Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect
 touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO
 Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......
 

1 Limuzina + 1 jeep = 1 SUV ?

- - - - -
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#73
rusu

rusu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 20.06.2005
hummer 1 rulez

#74
vladd

vladd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 28.03.2005
Elzopilote asteptam decizia ta. Eu unul sunt chiar curios

OT-pe unde te dai cu parapanta?  :naughty:

#75
vladd

vladd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 28.03.2005

rusu, on Jun 24 2005, 10:54, said:

hummer 1 rulez

<{POST_SNAPBACK}>


Omu' a zis ca merge prin tara nu de la Teheran la Damasc  :death: !

#76
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002

ipiku, on Jun 24 2005, 10:46, said:

Parerea mea.. un pic adiacenta, ar fi mai intii sa incerci niste test drive, in masura posibilitatilor, ca marci cred ca Opel FRONTERA , Nissan PATROL , in functie de bani chiar si un Volvo ar fi cele mai indicate..

<{POST_SNAPBACK}>


Drive test la Opel Frontera e un pic cam imposibil de facut...  ;)

Da' chiar, aveti idee de ce nu se mai fabrica Frontera? Parea o masinutza interesanta...

#77
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,396
  • Înscris: 29.11.2001
A avut ceva bube in program, si - cu ocazia unei restructurari - au decis abandonarea temporara a proiectului. Se pare ca totusi va fi un inlocuitor ... care chiar arata bine!

http://www.opel.com/...ithout_contest/

http://www.germancar...oid/6050426.001

http://www.autoblog....34000553042129/

#78
elzopilote

elzopilote

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 04.06.2005

vladd, on Jun 24 2005, 15:06, said:

Elzopilote asteptam decizia ta. Eu unul sunt chiar curios

OT-pe unde te dai cu parapanta?  :naughty:

<{POST_SNAPBACK}>


Salutare !

Cu scuze de absenta, am fost plecat in concediu... Acum m-apuc sa citesc posturile sa vad ce si cum ziceti voi.

"But after a long and deep meditation" se pare ca voi alege intre Forester si Tucson.

#79
Paragusul

Paragusul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 10.12.2003
Iti dau eu o recomandare:
Nissan Terrano II - confortabil, consum sub un 4x4 "normal".
Eu am unul de doua saptamani.
E 2,7 tdi cu intercooler, consuma 12 in oras, 9 afara. L-am bagat pe drum nasol de nasol si nu am ramas impotmolit. Garda 230 mm, si-l mai poti inalta din cauciucuri, sau daca ai bani cu tuning.
Pe sosea se comporta foarte bine, ii dai 120 km/h la 2500 rpm. Eu mai mult de 140 nu i-am dat, pentru ca are alt coeficient de aerodinamicitate decat masinile normale. Pozitia la volan nu se compara cu laguna, nu-ti bate nici un far in ochi, este excelent pentru drumuri lungi de noapte. Comportamentul rutier depinde foate mult de cauciucuri: eu am unele de noroi/zapada, si-mi intra abs-ul cam prea repede. Pe teren insa foarte rar bag 4x4, tractiunea spate fiind suficienta pentru orice tip de drum.
In functie de an si de model (3/5 usi) te ajunge de la 8k (1998 scurt modelul cu faruri rotunde) la 15k euro (2000 piele modelul lung cu facelift) la mana a doua, sau 28k nou nout (care arata bestial, i-au mai facut niste retusuri). La cele noi: ai doua motoare diesel: 2,7 care este unul din cele mai fiabile motoare de la Nissan (cei de la Connex au facut cu ele peste 600.000 km fara sa umble ca motor!!) care are doar 125 de cai, si cel 3.0 care are 154 cai.
Singurul inconvenient - la cel scurt am inteles ca e destul de instabil - dar e valabil doar pentru cei mai aprigi la volan.

#80
elzopilote

elzopilote

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 04.06.2005

Paragusul, on Jul 5 2005, 08:27, said:

Iti dau eu o recomandare:
Nissan Terrano II - confortabil, consum sub un 4x4 "normal".

<{POST_SNAPBACK}>


Yo man !

Intre timp a aparut o noua alternativa : ziceam mai sus undeva ca am vorbit de niste drive-testuri... Cind nu ma mai asteptam a venit la mine dilarul Nissan (si Renault) cum ca sa mergem la un drive-test cu un Pathfinder. Zis si facut. Mi-a dat voie sa fac ce vreau eu cu masina mi-a raspuns la toate intrebarile f.f. rabdator jos cu palaria. Pina aici super !!!
Despre Patfinder n-as zice ca a fost o surpriza in sensul ca stie sa faca cam tot ceea ce se zice ca stie in materialele de marketing. Are garda la sol de 24 cm (cu 6 cm mai mult decit Forester) si reductor de acela smeker cu buton (de fapt seamana cu un potentiometru). Chiar functioneaza !!! Pe drum se comporta foarte bine, este silentioasa, in schimb daca dai jos geamu` e graoaznic : intra aerul la greu de parca ai scoate capul pe geam... Nu-i mare lucru dar atunci aerul conditionat este obligatoriu. De fapt este standard.
Motorul era de 2,5 litri (diesel) si trage f. bine. Cam la 1700-1800 de ture se SIMTE efectul turbo ca lumea (spre deosebire de Jeep unde este mai greu de perceput).
Cel mai interesant in schim este ca ar putea sa-mi faca buy-back pe Laguna si ar trebui sa platesc numai diferenta de pret... Deci se poate. Cel putin ca principiu. Altfel ramine cum am stabilit. O sa va tin la curent.

