot

#34
tim

tim

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 07.01.2002

View Postferrellroo, on 3rd March 2010, 23:28, said:

Pai si crezi? citeste istoria  Lufthansa si vezi ce si cate accidente au avut.
Eu cred ca sunt multe companii pe europa in  care (in  opinia mea) " ma simt " mai sigur decat la Lufthansa.
Numarul de accidente nu este chiar asa relevant.. de ex. uita-te la Ryanair: nu au avut nici un accident si cu toate astea eu nu ma sui la ei in avioane (prea o cauta cu luminarea cind fac economii si poate intr-o zi o sa treaca peste niste facturi de safety)..in schimb nu am nici o problema sa zbor cu Air France (chiar am venit de la Rio cu cursa AF447 cu 2 saptamani inainte de accident si continui sa zbor cu ei long-haul).

Cu Lufthansa si KLM zbor long-haul _doar_ daca nu am alte variante...e chestie de taste mai mult.

View PostZavoianu, on 3rd March 2010, 23:50, said:

oricum Emirates si Singapore rullzz..la tot

Singapore*, Cathay Pacific, Emirates, Qantas, Thai* .. asta este top-ul meu personal, iar la cele cu * am zburat si la business.

#35
Zavoianu

Zavoianu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 06.10.2008

View Posttim, on 3rd March 2010, 23:00, said:

Numarul de accidente nu este chiar asa relevant.. de ex. uita-te la Ryanair: nu au avut nici un accident si cu toate astea eu nu ma sui la ei in avioane (prea o cauta cu luminarea cind fac economii si poate intr-o zi o sa treaca peste niste facturi de safety)..in schimb nu am nici o problema sa zbor cu Air France (chiar am venit de la Rio cu cursa AF447 cu 2 saptamani inainte de accident si continui sa zbor cu ei long-haul).

Cu Lufthansa si KLM zbor long-haul _doar_ daca nu am alte variante...e chestie de taste mai mult.



Singapore*, Cathay Pacific, Emirates, Qantas, Thai* .. asta este top-ul meu personal, iar la cele cu * am zburat si la business.

Thai pe mine nu m a impresionat,(mi s epare pe aceeasi lungime cu KLM) e o atmosfera placuta..dar poate din cauza ca la bord esti inconjurat de "flacara violet" :)

#36
oztan

oztan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,274
  • Înscris: 25.12.2006
@ ROTT , ai fost  si cu  THY   Ist- Tokyo - Bora Bora  ,  si  nu ai ramas  multumit ?   Eu cred ca  mult  mai  peste  fata  de  Lutfhansa ....

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate