VW Golf VII
Last Updated: May 30 2013 03:55, Started by
H725
, Oct 06 2009 17:31
·
0
#235
Posted 26 March 2013 - 15:51
Am auzit ca nu e prea stabil in curbe Hoverul ala. Asta cu 1.2. Ala de 1.4 nu stiu.
Cica sunt doua variante diferite de pe vremea Golfului 7 cu roti. Una mai buna si una mai slaba. Parca pe vremea aia, cand era Golf 7, si altii, parca le zicea Reno sau ceva de genul asta, aveau o masina la fel, Megane, care era in doua variante. Edited by undercoverbrother, 26 March 2013 - 15:53. |
#236
Posted 26 March 2013 - 16:05
connectorxp, on 25 martie 2013 - 18:14, said:
Eu inca astept un diesel de la VW sa consume cat scrie in carte, eu am pregatit sarea si piperul sa-l mananc si cand zic consum din carte ma refer la napasta asta numita Bucuresti. TDI-ul este facut sa te bucuri de el la drum lung si pe autostrada, nu sa-l surmenezi in aglomeratia orasului. Ma obsedeaza deja reclama de la G7 cu melodia People Are People, remixata dupa originalului celor de la Depeche Mode, [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DTYsElEGswc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ca si o curiozitate tehnica, ati observat ca toate masinile din spot au interior maro cu accente bej pe plafon si montanti? in realitate vad culori diferite in lista de dotari, posibil pentru filmare s-a folosit un prototip pentru toate cadrele de la interior si la exterior s-au folosit diverse masini. la secunda 0:31 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/itYj-5kyYkQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Apropo... in anii '90 pe o gramada de Golf 3 uri era cate un actibild colorat cu " Bon Jovi, Pink Floyd, Europe, Rolling Stones, Savoy .. Dar nu stiu daca era o editie, cum a fost Logan-KissFM? Edited by tfmercedez, 26 March 2013 - 16:09. |
#237
Posted 26 March 2013 - 16:13
Sunt editii si sunt un mod f bun de verificare a anului real de fabricatie.
De exemplu multe Golfuri 4 Ocean sunt vandute ca fabricate in 2005 desi Ocean s-a facut in 2003 si la inceputul lui 2004. Sau ceva de genul... |
#238
Posted 26 March 2013 - 16:46
valitudor, on 23 martie 2013 - 11:45, said:
Sau la... Toyota, la modele din SUA cu tamburi de Dacie, iar in Europa cu discuri Corolla de state nu are discuri pe spate in nici o varianta de echipare. Matrix-ul (un fel de Auris la noi) are discuri pe ambele variante de echipare in standard. Camry are discuri pe spate in oricare varianta de echipare. Avalon are discuri pe spate in oricare varianta de echipare. Sienna are discuri pe spate in oricare varianta de echipare. Rav4 are discuri pe spate in oricare varianta de echipare. Venza are discuri pe spate in oricare varianta de echipare. Highlander are discuri pe spate in oricare varianta de echipare. FJ Cruiser are discuri pe spate (chiar ventilate, cu 2 pistonase) in oricare varianta de echipare. Pe fata sunt ventilate, 4 pistonase. 4Runner are discuri pe spate in oricare varianta de echipare. Sequoia are discuri pe spate in oricare varianta de echipare. Land Cruiser are discuri pe spate (ventilate, cu 2 pistonase). Pe fata sunt ventilate, 4 pistonase. Tacoma (utilitara, cum este Hillux-ul nostru) nu are discuri pe spate, in toate versiunile de echipare. Tundra (utilitara) are discuri pe spate in toate versiunile de echipare. Prius are discuri pe spate in toate versiunile de echipare. So...nu prea e cum zici tu. Edited by closchkutza, 26 March 2013 - 16:56. |
#239
Posted 26 March 2013 - 20:34
TDI-stu are dreptate cel putin la Prius, anumite serii facute pentru state au tamburi pe puntea din spate.
[ http://images02.olx.com.pk/ui/20/06/74/1338877333_390990274_7-Toyota-Prius-White-Full-Options-Touring-Package-.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu a fost cazul la noi in Europa, oricum si daca avea tamburi la toate rotile ar fi fost perfect, avand frana de motor permanenta, incepand de la eliberarea acceleratiei si la apasari moderate ale franei. |
#240
Posted 27 March 2013 - 01:01
Pai si aia mint pe site-ul oficial? informatiile au fost luate de la ei de pe site.
|
#241
Posted 27 March 2013 - 13:11
Ma refer la generata a doua a modelului, ZVW-20, cum am si eu, la ZVW-30 nu mai este diferentierea asta, toate au discuri de franare indiferent de echipare. La americani modelele cu jante de 15" aveau in general asa ceva, dar personal preferam tamburii si sistemul american de stergatoare decat sistemul european si discuri.
|
#242
Posted 27 March 2013 - 14:30
In postul meu de mai sus informatiile sunt actuale, ce se vinde acum nu ce s-a vandut acum nu stiu cati ani. Comparatia o facem in prezent, nu in trecut, timpul folosit de valitudor fiind prezentul, nu trecut.
|
#243
Posted 27 March 2013 - 14:43
connectorxp, on 27 martie 2013 - 13:11, said: personal preferam tamburii si sistemul american de stergatoare decat sistemul european si discuri. |
#244
Posted 27 March 2013 - 15:08
undercoverbrother, on 26 martie 2013 - 16:13, said:
Sunt editii si sunt un mod f bun de verificare a anului real de fabricatie. De exemplu multe Golfuri 4 Ocean sunt vandute ca fabricate in 2005 desi Ocean s-a facut in 2003 si la inceputul lui 2004. Sau ceva de genul... al meu de exemplu nu a fost in configuratia de mai sus: fara jante de aliaj, fara esp pe un alt site nemtesc am gasit informatiile corecte, pina si culoarea dar nu mai imi amintesc adresa lui... |
|
#245
Posted 27 March 2013 - 15:53
Marius este simpla treaba, modelul american are stergatorul din dreapta in stilul celui de la Mercedes unde bratul acopera mai bine suprafata vizibila, ca aici iar noi in Europa avem asa.
La cum vorbeste el nu-ti dai seama daca vorbeste la trecut sau prezent. Vad ca G7 este deja COTY2013, cinstit sa zici nici nu aveam indoieli de acest lucru... |
#246
Posted 29 March 2013 - 01:23
connectorxp, on 27 martie 2013 - 15:53, said:
Marius este simpla treaba, modelul american are stergatorul din dreapta in stilul celui de la Mercedes unde bratul acopera mai bine suprafata vizibila, ca aici iar noi in Europa avem asa. La cum vorbeste el nu-ti dai seama daca vorbeste la trecut sau prezent. Vad ca G7 este deja COTY2013, cinstit sa zici nici nu aveam indoieli de acest lucru... |
#247
Posted 29 March 2013 - 18:06
Cred ca va fi coada de 6 luni la el mai ales pe foametea asta.
Tehnic COTY se alege la inceputul anului in functie de |
#248
Posted 29 March 2013 - 18:24
M-am uitat aseara in fuga pe site-ul VW, sa vad si eu la ce pret se vinde minunea. Frate, e scumpa-n spume! Senzatia pe care am avut-o a fost ca este scumpa si mai saracacioasa in dotari (mai ales optionale) fata de generatiile trecute. Un 1.4 TSI 122cp in echipare Confortline+vopsea metalizata+jante de 16"(vine standard cu jante de 15, asta la un pret de peste 18.000 euro)+climatizare automata a iesit aproape 20.000 euro. WTF? De banii astia mai pui 2000 si-ti iei masina de clasa medie.
Edited by closchkutza, 29 March 2013 - 18:29. |
#249
Posted 29 March 2013 - 19:21
Da dar aia de care zici tu are multilink
Oare la are care au asa ceva scrie langa Blumotion, 4Motion, TDi, Ocean si un multilink mic, cu m si l rosu? Lasand gluma deoparte, am observat o crestere a pretului la majoritatea producatorilor. Daca Coreea iti cere mai bine de 15 mii pe ceva dotat similar si cu motor mai slab, astia cat sa ceara? |
|
#250
Posted 29 March 2013 - 20:17
#251
Posted 30 March 2013 - 12:13
La 15.500€ iti iei un Hyundai Elantra cu motor de 130 CP si cu dotari f bune, trec aici din configuratorul lor pe cele mai importante:
Dotari standard Standard • Airbag sofer + pasager + airbag-uri laterale si cortina • Electronic Stability Program(ESP) • Frane fata si spate cu discuri • Oglinzi exterioare actionate electric, incalzite, in culoarea caroseriei • Proiectoare ceata • Computer de bord • Sistem Audio (Radio+CD+MP3), Port USB 2.0 + AUX , 6 difuzoare, comenzi audio pe volan • Jante aliaj - 6.0J 16" , 205/55R16 • Climatizare automata • Geamuri electrice fata si spate cu coborarea automata a geamului de la sofer • Roata de rezerva normala cu janta de aliaj • Senzor de ploaie • ABS + EBD • Sistem activ de management al directiei (VSM) • Climatizarea automata cu reglare separata stanga/dreapta, cu sistem de purificare/ ionizare si dezaburire automata |
#252
Posted 30 March 2013 - 14:12
Daca e sa fim corecti, 1.6lede pe Elantra e mai aproape de 1.2tsi decat de 1.4tsi. Am mers cu Elantra.
In principiu ce faci cu GDIul intr-a 4a faci cu Tsi120 intr-a 5a. O compwratie corecta ar fi Golf 1.2 cu i30 1.6. Reprizele sunt identice. Doar la turatii f mici e ceva mai vioi 1.6le. E drept si ca 1.2 are punte H, nu ML. La o dif de 2000 de euro intre ele parca nu mai e asa scump Golful. Daca sunt 2000... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users