Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...
 DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!

La multi ani @barbosa1bis!
 La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger
 Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...
 

Motocositoare - topic dedicat

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
6078 replies to this topic

#289
ggelu

ggelu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,317
  • Înscris: 21.01.2009
Pentru pomi ar fi solutia sa le fac farfurie. Una peste alta vecinii mei au un  trimmer electric si  ...la ei se poate . Eu am gradina ceva mai mare si cu  vechea  masina electrica de tuns iarba m-am lecuit de plimbat prelungitoare.

#290
cristimoisuc

cristimoisuc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 01.05.2010
Motoarele Kawasaki  sunt foarte bune , fiind considerate motoare profesionale.Conteaza foarte mult si tija ,care transmite miscarea la cutit,la performantele motocoasei dar si cuplul conic din varf, lucruri ce nu s-au prea discutat pe aici.In general e de preferat o tija dreapta uneia curbe pentru ca cea curba are transmisia printr-un arc ,fapt ce-i reduce din prestatii motorului.Ca urmare se folosesc putin cutitele la cele cu tija curba , multe din motocoasele cu aceasta dotare neavand din fabrica posibilitatea de a monta cutit.

#291
dorel232004

dorel232004

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 04.02.2007

View Postggelu, on 27th July 2010, 20:46, said:

vecinii mei au un  trimmer electric si  ...la ei se poate .
Au cutit de buruieni la trimmerul electric?
Si la asta nu umbli cu prelungitorul?

#292
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,610
  • Înscris: 23.09.2009
Am o motocoasa . Se pricepe cineva la reglat motorul? aer, benzina, etc...?( macar o idee, ceva)

Revin cu aceasta "obsesie" ; -cum se regleaza un motor de motocoasa?

multumesc anticipat "mecanicului" care ma va lamuri

#293
LOCOmotive

LOCOmotive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 01.08.2007
Daca ai pune o poza in detaliu a carburatorului, o descriere ceva, poate se rezolva ceva.

#294
clespet

clespet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 452
  • Înscris: 05.11.2008

View Postvasile59, on 28th July 2010, 07:57, said:

Am o motocoasa . Se pricepe cineva la reglat motorul? aer, benzina, etc...?( macar o idee, ceva)

Revin cu aceasta "obsesie" ; -cum se regleaza un motor de motocoasa?

multumesc anticipat "mecanicului" care ma va lamuri

in principiu sunt cam 2 tipuri de carburatoare: (dupa ce  suruburile L si H sunt inchise) varianta1-- L=1tura , H=1+1/2tura deschise....varianta2-- L=2ture , H=2+1/4ture deschise,...acesta este rodajul de baza, cu relantiul mai mare la inceput dupa care se face reglajul fin, se mai deschid/inchid L si H pina suna cum trebuie. un motor subturat/turat peste limite afecteaza piston-cilindru,etc
DESI PARE FOARTE SIMPLU REGLAJUL, ACESTA ESTE RECOMANDAT SA SE FACA DE CATRE CINEVA CARE "STIE CU CE SE MANANCA"...IATA 3 EXEMPLE(desi sunt foarte multe) CARE TREBUIESC URMARITE ATUNCI CAND SE FACE REGLAJUL UNUI CARBURATOR:
a)Dificultăți la pornire=Reglați jiglerul L,Filtrul de aer e blocat,Nu funcționează șocul,Axul clapetei de șoc e uzat,Clapeta de aer e uzată,Filtrul de combustibil e blocat,Conducta de combustibil e blocată,Segmentul pistonului este înțepenit,Traseul de impulsuri s-a blocat
b)Carburatorul are scăpări de combustibil=Țeava de combustibil e desprinsă sau stricată,Gaură în diafragmă,Cuiul poanton e uzat,Ansamblul cuiului poanton s-a înțepenit,Cuiul poanton e prea sus,Scurgeri din sistemul de măsurare (de aer sau combustibil),Capacul de pe latura dinspre pompă a carburatorului s-a desprins
c)Inundă când motorul e oprit=Cuiul poanton e uzat,Cuiul poanton e prea sus,Ansamblul cuiului poanton s-a înțepenit.


in mod normal nu exista reglaj de aer, L si H sunt reglaje ale debitului de benzina, L=turatii joase(Low), H=turatii inalte(high) si T=relantiul.
acestea sunt ceea ce stiu eu, daca cineva mai cunoste ceva in plus, (si eu) asteptam informatii.
respect si succes.

