Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mitsubishi ASX / RVR / Outlander Sport
Last Updated: Apr 15 2011 13:18, Started by
the__1
, Feb 25 2010 16:11
·
0
#19
Posted 10 April 2010 - 18:13
Alex167, on 10th April 2010, 15:21, said: Tu esti fan(atic) Peugeot? Peugeot nu inseamna neaparat masina buna. Si probabil te refereai la Peugeot 4007 ca de 2008 n-am auzit. Iar acesta e in aceeasi familie cu Outlanderul nu cu ASX despre care e vorba aici. Si ar mai fi o corectie de facut : Platforma tehnica de care vorbesti este a lui Mitsubishi. Doar motorul de 2,2 este PSA. Deci, corect este sa te exprimi astfel: "Peugeot 4007 are aceeasi platforma tehnica cu Mitsubishi Outlander, deci nu poate fi decat buna" nu invers. Peugeot si Citroen in acest join-venture au dat doar motorul de 2,2 si si-au facut propriile micute modificari la aspectul exterior al caroseriei (bot si cur), in rest nimic. logica asta... tu chiar asa gandesti? auzi la el, cica x=y, nu y=x de unde veniti frate? ca e invazie in ultima vreme. apropos de pejo 2008, nu-o fi vorba totusi de 3008? |
#20
Posted 10 April 2010 - 18:30
Am dat un copy-paste de pe Auto-Ro :Noul Mitsubishi ASX, crossoverul de mici dimensiuni care va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva, va da nastere unui nou model. Este vorba de Peugeot 2008, un off-road compact care va strange si mai mult relatiile intre PSA si japonezi.
Dupa cum s-a intamplat si in cazul 4007 si Citroen C-Crosser, care au fost fost dezvoltate pornind de la ingineria Outlander, si 2008 va fi oferit cu putine modificari comparativ cu sora ei de la Mitsubishi. Este evident ca schimbarile vor surveni la nivel de design, caroseria Peugeot 2008 adaptandu-se la caracteristicile casei auto franceze, in special in partea frontala. Insa detaliile tehnice vor ramane, in general, aceleasi: cu o lungime de 430 cm, noul model va fi pozitionat cu jumatate de treapta sub crossoverul 3008.'' Se pare ca PSA se pregateste sa preia chiar pachetul majoritar de actiuni de la Mitsubishi ! Edited by albucatalin, 10 April 2010 - 18:31. |
#21
Posted 11 April 2010 - 12:06
albucatalin, on 10th April 2010, 19:30, said: Am dat un copy-paste de pe Auto-Ro :Noul Mitsubishi ASX, crossoverul de mici dimensiuni care va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva, va da nastere unui nou model. Este vorba de Peugeot 2008, un off-road compact care va strange si mai mult relatiile intre PSA si japonezi. Dupa cum s-a intamplat si in cazul 4007 si Citroen C-Crosser, care au fost fost dezvoltate pornind de la ingineria Outlander, si 2008 va fi oferit cu putine modificari comparativ cu sora ei de la Mitsubishi. Este evident ca schimbarile vor surveni la nivel de design, caroseria Peugeot 2008 adaptandu-se la caracteristicile casei auto franceze, in special in partea frontala. Insa detaliile tehnice vor ramane, in general, aceleasi: cu o lungime de 430 cm, noul model va fi pozitionat cu jumatate de treapta sub crossoverul 3008.'' Se pare ca PSA se pregateste sa preia chiar pachetul majoritar de actiuni de la Mitsubishi ! platforma tehnica e de la mitsu, la outlander doar o parte din motoare sunt de la psa. in rest e mitsu curat |
#22
Posted 11 April 2010 - 13:32
undercoverbrother, on 10th April 2010, 19:13, said: logica asta... tu chiar asa gandesti? auzi la el, cica x=y, nu y=x de unde veniti frate? ca e invazie in ultima vreme. apropos de pejo 2008, nu-o fi vorba totusi de 3008? Unii au inteles ce am vrut sa spun, vezi la AcidMan. In industria auto nu intotdeauna x=y si y=x si ca sa intelegi tu mai bine vezi exemplul Dacia si Renault. Nu prea e corect sa spui ca Renault are aceeasi platforma cu Dacia (nu conteaza acum ce model) pt. ca Renault nu s-a facut dupa Dacia ci invers, Dacia are aceeasi platforma cu Renault. Asa si la Mitsubishi vs. Peugeot. Proiectul Outlander este Mitsubishi. Doar motorul de 2,2 era PSA. Iar in cazul ASX am citit ca si motoarele sunt Mitsubishi. Asa ca... Si inca o chestie, te rog sa nu ma mai jignesti caci eu nu te-am jignit cu nimic. Probabil tu esti cel mai destept de pe acest forum, fie cum spui tu. Daca ai chef de jigniri si scandal da-mi un PM si-ti dau pe urma adresa mea si te invit sa vii la mine, sa discutam si sa-mi spui ce ai de spus intre patru ochi, nici o problema. |
#23
Posted 11 April 2010 - 18:14
AcidMan, on 11th April 2010, 13:06, said: psa nu stiu sa faca platforme de oofroad, nu as abine ca mitsu. platforma tehnica e de la mitsu, la Outlander doar o parte din motoare sunt de la psa. in rest e mitsu curat Edited by albucatalin, 11 April 2010 - 18:19. |
#24
Posted 07 December 2010 - 12:20
are cineva masina asta asx? cum e? face banii, sau e de rahat?
|
#25
Posted 07 December 2010 - 22:31
undercoverbrother, on 7th December 2010, 13:26, said: o fi facand dar mi s-a parut cam joasa. intr-un loc am gasit ca are garda la sol de 195mm, in alt loc de 170. cat are de fapt? sau depinde de versiune, daca e offroad sau de oras? apropo, asta se descurca si in ceva offroad, sau e 4x4 de trecut printr-o balta de pe bulevard? Edited by lucas22010, 07 December 2010 - 22:32. |
#26
Posted 07 December 2010 - 22:56
defineste intai notiunea de "ceva offroad"...
ASX e un crossover, nu se vrea mai mult... |
#27
Posted 07 December 2010 - 23:01
#28
Posted 08 December 2010 - 10:29
oare prin noroiul din pozele atasate s-ar descurca?
Attached Files |
|
#29
Posted 08 December 2010 - 11:18
Tu chiar nu ai ce face si iti omori timpul pe net? Cum naiba sa se descurce o masina de oras in noroaiele alea din ultima poza. In prima depinde de cat de adanc e noroiul, iar in a doua nu are probleme.
Edited by rexkroki, 08 December 2010 - 11:19. |
#30
Posted 08 December 2010 - 16:15
Nici in prima nu se descurca. E vorba, daca tin bine minte, de Transsiberian, portiune neasfaltata, in primavara cand se dezgheata si pe unde se mai poate circula doar cu tancul. Si in ultima tot despre ala e vorba.
|
#31
Posted 08 December 2010 - 19:51
lucas22010, on 7th December 2010, 22:31, said: intr-un loc am gasit ca are garda la sol de 195mm, in alt loc de 170. cat are de fapt? sau depinde de versiune, daca e offroad sau de oras? apropo, asta se descurca si in ceva offroad, sau e 4x4 de trecut printr-o balta de pe bulevard? Depinde daca atunci cand masori garda la sol si-a lasat sotia poseta in masina sau nu. (Se poate sa fie incarcata/descarcata). |
#32
Posted 08 December 2010 - 20:16
pai s-atunci de ce naiba or face astia modelul asta 4x4? asa numa', de chestie?
|
#33
Posted 08 December 2010 - 20:32
4x4 nu e doar pentru off-road. Sunt atatea alte masini normale sau sport care au tractiune 4x4, in diferite solutii constructive.
|
|
#34
Posted 08 December 2010 - 21:42
Exact. Eu incerc sa-mi iau un sedan 4x4 tocmai pentru tinuta buna pe sosea si pe viraje si pentru cazurile in care dau de petice de gheata etc. Sincer mini-SUV-urile astea (crosovere) ofera doar avantajul unei vizibilitati ceva mai bune. Nu m-as increde prea tare in capabilitatile de 4x4 trambitate de marketing. Cel mai bine stiu sa te indrume utilizatorii unui model sau altul.
|
#35
Posted 08 December 2010 - 21:48
in general crossoverele au si o garda la sol ceva mai ridicata, e si asta un avantaj, mai ales la drumurile din Romania...
|
#36
Posted 09 December 2010 - 01:19
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users