Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect
 touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO
 Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......
 

Portare cu ciudatenii din Vodafone in RDS!

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
dantim1

dantim1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 27.06.2002
Am portat 2 abonamente Vodafone in RDS,la acceasi data, portarea devenind efectiva acum ~ doua saptamani.
Una dintre portari a reusit, vechiul SIM dezactivandu-se, putand initia si primi apeluri in noua retea si fiind identificat, corect, ca portat in noua retea pe site-ul: Portabilitate.ro

In schimb, cu al doilea numar portat se intampla lucruri ciudate  :thumbdown: :
1. Functioneaza ambele telefoane(SIM-uri) si din vechea si din noua retea.
2. Din reteaua veche(Vodafone) pot si initia si primi apeluri!
3. Din reteaua noua(RCS) pot doar initia apleuri!
4. Daca trimit SMS din RCS la 700 CostControl raspunsul vine pe telefonul Vodafone!
5. Ma pot suna pe mine insumi din RCS in Vodafone :thumbup:

La relatii cu clientii, ce-i de la RCS ma tot asigura ca se va remedia situatia, raspuns standard !
Nici nu stiu pe cine sa fac responsabil de aceasta situatie!

#2
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,918
  • Înscris: 10.06.2008
Am patit la fel.
Problema e de la Voda.

#3
dantim1

dantim1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 27.06.2002
Si cum ai rezolvat?
Curios este ca am portat doua numere simultan si doar unul dintre ele e cu probleme!

#4
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,918
  • Înscris: 10.06.2008
La mine era in felul urmator (portare din orange in cosmote):
Cartela de orange era activata, si se puteau initia apeluri, insa nu se puteau primi apeluri. Cartela de cosmote era activata si se primeau aici apelurile (2 cartele cu acelasi numar de telefon).
Aceeasi chestie...trimiteam mesaj la cronos...primeam raspuns pe cosmote....oferte comerciale...de la orange...pe cosmote.
In final am sunat la orange de pe cartela respectiva...si le-am zis ca numarul nu mai e in reteaua lor si sa inchida cartela. Asta au facut.
La tine e un pic diferita situatia dar....poate e aceeasi situatia.

#5
dantim1

dantim1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 27.06.2002

View Postjoystick, on 16th February 2010, 21:41, said:

In final am sunat la orange de pe cartela respectiva...si le-am zis ca numarul nu mai e in reteaua lor si sa inchida cartela. Asta au facut.
E trist daca ajung clientii sa-si rezolve singuri portarea :D

Update: Astazi dupa ultimul telefon dat la RelatiiClienti, surpriza, nu mai merge deloc DigiMobil, Vodafone inca se tine bine mersi! :thumbdown: :OK:

#6
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,918
  • Înscris: 10.06.2008
Mda, ce sa zic....fa o sesizare...pe portabilitate.ro parca era scris unde trebuie sa te adresezi...

#7
dantim1

dantim1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 27.06.2002
Cerere de portare catre RCS din 21.01.2010
Interval de portare stabilit de RDS intre 28.01-30.01.2010
Contract de servicii semnat in 02.02.2010
Portarea si furnizarea serviciului contractat nu functioneaza nici pana astazi 18.02.2010 la aproape o luna de la depunerea cererii de portare, desi erau obligati, conform ANCOM, ca portarea sa devina efectiva in 10 zile lucratoare!

Quote

Sursa: portabilitate.ro
Termenul de finalizare a procesului de portare nu poate depăși, în condiții normale, 10 zile lucrătoare.
Portarea numarului tău nu se va face înainte de a 8-a zi lucratoare de la data depunerii cererii de portare, urmând ca ziua exactă sa o stabilești cu operatorul pe care l-ai ales. În ziua în care se va efectua portarea efectivă, serviciul de telefonie nu va fi disponibil pentru maxim 4 ore pentru serviciile de telefonie mobilă și maxim 5 ore pentru serviciile de telefonie fixă.

Edited by dantim1, 18 February 2010 - 14:44.


#8
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
Ai făcut sesizare la ANCOM?

#9
dantim1

dantim1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 27.06.2002
Am incercat sa sun aici, nu raspunde nimeni!: Portabilitate.ro

Quote

În cazul în care întâlnești orice dificultăți pe parcursul procesului de portare ne poți contacta la numerele de telefon 0800 855 855 sau 0372 845 845, la email [email protected] sau direct la sediul ANCOM din Str. Delea Nouă nr. 2, sector 3, București.


#10
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

View Postdantim1, on 19th February 2010, 14:27, said:

Am incercat sa sun aici, nu raspunde nimeni!: Portabilitate.ro
email la ANCOM.se rezolva portarea ,garantat.

#11
dantim1

dantim1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 27.06.2002
Am trimis email la ANCOM, astept raspuns!

