Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motocositoare - topic dedicat
Last Updated: May 04 2016 09:50, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:13
·
0
#289
Posted 27 July 2010 - 19:46
Pentru pomi ar fi solutia sa le fac farfurie. Una peste alta vecinii mei au un trimmer electric si ...la ei se poate . Eu am gradina ceva mai mare si cu vechea masina electrica de tuns iarba m-am lecuit de plimbat prelungitoare.
|
#290
Posted 27 July 2010 - 20:40
Motoarele Kawasaki sunt foarte bune , fiind considerate motoare profesionale.Conteaza foarte mult si tija ,care transmite miscarea la cutit,la performantele motocoasei dar si cuplul conic din varf, lucruri ce nu s-au prea discutat pe aici.In general e de preferat o tija dreapta uneia curbe pentru ca cea curba are transmisia printr-un arc ,fapt ce-i reduce din prestatii motorului.Ca urmare se folosesc putin cutitele la cele cu tija curba , multe din motocoasele cu aceasta dotare neavand din fabrica posibilitatea de a monta cutit.
|
#291
Posted 27 July 2010 - 21:36
#292
Posted 28 July 2010 - 06:57
Am o motocoasa . Se pricepe cineva la reglat motorul? aer, benzina, etc...?( macar o idee, ceva)
Revin cu aceasta "obsesie" ; -cum se regleaza un motor de motocoasa? multumesc anticipat "mecanicului" care ma va lamuri |
#293
Posted 28 July 2010 - 07:25
Daca ai pune o poza in detaliu a carburatorului, o descriere ceva, poate se rezolva ceva.
|
#294
Posted 28 July 2010 - 08:25
vasile59, on 28th July 2010, 07:57, said: Am o motocoasa . Se pricepe cineva la reglat motorul? aer, benzina, etc...?( macar o idee, ceva) Revin cu aceasta "obsesie" ; -cum se regleaza un motor de motocoasa? multumesc anticipat "mecanicului" care ma va lamuri in principiu sunt cam 2 tipuri de carburatoare: (dupa ce suruburile L si H sunt inchise) varianta1-- L=1tura , H=1+1/2tura deschise....varianta2-- L=2ture , H=2+1/4ture deschise,...acesta este rodajul de baza, cu relantiul mai mare la inceput dupa care se face reglajul fin, se mai deschid/inchid L si H pina suna cum trebuie. un motor subturat/turat peste limite afecteaza piston-cilindru,etc DESI PARE FOARTE SIMPLU REGLAJUL, ACESTA ESTE RECOMANDAT SA SE FACA DE CATRE CINEVA CARE "STIE CU CE SE MANANCA"...IATA 3 EXEMPLE(desi sunt foarte multe) CARE TREBUIESC URMARITE ATUNCI CAND SE FACE REGLAJUL UNUI CARBURATOR: a)Dificultăți la pornire=Reglați jiglerul L,Filtrul de aer e blocat,Nu funcționează șocul,Axul clapetei de șoc e uzat,Clapeta de aer e uzată,Filtrul de combustibil e blocat,Conducta de combustibil e blocată,Segmentul pistonului este înțepenit,Traseul de impulsuri s-a blocat b)Carburatorul are scăpări de combustibil=Țeava de combustibil e desprinsă sau stricată,Gaură în diafragmă,Cuiul poanton e uzat,Ansamblul cuiului poanton s-a înțepenit,Cuiul poanton e prea sus,Scurgeri din sistemul de măsurare (de aer sau combustibil),Capacul de pe latura dinspre pompă a carburatorului s-a desprins c)Inundă când motorul e oprit=Cuiul poanton e uzat,Cuiul poanton e prea sus,Ansamblul cuiului poanton s-a înțepenit. in mod normal nu exista reglaj de aer, L si H sunt reglaje ale debitului de benzina, L=turatii joase(Low), H=turatii inalte(high) si T=relantiul. acestea sunt ceea ce stiu eu, daca cineva mai cunoste ceva in plus, (si eu) asteptam informatii. respect si succes. |
#295
Posted 28 July 2010 - 19:48
Fratilor ura, am infrant !
M-am repezit la oferta de la Practiker ( motocoasa Solo 128B, motor Kawasaki ) dar....nimic nu e ceea ce pare. Din cele doua firme de service din Brasov una nu mai exista iar cealalta nu mai colaboreaza cu Solo. Asa ca textul cu garantia care e 24 de luni dar trebuie ca si clientul sa fie instruit ..., adica stampila pe certificat ...e destul de explicit . 24 de luni ( Luna = satelitul pamantului ) !. Cei de la magazin sunt chiar de admirat si vad ca aici chiar functioneaza treba cu sadisfactia clientului - mi-au spus ca daca nu imi convine chestia cu service/garantia imi returneaza banii. Cei care au exerienta cu Solo ce ma sfatuiti ? Trec pe Husq. ? |
#296
Posted 28 July 2010 - 19:51
#297
Posted 28 July 2010 - 21:18
sunt destui de multi posesori de AL-KO pe aici si vreau sa va intreb un lucru:
dimineata devreme (4-5-7 am) cand e multa roua pe iarba/lucerna sau imediat dupa ploaie vi se intampla sa intre apa in suportul pentru ghidon? (ma refer la piesa care sta intre ghidon si tija metalica...). am desfacut suportul si e o bucata de cauciuc acolo, si e super enervant sa dau cele 4 suruburi jos, sa sterg orice urma de condens/apa si sa montez totul la loc ... in caz contrar, fac piruete cu manerul in jurul tijei metalice... |
#298
Posted 29 July 2010 - 08:34
katilinus, on 28th July 2010, 22:18, said: sunt destui de multi posesori de AL-KO pe aici si vreau sa va intreb un lucru: dimineata devreme (4-5-7 am) cand e multa roua pe iarba/lucerna sau imediat dupa ploaie vi se intampla sa intre apa in suportul pentru ghidon? (ma refer la piesa care sta intre ghidon si tija metalica...). am desfacut suportul si e o bucata de cauciuc acolo, si e super enervant sa dau cele 4 suruburi jos, sa sterg orice urma de condens/apa si sa montez totul la loc ... in caz contrar, fac piruete cu manerul in jurul tijei metalice... |
|
#299
Posted 29 July 2010 - 08:43
Buna,
Din experienta mea, am o motocoasa Solo (142SB) de asta primavara, pot spune ca este foarte fiabila. Tot ce conteaza este ca amestecul de benzina si ulei (tot de la ei) sa fie corect, vaselina cat incape si cam atat. Am ramas placut surprins de eficacitatea cosirii cu firul de plastic, nu s-a desirat niciodata desi am bagat-o si in balarii maricele. De pornit nu a facut niciodata figuri, pe scurt sunt multumit de achizitie. Cred ca la Brasov motocoasele solo vin de la Pitesti, unde intradevar avem reprezentanta si service..... ggelu, on 28th July 2010, 20:48, said: Fratilor ura, am infrant ! M-am repezit la oferta de la Practiker ( motocoasa Solo 128B, motor Kawasaki ) dar....nimic nu e ceea ce pare. Din cele doua firme de service din Brasov una nu mai exista iar cealalta nu mai colaboreaza cu Solo. Asa ca textul cu garantia care e 24 de luni dar trebuie ca si clientul sa fie instruit ..., adica stampila pe certificat ...e destul de explicit . 24 de luni ( Luna = satelitul pamantului ) !. Cei de la magazin sunt chiar de admirat si vad ca aici chiar functioneaza treba cu sadisfactia clientului - mi-au spus ca daca nu imi convine chestia cu service/garantia imi returneaza banii. Cei care au exerienta cu Solo ce ma sfatuiti ? Trec pe Husq. ? |
#300
Posted 29 July 2010 - 15:05
Salutare la toata lumea.
Vreau sa ii cumpar tatalui meu o motocoasa la care se adapteaza si o motosapa si remorca.Are cineva asa ceva, cum merge cu remorca dupa ea,cam ce viteza atinge ? In fisa tehnica a produsului se specifica ceva de genul "a nu fi folosia pe penti mai mari de 15 grade".In zona unde sta tatal meu sunt penti mai mari,aveti idee ce se poate intampla daca e folosita pe penti mai mari ? Multumesc mult. |
#301
Posted 29 July 2010 - 15:21
remuseugen, on 29th July 2010, 16:05, said: Salutare la toata lumea. Vreau sa ii cumpar tatalui meu o motocoasa la care se adapteaza si o motosapa si remorca.Are cineva asa ceva, cum merge cu remorca dupa ea,cam ce viteza atinge ? In fisa tehnica a produsului se specifica ceva de genul "a nu fi folosia pe penti mai mari de 15 grade".In zona unde sta tatal meu sunt penti mai mari,aveti idee ce se poate intampla daca e folosita pe penti mai mari ? Multumesc mult. |
#302
Posted 29 July 2010 - 16:53
remuseugen, on 29th July 2010, 16:05, said: Salutare la toata lumea. Vreau sa ii cumpar tatalui meu o motocoasa la care se adapteaza si o motosapa si remorca.Are cineva asa ceva, cum merge cu remorca dupa ea,cam ce viteza atinge ? In fisa tehnica a produsului se specifica ceva de genul "a nu fi folosia pe penti mai mari de 15 grade".In zona unde sta tatal meu sunt penti mai mari,aveti idee ce se poate intampla daca e folosita pe penti mai mari ? Multumesc mult. |
#303
Posted 29 July 2010 - 19:25
si pentru a afla mai multe detalii trebuie sa citesti topicul cu iarba dintre pomi
scuze dorel... nu m-am putut abtine |
|
#304
Posted 29 July 2010 - 21:37
Quote Cred ca vrei sa cumperi motocositoare nu motocoasa! Motocoasa e cea care o tii in ham si o folosesti ca o coasa! Motocositoarea merge pe roti! 90% dintre aparatele astea nu se pot inclina peste 15-20%, ca altfel caleaza motorul, deoarece ramane fara ungere! Sunt motocultoare cu motoare care merg pe pante mai mari (45%) si la care se pune si cositoare si remorca, etc, dar..costa! Da motocositoare, in cazul asta se pare ca nu merita sa o cumpar si pe urma sa o stric din cauza asta,astazi oricum a fost o cunostinta la B*******re caci de acolo vroiam sa cumpar toate utillajele si mi-a spus ca sunt din clasa hoby si nici angajati de acolo nu au habar de prea multe.Macar pe site daca apareau mai multe informatii dar e destul de sarac, sunt cam dezamagit daca stiam nu mai trimeteam omul acolo sa le vada, (nu am trimis pe cineva din comoditate dar eu nu sunt in tara), Cam pe la ce preturi ajung cele care zici ca ar merge si pe pante de 45% ?Tot setul ce vroiam sa il iau de la B********re facea cam 2300Euro. Quote Iar limitarea inclinatiei de lucru in panta se datoreaza faptului ca are motor in 4 timpi, iar daca depasesti alea 15 grade nu se mai unge cum trebuie, sau chiar deloc. Vrei ceva care sa mearga in aproape orice pozitie? Ia-ti cu motor in 2 timpi. Pai unde ar fi diferenta intre ele ? caci ambele sisteme in 2 sau 4 timpi au sisteme de ungere cu ulei. |
#305
Posted 29 July 2010 - 21:44
remuseugen, on 29th July 2010, 22:37, said: Pai unde ar fi diferenta intre ele ? caci ambele sisteme in 2 sau 4 timpi au sisteme de ungere cu ulei. |
Anunturi
▶ 6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users