Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Portare cu ciudatenii din Vodafone in RDS!
Last Updated: Mar 07 2010 01:12, Started by
dantim1
, Feb 16 2010 14:56
·
0
#1
Posted 16 February 2010 - 14:56
Am portat 2 abonamente Vodafone in RDS,la acceasi data, portarea devenind efectiva acum ~ doua saptamani.
Una dintre portari a reusit, vechiul SIM dezactivandu-se, putand initia si primi apeluri in noua retea si fiind identificat, corect, ca portat in noua retea pe site-ul: Portabilitate.ro In schimb, cu al doilea numar portat se intampla lucruri ciudate : 1. Functioneaza ambele telefoane(SIM-uri) si din vechea si din noua retea. 2. Din reteaua veche(Vodafone) pot si initia si primi apeluri! 3. Din reteaua noua(RCS) pot doar initia apleuri! 4. Daca trimit SMS din RCS la 700 CostControl raspunsul vine pe telefonul Vodafone! 5. Ma pot suna pe mine insumi din RCS in Vodafone La relatii cu clientii, ce-i de la RCS ma tot asigura ca se va remedia situatia, raspuns standard ! Nici nu stiu pe cine sa fac responsabil de aceasta situatie! |
#3
Posted 16 February 2010 - 19:08
Si cum ai rezolvat?
Curios este ca am portat doua numere simultan si doar unul dintre ele e cu probleme! |
#4
Posted 16 February 2010 - 21:41
La mine era in felul urmator (portare din orange in cosmote):
Cartela de orange era activata, si se puteau initia apeluri, insa nu se puteau primi apeluri. Cartela de cosmote era activata si se primeau aici apelurile (2 cartele cu acelasi numar de telefon). Aceeasi chestie...trimiteam mesaj la cronos...primeam raspuns pe cosmote....oferte comerciale...de la orange...pe cosmote. In final am sunat la orange de pe cartela respectiva...si le-am zis ca numarul nu mai e in reteaua lor si sa inchida cartela. Asta au facut. La tine e un pic diferita situatia dar....poate e aceeasi situatia. |
#5
Posted 16 February 2010 - 23:56
joystick, on 16th February 2010, 21:41, said: In final am sunat la orange de pe cartela respectiva...si le-am zis ca numarul nu mai e in reteaua lor si sa inchida cartela. Asta au facut. Update: Astazi dupa ultimul telefon dat la RelatiiClienti, surpriza, nu mai merge deloc DigiMobil, Vodafone inca se tine bine mersi! |
#6
Posted 17 February 2010 - 19:18
Mda, ce sa zic....fa o sesizare...pe portabilitate.ro parca era scris unde trebuie sa te adresezi...
|
#7
Posted 18 February 2010 - 14:43
Cerere de portare catre RCS din 21.01.2010
Interval de portare stabilit de RDS intre 28.01-30.01.2010 Contract de servicii semnat in 02.02.2010 Portarea si furnizarea serviciului contractat nu functioneaza nici pana astazi 18.02.2010 la aproape o luna de la depunerea cererii de portare, desi erau obligati, conform ANCOM, ca portarea sa devina efectiva in 10 zile lucratoare! Quote Sursa: portabilitate.ro Termenul de finalizare a procesului de portare nu poate depăși, în condiții normale, 10 zile lucrătoare. Portarea numarului tău nu se va face înainte de a 8-a zi lucratoare de la data depunerii cererii de portare, urmând ca ziua exactă sa o stabilești cu operatorul pe care l-ai ales. În ziua în care se va efectua portarea efectivă, serviciul de telefonie nu va fi disponibil pentru maxim 4 ore pentru serviciile de telefonie mobilă și maxim 5 ore pentru serviciile de telefonie fixă. Edited by dantim1, 18 February 2010 - 14:44. |
#9
Posted 19 February 2010 - 14:27
Am incercat sa sun aici, nu raspunde nimeni!: Portabilitate.ro
Quote În cazul în care întâlnești orice dificultăți pe parcursul procesului de portare ne poți contacta la numerele de telefon 0800 855 855 sau 0372 845 845, la email [email protected] sau direct la sediul ANCOM din Str. Delea Nouă nr. 2, sector 3, București. |
#10
Posted 20 February 2010 - 00:16
dantim1, on 19th February 2010, 14:27, said: Am incercat sa sun aici, nu raspunde nimeni!: Portabilitate.ro |
|
#11
Posted 23 February 2010 - 01:58
Am trimis email la ANCOM, astept raspuns!
Update: Astazi, stupoare, primesc SMS pe telefonul inca in Vodafone prin care sunt anuntat ca am de platit factura x in valoare de ~ 20 lei DESI portarea nu este inca finalizata si in contract scrie ca am 3 luni ABONAMENT GRATUIT!!! Am dat telefon la RelatiiComerciale, ei nu pot sa ma ajute, am dat telefon la AsistentaTehnica, nici ei nu ma pot ajuta. In final am fost indrumat spre un punct de vanzare la departamentul vanzari. Ajuns acolo, cucoana imi spune ca intr-adevar nu beneficiez inca de serviciul contractat, asa ca sa fac o reclamatie in scris cu ce probleme am de semnalat! Am scris reclamatia, acum astept cu nerabdare continuarea acestei "telenovele" RCS&RDS! Sunt curios la ce persoana importanta va ajunge reclamatia mea sau va avea o viata mai scurta si nu se va rezolva nimic! Urmatorul drum va fi la ANPC! |
#12
Posted 23 February 2010 - 10:01
dantim1, on 23rd February 2010, 01:58, said: Am trimis email la ANCOM, astept raspuns! Update: Astazi, stupoare, primesc SMS pe telefonul inca in Vodafone prin care sunt anuntat ca am de platit factura x in valoare de ~ 20 lei DESI portarea nu este inca finalizata si in contract scrie ca am 3 luni ABONAMENT GRATUIT!!! Am dat telefon la RelatiiComerciale, ei nu pot sa ma ajute, am dat telefon la AsistentaTehnica, nici ei nu ma pot ajuta. In final am fost indrumat spre un punct de vanzare la departamentul vanzari. Ajuns acolo, cucoana imi spune ca intr-adevar nu beneficiez inca de serviciul contractat, asa ca sa fac o reclamatie in scris cu ce probleme am de semnalat! Am scris reclamatia, acum astept cu nerabdare continuarea acestei "telenovele" RCS&RDS! Sunt curios la ce persoana importanta va ajunge reclamatia mea sau va avea o viata mai scurta si nu se va rezolva nimic! Urmatorul drum va fi la ANPC! Aci RDS nu a avut nici o vina celalat firma nu a lasat sa pleaca numarul de la ei. |
#13
Posted 23 February 2010 - 11:14
Daca RDS nu are nici o vina atunci de ce ma pun sa le platesc ~ 20 lei desi portarea NU este finalizata si conform contractului semnat beneficiez de 3(trei) luni gratuite la abonament?
|
#14
Posted 23 February 2010 - 11:43
dantim1, on 23rd February 2010, 11:14, said: Daca RDS nu are nici o vina atunci de ce ma pun sa le platesc ~ 20 lei desi portarea NU este finalizata si conform contractului semnat beneficiez de 3(trei) luni gratuite la abonament? Pentru ca ai primit un SMS idiot, sistemul este automat si mai face greseli, daca nu iti vine factura inseamna ca nu ai nimic de plata, in casierie ti sa zis ca ai de plata intradevar 20 lei sau doar a zis sa faci cerere / reclamatie legat de faptul in cauza? Chiar daca ai primit un SMS de la 700 e fix zero cel mai bine intrebi in casirie cat ai de plata la telefonie sau cat ai de plata pentru cele 2 numere portate, iti vor spune exact. |
#15
Posted 23 February 2010 - 14:42
Probabil Vodafone a blocat portarea. Blocarea se poate face insa doar pe motive tehnice, nu comerciale (n-au decat sa umble dupa tine sa-ti ia banii _DUPA_ ce s-a facut portarea). Spune asta la ANCOM si vor avea ei grija de Vdf.
|
|
#16
Posted 23 February 2010 - 14:46
dantim1, on 23rd February 2010, 11:14, said: Daca RDS nu are nici o vina atunci de ce ma pun sa le platesc ~ 20 lei desi portarea NU este finalizata si conform contractului semnat beneficiez de 3(trei) luni gratuite la abonament? |
#17
Posted 23 February 2010 - 23:42
dantim1, on 23rd February 2010, 11:14, said: Daca RDS nu are nici o vina atunci de ce ma pun sa le platesc ~ 20 lei desi portarea NU este finalizata si conform contractului semnat beneficiez de 3(trei) luni gratuite la abonament? |
#18
Posted 24 February 2010 - 00:04
La RDS nu se plateste nimic de catre client pana cand nu e totul okay si oamenii lor nu confirma ca se ofera serviciul contractat catre client. Momentele de care se pomeneste au trecut si la RDS, acum se asigura ca ofera serviciu si apoi taxeaza clientul, nu stiu ce au patit dar asta fac. Cum am zis si mai sus au un sistem automat care trimite un SMS catre abonati legat de facturi insa acel SMS este cam zero daca nu apare si factura in baza lor de date.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users