Update: Astazi, stupoare, primesc SMS pe telefonul inca in Vodafone prin care sunt anuntat ca am de platit factura x in valoare de ~ 20 lei DESI portarea nu este inca finalizata si in contract scrie ca am 3 luni ABONAMENT GRATUIT!!!
Am dat telefon la RelatiiComerciale, ei nu pot sa ma ajute, am dat telefon la AsistentaTehnica, nici ei nu ma pot ajuta. In final am fost indrumat spre un punct de vanzare la departamentul vanzari.
Ajuns acolo, cucoana imi spune ca intr-adevar nu beneficiez inca de serviciul contractat, asa ca sa fac o reclamatie in scris cu ce probleme am de semnalat! Am scris reclamatia, acum astept cu nerabdare continuarea acestei "telenovele" RCS&RDS!
Sunt curios la ce persoana importanta va ajunge reclamatia mea sau va avea o viata mai scurta si nu se va rezolva nimic!
Urmatorul drum va fi la ANPC!

#12
Lucky44

Lucky44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 260
  • Înscris: 01.05.2006

View Postdantim1, on 23rd February 2010, 01:58, said:

Am trimis email la ANCOM, astept raspuns!

Update: Astazi, stupoare, primesc SMS pe telefonul inca in Vodafone prin care sunt anuntat ca am de platit factura x in valoare de ~ 20 lei DESI portarea nu este inca finalizata si in contract scrie ca am 3 luni ABONAMENT GRATUIT!!!
Am dat telefon la RelatiiComerciale, ei nu pot sa ma ajute, am dat telefon la AsistentaTehnica, nici ei nu ma pot ajuta. In final am fost indrumat spre un punct de vanzare la departamentul vanzari.
Ajuns acolo, cucoana imi spune ca intr-adevar nu beneficiez inca de serviciul contractat, asa ca sa fac o reclamatie in scris cu ce probleme am de semnalat! Am scris reclamatia, acum astept cu nerabdare continuarea acestei "telenovele" RCS&RDS!
Sunt curios la ce persoana importanta va ajunge reclamatia mea sau va avea o viata mai scurta si nu se va rezolva nimic!
Urmatorul drum va fi la ANPC!

Aci RDS nu a avut nici o vina celalat firma nu a lasat sa pleaca numarul de la ei.

#13
dantim1

dantim1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 27.06.2002
Daca RDS nu are nici o vina atunci de ce ma pun sa le platesc ~ 20 lei desi portarea NU este finalizata si conform contractului semnat beneficiez de 3(trei) luni gratuite la abonament?

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postdantim1, on 23rd February 2010, 11:14, said:

Daca RDS nu are nici o vina atunci de ce ma pun sa le platesc ~ 20 lei desi portarea NU este finalizata si conform contractului semnat beneficiez de 3(trei) luni gratuite la abonament?

Pentru ca ai primit un SMS idiot, sistemul este automat si mai face greseli, daca nu iti vine factura inseamna ca nu ai nimic de plata, in casierie ti sa zis ca ai de plata intradevar 20 lei sau doar a zis sa faci cerere / reclamatie legat de faptul in cauza? Chiar daca ai primit un SMS de la 700 e fix zero cel mai bine intrebi in casirie cat ai de plata la telefonie sau cat ai de plata pentru cele 2 numere portate, iti vor spune exact.

#15
mtest

mtest

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,957
  • Înscris: 13.06.2002
Probabil Vodafone a blocat portarea. Blocarea se poate face insa doar pe motive tehnice, nu comerciale (n-au decat sa umble dupa tine sa-ti ia banii _DUPA_ ce s-a facut portarea). Spune asta la ANCOM si vor avea ei grija de Vdf.

#16
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005

View Postdantim1, on 23rd February 2010, 11:14, said:

Daca RDS nu are nici o vina atunci de ce ma pun sa le platesc ~ 20 lei desi portarea NU este finalizata si conform contractului semnat beneficiez de 3(trei) luni gratuite la abonament?
Nu-ti face griji, daca faci sesizarea se rezolva in ~2saptamani. Eu am avut 3 facturi de Digi stornate in felul asta.

#17
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

View Postdantim1, on 23rd February 2010, 11:14, said:

Daca RDS nu are nici o vina atunci de ce ma pun sa le platesc ~ 20 lei desi portarea NU este finalizata si conform contractului semnat beneficiez de 3(trei) luni gratuite la abonament?
pai vezi CARE 3 luni sunt moka! la mine in contract scria o varianta , la ei in sistem era altceva... ce mai brambureala totala. :thumbdown:

#18
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
La RDS nu se plateste nimic de catre client pana cand nu e totul okay si oamenii lor nu confirma ca se ofera serviciul contractat catre client. Momentele de care se pomeneste au trecut si la RDS, acum se asigura ca ofera serviciu si apoi taxeaza clientul, nu stiu ce au patit dar asta fac. Cum am zis si mai sus au un sistem automat care trimite un SMS catre abonati legat de facturi insa acel SMS este cam  zero daca nu apare si factura in baza lor de date.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate