Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#937
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004
Păi și cu proverbiala solidaritate printre șoferii de camion cum rămâne??
Nu eram cu toții colegi, tovarăși, frați aproape???

#938
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Unde a pus bidounul improvizat in rezervor? Nu de alta insa Daily are pompa electrica de motorina pozitionata pe sasiu sub scaunul soferului(adica imediat in fata rezervorului) si daca improvizatia a fost facuta undeva din compartimentul motor a fost degeaba.
In alta ordine de idei cine a dat iama la un rezervor de 70 litri(sau 105 daca era din ala mare) cu un acces aproape imposibil oricarui barbat peste 70 km(asta daca masina e la sol nu pe vreo rampa) era dus rau cu sorcova.

#939
bulan60

bulan60

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,274
  • Înscris: 19.01.2009

 retele, on 21 noiembrie 2013 - 20:00, said:

Păi şi cu proverbiala solidaritate printre şoferii de camion cum rămâne??
Nu eram cu toţii colegi, tovarăşi, fraţi aproape???
Eu l-am gasit pe unul ramas fara bani fara motorina cu o cascarabeta d'asta mica.
Nu mai stia omul ce sa zica ca sa ma convinga sa-i dau bani.
I-am explicat ca treaba se poate rezolva pe loc in felul urmator:cineva de la firma lui sau din familie duce cati bani vrea nevestei mele si ea imi da mesaj ca a primit banii iar eu ii dau banii pe loc in mana.
A inceput sa imi spuna ca aia la firma si nevasta-sa sunt ocupati si nu au timp.
Atunci l-am rugat sa dispara de langa masina mea.

Edited by bulan60, 22 November 2013 - 08:28.


#940
transamaliaexpres

transamaliaexpres

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 152
  • Înscris: 29.08.2011

 adi-valcea, on 06 noiembrie 2013 - 07:44, said:

Cel mai bine sta Fiat Ducato cu sarcina utila 1,4 T si volum de 17 m3
Salutari fiat ducato 17 mc sarcina utila e 1290 kg conf certificatului de inmatriculare cu respect

Edited by transamaliaexpres, 22 November 2013 - 20:57.


#941
orvo

orvo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 20.11.2005
Cati europaleti intra in Ducato 17m2 ?
Si care e diferenta intre L5H2 si L4H2 ?

#942
transamaliaexpres

transamaliaexpres

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 152
  • Înscris: 29.08.2011

 orvo, on 22 noiembrie 2013 - 20:56, said:

Cati europaleti intra in Ducato 17m2 ?
Si care e diferenta intre L5H2 si L4H2 ?
Salutari depinde cum ii asezi .....nu mai mult de 5 sau 6 si banuiesc ca diferenta e ca 5 e cu prelata si 4 furgon daca nu gresesc drumuri bune

#943
orvo

orvo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 20.11.2005

 transamaliaexpres, on 22 noiembrie 2013 - 21:04, said:

Salutari depinde cum ii asezi .....nu mai mult de 5 sau 6

Salut ! Pai clar ma refer la asezarea ideala.
Un europalet are 80 x 120 cm, dar intervine zona rotilor din spate, unde spatiul de incarcare de ingusteaza.
Teoretic, dupa dimensiuni ar trebui sa intre 6 paleti, dar nu stiu practic ...
S-ar putea sa luam si noi unul la firma (avem doar prelate), si de aceea intreb, pt ca noi transportam doar la palet.

#944
Esperatul

Esperatul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 739
  • Înscris: 19.07.2006
la dube, pe L5 incap 5 paleti, obligatoriu 2 pe usa laterala si 3 invers. la L4 incap maxim 4 paleti. diferenta intre L4 si L5 e de 35-40 cm. L5 are lungime utila 3.8-3.9, L4 are 3.4-3.5.

6 paleti pe duba doar la propulsie.

Edited by Esperatul, 22 November 2013 - 22:38.


#945
ady_strong

ady_strong

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 07.09.2007

 orvo, on 22 noiembrie 2013 - 20:56, said:

Cati europaleti intra in Ducato 17m2 ?
Si care e diferenta intre L5H2 si L4H2 ?

   L5H2 este mai inalt cu 25 cm decat L4H2  >Amandoua variantele MAXI au lungimea de 4.07 cm si daca sunt paleti de 1/1m  cu indulgenta si ceva chin intra 4 port paleti la L4H2 . Dimensiunea interioara ma refer la> latime < nu permite asezarea a cate 2 paleti in linie  laterala (pentru asta ar fi trebuit o latime interioara de 2,05 cm pe care o gasiti doar la unele utilitare cu obloane si prelata sau box) iar inaltimea doar la L5H2 iti permite sa asezi 4 jos in linie pe lungime si 3 sus ,un total de 7 port paleti....Asta depinde de cat de bine este asezata marfa pe paleti  !
  Daca sunt port paleti stas pe dimensiunea 1/1m  , ca sunt foarte multi ,care au o dimensiune cu 1-2 cm mai mare si astfel ajungi sa nu poti inchide usile spate nci la 4 port paleti....

    Singura masina in care intra 8 port paleti este Iveco Daily Maxi si parca Mercedes Sprinter avand o dimensiune interioara de 4,45 cm si inaltimea de 2,15 cm latimea undeva la 1,87 parca si  asezarea se face liniara cu cate 2 port paleti suprapusi....

Edited by ady_strong, 22 November 2013 - 22:47.


#946
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
@Esperatul v-a dat mai sus raspunsul corect si complet. Din experienta directa chiar ca are si si.
La furgoneta, in Sprinter Maxi XXL/Crafter Maxi XXL intra 7 europaleti[2(1.2)+2(1.2)+1(0.8)+1(0.8)+1(0.8) adica 4.8 ml cat are podeaua masinii]. La Daily Maxi intra doar 6 europaleti podeaua acesteia fiind de 4.5 m.
Latimea unui furgon este de 1.75-1.8 la baza, acesta ingustandu-se pe masura inaltimii, astfel ca in partea superioara sa fie in functie de model chiar si sub 1.6 m care este latimea standard a 2 europaleti pusi in lung unul langa celalalt.

#947
ady_strong

ady_strong

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 07.09.2007
Sa inteleg ca la multi colegi le-a disparut cheful de transport cu 3,5 t sau au inteles ca-i foarte greu in zilele astea .....transportul de marfa nu mai este de mult o afacere,nu?!!

   Sa vedem ce preturi vor fi la motorina de la 1 ianuarie.....
   In plus astazi, trebuia ca toata Romania sa se opreasca pe sosea, in asa zis-ul protest al transportatorilor de marfa, dar se vede ca suntem un popor las si dispus sa stea cu curul in sus sa ne ''reguleze guvernanti '' cum vor !

#948
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Un asemenea protest trebuie sa aiba lideri si organizare(asta pleaca exact de la acei lideri). Daca la nivel superior treaca mearga, putem zice ca ar fi(desi eu personal nu ma simt reprezentat total de niciunul dintre ei - toti au avut la un moment dat "scapari" inacceptabile) in esaloanele inferioare, locale, acestia lipsesc cu desavarsire. Incearca sa se remarca cativa profitori, agramati, oameni care la o simpla verificare se dovedesc incapabili si sa administreze o afacere de transport minuscula. Cine s-ar putea impune ca lideri locali sunt luati peste picior si marginalizati de cei care vor ca statul sa le bage in buzunar(pret minim/km) si care vor greve cand ei sunt patronatul. Astia sunt forta pentru ca tara te vrea prot, nu-i asa?!
Zicea cineva azi pe BT ca discutiile printre protestatari(care sigur se cred grevisti) sunt de toata jena. Imi inchipui... .

Edited by teRRa, 09 December 2013 - 20:55.


#949
ady_strong

ady_strong

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 07.09.2007
Imi doresc ca intr-o zi sa se sparga "anvelopa" de atata presiune si toate nemultumirile acumulate in  23 de ani de capitalism original si haotic sa duca la o noua schimbare !  Sa duca la o radicala schimbare a mentalitati colective atat de incapabila de o reactie pe masura obrazniciei politice ,ce isi permite, sa introduca cateva zeci de  taxe la fiecare ciclu electoaral ....Vom fi nevoiti sa mai stergem cu lacrimi si sudoare "mizeria" acestui politic care ne scufunda zi de zi .Aceasta mizerabila clasa politica incompetenta ,imatura ,corupta si incapabila sa inteleaga  si sa aplice masurile  economice necesare unei evolutii pozitive la nivelui ntreprinderilor mici si mijlocii   ,motorul oricarei economii , "a fraierilor" care isi platesc impozitele la zecimala si pe care ANAF-ul ii reguleaza pe la fiecare colt de strada ....sau pe acolo pe unde-i prinde !

    Sunt o rusine pentru acest popor atat PDL,PSD,PNL cat si toti cei care s-au randuit la guvernare in ultimi 23 de ani.

#950
adi-valcea

adi-valcea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 26.06.2010
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/carausii-conduc-din-nou-pe-drumul-spre-profit-189897.html

Edited by adi-valcea, 15 December 2013 - 12:26.


#951
ady_strong

ady_strong

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 07.09.2007
Waberer’s România,DumaGas Transports sau Edy sunt firme pe care majoritatea soferilor profesionisti din Ro se feresc sa lucreze si fug ca "dracu de tamaie" datorita decontarilor pe minus facute dupa fiecare cursa....Cat de bine le-o merge de acum in colo ramane de vazut....

#952
AllenC

AllenC

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 04.02.2012
http://lege5.ro/Grat...214#p-143339214

#953
ady_strong

ady_strong

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 07.09.2007

  Cateva modificari importante dar esentiale.


1.Transportul de marfa contra cost la utilitare cu masa total maxima admisa intre 2,4 si 3,5 tone nu se mai poate face fara licenta de transport si executie.

2. Obtinerea licentelor va fi obligatorie pentru aceste vehicule cu exceptia celor care executa transport doar in nume propriu sau interes propriu (propria marfa)

3. Cheltuieli suplimentare de autorizare si formare profesionala a I.I. ,AF,

4. Poti efectua transport de marfa fara sa te doara capul si fara licente ,ocolind legea ,ia fiind in continuare permisiva daca stii cum sa o fentezi....deci o caca maca cu spanac !



#954
transamaliaexpres

transamaliaexpres

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 152
  • Înscris: 29.08.2011

 ady_strong, on 07 ianuarie 2014 - 12:43, said:

  Cateva modificari importante dar esentiale.


1.Transportul de marfa contra cost la utilitare cu masa total maxima admisa intre 2,4 si 3,5 tone nu se mai poate face fara licenta de transport si executie.

2. Obtinerea licentelor va fi obligatorie pentru aceste vehicule cu exceptia celor care executa transport doar in nume propriu sau interes propriu (propria marfa)

3. Cheltuieli suplimentare de autorizare si formare profesionala a I.I. ,AF,

4. Poti efectua transport de marfa fara sa te doara capul si fara licente ,ocolind legea ,ia fiind in continuare permisiva daca stii cum sa o fentezi....deci o caca maca cu spanac !


Salutari si un an mai bun ca cel trecut la toata lumea ....sincer eu nu mai inteleg nimic era vorba doar de licente pentru transport intern ....si dupa  cum spune proiectul de lege in varianta  finala ,, licenta transport national si comunitara ,, pt 2,7 -3,5 tone ....deci indiferent de transport pe teritoriu national sau international este nevoie de licenta ...sau inteleg eu gresit .? Drumuri bune.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate