Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cosuri de fum
#145
Posted 04 May 2009 - 00:02
rodanny, on May 4 2009, 00:54, said: .cam al toate cosurile de fum inaltimea medie...e de minim 5-7m Diametrele....pleaca minim 150....(sectiune circulara....nu patrata.....) si merg spre 200 mm .... Si cand o sa aflam si ce putere termica are cazanul (ca nu cred ca e de 18 sau 25 kW, ci de 40 sau 60 kW..), atunci o sa fim mai uimiti (sau mai perplecsi). |
#146
Posted 05 May 2009 - 20:53
scheleton, on May 4 2009, 01:02, said: Bineinteles ca e asa ! E clar un cos de fum subdimensionat. Si cand o sa aflam si ce putere termica are cazanul (ca nu cred ca e de 18 sau 25 kW, ci de 40 sau 60 kW..), atunci o sa fim mai uimiti (sau mai perplecsi). Viessmann de 40 de Kw diametrul cosului este de 200 mm dar cosul este patrat 18x18 calculand la diametrul de 200 de mm suprafata este de 314 cm2 si la cosul de fum patrat suprafata de evacuare este de 324 cm2 inseamna ca este ceva mai mare ..... deci sa inteleg ca trebuie sa fie mai inalt? |
#147
Posted 05 May 2009 - 21:54
manu8388, on May 3 2009, 16:56, said: ...cazan cu gazeificare viessmann vitolig 150 .... camera se umple de fum cand deschid usa centrale.. am un horn care depaseste coama casei cu cca 30 de cm ..... racordul de inox are aproximativ 2 m pana la cosul de fum propriu-zis. am construit din caramida pana la nivelul unde intra racordul de inox dupa care am continuat cu niste elemente de horn cu interiorul 12x12 ... adica ceva mai mare decat necesarul .....de ce inca nu are tirajul bun ....inaltimea totala a cosului are cam 4,5 m .... si cam 3.2 m sunt deasupra locului unde am intepat racordul ... trebuia cumva sa intep racordul in horn la 45 de grade? k eu l-am bagat drept.. manu8388, on May 5 2009, 21:53, said: Viessmann 40 de Kw diametrul cosului este de 200 mm dar cosul este patrat 18x18 calculand la diametrul de 200 de mm suprafata este de 314 cm2 si la cosul de fum patrat suprafata de evacuare este de 324 cm2 inseamna ca este ceva mai mare .....trebuie sa fie mai inalt? Poate e ceva in neregula si la racordul de cos (2 m lungime.. sper macar ca e orizontal, fara burta. Chiar e din inox ?). Edited by scheleton, 05 May 2009 - 21:58. |
#148
Posted 06 May 2009 - 00:31
manu8388, on May 3 2009, 16:56, said: Buna ziua, am un cazan cu gazeificare viessmann vitolig 150 si am o problema .... camera se umple de fum cand deschid usa centralei desi deschid clapeta de avacuare e fumului ..... mentionez ca am un horn care depaseste coama casei cu cca 30 de cm ..... racordul de inox are aproximativ 2 m pana la cosul de fum propriu-zis. am construit din caramida pana la nivelul unde intra racordul de inox dupa care am continuat cu niste elemente de horn cu interiorul 12x12 ... adica ceva mai mare decat necesarul ..... as dori sa ma ajutati si sa imi spuneti de ce inca nu are tirajul bun .... uneori cand fac foc si ventilatorul este oprit iese fum prin zona un de este amplasat. multumesc ... inaltimea totala a cosului are cam 4,5 m .... si cam 3.2 m sunt deasupra locului unde am intepat racordul ... trebuia cumva sa intep racordul in horn la 45 de grade? k eu l-am bagat drept... multumersc astept raspunsurile voastre Chiar daca ai cosul patrat 18x 18, sectiunea activa (a gazelor) este un cerc inscris in acel patrat, asadar chestia cu suparafata mai mare PICA. CAM TOTI PRODUCATORII, IMPORTATORII RECOMANDA A NU SE FOLOSI RACORD LA COS CU LUNGIME MAI MARE DE 1 M, in realitatea care de multe ori nu se aplica deoarece domn' instalator a sus ca merge... scheleton, on May 5 2009, 22:54, said: Primul tau mesaj nu a fost f. clar. In plus, fata de mesajul de mai jos aici scria despre un cos 12x12, nu 18x18.. Well, eu consider ca da, trebuie sa fie mai inalt cosul, cel putin 9 m (daca nu chiar 10 m). Poate e ceva in neregula si la racordul de cos (2 m lungime.. sper macar ca e orizontal, fara burta. Chiar e din inox ?). HAIDETI SA- AJUTAM LA P=40 KW PENTRU SECTIUN DE AVEM COS CU H DE............................ UNDEI A INTRAT LA APA Attached Files |
#149
Posted 10 May 2009 - 14:45
Ma intereseaza care este temperatura (medie ) la gazele arse iesite din centrala pe lemne (intrare cos), daca trebuie sa aiba o anumita valoare si daca da, de ce (ce se intampla daca gazele arse nu au respectiva temperatura). Sau altfel spus, dupa ardere in centrala, gazele pot fi racite sub 60 grd C si apoi "fortate" sa iasa pe cos ? Multumiri anticipate.
|
#150
Posted 12 May 2009 - 09:43
corneliu33, on May 10 2009, 15:45, said: ..care este temperatura (medie ) la gazele arse iesite din centrala pe lemne..dupa ardere in centrala, gazele pot fi racite sub 60 grd C si apoi "fortate" sa iasa pe cos ? Multumiri anticipate. Ref. la ideea ta: vrei sa aplici principiul condensarii la cazanele cu lemne ? Eu cunosc un cazan cu peleti, care functioneaza pe principiul recuperarii caldurii (sau al condensarii), dar nici un cazan lemne. Edited by scheleton, 12 May 2009 - 09:44. |
#151
Posted 13 May 2009 - 22:26
scheleton, on May 12 2009, 10:43, said: Temperatura gazelor de ardere la cazanele de lemne e de minim 170 grd C, sau 200 grd C in multe cazuri. In functie de model si putere termica aceasta temp. poate fi si mai mare. Ref. la ideea ta: vrei sa aplici principiul condensarii la cazanele cu lemne ? Eu cunosc un cazan cu peleti, care functioneaza pe principiul recuperarii caldurii (sau al condensarii), dar nici un cazan lemne. La cazanul ,,pe lemn'' PAREREA MEA este ca pe portiunea care se vrea schimbator de caldura (recuperator) va avea ceva mai mult de munca la curatat de fum, stirigie si gudron. |
#152
Posted 14 May 2009 - 22:17
scheleton, on May 12 2009, 10:43, said: Temperatura gazelor de ardere la cazanele de lemne e de minim 170 grd C, sau 200 grd C in multe cazuri. In functie de model si putere termica aceasta temp. poate fi si mai mare. Ref. la ideea ta: vrei sa aplici principiul condensarii la cazanele cu lemne ? Eu cunosc un cazan cu peleti, care functioneaza pe principiul recuperarii caldurii (sau al condensarii), dar nici un cazan lemne. Ma gandeam ca aplicand un schimbator suplimentar pe traseul de iesire a gazelor arse, reducand astfel temperatura lor si mai mult (sub 100 grd C), scapam de probleme precum: condens, gudron (care ia foc) si recuperam si ceva mai mult din energia care se pierde pe cos. Probabil ca apa din al doilea schimbator ar trebui preincalzita (pt evitare condens) dar asta e o alta chestiune, de ajustare. Important este daca principial ar functiona. consuel, on May 13 2009, 23:26, said: La cazanul ,,pe lemn'' PAREREA MEA este ca pe portiunea care se vrea schimbator de caldura (recuperator) va avea ceva mai mult de munca la curatat de fum, stirigie si gudron. |
#153
Posted 15 May 2009 - 00:11
corneliu33, on May 14 2009, 23:17, said: Ma gandeam ca aplicand un schimbator suplimentar pe traseul de iesire a gazelor arse, reducand astfel temperatura lor si mai mult (sub 100 grd C), scapam de probleme precum: condens, gudron (care ia foc) si recuperam si ceva mai mult din energia care se pierde pe cos. Probabil ca apa din al doilea schimbator ar trebui preincalzita (pt evitare condens) dar asta e o alta chestiune, de ajustare. Important este daca principial ar functiona. Cred ca se poate monta anterior schimbatorului suplimentar o sita de aluminiu care se poate scoate si curata convenabil. Se formeaza o ,,SMOALA NEGRA TARE'' CARE NU VAD SA O CURATATI, ..............+.EXISTA PERCOLUL DE A SE INFUNDA EVACUAREA SI ...DA IN CAMERA CENTRALEI FUM.. + (+++CEVA TRATAMENT CU MONOXID DE CARBON FACE BINE LA PAMINT+++) NU VA JUCATI CU IMPROVIZATII. |
#154
Posted 30 May 2009 - 18:55
la sugestia lui Scheleton, revin cu intrebari pe acest topic:
se da 1 bloc, 2 apartamente pe etaj, p+4, in total 10 apartamente cu proprietari diferiti. Cele 2 centrale de la parter vor fi evacuate individual, afara, in balconul deschis. Pentru restul de 8 apartamente, imi dau seama ca vom avea centrale in condensatie si centrale normale pe gaz. Pot sa iasa diverse tipuri de centrale(nu vom avea pe lemne) pe acelasi cos? Daca da, ce tip de cos aleg? Care e lungimea maxima a racordului de la centrala la cos si care e numarul maxim de coturi permis si la ce unghi? atasez o schita din planul de instalatii: cos_fum.jpg 178.11K 267 downloads |
|
#155
Posted 30 May 2009 - 21:31
cgrosu, on 30th May 2009, 19:55, said: ..se da 1 bloc, 2 apartamente pe etaj, p+4, in total 10 apartamente cu proprietari diferiti. Cele 2 centrale de la parter vor fi evacuate individual, afara, in balconul deschis. Pentru restul de 8 apartamente, imi dau seama ca vom avea centrale in condensatie si centrale normale pe gaz. .. Variante pt. centralele cu condensare: -sa le amplasezi pe langa un perete exterior si sa le pui un Kit de evacuare dublu (varianta normala de instalare a acestor aparate) -centralele cu condensare sa aspire aer din incapere si sa evacueze gazele arse printr-un kit de evacuare simplu (deci nu dublu), kit introdus prin cosul mare prevazut de tine. Trebuie vazut daca intra mai multe kit-uri d-astea in acel cos (transformat astfel in canal) sau in ce masura se pot uni mai multe centrale intr-un singur sistem de evacuare. 2) In cazul centralelor clasice, cu tiraj natural, deci cu racordare la un cos de fum. Nu se pot monta asa cum ai figurat tu in desen. -se admit mai multe centrale pe acelasi cos de fum doar daca sunt montate decalat (adica 1 pe 1 etaj cealalta montata pe etajul superior, etc.) Chiar si in acest caz trebuie calculat f. exact cosul de fum 3) cel mai simplu ar fi ca toate centralele sa fie cu tiraj fortat, sa fie amplasate pe langa un perete exterior, prin care sa scoti kit-ul lor de evacuare (dublu). 4) ref. la racordurile de cos pt. centralele cu tiraj natural: pana la cos ar trebui sa ai max. 1 cot 90 grd (exact asa cum ai in desen) si vreo 1,5 m, hai 2 m distanta orizontala (fara burta..). Edited by scheleton, 30 May 2009 - 21:32. |
#156
Posted 31 May 2009 - 00:53
scheleton, on 30th May 2009, 22:31, said: 1) Inteleg ca te-ai gandit la 8 centrale cu racord la cos (la acealasi cos de fum). ................. Hai sa impartim centralele in 2 categori. Cu tiraj fortat si cu tiraj natural. Cele cu tiraj fortat le impartim in 2 categori: conventionale si cu condensatie. Dac ne luam de 2 categori: tiraj natural si tiraj fortat. Cele cu tiraj natural au nevoie doar de evacuare. Cosul va fi usor de calculat. Daca in acelasi cos bagam si tiraj fortat, avem o problema. O rezolvare neortodoxa este sa bagam evacuaraa cosuli coaxial in cosul blocului si admisia sa se faca din casa. Aceasta sugestie pica. Daca o fac la mine acasa poate ca este ok. Dar aici trebuie sa avem o solutie pentru potentiali clienti, o solutie profesionala. Ajungem in acest caz la varianta in care se achizitioneaza pentru centrale u kit special. Este vorba de tubulatura dubla. Evacuarea se face printr-un tub si admisia prin alt tub care este scos afara, local. acest kit de evacuare nu prea exista pe stoc, da se poate aduce. Ramine insa problema: daca tot fac o gaura prin care sa scot tubul de admisie, de ce sa nu scot pe acolo si evacuarea? de ce evacuarea sa o fac in alta parte? Exista un singur motiv: sa nu bag gazele in apartamentul vecinului de mai sus. Hai sa o luam si altfel: cine mai vinde astazi centrale cu tiraj natural? Ajungem la concluzia ca vom avea doar centrale cu tiraj fortat. Atunci avem nevoie de un cos comun coaxial si am rezolvat problema. Sau 2 cosuri: unul pt admisie si altul pt evacuare. Acum ne lovim de alta problema. Cazanele clasice au evacuarea la peste 140oC. Cele in condensatie au evacuarea sub 40oC. Eu zic ca exista o singura solutie. Constructorul daca vrea un cos comun, va trebui sa monteze el si cazanele. Va trebui sa mearga pe un singur model de cazan si sa construiasca cosul pentru modelul respectiv. Cos comun mai presupune si alte aspecte: este posibil sa se loveasca de diverse piedici din parte Gazului sau a altora. Este ceva iesit din comun si va fi greu sa obtin actele de functionare. |
#157
Posted 31 May 2009 - 13:11
Revin cu citeva metode de a evacua gazele arse.
Centrala cu tubulatura dubla. Admisia se face de afara iar evacuarea poate fi scoasa fie afara fie intr-un cos: evacuare___1CT_2_tuburi_stinga_dreapta.JPG 42.24K 193 downloads Doua centrale bagate intr-un cos comun, care este dublu. In cosul de caramida, se introduce un tub prin care se va realiza evacuarea gazelor. Pe exteriorul acestuia, respectiv interiorul celui de caramida, se face admisia. Practic se realizeaza un cos coaxial. Trebuie tinut cont si de ce a spus @scheleton: un etaj da altul ba. Obligatoriu 2 cosuri de acest tip pe o coloana: evacuare___2CT_cos_comun_dublu_clara.JPG 27.08K 138 downloads Mai multe metode de evacuare: evacuare___diverse_metode_clara.JPG 22.44K 150 downloads Edited by florin71_skoda, 31 May 2009 - 13:16. |
#158
Posted 31 May 2009 - 19:03
cgrosu, on 30th May 2009, 16:55, said: ..se da 1 bloc, 2 apartamente pe etaj, p+4, in total 10 apartamente.. si ce debit de aer proaspat mai intra pe acel cos,mai ales ca sectiunea este redusa prin prezenta parafrunzarului(care oricum e bine sa existe)? Edited by scheleton, 31 May 2009 - 19:21. |
#159
Posted 31 May 2009 - 19:26
florin71_skoda, on 31st May 2009, 14:11, said: Revin cu citeva metode de a evacua gazele arse.... Edited by scheleton, 31 May 2009 - 19:31. |
|
#160
Posted 31 May 2009 - 19:32
servoman, on 31st May 2009, 17:26, said: Mai clar de atat nu cred ca se poate, dar pentru a scapa de diferitele probleme in cazul autorizarii ISCIR la varianta cu tubulatura comuna de admisie-evacuare as recomanda cea mai simpla solutie si anume evacuarea individuala(asta daca nu cumva distanta de la locul de amplasare al centralei pana la varful presupusei tubulaturi de evacuare nu depaseste 4 metri si nu are alte coturi pe traseu care ar reduce aceasta distanta la mai putin) altfel de fiecare data cand se face VTP-AF trebuie si verificarea cosului comun de evacuare si ar complica putin lucrurile din pct. de vedere financiar plus ca in unele orase este greu de gasit o firma autorizata in acest domeniu. Un fabricant care se respecta prezinta in instructiunile de instalare detailat modul si tipurile de conectare a tubulaturii de evacuare asa ca trebuie sa se hotarasca intai la ce modele de centrale vor fi montate in imobil si apoi sa tina cont de specificatiile din instructiuni care zic eu ofera solutii pentru oricare varianta ar alege. ar prelungi distanta prin alegerea tubulaturii 80/120 si poate merge cu evacuare pina la 7-10 metri,functie de model,etc. spre ex. la Immergas poate ajunge pina la peste 13 metri(condensare,tubulatura coaxiala) |
#161
Posted 31 May 2009 - 19:33
servoman, on 31st May 2009, 20:26, said: ..asa ca trebuie sa se hotarasca intai la ce modele de centrale vor fi montate in imobil si apoi sa tina cont de specificatiile din instructiuni care zic eu ofera solutii pentru oricare varianta ar alege. later edit: sau poate la momentul actual trebuie hotarat daca se construieste marele cos sau nu.. Poate este deja construit.. Edited by scheleton, 31 May 2009 - 19:38. |
#162
Posted 31 May 2009 - 22:22
va multumesc pentru sugestii! pana la urma, cred ca cel mai safe va fi varianta evacuarii individuale
scheleton, on 31st May 2009, 20:33, said: exact asta am recomandat si eu (pe Aria de constructii). later edit: sau poate la momentul actual trebuie hotarat daca se construieste marele cos sau nu.. Poate este deja construit.. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users