Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mitsubishi ASX / RVR / Outlander Sport
Last Updated: Apr 15 2011 13:18, Started by
the__1
, Feb 25 2010 16:11
·
0
#1
Posted 25 February 2010 - 16:11
[ http://www.autoweek.nl/images/800/c/c0409e9e66057f610179af9e4292681c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Mitsubishi a prezentat, inainte de iminenta lansare de la Salonul Auto de la Geneva, mai multe detalii despre noul crossover compact, intitulat ASX. Noul model moștenește gena sportivă Mitsubishi si oferă, in același timp, flexibilitatea și utilitatea unui SUV, dar și manevrabilitatea și performanțele unui automobil de clasa compacta. ASX va utiliza o platforma tehnica noua, intitulata Project Global. Aceasta este o evolutie a arhitecturii utilizate de actualul Lancer si va sta, in diferite versiuni de ampatament, la baza tuturor viitoarelor modele Mitsubishi. [ http://www.autoweek.nl/images/800/b/cdeef107d58e6b573825e37ee4b383eb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cu o lungime de 4.29m si un ampatament neobisnuit de mare, de 2.67m (valoare apropiata de cea a actualului Outlander), ASX va oferi un spatiu interior extrem de generos. Portbagajul are un volum util de 419 litri, iar bancheta fractionabila 60/40 se poate rabata complet, pentru a crea o suprafata de încarcare perfect plana, modularitatea interioara fiind un factor important pentru succesul excursiilor, vacantelor sau ieșirilor la cumparaturi. Gama de motorizari va cuprinde doua propulsoare complet noi: o unitate pe benzina de 1.6 litri si un diesel de 1.8 litri. Ambele motoare sunt Euro5 si dezvolta 116, respectiv 150 de cai putere. Toate propulsoarele vor fi cuplate standard la o cutie de viteze manuala cu 6 trepte. Dieselul va putea fi comandat, ulterior, si impreuna cu recent lansata cutie automata cu doua ambreiaje, TC-SST. [ http://www.autoweek.nl/images/800/4/cd09e762f69ea43c474d648858f33154.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Garda la sol de 195mm, mai mare cu 55mm decat media clasei compacte, se va dovedi utila pentru drumurile din ''jungla urbana'' mioritica, in timp ce sistemul inteligent de tractiune integrala S-AWC (Super All Wheel Control), preluat de la Outlander, ar trebui sa ii asigure noului crossover Mitsubishi performante cel putin onorabile in off-road. S-AWC va fi disponibil doar pe versiunea diesel a noului ASX. Trei setari diferite vor fi disponibile, 2WD (tracțiune pe puntea față, pentru conditii ideale de aderenta si asigurarea unui consum redus de combustibil ), 4WD (tracțiune integrală nepermanentă - in funcție de stilul de conducere și de calitatea suprafeței de rulare, acest mod permite transmiterea automată a puterii și către puntea spate, asigurand o tractiune mai buna indiferent de conditiile meteorologice sau de calitatea suprafetei de rulare ) si Lock (diferential central blocat, cuplul fiind transmis permanent si către puntea spate, ideal pentru trasee off-road sau conditii de rulare dificile), cele trei pozitii fiind selectabile prin intermediul unui controller rotativ. ASX va fi plasat sub Outlander in gama Mitsubishi si va concura in disputatul segment al crossoverelor compacte, unde va avea de infruntat modele de succes precum Nissan Qashqai sau Skoda Yeti. [ http://www.autoweek.nl/images/800/a/65cdb8625f412926fb7057e5c24a6dda.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Noul ASX va fi disponibil in showroom-urile Mitsubishi din toata Europa, imediat dupa lansarea oficiala din cadrul Salonului Auto de la Geneva, cel mai probabil de la sfarsitul lunii martie, insa deocamdata nu se stie exact cand va sosi si in Romania. Sursa: http://www.garajul.r...hnice-complete/ -- Mie mi se pare FOARTE simpatica!! Edited by Marius3k, 26 February 2010 - 12:31. |
#2
Posted 26 February 2010 - 10:02
Un prim review extrem de pozitiv!
The sharply styled ASX is a compact crossover that squarely targets the similar-size Nissan Qashqai. After our brief test drive in Tokyo, we’d say its chances are fair, thanks to a solid chassis, well constructed interior and superb ride and comfort levels. http://www.autocar.c...1.8-CVT/247805/ ---- What is it? This is the most important global car to come out of Mitsubishi Motors for five years. The sharply styled ASX is a compact crossover that squarely targets the similar-size Nissan Qashqai. After our brief test drive in Tokyo, we’d say its chances are fair, thanks to a solid chassis, well constructed interior and superb ride and comfort levels. European-spec cars will get a choice of either a 1.6-litre petrol engine or an all-new 1.8-litre, Euro5-compliant turbodiesel mated to a six-speed manual gearbox with ‘Auto-Stop-and-Go’. Two and four-wheel-drive options will be offered on the diesel but the petrol variant will be front-drive only. Our test car was a four-wheel-drive, Japan-only model (called the RVR), powered by a 136bhp 1.8-litre petrol engine with a CVT auto ’box. What's it like? The five-seat RVR reaches 60mph from rest in 9.0sec, so it’s no bullet, but it goes about its business quietly thanks to clever noise and vibration isolation and a ride quality that is superior to that of the Qashqai. Its direct steering is well weighted, while the body doesn’t roll as much as the Outlander’s. This is partly due to the RVR’s reasonable 1350kg kerb weight and a revised front strut and rear multi-link suspension set-up. Inside, Mitsubishi has lifted trim levels with high-quality (if a little dour) plastics, a powered leather seat option, a high-spec audio system and a large sunroof. Should I buy one? The Mitsubishi engineer we spoke to during our drive revealed that keen European drivers will be better off opting for diesel power and the six-speed manual, which will deliver a more enjoyable drive than the 1.8-litre Japanese model. And while pricing is still to be announced, the new ASX is expected to undercut both the Qashqai and the Volkswagen Tiguan, while offering a comparable driving experience. If the UK model is as accomplished as our Japanese car it should make a tempting prospect for those wanting an affordable compact SUV. |
#4
Posted 26 February 2010 - 12:38
Excelent.
E un model cu adevarat interesant. Motorizarile complet noi sunt Euro5, ceea ce inseamna si taxa de poluare zero. Are sanse sa devina unul dintre cele mai de succes SUV-uri in Ro, in functie de pozitionarea acestuia pe piata. Edited by the__1, 26 February 2010 - 12:46. |
#6
Posted 06 March 2010 - 11:56
In Norvegia este anuntat ca va aparea in vara 2010 cu motoarele: 1.6 117cp benzina si 1.8 diesel in 2 trepte de putere:115cp si 150cp (ambele dieseluri vor avea cuplu de 300Nm, doar cp difera).
ASX, 1.8 115cp diesel 4x4 este anuntat cel mai ieftin in segment la momentul actual DAR inca nu se cunosc preturile pt Kia Sportage/Hyundai ix35 4x4 1.7 115cp diesel (existente pe piata: SX4 1.9 120cp diesel 4x4, Yeti 2.0 110cp diesel 4x4 au preturi de pornire cu 9-12% peste ASX). ASX, 1.6 117cp benzina 4x2 are acelasi pret ca Yeti 1.2 105cp/Qashqai 1.6 115cp Nu stiu cat de mare succes va fi in conditiile in care la pinguinii astia masina cea mai vanduta in 2009 a fost Toyota Prius foarte scumpa de altfel dar deh, orice are emblema cu eco se cumpara la ei. Bluemotion, Greenline, Econetic, Ecoline, ECO sa scrie pe ea ca va fi succes garantat! In Suedia, Logan/Sandero se vand exceptional cu benzinarul de 105cp numit Eco2 Hi-Flex si functioneaza pe ecofuel E85. Au si incalzire in scaune! |
#7
Posted 25 March 2010 - 11:45
MITSUBISHI ASX - pret de pornire mai mult decat atractiv : 15.990 TVA inclus
Noul Mitsubishi ASX dispune de toate ingredientele unei retete de succes in tot mai popularul segment al crossover-elor compacte: - un design atractiv, foarte bine incadrat in tendintele actuale ale segmentului dar care si urmareste aceeasi linie cu restul produselor noastre; - motoare EURO 5 pe toata gama disponibile de la lansare; - un nou “clean-diesel” marca Mitsubishi; - o gama completa de pachete de echipare; Modelul va fi disponibil in Romania in urmatoarele motorizari: Motorizare 1.6 benzina 117 CP Motorizare 1.8 Diesel 150 CP (ambele motoare dezvoltate de Mitsubishi Motors Corporation si Mitsubishi Heavy Industries, Ltd.) Modelul va fi dotat standard cu o serie de echipamente precum radio CD/MP3 cu mufa AUX si 4 difuzoare, aer conditionat manual, 7 airbag-uri si sistemele Active Stability Control si Traction Control.Optional sunt oferite aer conditionat automat, senzori de ploaie si de noapte, cruise control, volan multifunctional, monitor pentru parcarea cu spatele, BluetoothTM si conectivitate USB, geamuri fumurii, faruri cu xenon cu functie Super HiD “Wide Vision”, system “keyless”, buton stop-start, tapiterie din piele, interfata Mitsubishi Multi-Communication cu system de navigatie HDD, sistem audio Rockford Fosgate Premium. Livrari: 1,8 (motorina) 30.06.2010 si 1,6 (benzina) 30.07.2010 La inceputul lui aprileie se vor cunoaste si preturile pentru fiecare model in parte. |
#8
Posted 26 March 2010 - 09:34
bun pretul de pornire.
