Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ocolirea limitatoarelor de viteza...

Recomandare adeziv - pt pervaz PVC

Sfat achizitie, Xiaomi 14 Ultra s...

Priza contorizare consum energie
 Cat timp purtați o pereche d...

Problema Makita PLM 4628n

Nelamurire sunet navigatie auto

Ma bate gandul la primul bmw
 Cum rezolv o incompatibilitate in...

Despre instaurarea normalitã...

De cate ori purtati o pereche de ...

"Releu" comandat de la di...
 Pe la voi cum mai merg dezmembrar...

Ce sisteme audio ați avut la masi...

Achizitie dubita Stellantis

Foisor - noi reglementari
 

cele 50 de avantaje ale unui motor diesel

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
57 replies to this topic

#19
evil_me_tepes

evil_me_tepes

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 494
  • Înscris: 10.07.2009

View Postkoss_x_treeme, on 24th October 2009, 00:25, said:

Nissan GT-R uses gasoline :)))))))))

dacia 1300 uses gasoline :))

dar totusi...

ferrari , lambo , Maserati , TVR , Maybach , rolls roice , corvette , mustang , marcos , astea de 2 bani tot gasoline folosesc. cum naiba e ca tot timpul ce e scump si performant foloseste benzina nush.

tare as vrea sa vad o supra pe diesel. de ce nu? ca doar si armata foloseste diesel.


fratilor , diesel a fost conceput doar ca magarul de munca al umanitatii si cam atat.

PS: au uitat ca si locomotivele folosesc diesel :))

#20
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
Asta se va trasforma in "motorina vs benzina"! Fiecare tip de motor are avantaje si dezavantaje si fiecare e liber sa-si cumpere ce-i place!

Totusi, daca un motor diesel e mai putin poluant (stiam asta) decat unul hibrid-benzina, de ce taxele cele mai mari sunt impuse masinilor diesel ? Credeam ca guvernele vor binele omenirii si al planetei!

#21
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007

View PostAcidMan, on 24th October 2009, 00:28, said:

6 litri 250 de cai, tuanata pana in 400 la americani.


1.6 180 cp la europeni

ai dreptate, americanii stiu despre masini... right  :D
Eh, nu e chiar asa, vezi ca s-a dezbatut problema asta undeva pe aria "Versus", "americane vs. asiatice" parca.

#22
evil_me_tepes

evil_me_tepes

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 494
  • Înscris: 10.07.2009

View Postdan84, on 24th October 2009, 01:06, said:

Asta se va trasforma in "motorina vs benzina"! Fiecare tip de motor are avantaje si dezavantaje si fiecare e liber sa-si cumpere ce-i place!

Totusi, daca un motor diesel e mai putin poluant (stiam asta) decat unul hibrid-benzina, de ce taxele cele mai mari sunt impuse masinilor diesel ? Credeam ca guvernele vor binele omenirii si al planetei!

sa inteleg ca tu crezi ca bin laden a atacat sua pe 11.09.2001?

motivele din titlu sunt idioate si sunt facute la misto.

www.google.com iti fa spune daca stii sa cauti ca benzina este carburantul care polueaza cel mai putin datorita compozitiei sale si arderii mai complete.

tot aici , adica pe net , daca o sa cauti o sa vezi ca benzina este DEFAVORIZATA , cel putin in ue unde standardele diesel au parte de limite de poluare mult mai usor de atins decat benzina. de ce? pentru ca un motor diesel nu poate sa ajunga un motor pe benzina la poluare joasa. nu co2 ul emis este cel mai important. motorina scoate in atmosfera sulfati si acizi care se biodegradeaza natural in sute de ani de zile. benzina NU produce aceste substante.

in tarile civilizate cum e sua standardele de poluare sunt EGALE si nu e de mirare cand vezi ca in sua in anumite state diesel este interzis din cauza ca nu  atinge aceste standarde.

PS: unde naiba ai vazut tu taxa speciala pe diesel?
PS: substantele alea de vb eu de ele DE OBICEI se gasesc in fumul scos de diesel , si e un fum mare.

asa ca terminati cu marketingul asta si cu ce scrie pe www.masinaX.com. sau crezi ca interesul VW sau Mercedes e sa spuna ca diesel elimina acizi in atmosfera?

View PostAcidMan, on 24th October 2009, 00:28, said:

6 litri 250 de cai, tuanata pana in 400 la americani.


1.6 180 cp la europeni

ai dreptate, americanii stiu despre masini... right  :D

dupa cum spuneam... strugurii...

ce nu ar da europa sa isi permita sa porneasca v8 urile dimineata...

PS: 6 litrii scoate 400 de cai standard. vorbim de masinile actuale. 1,6 scoatea 60 de cai acum 15 ani atunci cand 6 litrii scotea 250.
PS: americanii nu au numai 6 litrii. eu au si 1,8 si 1,5 si 7 litrii si 9,4 litrii , etc.

aici nu e vs america europa. asca ca mergi inchis si nu mai inghitii in sec ca unii isi permit v8 si tu te chinui cu 1,6

#23
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007
Erau amerciani acum 20 de ani inainte , dar au ramas la acelasi stadiu , in timp ce Europa a crescut .


De ce Ferrari , lambo , Maserati , TVR , Maybach , rolls roice , corvette , mustang , marcos ? Pentru ca benzina scoate mai multa viteza , mai multa putere . Diesel are cuplu mai mare , forta de tractiune la un consum mai mic . Sta la mintea cocosului .

#24
evil_me_tepes

evil_me_tepes

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 494
  • Înscris: 10.07.2009

View Postady_chesnoiu, on 24th October 2009, 10:08, said:

Erau amerciani acum 20 de ani inainte , dar au ramas la acelasi stadiu , in timp ce Europa a crescut .


De ce Ferrari , lambo , Maserati , TVR , Maybach , rolls roice , corvette , mustang , marcos ? Pentru ca benzina scoate mai multa viteza , mai multa putere . Diesel are cuplu mai mare , forta de tractiune la un consum mai mic . Sta la mintea cocosului .

la mintea cocosului te ai gandit ca un roman numai la consum.

uite ca americanii stau mai bine la capitolul asta si ne rad in nas cu v8 urile lor cand noi mergem cu 1,9 tdi la consum ca suntem niste sarantoci invechiti.

PS: motoarele alea v8 americane scot un cuplu FENOMENAL si nu vei fi surprins ca nici nu consuma extraordinar de mult.

#25
qwayke

qwayke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 09.02.2007
1. Dieselul la Drag Race infunda pista de fum.
2. Pe vremea lu ceasca toate ARO 244 diesel ajungeau dupa 2 ani sa li se rupa sudurile.
3. Dieselul scoate mai putin CO2/km decat benzina, DAR polueaza de 2 ori mai mult.
4. Dieselul are un consum mai mic, dar totul se pierde pe contravaloarea pieselor.
5. Nu e cool
6. Tranc-tranc-tranc
7. Daca Dieselul ar fi folosit in aviatie, in loc de darele albe de pe cer am fi vazut unele negre.
8. Jeremy Clarkson uraste motorul diesel.
9. Diesel este o marca de blugi.
10. Dizel suna cocalaresc.
11. Daca faci drive-by la McDonalds trebuie sa opresti motorul ca sa tii o conversatie la un nivel decent.
12. Tractoarele au motoare Diesel.
13. Porsche foloseste un motor Diesel.
14. Se deschide un topic despre Diesel la fiecare 5 min. pe Softpedia.
15. Tocmai se va isca un scandal.
16. La -20 C, trebuie sa ai o centrala nucleara pentru a porni un motor diesel.
17. Since a diesel is more efficient, it generates less noise and waste heat. Umorul sec tot de la diesel vine.

#26
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,167
  • Înscris: 14.09.2007

View Postqwayke, on 24th October 2009, 20:24, said:

116. La -20 C, trebuie sa ai o centrala nucleara pentru a porni un motor diesel.
In general sunt de acord ,mai putin cu pct 16 :D,crede-ma ca nu am avut nici o pb in a porni masina la temperaturi apropiate de -20 .Nu mai sunt dieselurile ca acum 20 de ani .

#27
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,761
  • Înscris: 23.05.2013

View Postqwayke, on 24th October 2009, 20:24, said:

....
15. Tocmai se va isca un scandal.
....
Cu siguranta.
Sunt multe prostii scrise in primul post, dar nici tu nu ai scris mai putine.
Daca tu compari diesel-ul de pe Aro de acum XX ani cu cele care sunt acum din orice punct de vedere, e rau.
Ahh, uitasem, dupa cum ziceai tu, tractoarele au motoare diesel, iar drujbele au pe benzina! :console:

#28
qwayke

qwayke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 09.02.2007
Inca se mai fabrica masini in care tremura angrenajul cutie-volan in habitaclu. Plus carioseria are de suferit datorita vibratiilor.

#29
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007

View Postevil_me_tepes, on 24th October 2009, 10:50, said:

la mintea cocosului te ai gandit ca un roman numai la consum.

uite ca americanii stau mai bine la capitolul asta si ne rad in nas cu v8 urile lor cand noi mergem cu 1,9 tdi la consum ca suntem niste sarantoci invechiti.

PS: motoarele alea v8 americane scot un cuplu FENOMENAL si nu vei fi surprins ca nici nu consuma extraordinar de mult.

Si daca am V8 in loc de 1.9 TDI ce castig ? Vedea lumea ca scrie ve opt ?

Cuplu fenomenal ?  :lol: :lol:  Sa comparam : 4.6 V8 de pe Mustang GT 2009 si V6 TDI 3.0 de la Audi . Primul motor de neam prost american , al doilea un motor rafinat si bine gandit de germani . Primul de abia scoate din cei 4.6 L un cuplu de 434 NM @ 4500 RPM (si 300 HP) , iar al doilea TDI din 3.0 scoate 500 NM @ 1500-3000 (si 240 HP) . Deci unde este acel cuplu fenomenal pomenit de tine ? Consumul la TDI este aproximativ jumatate din cel al V8-ului .  


Acum o sa spui ca este TDI si are cuplu mai mare . O luam altfel . Tot 4.6 V8 de la Mustang vs 4.2 FSI Audi . Primul scoate 300 hp , al doilea 350 hp . Amandoua scot acelasi cuplu , dar Audi la 3500 RPM , fata de Mustang la 4500 RPM . Iarasi unde este cuplul si forta amerciana ?



View Postqwayke, on 24th October 2009, 20:24, said:

1. Dieselul la Drag Race infunda pista de fum.
2. Pe vremea lu ceasca toate ARO 244 diesel ajungeau dupa 2 ani sa li se rupa sudurile.
3. Dieselul scoate mai putin CO2/km decat benzina, DAR polueaza de 2 ori mai mult.
4. Dieselul are un consum mai mic, dar totul se pierde pe contravaloarea pieselor.
5. Nu e cool
6. Tranc-tranc-tranc
7. Daca Dieselul ar fi folosit in aviatie, in loc de darele albe de pe cer am fi vazut unele negre.
8. Jeremy Clarkson uraste motorul diesel.
9. Diesel este o marca de blugi.
10. Dizel suna cocalaresc.
11. Daca faci drive-by la McDonalds trebuie sa opresti motorul ca sa tii o conversatie la un nivel decent.
12. Tractoarele au motoare Diesel.
13. Porsche foloseste un motor Diesel.
14. Se deschide un topic despre Diesel la fiecare 5 min. pe Softpedia.
15. Tocmai se va isca un scandal.
16. La -20 C, trebuie sa ai o centrala nucleara pentru a porni un motor diesel.
17. Since a diesel is more efficient, it generates less noise and waste heat. Umorul sec tot de la diesel vine.
1. Dieselul nu este pentru masini de drag . Vrei drag , pui motor cu reactie si nu te mai face nimeni .
2. Si ce legatura are motorul cu sudurile ? :lol:
3. Nu cred ca iti cuperi o masina pentru ca are mai putine emisii .
4. Aici depinde de model
5. NO COMMENT  :lol:
6. idem 5
8. Si daca nu ii place unui om ce ?

#30
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View Postady_chesnoiu, on 24th October 2009, 15:27, said:

Si daca am V8 in loc de 1.9 TDI ce castig ? Vedea lumea ca scrie ve opt ?

Castigi muzica de V8, in loc de sunetul de saracie de la I4.

ady_chesnoiu said:

Cuplu fenomenal ?  :lol: :lol:  Sa comparam : 4.6 V8 de pe Mustang GT 2009 si V6 TDI 3.0 de la Audi . Primul motor de neam prost american , al doilea un motor rafinat si bine gandit de germani . Primul de abia scoate din cei 4.6 L un cuplu de 434 NM @ 4500 RPM (si 300 HP) , iar al doilea TDI din 3.0 scoate 500 NM @ 1500-3000 (si 240 HP) . Deci unde este acel cuplu fenomenal pomenit de tine ? Consumul la TDI este aproximativ jumatate din cel al V8-ului .

Tu compari cuplul unui motor supraalimentat (turbo diesel) cu cel al unuia natural aspirat? Este evident ca nu idee despre ce vorbesti.
Un motor supraalimentat la 1 atm, dubleaza practic cilindreea motorului, pentru ca permite arderea a de doua ori mai mult carburant la aceeasi turatie a motorului. Cuplul si puterea cresc proportional cu supraalimentarea (masurata in atm), este inutil sa faci comparatii la cuplu intre motoare supraalimentate si cele natural aspirate.

ady_chesnoiu said:

Acum o sa spui ca este TDI si are cuplu mai mare . O luam altfel . Tot 4.6 V8 de la Mustang vs 4.2 FSI Audi . Primul scoate 300 hp , al doilea 350 hp . Amandoua scot acelasi cuplu , dar Audi la 3500 RPM , fata de Mustang la 4500 RPM . Iarasi unde este cuplul si forta amerciana ?

Pentru motoarele natural aspirate cuplul depinde doar de cilindree si raportul de compresie. Este normal ca motorul de 4.6 care merge pe benzina regular si cel de 4.2 care cere premium sa aiba acelasi cuplu. Benzina premium permite un raport de compresie usor mai ridicat (de obicei 11:1 in loc de 10:1). Nu e nici un mister la mijloc. In plus, motorul de la Mustang fiind SOHC are curba de cuplu mai plata decat cel de la Audi care e DOHC, asa ca chiar daca Audi atinge maximul la 3500 rpm, cel mai probabil 4.6le atinge o valoare foarte aproape de maxim la 3500 rpm; in plus la 2500 rpm 4.6 e in fata 4.2 la cuplu - de asta motoarele cu cilindree mare se simt foarte puternice cand le apesi pe pedala.

Si inca ceva. Lamureste-ma si pe mine ce importanta are cati cai putere scoate un motor dintr-o anumita cilindree, ca avantajele imi scapa cu desavarsire.

#31
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007

View PostHuck_, on 24th October 2009, 23:04, said:

Castigi muzica de V8, in loc de sunetul de saracie de la I4.

* cu asta sunt de acord  :lol:




Tu compari cuplul unui motor supraalimentat (turbo diesel) cu cel al unuia natural aspirat? Este evident ca nu idee despre ce vorbesti.
Un motor supraalimentat la 1 atm, dubleaza practic cilindreea motorului, pentru ca permite arderea a de doua ori mai mult carburant la aceeasi turatie a motorului. Cuplul si puterea cresc proportional cu supraalimentarea (masurata in atm), este inutil sa faci comparatii la cuplu intre motoare supraalimentate si cele natural aspirate.


* un personaj mai sus a spus ca au un cuplu fenomenal , de asta am comparat


Pentru motoarele natural aspirate cuplul depinde doar de cilindree si raportul de compresie. Este normal ca motorul de 4.6 care merge pe benzina regular si cel de 4.2 care cere premium sa aiba acelasi cuplu. Benzina premium permite un raport de compresie usor mai ridicat (de obicei 11:1 in loc de 10:1). Nu e nici un mister la mijloc. In plus, motorul de la Mustang fiind SOHC are curba de cuplu mai plata decat cel de la Audi care e DOHC, asa ca chiar daca Audi atinge maximul la 3500 rpm, cel mai probabil 4.6le atinge o valoare foarte aproape de maxim la 3500 rpm; in plus la 2500 rpm 4.6 e in fata 4.2 la cuplu - de asta motoarele cu cilindree mare se simt foarte puternice cand le apesi pe pedala.

* deci cuplu asemanator , la o cilindree mai mica , si un consum mai mic


Si inca ceva. Lamureste-ma si pe mine ce importanta are cati cai putere scoate un motor dintr-o anumita cilindree, ca avantajele imi scapa cu desavarsire.
* adica la o masina conteaza doar cuplul ?

Edited by ady_chesnoiu, 24 October 2009 - 22:09.


#32
qwayke

qwayke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 09.02.2007
Cele americane consuma la noi mult, dar la ei cand vezi o serpetina opresti sa ii faci poza ca sa le arati prietenilor ce-ai vazut.


Apropo, o deviati in Benzina vs Diesel.

Edited by qwayke, 24 October 2009 - 22:23.


#33
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,945
  • Înscris: 14.11.2004
Oricat se chinuie baietii, americanii sunt obisnuiti cu benzina, motorina nu are priza la publicul larg, mai repede ii vad trecand direct la hidrogen, decat la diesel.

#34
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
personal la diesel imi place feelingul turbo si cuplul la turatii joase dar as putea sa ma lipsesc de ele pt o masina mai ieftina...

#35
bogdyMND

bogdyMND

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 04.09.2007
De ce ar baga in seama diesel (consum mic) cand ei dau pe 1 galon cat dam noi pe 1 litru.
Toti americanii zic "v8 power" nu "v8 torque". Deci dc asa zic ei un rahat de 6.2 scoate sa zicem 300-350, aceeasi putere scoasa de un 2.5 in 4 flat. Cuplul, il scoatem din discutie, ca e "v8 powaaa". Popor prost si punct.
Un diesel turbo iti da doar senzatie de viteza (defapt e cuplu), dar dc te uiti la vitezometru iti revii din vis.

Edited by bogdyMND, 24 October 2009 - 22:56.


#36
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View Postqwayke, on 24th October 2009, 16:23, said:

Cele americane consuma la noi mult, dar la ei cand vezi o serpetina opresti sa ii faci poza ca sa le arati prietenilor ce-ai vazut.


Apropo, o deviati in Benzina vs Diesel.

Topicul a pornit de la argumentele pe care un site american le avea pentru adoptia dieselului in US, care e bine stiut este foarte scazuta (sub 1% din piata). Este evident ca topicul se va transforma intr-un versus, benzina vs diesel, motoare americane vs europene etc.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate