Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Nov 18 2018 20:48, Started by
bbrnv
, May 26 2005 12:25
·
0
#4429
Posted 20 July 2017 - 17:02
la cum tratezi problema, clar lucrezi la Depanero, nici macar nu era vorba de asta nu am vorbit de cum se manipuleaza coletele de curier si, ca o completare, aici unde stau eu la mama dracului nu exista showroom, era vorba strict de logistica actelor, ca vai si amar daca ceri banii inapoi si cand e sa fie o granatie se scriu tot felul de rahaturi de catre depanero, cat despre ambalat...am facut si o reclamatie, nu am primit niciun raspuns, desi se spunea in mail ca voi fi contactat de cineva in scurt timp...probabil dac anu faceam cererea banilor, nu s-ar mai fi gasit niciun defect.
|
#4430
Posted 20 July 2017 - 17:10
omule, discuti de faptul ca au invocat un defect. cine manipuleaza produsul pt aparitia acelui defect? tu, curierul si vanzatorul. esti fenomenal, de cine vrei sa vb daca nu de cele 3 personaje?
clar lucrez la depanero, greu ti-ai dat seama. |
#4431
Posted 20 July 2017 - 17:37
partyman, on 20 iulie 2017 - 12:43, said:
cand e vorba de returul banilor nu stii cand si cum a ajuns produsul la ei, te suna unul in a 14-a zi sa-ti zica ca s-au uitat ei si parca e o zgarietura si pierzi 10 %. Doar 10% e chiar bine, sa vedeti la Cel.ro taxe de retur de 40%...ptr zgarieturi inchipuite In rest, de acord, asa merita astia sa le faci: sa filmezi frumos toata operatiunea de desfacere a cutiei incepand de la preluarea de la curier, punerea in functiune, produsul din toate unghiurile, etc, si apoi chiar si ambalarea din nou daca e motiv de retur. Ca am observat ca unele produse vin deja cu zgarieturi din fabrica, iar daca il dai la retur iti ia taxe ca l-ai zgariat tu. Edited by epetroiu, 20 July 2017 - 17:41. |
#4432
Posted 23 July 2017 - 09:43
Aveti grija cand folositi serviciile QuickMobile si Service Return... experienta mea cu ei este nefasta, m-au facut sa ma simt ca si cum as fi cumparat un telefon de la colt de strada.
Am cumparat de pe platforma emag un Samsung Galaxy S8 de la QuickMobile si mi-au trimis un produs resigilat si destinat utilizarii in Afganistan (conform declaratiei unui service SAMSUNG, la care am cerut testare), aceasta excludea garantia oferita de producator in Europa. Am solicitat retur prin Service-Return (cel care le asigura service-ul), iar acestia au refuzat peste 10 zile procesarea cererii motivand ca nu am livrat o copie integrala a facturii (mentionez ca lipsea intradevar partea de jos a acesteia, in care NU se aflau insa date legate de identificarea mea sau certificarea achizitiei, imaginati 3 casete goale, fara nici o informatie). Serviciul support telefonic QuickMobile este foarte slab si lipsit de orice urma de respect pentru client (am incercat sa iau legatura cu ei de 4 ori, si am reusit doar o data dupa 22 minute de asteptare, celelalte dati se inchidea automat dupa 25 minute de asteptare. Serviciul Customer Care al Service_Return l-as redenumi Customer Hunter, total lipsit de profesionalism, iar componenta "Care" din denumire complet inexistenta. Dezamagit si de emag... sunt un fel de Ocazii, Olx sau La jumate nu mult diferit... iau reclamatia mea si o trimit mai departe, altceva nimic. In plus mi-au blocat review-ul referitor la aceasta situatie si nu imi schimba statusul la comanda pentru a putea cere retur inclusiv pe platforma lor sau pentru a-mi fi validat review-ul de achizitie. |
#4433
Posted 24 July 2017 - 13:58
#4434
Posted 27 July 2017 - 12:15
Din nou probleme cu primirea banilor de pe retur. Am pimit mesaj acum 3 zile, dupa 14 zile de asteptare, ca returul s-a solutionat. Banii nu au intrat nici azi.
|
#4435
Posted 31 July 2017 - 22:57
Am impresia ca numerele pentru relatii cu clientii sunt lasate la deruta. Nu vreau sa zic ca sun de la ora 12:00 si nu raspunde nimeni, e doar o impresie. Ce daca am sunat de zeci de ori (am logurile in Android), importanta e impresia.
Trebuie sa-i intelegem si noi pe ei. Sunt putini, platiti cu putin si posteaza si mai putini. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa isi bata joc de clienti. Chiar trebuie sa ii invat eu cum sta treaba cu know how-ul si cu rahatul ala de "clientul nostru, stapanul nostru"? |
#4436
Posted 31 July 2017 - 23:05
Am sunat si eu in seara asta si abea dupa 20 de minute de ascultat muzica m-au preluat, am facut o comanda la un frigider side by side si ca intotdeauna am platit cu cardul, mare prostie, ca la 10 minute de cand am facut comanda s-a ieftinit frigiderul cu 100 de lei Daca nu era platit ma durea in 14, anulam si dadeam iar comanda, dar si asa am anulat, si am comandat din nou, si l-am platit de 2 ori, acu astept de o saptamana sa-mi bage banii inapoi si nimic 3910 lei
|
#4437
Posted 31 July 2017 - 23:09
Daca te uiti la 100 lei cand platesti peste 3500 lei , meriti sa astepti mult si bine ( sa-si ia si ei dobanda pe banii tai ) ..
|
#4438
Posted 31 July 2017 - 23:22
Nu era vb de bani cat de inciudat, uite ma nu-l putu ieftini mai repede, practic la primul refresh dupa comanda era mai ieftin
Oricum banii aia cred ca se duc pe comision de schimb la banca, da macar sa ma razbun pe ei ) Intra banii oricum ca mi-au mai returnat altadata dar dupa 5 zile Edited by bogdan_popescu, 31 July 2017 - 23:24. |
|
#4439
Posted 31 July 2017 - 23:36
Cum sa nu fie vorba de bani? Zice ala mai sus ca "te uiti la 100 de lei", si gata, te dai dupa el "nu e vorba de bani", ca sa nu pari sarac pe net.
Mai baieti, credeam ca s-au mai lecuit romanii de fudulia asta... da' plm, poate ca voi nu munciti pe bani, iesiti cu galeata in fata portii si asteptati sa cada sutele din cer. |
#4440
Posted 31 July 2017 - 23:43
Chiar nu conteaza cum par pe net, cu atat mai mult ca aici sunt anonim dar chiar de ciuda am dat anulare, ca m-au enervat la 3900 de lei 100 in + sau - chiar nu conteaza
|
#4441
Posted 31 July 2017 - 23:43
Suferim din pacate. Cand ii vezi pe directorii din DE mergand pe bicicleta in timpul cand nu sunt la munca (plimbari, vizite prieteni etc) si nu cu curul in bmw...mai ca nu iti vine a crede. Noi romanii cu curul in masina si pana la magazinul de la coltul blocului pt paine..
Manasu, on 31 iulie 2017 - 23:36, said:
Cum sa nu fie vorba de bani? Zice ala mai sus ca "te uiti la 100 de lei", si gata, te dai dupa el "nu e vorba de bani", ca sa nu pari sarac pe net. Mai baieti, credeam ca s-au mai lecuit romanii de fudulia asta... da' plm, poate ca voi nu munciti pe bani, iesiti cu galeata in fata portii si asteptati sa cada sutele din cer. Aaa..era sa uit. Orice neamt, repet orice neamt asteapta si primesc fara discutii centul rest de la cumparaturi, gen 29.99 euro. Si oameni cu salarii mari. De ce? Ca sunt saraci si au nevoie de centul ala?! NU. Pt ca asa este normal sa primeasca restul. Este inradacinat in creierul lor, in mentalitatea lor. A costat aat, ai platit atat, ai primit restul atat. Edited by andreiMembruAnonimut, 31 July 2017 - 23:47. |
#4442
Posted 31 July 2017 - 23:49
andrei_ionut, on 31 iulie 2017 - 23:43, said:
Noi romanii cu curul in masina si pana la magazinul de la coltul blocului pt paine.. andrei_ionut, on 31 iulie 2017 - 23:43, said:
Aaa..era sa uit. Orice neamt, repet orice neamt asteapta si primesc fara discutii centul rest de la cumparaturi, gen 29.99 euro. Si oameni cu salarii mari. De ce? Ca sunt saraci si au nevoie de centul ala?! NU. Pt ca asa este normal sa primeasca restul. Este inradacinat in creierul lor, in mentalitatea lor. A costat aat, ai platit atat, ai primit restul atat. |
#4443
Posted 01 August 2017 - 09:35
@bogdan_popescu
Trebuia să suni la ei și să le spui că s-a ieftinit după ce ai dat comanda și să le ceri voucher pe diferență sau anulezi comanda. Mie mi-au dat 100 de lei înapoi la un produs de 700 de lei. |
|
#4444
Posted 01 August 2017 - 18:37
bogdan_popescu, on 31 iulie 2017 - 23:49, said:
Si eu il iau (cand platesc cash) de cand mi-a schimbat una la casa 50 de lei pentru 10 bani, pana atunci tot ce era metal i lasam, acum nu le mai las nimic La maica-mea pentru un ban! a trebuit sa schimbe 100 lei la kaufland o casiera tampita. Teoretic avea dreptate, dar kaufland invata casierii sa lase 1-2 banuti de la ei. Dupa aia n-am mai vazut casiera respectiva, poate avea issues. |
#4445
Posted 03 August 2017 - 10:17
georgica, on 01 august 2017 - 09:35, said:
@bogdan_popescu Trebuia să suni la ei și să le spui că s-a ieftinit după ce ai dat comanda și să le ceri voucher pe diferență sau anulezi comanda. Mie mi-au dat 100 de lei înapoi la un produs de 700 de lei. |
#4446
Posted 03 August 2017 - 20:59
Candva Emag trimitea produse gratis acasa daca depaseau 200 de lei (sau o suma). Exact acum am vrut sa comand un aer conditionat mobil la 1049 lei. Surpriza: 24 de lei transport. Nu-i nimic, o sa il cumpar cu ridicare din sediu. Iar surpriza: acest produs nu poate fi ridicat din sediile emag. M-am suparat, si o sa il cumpar di Dedeman sau Auchan. Sunt cam in aceeasi bani. Vad ca emag au bagat taxa. Mentionez ca produsul era vandut de emag, nu de parteneri.
Edited by XL700VA, 03 August 2017 - 21:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users