Terrano n-a fost o alternativa pe motive ca stiu pe cineva care are si se tot plinge de el. Nu intru in detalii... Dar ce spune Paragusul e de luat in seama. Oricum nu ma grabesc, am tot timpul din lume ....

Sa fiti buni si cuminti in trafic...

#81
denied

denied

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 678
  • Înscris: 08.09.2005
Pana la urma ce ai luat?

#82
proxxxy

proxxxy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 15.07.2003
dintre masinile SUV m-a impresionat noul Subaru Forester 2.5XT.
si ca design si ca performante. Motorul are 230CP si 5.9sec 0-100;
apropo, mi-au placut usile fara rama..

#83
Bocacio Junior

Bocacio Junior

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,616
  • Înscris: 04.11.2005

View Postelzopilote, on Jun 6 2005, 12:35, said:

Salutare tuturor ! Sint nou pe lista si as incepe prin a transmite felicitari tuturor pentru calitatea si decenta discutiilor pe acest forum.
Problema mea este urmatoarea : am o Laguna de 3 litri pe benzina (full extra) si un Jeep Cherokee 2.5 litri pe motorina. Locuiesc intr-o zona muntoasa intr-un loc de care auziti cel mai des pe la buletinul meteo cind zice fata aia unde-i cel mai frig in tzara... Laguna am luat-o sa fie confortabila la drum lung si Jeep-ul sa pot merge pe munte cu el pe drumuri desfundate (locuri de decolare pentru parapanta) fie iarna fie vara si ecident sa pot circula chiar daca zapada-i cit gardu` in oras.

Treaba e ca dieselu` nu porneste sub -15 grade si am constatat ca este destul de incomod sa ai 2 masini. Se pare ca legile lui Murphy se aplica si aici. Ori de cite ori ai nevoie de una esti cu cealalta. Sau ce cauti in una (vre-un hirtie, vre-un CD etc.) sigur ai lasat-o in cealalta...

Vreau sa le schimb pe amindoua pe una si buna : nu (mai) sint vitezoman, nu (mai) tin mortis la "imagine", nu vreau sa impresionez pe nimeni (chestii care vin cu o anumita virsta) iar pentru andrenalina am parapanta. As vrea ceva cu care pot merge din A in B fara sa fiu scuturat daca e drum lung si as vrea sa merg din C in D fara sa trebuiasca sa rog pe cineva sa vina cu caii sa ma scoata din noroi/zapada/groapa...

Pe lista mea sint Hyundai Tucson (m-am inspirat de la Tyby), Subaru Forrester (thx lu` Courage si Catalin), Audi Allroad, BMW X3, Volvo XC70. Sau poate totusi o Lada Niva si ceva Passat, Mondeo, Vectra ar fi solutia mai buna .... Orice aprecieri sint binevenite si cel care va "cistiga" configuratia finala are o sticla de whisky necontrafacut sau o lada de bere... sau amindoua... Prietenii vor sti de ce... ;)
ai incercat cu motorina aceea noua de la petrom care pune motorul in functiune chiar si la -29 grade celsius? :)

#84
elzopilote

elzopilote

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 04.06.2005
Salutari tuturor si bine v-am regasit dupa o consistenta perioada de absenta !

Deci ca sa fiu scurt si la obiect : mi-am luat Lada Niva pentru distractie si mi-am pastrat Laguna pentru munca. Pentru cei care au curiozitate (si timp) sa citeasca de ce am ales aceasta combinatie iata explicatia : dupa multe  cautari si multa documentare am zic ca-mi iau Subaru Forester de 2.5 L full extra mai putina sistemul de navigatie. Am fost la SIAB anul trecut si am incercat s-o conving pe fata de acolo ca, vreau sa cumpar o masina de la ei. Dom'le parca vorbeam la peretzi... tipa era mai preocupata de nus'ce discutie cu a fatuca d'aia cu picioarele lungi (animatoare se chiama parca) de la ei din stand decit sa-mi dea detalii despre ce si cum. Singura informatie utila pe care am reusit s-o scot de la ei a fost un pliant (pe care-l stiam pe de rost) si recomandarea de a mai da un telefon prin februarie (deci peste fo' 4 luni cind vor aduce masini din Grecia. In rest daca vreau sa cumpar atunci pot alege dintre cele doua expuse. Punct. Deci nu ma mira impresiile pe care unii dintre voi le-au postat vis-a-vis de service-ul lor... Pacat, pentru ca eu in continuare sint convins ca Subaru este o masina f.f. buna numai ca eu nu voiam zeci de masini ci numai una singura.... Bad luck...

Iar Niva mi-a fost adusa de dealerul local in cca. 1 saptamina de la plata. Impresii despre Niva ? Poate intr-un jurnal. Pina acum sint extrem de multumit de ea pentru ca de banii aceia am primit exact la ce ma asteptam. Pe teren este super si asta e important. Nu este o masina de fitze si i-si face treaba cu nadejde. Singurul extra pe care l-am comandat a fost directia servo si un set de anvelope de iarna. Pot confirma ca in afara soselei e mai buna decit Cherokee (pe care de atunci l-am vindut)...

Iar cu Laguna mai stau un picutz pt. ca in oras acum iarna Niva este mai buna decit Laguna. Adica nu ma prea intereseaza gropile si parchez cind si unde vreau fara sa decojesc partea inferioara. Nu ma refer la spatii verzi ci la nametii inghetati. Si inca ceva : spre deosebire de Jeep, Niva porneste la prima cheie in fiecare dimineata.

Daca cineva este interesat de alte detalii : feel free...

#85
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,396
  • Înscris: 29.11.2001
Rog JURNAL NIVA! :D Sunt chiar curios despre detalii, pret, comportament etc, e o masina care ma intriga

Thx!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate