Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
MOTOSAPA
#3763
Publicat: 20 februarie 2012 - 21:29
crystachy, on 19th February 2012, 14:09, said: dar daca mut ambreiajul ce fac la frezat unde trebuie turatie mai mare-eu frezez cu viteza a doua-.cred totusi ca trebuie cureaua de pe motor debraiata cand pornim pt a nu solicita demarorul .in legatura cu pozitionarea motorului in fata am mai vazut la motocultoare pusa o greutate suplimentara tot in fata.o sa caut pe youtube ceva dar acum nu pot pune pt ca internetul merge ca melcu la mine .o varianta ar fi un ambreiaj suplimentar pt reductor sau....ceva idei!!!Visit My Website Buna seara, sigur ca greutatea motorului este un avantaj, si poate ajuta la aderenta rotilor, etc. Cred eu insa ca problema o reprezinta cuplul suplimentar ce trebuie sa il aplice motorul pentru a invinge frecarea suplimentara, de ex. din lagarele electromotorului (care, cine stie in ce stare sint...), si, in general, ma refer la lucrul mecanic consumat pentru a invirti rotorul electromotorului. De asta cred ca, folosind numai fuliile, montate pe un suport separat, cu ambreiaj pe cureaua scurta (mi se pare mai usor de actionat, in sensul ca nu are nevoie de o cursa foarte lunga), poate cu un lant Gall in loc de o curea, nu stiu, poate chiar cu o fulie suplimentara pentru a actiona o scula anexa), ar putea fi solutia. Desigur, la nevoie, se pot adauga si greutati, dar nu trebuie sa "tirasti" permanent o greutate, cred ca la frezat nu se justifica, si ma tem ca electromotorul complet ar "fura" ceva din puterea motorului, cum am spus, nu numai prin greutatea sa. Asa cred eu, in teorie. ................ Scuze, ma refeream aici la greutatea electromotorului... Citind acum am vazut ca am fost confuz. Imi cer scuze, sint dupa 12 ore de servici... Editat de horia66, 20 februarie 2012 - 22:41. |
#3764
Publicat: 20 februarie 2012 - 21:58
tibi4you, on 14th February 2012, 13:47, said: Am reusit sa-l pornesc. Am incercat ieri seara si nu am vazut ca se blocase cablul de acceleratie. Eu miscam maneta pe pozitia start dar levierul pentru accelerare nu se misca. Am demontat cablul si cu un deblocant WD40 am reusit sa-l repar. Am pornit si motorul. Merge bine. Acum trebuie sa fac o lama de zapada la cineva care se pricepe. Originalul costa 800 RON si am inteles ca mai trebuie si o placa adaptor care mai costa inca 450 RON. Are cineva poze ale mecanismului de prindere a unei lame de zapada pentru Texas Futura 6003? Raman dator de cinste. Stie cineva cum este sistemul de prindere a unei lame de zapada pentruTexas Futura 6003? |
#3765
Publicat: 21 februarie 2012 - 19:54
Gata, am luat ieri un Loncin LC75, 1990 RON la dede Giurgiului si am primit bonus o pereche de roti pe cauciuc din alea mari (cu camera, altfel sunt vreo 3oo ron) - si le pot refolosi manicotul si la roti metalice daca iau si prasitoare.
Mai aveau vreo 4-5 LC75 pe stoc, desi pe web nu mai apar, atentie ca trebuie cerute rotile care sunt intr-o cutie separata (daca nu ceream nu mi le dadeau...) Per total nu sunt prea convins ca am facut o vreo afacere deoarece sunt sigur ca va fi mai ieftin la vara (poate 1700 RON dar fara roti) dar am nevoie in martie de motoroto nu in iulie. Azi l-am montat si l-am pornit, cica trebuie dus la service intre mai si septembrie la 30 de zile!!! Astia nu sunt normali! Cu mine au incurcat-o ca service-ul e la coltul strazii si pot trece si zilnic, dar cred ca altfel e mare durere. Sanatate! |
#3766
Publicat: 21 februarie 2012 - 20:41
lionBabylon, on 20th February 2012, 23:29, said: ...greutatea motorului este un avantaj, si poate ajuta la aderenta rotilor, etc.... fuliile, montate pe un suport separat, ... cred ca la frezat nu se justifica, si ma tem ca electromotorul complet ar "fura" ceva din puterea motorului, cum am spus, nu numai prin greutatea sa. Greutatea in plus,pe fata,d.p.d.v. al meu,se cam justifica,pentru ca merge mai repede frezatul,sapa si se afunda mai repede.Din experienta o spun,caci si eu am frezat fara si mi-a parut rau ca nu am avut turnat niste beton (rotile metalice, care le-am folosit in proba de tractiune au fost betonate ulterior). Fulie anexa pe exterior,ar fi bine-venita in caz de coasa rotativa si plug de zapada,dar nu numai,adaptor pentru circular,pentru o pompa de apa,alte adiacente,chiar si un dinam sau electromotor pentru pornire "la cheie" Alta idee,probabil implementare personala,ar fi fulia tripla,pentru a avea mai multe viteze,de ex.: la al meu loncin,imi trebuie reductie de 2:1 pentru a avea viteza acceptabila (sa nu fug dupa ea si o pot controla);insa aceasta reductie este valabila NUMAI la roti de 30cm.Pentru un set de roti de Dacie,adaptate 'a la LOCOmotive' imi cere o reductie de 5:1 pentru a se mentine o viteza de aprox.4,5-5km/h,aceeasi de mai sus de la rotile de 30cm;in acelasi timp,pentru frezare avem nevoie de maxim de turatii disponibile,cind se folosesc fuliile originale pe direct,fara reductor De aici,in cazul meu,poate si la altii daca judeca in acest fel,este nevoie de o tripla fulie:fulie dubla pentru reductia de 2:1 la care se aduga o a 3a fulie,cea mai mare care asigura o viteza lejera la un diametru superior al rotilor.Astfel,avem fulia de fi d (unde d este diametru original fulie mica-la mine este de 7cm exterior),fulia 2d adica dublul si cea mare ,4sau 5d,din pacate aceasta dimensiune fiind undeva la 32-35 cm.La acestea se adauga (deocamdata NU si in cazul meu) o a 4a fulie,pe exteriorul placii-suport,in functie de raportul de turatii (de viteza accesoriului) dorit.De ce INCA o fulie?Daca tocmai acea fulie care ar fi cea mai potrivita este ocupata de "transmisia locomotoare" a motosapei,si deci nu este folosibila? Alte sugestii sint bine-venite. Intrebare suplimetara,scuze de repetare,dar cam nelinistitoare:imi va rezista transmisia finala,respectiv lantul gall de jumate (12.5) si rulmentii aferenti la acest nou cuplu,crescut de pana la 5 ori?Da ori ba? Sau incercarea moarte n-are...??? |
#3768
Publicat: 22 februarie 2012 - 17:16
Pentru cei care au suficient loc între fulia mare și corpul (șasiul) motosapei un altfel de reductor. Acesta este montat permanent, și pentru cuplarea-decuplarea lui este suficient să fie schimbat un șurub. Este mai greu de construit, dar mai ușor de folosit.
Din această cauză l-am și denumit "permanent". Totodată, și raportul de transmisie se poate stabili mult mai ușor, deoarece folosește 2 trepte de demultiplicare. Sper că am fost destul de clar în explicații și veți înțelege cum e făcut, și cum funcționează. Fișiere atașateEditat de andrei_ci, 22 februarie 2012 - 17:17. |
#3770
Publicat: 22 februarie 2012 - 20:16
tibi4you, on 20th February 2012, 21:58, said: Stie cineva cum este sistemul de prindere a unei lame de zapada pentruTexas Futura 6003? Salut Eu am Futura 6003 Vanguard ,nu am lama de zapada dar prindrea se face in locul contragreutatii din fata sub motor exista o teava patrata unde intra bratul lamei si se prinde cu un surub. La jumatatea transmisiei exista un orificiu liber unde se monteaza o tija prinsa la randul ei de bratul lamei pentru o rezistenta mai mare. |
#3772
Publicat: 23 februarie 2012 - 14:29
eugen_eugen9, on 23rd February 2012, 13:02, said: salutare tuturor vreau sa-mi fac un motocultor din motor si cutie de viteze de dacie ce parere aveti as putea sa ar cu el va multumesc Ma tem ca vei avea mai multe probleme: - in primul rind ma gindesc la lungimea grupului motopropulsor de Dacia (ca sa nu mai mentionez greutatea). - in al doilea rind, vei evea nevoie sigur de un reductor, altfel vei deveni foarte repede un foarte bun maratonist ... - daca vrei sa construiesti nu un motocultor, ci un tractor, cred ca ar fi o solutie interesanta, dar reductorul trebuie, dupa parerea mea, oricum. In orie caz, merita studiat. Daca te hotarasti si demarezi, cred ca sint si in asentimentul colegilor, ar fi interesant sa ne tii la curent. Mult succes! |
|
#3773
Publicat: 23 februarie 2012 - 19:54
eugen_eugen9, on 23rd February 2012, 15:02, said: salutare tuturor vreau sa-mi fac un motocultor din motor si cutie de viteze de dacie ce parere aveti as putea sa ar cu el va multumesc Inițial, modelul dispunea de o singură caroserie berlină cu 4 uși și 5 locuri. Blocul motopropulsor avea capacitatea cilindrică de 1,289 cm³ ce dezvolta 54 CP, o viteză maximă de 144 km/h și consumul de 9,4 litri." Wiki Absolut da,in teorie.Poti ara si cu 6 c.p.,undeva era un kipor filmat la unguri de 6 c.p. care area si avea plug reversibil.Deci,da. Problema ca,cutia de viteze iti asigura din start o viteza prea mare.Daca ai putea interpune cumva un reductor de 2:1,sau daca ai putea modifica rotile din cutie,ar fi clasa prima. Secondo ,la un cosum de 8-9 litri la suta in prima sau a doua viteza (viteza mica,cuplu relativ mare),eu,personal,m-as gandi de 10 ori daca as incepe ACEST proiect. Am vazut clipuri pe youtube cu tractorase cu motor de trabant,deci se poate,insa nush daca merita. |
#3776
Publicat: 23 februarie 2012 - 21:17
andrei_ci, on 23rd February 2012, 20:01, said: Gata! De azi am intrat oficial în rândul motosăpătorilor. Sunt, acum, fericitul posesor al unui BSR zs 500 B3 de 7 CP. De abia aștept să ajung la țară să-i aud glasul. Felicitari si Doamne ajuta ! Sa il stapinesti sanatos si sa te bucuri de roadele muncii tale ! |
#3777
Publicat: 23 februarie 2012 - 21:25
eugen_eugen9, on 23rd February 2012, 13:02, said: salutare tuturor vreau sa-mi fac un motocultor din motor si cutie de viteze de dacie ce parere aveti as putea sa ar cu el va multumesc |
|
#3778
Publicat: 23 februarie 2012 - 23:17
andrei_ci, on 23rd February 2012, 20:01, said: Gata! De azi am intrat oficial în rândul motosăpătorilor. Sunt, acum, fericitul posesor al unui BSR zs 500 B3 de 7 CP. De abia aștept să ajung la țară să-i aud glasul. De la firma din Craiova ? Am vazut ca au ridicat pretul ! Asteptam impresi, eventual poze ! |
#3779
Publicat: 24 februarie 2012 - 06:07
stefanel01, on 23rd February 2012, 23:17, said: De la firma din Craiova ? Am vazut ca au ridicat pretul ! Asteptam impresi, eventual poze ! Da, de la Craiova. Prețul este același. lionBabylon, on 23rd February 2012, 21:17, said: Felicitari si Doamne ajuta ! Sa il stapinesti sanatos si sa te bucuri de roadele muncii tale ! Mulțumesc. Primele impresii săptămâna viitoare, după ce vin de la țară. Până atunci, pot să spun doar că e vopsit și împachetat frumos. Doar am desfăcut cutia să verific dacă are toate componente. Editat de andrei_ci, 24 februarie 2012 - 06:08. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi