Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
MOTOSAPA
Last Updated: Feb 14 2013 16:08, Started by
DDuras
, Sep 28 2009 18:32
·
0
#3746
Posted 18 February 2012 - 07:10
mai pun una mai apropiata.rotile sunt luate de la bronto
Attached Files |
#3749
Posted 18 February 2012 - 12:19
seamana foarte bine cu cele din categoria BSR 500, insa rotile sunt interesante .....
vad ca au un sistem de blocare... |
#3750
Posted 18 February 2012 - 17:42
este lc 75 .dar poti sa-i spui si bsr ca-s facute pe acelasi calapod.probe n-am putut sa-i fac deoarece e prea frig ,n-am curea potrivita si mai am si oproblema la carburator nerezolvata din toamna-plutitorul e spart.daca rezolv toate astea saptamana asta poate-i fac proba.pana atunci poate mai aveti careva idei.probabil va trebui sa modific rola de la ambreiaj pt ca la o curea de 1450 cat vine la mine trebuie o cursa mai lunga a ambreiajului
|
#3751
Posted 18 February 2012 - 20:49
crystachy, on 18th February 2012, 17:42, said: este lc 75 .dar poti sa-i spui si bsr ca-s facute pe acelasi calapod.probe n-am putut sa-i fac deoarece e prea frig ,n-am curea potrivita si mai am si oproblema la carburator nerezolvata din toamna-plutitorul e spart.daca rezolv toate astea saptamana asta poate-i fac proba.pana atunci poate mai aveti careva idei.probabil va trebui sa modific rola de la ambreiaj pt ca la o curea de 1450 cat vine la mine trebuie o cursa mai lunga a ambreiajului Da si parerea mea este ca ar trebui sa muti ambreiajul. Este recomandat sa-l montezi pe prima treapta de reducere.Cred ca s-ar putea monta pe suportul pe care l-ai facut pentru fixarea motorului electric. De asemeni cred ca ar fi bine ca a doua treapta de reducere sa o realizezi cu lant nu cu curea. Spun asta pentru ca la mularea si rularea curelei pe fulii, mai ales la cea cu diametru mic, este un consum destul de mare din puterea motorului , fenomen care se va simti fie la tractarea utilajului cu care lucrezi, fie la consumul de carburant, care este posibil sa creasca considerabil; lucru care nu se intampla in cazul folosirii lantului gall. Cu privire la castigul celor 30 kg la greutatea motocultorului, lucrurile stau putin altfel. Greutatea suplimentara se monteaza direct pe roti pastrand motocultorul in echilibru. In cazul de fata greutatea se afla la o distanta considerabila fata de axa rotilor, distanta care nu este altceva decat bratul fortei care creeaza momentul fortei respective fapt ce duce la dezechilibrarea motocultorului, inconvemient ce il vei remedia cu forta bratelor, apasand pe ghidonul motocultorului,creindu-se astfel un moment de sens contrar celui format in fata de motorul electric. In aceste conditii forta ce va actiona ca greutate suplimentara asupra rotilor, in realitate va fi mult mai mare, iar datorita bratelor destul de mari ale celor doua momente creeate,la denivelari vor fi socuri mari ce pot determina deformari plastice la elementele de rezistenta ale motocultorului |
#3752
Posted 18 February 2012 - 21:54
robuadr, on 18th February 2012, 20:49, said: Da si parerea mea este ca ar trebui sa muti ambreiajul. Este recomandat sa-l montezi pe prima treapta de reducere.Cred ca s-ar putea monta pe suportul pe care l-ai facut pentru fixarea motorului electric. De asemeni cred ca ar fi bine ca a doua treapta de reducere sa o realizezi cu lant nu cu curea. Spun asta pentru ca la mularea si rularea curelei pe fulii, mai ales la cea cu diametru mic, este un consum destul de mare din puterea motorului , fenomen care se va simti fie la tractarea utilajului cu care lucrezi, fie la consumul de carburant, care este posibil sa creasca considerabil; lucru care nu se intampla in cazul folosirii lantului gall. Cu privire la castigul celor 30 kg la greutatea motocultorului, lucrurile stau putin altfel. Greutatea suplimentara se monteaza direct pe roti pastrand motocultorul in echilibru. In cazul de fata greutatea se afla la o distanta considerabila fata de axa rotilor, distanta care nu este altceva decat bratul fortei care creeaza momentul fortei respective fapt ce duce la dezechilibrarea motocultorului, inconvemient ce il vei remedia cu forta bratelor, apasand pe ghidonul motocultorului,creindu-se astfel un moment de sens contrar celui format in fata de motorul electric. In aceste conditii forta ce va actiona ca greutate suplimentara asupra rotilor, in realitate va fi mult mai mare, iar datorita bratelor destul de mari ale celor doua momente creeate,la denivelari vor fi socuri mari ce pot determina deformari plastice la elementele de rezistenta ale motocultorului Buna seara, intr-adevar, poate reusesti sa montezi cele doua fulii doar - pe o placa-suport - (sau o fulie si un pinion, daca iei in considerare recomandarea cu lantul), si sa renunti la motor. |
#3753
Posted 18 February 2012 - 22:10
robuadr, on 18th February 2012, 20:49, said: Da si parerea mea este ca ar trebui sa muti ambreiajul. Este recomandat sa-l montezi pe prima treapta de reducere.Cred ca s-ar putea monta pe suportul pe care l-ai facut pentru fixarea motorului electric. De asemeni cred ca ar fi bine ca a doua treapta de reducere sa o realizezi cu lant nu cu curea. Spun asta pentru ca la mularea si rularea curelei pe fulii, mai ales la cea cu diametru mic, este un consum destul de mare din puterea motorului , fenomen care se va simti fie la tractarea utilajului cu care lucrezi, fie la consumul de carburant, care este posibil sa creasca considerabil; lucru care nu se intampla in cazul folosirii lantului gall. Cu privire la castigul celor 30 kg la greutatea motocultorului, lucrurile stau putin altfel. Greutatea suplimentara se monteaza direct pe roti pastrand motocultorul in echilibru. In cazul de fata greutatea se afla la o distanta considerabila fata de axa rotilor, distanta care nu este altceva decat bratul fortei care creeaza momentul fortei respective fapt ce duce la dezechilibrarea motocultorului, inconvemient ce il vei remedia cu forta bratelor, apasand pe ghidonul motocultorului,creindu-se astfel un moment de sens contrar celui format in fata de motorul electric. In aceste conditii forta ce va actiona ca greutate suplimentara asupra rotilor, in realitate va fi mult mai mare, iar datorita bratelor destul de mari ale celor doua momente creeate,la denivelari vor fi socuri mari ce pot determina deformari plastice la elementele de rezistenta ale motocultorului m-am gandit ca motorul ar trebui sa porneasca cu,cureaua slaba pe fulia sa ,altfel solicitam demarorul care trebuie sa invarta si motorul electric |
#3754
Posted 19 February 2012 - 03:27
Și eu spun să folosești doar fuliile de pe electromotor. Pierzi prea multă energie, fiind prea "greu" și are rezistență prea mare.
Pentru ambreiaj, te rog studiază mai atent reductorul pe care l-am postat mai înainte. Vezi că are niște limitatoare, care nu permit curelei să se desfacă la mijloc (să facă burtă) și o "sanie" (talpă sau cum vrei să-i zici) care o forțează să se deschidă pe fulia din față, deci să debreieze, fără a se freca de fulie. Vezi poza din postul 3659 sau poza de la postul 3674, poza de la pct.3 O altă variantă (care vreau s-o fac și eu). Cureaua lungă fixă, deci întinsă permanent și montează un "ambreiaj" suplimentar pe cureaua scurtă. Fuliile reductorului (electromotorului) montează-le pe un suport de tablă, cu 2 rulmenți, axul să fie mai lung, în așa fel, încât pe partea opusă să mai poți monta o fulie. Aceasta o vei putea folosi pentru antrenarea altor scule (de ex. o coasă montată în față ca la motocositoare) Edited by andrei_ci, 19 February 2012 - 03:55. |
|
#3755
Posted 19 February 2012 - 14:09
dar daca mut ambreiajul ce fac la frezat unde trebuie turatie mai mare-eu frezez cu viteza a doua-.cred totusi ca trebuie cureaua de pe motor debraiata cand pornim pt a nu solicita demarorul .in legatura cu pozitionarea motorului in fata am mai vazut la motocultoare pusa o greutate suplimentara tot in fata.o sa caut pe youtube ceva dar acum nu pot pune pt ca internetul merge ca melcu la mine .o varianta ar fi un ambreiaj suplimentar pt reductor sau....ceva idei!!!Visit My Website
|
#3756
Posted 19 February 2012 - 15:54
crystachy, on 19th February 2012, 14:09, said: dar daca mut ambreiajul ce fac la frezat unde trebuie turatie mai mare-eu frezez cu viteza a doua-.cred totusi ca trebuie cureaua de pe motor debraiata cand pornim pt a nu solicita demarorul .............o varianta ar fi un ambreiaj suplimentar pt reductor sau....ceva idei!!! Nu-l muți. Faci unul suplimentar. Eventual, dacă ajunge, folosești același cablu de ambreiaj. Dacă faci și o fulie pe partea opusă, cu atât mai mult. Pornești coasa odată cu motosapa. La frezare pui cureaua originară și muți și cablul pe ambreiajul originar. Edited by andrei_ci, 19 February 2012 - 15:57. |
#3757
Posted 20 February 2012 - 10:04
Intentionez sa achizitionez o motosapa Robi 156 DM 4,5 CP sau Ruris 650L, 6,5 CP de la Baumax.
Credeti ca o pot folosi la cultivarea cartofului (o suprafata mica aproximativ 20 ari), prasila, bilonare, recoltare, etc. Astept pareri si opinii! Multumesc! |
#3759
Posted 20 February 2012 - 10:52
revin cu o intrebare: Stie cineva un service de motoare d'astea prin bucuresti sau imprejurimi? AM un Robix cu motor honda de 5.5 pe care l-am "reglat" eu acum vreo 2 ani si de atunci sta...anul asta as cam vrea sa-l pun la treaba prin gradina si necesita o mana de specialist ...
|
|
#3760
Posted 20 February 2012 - 12:02
parintele, on 20th February 2012, 10:52, said: revin cu o intrebare: Stie cineva un service de motoare d'astea prin bucuresti sau imprejurimi? AM un Robix cu motor honda de 5.5 pe care l-am "reglat" eu acum vreo 2 ani si de atunci sta...anul asta as cam vrea sa-l pun la treaba prin gradina si necesita o mana de specialist ... Este la 1 Decembrie (dupa Jilava) sau in Giurgiu reprezentanta Robix. |
#3761
Posted 20 February 2012 - 14:50
Sarumana de informatie, e perfect daca e la 1Decembrie ca mi-e in drum...Trec p'acolo saptamanal si habar n-aveam.
Ai cumva idee cam pe unde in 1 decembrie? |
#3762
Posted 20 February 2012 - 17:41
parintele, on 20th February 2012, 14:50, said: Sarumana de informatie, e perfect daca e la 1Decembrie ca mi-e in drum...Trec p'acolo saptamanal si habar n-aveam. Ai cumva idee cam pe unde in 1 decembrie? E doar un punct de lucru,sediul central e in giurgiu.cum te duci spre Giurgiu dupa scoala la vreo 30 de m.Un magazin din termopan.nu ai cum sa-l ratezi |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users