oare pe cine o concura.. hmmm imi vine ceva praf in ochi... cad despre grila aia mare, arata muuult mai bine cu numarul pus acolo |
#9
Posted 27 March 2010 - 20:52
Este super ok masina pentru o familie care locuieste la oras si pentru iesiri .
|
#10
Posted 30 March 2010 - 01:21
Vad ca tot nu vor sa puna becuri la toate butoanele de geamuri. Q@#%@^@$#
|
|
#11
Posted 30 March 2010 - 08:25
#12
Posted 30 March 2010 - 09:21
^^ Aici e vorba de masini deci nici nu discutam treaba asta.
|
#14
Posted 09 April 2010 - 21:15
E simpatica masinuta, o sa le cer o oferta detaliata saptamana viitoare..sa vedem daca ma conving sa renunt la Yeti pentru un RVR din asta
|
#15
Posted 09 April 2010 - 21:21
^^ "Fierul" e bun în cazul Mitsu, cu rafinamentul (plasticele în special) stau ei mai prost. Interiorul asteia pare totuși ceva mai de calitate însă ma exasperează faptul ca nu pun becuri la toate butoanele de geamuri, nici măcar la cele de pe ușa șoferului și nu înțeleg de ce, cred ca e singura gama de modele la care am văzut treaba asta.
Edited by fastcarjunkie, 09 April 2010 - 21:24. |
|
#16
Posted 10 April 2010 - 12:50
Are aceeasi platforma tehnica cu Peugeot 2008 ,motorizarile sunt PSA,deci nu poate fi decat buna
|
#17
Posted 10 April 2010 - 14:21
albucatalin, on 10th April 2010, 13:50, said: Are aceeasi platforma tehnica cu Peugeot 2008 ,motorizarile sunt PSA,deci nu poate fi decat buna Tu esti fan(atic) Peugeot? Peugeot nu inseamna neaparat masina buna. Si probabil te refereai la Peugeot 4007 ca de 2008 n-am auzit. Iar acesta e in aceeasi familie cu Outlanderul nu cu ASX despre care e vorba aici. Si ar mai fi o corectie de facut : Platforma tehnica de care vorbesti este a lui Mitsubishi. Doar motorul de 2,2 este PSA. Deci, corect este sa te exprimi astfel: "Peugeot 4007 are aceeasi platforma tehnica cu Mitsubishi Outlander, deci nu poate fi decat buna" nu invers. Peugeot si Citroen in acest join-venture au dat doar motorul de 2,2 si si-au facut propriile micute modificari la aspectul exterior al caroseriei (bot si cur), in rest nimic. |
#18
Posted 10 April 2010 - 17:54
Alex167, on 10th April 2010, 15:21, said: Tu esti fan(atic) Peugeot? Peugeot nu inseamna neaparat masina buna. Si probabil te refereai la Peugeot 4007 ca de 2008 n-am auzit. Iar acesta e in aceeasi familie cu Outlanderul nu cu ASX despre care e vorba aici. Si ar mai fi o corectie de facut : Platforma tehnica de care vorbesti este a lui Mitsubishi. Doar motorul de 2,2 este PSA. Deci, corect este sa te exprimi astfel: "Peugeot 4007 are aceeasi platforma tehnica cu Mitsubishi Outlander, deci nu poate fi decat buna" nu invers. Peugeot si Citroen in acest join-venture au dat doar motorul de 2,2 si si-au facut propriile micute modificari la aspectul exterior al caroseriei (bot si cur), in rest nimic. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users