#295
ggelu

ggelu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,317
  • Înscris: 21.01.2009
Fratilor ura, am infrant !
M-am repezit la oferta de la Practiker ( motocoasa Solo 128B, motor Kawasaki ) dar....nimic nu e ceea ce pare. Din cele doua firme  de service din Brasov una nu mai exista iar cealalta nu mai colaboreaza cu Solo. Asa ca textul cu garantia care e 24 de luni dar trebuie ca si clientul sa fie instruit ..., adica stampila pe certificat  ...e destul de explicit . 24 de luni ( Luna = satelitul pamantului ) !. Cei de la magazin sunt  chiar de admirat si vad ca aici chiar functioneaza treba cu sadisfactia clientului - mi-au spus ca daca nu imi convine chestia cu service/garantia  imi returneaza banii.
Cei care au exerienta cu Solo  ce ma sfatuiti ? Trec pe Husq. ?

#296
dorel232004

dorel232004

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 04.02.2007

View Postggelu, on 28th July 2010, 20:48, said:

Trec pe Husq. ?
Da, treci pe Sthil!

#297
katilinus

katilinus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 25.07.2006
sunt destui de multi posesori de AL-KO pe aici si vreau sa va intreb un lucru:
dimineata devreme (4-5-7 am) cand e multa roua pe iarba/lucerna sau imediat dupa ploaie vi se intampla sa intre apa in suportul pentru ghidon? (ma refer la piesa care sta intre ghidon si tija metalica...). am desfacut suportul si e o bucata de cauciuc acolo, si e super enervant sa dau cele 4 suruburi jos, sa sterg orice urma de condens/apa si sa montez totul la loc ... in caz contrar, fac piruete cu manerul in jurul tijei metalice...

#298
pleonasm

pleonasm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 122
  • Înscris: 19.08.2004

View Postkatilinus, on 28th July 2010, 22:18, said:

sunt destui de multi posesori de AL-KO pe aici si vreau sa va intreb un lucru:
dimineata devreme (4-5-7 am) cand e multa roua pe iarba/lucerna sau imediat dupa ploaie vi se intampla sa intre apa in suportul pentru ghidon? (ma refer la piesa care sta intre ghidon si tija metalica...). am desfacut suportul si e o bucata de cauciuc acolo, si e super enervant sa dau cele 4 suruburi jos, sa sterg orice urma de condens/apa si sa montez totul la loc ... in caz contrar, fac piruete cu manerul in jurul tijei metalice...
... eu nu am observat asa ceva, sau nu am fost foarte atent, in schimb am gasit manerul cu vopseaua exfoliata si ruginit pe dedesupt, pe o suprafata destul de mare.

#299
fsimoni

fsimoni

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 08.09.2008
Buna,
Din experienta mea, am o motocoasa Solo (142SB) de asta primavara, pot spune ca este foarte fiabila. Tot ce conteaza este ca amestecul de benzina si ulei (tot de la ei) sa fie corect, vaselina cat incape si cam atat. Am ramas placut surprins de eficacitatea cosirii cu firul de plastic, nu s-a desirat niciodata desi am bagat-o si in balarii maricele. De pornit nu a facut niciodata figuri, pe scurt sunt multumit de achizitie.

Cred ca la Brasov motocoasele solo vin de la Pitesti, unde intradevar avem reprezentanta si service.....


View Postggelu, on 28th July 2010, 20:48, said:

Fratilor ura, am infrant !
M-am repezit la oferta de la Practiker ( motocoasa Solo 128B, motor Kawasaki ) dar....nimic nu e ceea ce pare. Din cele doua firme  de service din Brasov una nu mai exista iar cealalta nu mai colaboreaza cu Solo. Asa ca textul cu garantia care e 24 de luni dar trebuie ca si clientul sa fie instruit ..., adica stampila pe certificat  ...e destul de explicit . 24 de luni ( Luna = satelitul pamantului ) !. Cei de la magazin sunt  chiar de admirat si vad ca aici chiar functioneaza treba cu sadisfactia clientului - mi-au spus ca daca nu imi convine chestia cu service/garantia  imi returneaza banii.
Cei care au exerienta cu Solo  ce ma sfatuiti ? Trec pe Husq. ?


#300
remuseugen

remuseugen

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 07.12.2009
Salutare la toata lumea.

Vreau sa ii cumpar tatalui meu o motocoasa la care se adapteaza si o motosapa si remorca.Are cineva asa ceva, cum merge cu remorca dupa ea,cam ce viteza atinge ? In fisa tehnica a produsului se specifica ceva de genul "a nu fi folosia pe penti mai mari de 15 grade".In zona unde sta tatal meu sunt penti mai mari,aveti idee ce se poate intampla daca e folosita pe penti mai mari ?

Multumesc mult.

#301
LOCOmotive

LOCOmotive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 01.08.2007

View Postremuseugen, on 29th July 2010, 16:05, said:

Salutare la toata lumea.

Vreau sa ii cumpar tatalui meu o motocoasa la care se adapteaza si o motosapa si remorca.Are cineva asa ceva, cum merge cu remorca dupa ea,cam ce viteza atinge ? In fisa tehnica a produsului se specifica ceva de genul "a nu fi folosia pe penti mai mari de 15 grade".In zona unde sta tatal meu sunt penti mai mari,aveti idee ce se poate intampla daca e folosita pe penti mai mari ?

Multumesc mult.
Pune un link cu ce vrei sa iei tu. Nu-s ce ma face sa cred ca  nu e motocoasa aia. Iar limitarea inclinatiei de lucru in panta se datoreaza faptului ca are motor in 4 timpi, iar daca depasesti alea 15 grade nu se mai unge cum trebuie, sau chiar deloc. Vrei ceva care sa mearga in aproape orice pozitie? Ia-ti cu motor in 2 timpi.

#302
dorel232004

dorel232004

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 04.02.2007

View Postremuseugen, on 29th July 2010, 16:05, said:

Salutare la toata lumea.

Vreau sa ii cumpar tatalui meu o motocoasa la care se adapteaza si o motosapa si remorca.Are cineva asa ceva, cum merge cu remorca dupa ea,cam ce viteza atinge ? In fisa tehnica a produsului se specifica ceva de genul "a nu fi folosia pe penti mai mari de 15 grade".In zona unde sta tatal meu sunt penti mai mari,aveti idee ce se poate intampla daca e folosita pe penti mai mari ?

Multumesc mult.
Cred ca vrei sa cumperi motocositoare nu motocoasa! Motocoasa e cea care o tii in ham si o folosesti ca o coasa! Motocositoarea merge pe roti! 90% dintre aparatele astea nu se pot inclina peste 15-20%, ca altfel caleaza motorul, deoarece ramane fara ungere! Sunt motocultoare cu motoare care merg pe pante mai mari (45%) si la care se pune si cositoare si remorca, etc, dar..costa!

#303
katilinus

katilinus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 25.07.2006
si pentru a afla mai multe detalii trebuie sa citesti topicul cu iarba dintre pomi  :naughty:
scuze dorel... nu m-am putut abtine  :naughty:

#304
remuseugen

remuseugen

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 07.12.2009

Quote

Cred ca vrei sa cumperi motocositoare nu motocoasa! Motocoasa e cea care o tii in ham si o folosesti ca o coasa! Motocositoarea merge pe roti! 90% dintre aparatele astea nu se pot inclina peste 15-20%, ca altfel caleaza motorul, deoarece ramane fara ungere! Sunt motocultoare cu motoare care merg pe pante mai mari (45%) si la care se pune si cositoare si remorca, etc, dar..costa!

Da motocositoare, in cazul asta se pare ca nu merita sa o cumpar si pe urma sa o stric din cauza asta,astazi oricum a fost o cunostinta la B*******re caci de acolo vroiam sa cumpar toate utillajele si mi-a spus ca sunt din clasa hoby si nici angajati de acolo nu au habar de prea multe.Macar pe site daca apareau mai multe informatii dar e destul de sarac, sunt cam dezamagit daca stiam nu mai trimeteam omul acolo sa le vada, (nu am trimis pe cineva din comoditate dar eu nu sunt in tara),
Cam pe la ce preturi ajung cele care zici ca ar merge si pe pante de 45% ?Tot setul ce vroiam sa il iau de la B********re facea cam 2300Euro.



Quote

Iar limitarea inclinatiei de lucru in panta se datoreaza faptului ca are motor in 4 timpi, iar daca depasesti alea 15 grade nu se mai unge cum trebuie, sau chiar deloc. Vrei ceva care sa mearga in aproape orice pozitie? Ia-ti cu motor in 2 timpi.

Pai unde ar fi diferenta intre ele ? caci ambele sisteme in 2 sau 4 timpi au sisteme de ungere cu ulei.

#305
dorel232004

dorel232004

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 04.02.2007

View Postremuseugen, on 29th July 2010, 22:37, said:

Pai unde ar fi diferenta intre ele ? caci ambele sisteme in 2 sau 4 timpi au sisteme de ungere cu ulei.
La cele in 2 timpi uleiul se amesteca cu benzina si asa se asigura ungerea! Cele in 4 timpi au uleiul separat de benzina si ungerea se asigura de regula prin barbotare sau pompa de ulei; daca se inclina scula, uleiul nu mai poate fi barbotat/ pompat si atunci piesele in miscare raman fara ungere si se blocheaza/caleaza si la revedere cu motorul!

#306
remuseugen

remuseugen

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 07.12.2009
Corect,ma gandeam la altceva...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate