Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire
 Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...
 Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...

Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...
 COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...

Nelamurire succesiune
 

MOTOSAPA

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
5875 răspunsuri în acest subiect

#3763
lionBabylon

lionBabylon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 54
  • Înscris: 05.02.2007

 crystachy, on 19th February 2012, 14:09, said:

dar daca mut ambreiajul ce fac la frezat unde trebuie turatie mai mare-eu frezez cu viteza a doua-.cred totusi ca trebuie cureaua de pe motor debraiata cand pornim pt a nu solicita demarorul .in legatura cu pozitionarea motorului in fata am mai vazut la motocultoare pusa o greutate suplimentara tot in fata.o sa caut pe youtube ceva dar acum nu pot pune pt ca internetul merge ca melcu la mine .o varianta ar fi un ambreiaj suplimentar pt reductor sau....ceva idei!!!Visit My Website

Buna seara,

sigur ca greutatea motorului este un avantaj, si poate ajuta la aderenta rotilor, etc.
Cred eu insa ca problema o reprezinta cuplul suplimentar ce trebuie sa il aplice motorul pentru a invinge frecarea suplimentara, de ex. din lagarele electromotorului (care, cine stie in ce stare sint...), si, in general, ma refer la lucrul mecanic consumat pentru a invirti rotorul electromotorului.
De asta cred ca, folosind numai fuliile, montate pe un suport separat, cu ambreiaj pe cureaua scurta (mi se pare mai usor de actionat, in sensul ca nu are nevoie de o cursa foarte lunga), poate cu un lant Gall in loc de o curea, nu stiu, poate chiar cu o fulie suplimentara pentru a actiona o scula anexa), ar putea fi solutia.
Desigur, la nevoie, se pot adauga si greutati, dar nu trebuie sa "tirasti" permanent o greutate, cred ca la frezat nu se justifica, si ma tem ca electromotorul complet ar "fura" ceva din puterea motorului, cum am spus, nu numai prin greutatea sa.
Asa cred eu, in teorie.

................

Scuze, ma refeream aici la greutatea electromotorului...
Citind acum am vazut ca am fost confuz.
Imi cer scuze, sint dupa 12 ore de servici... :angry:

Editat de horia66, 20 februarie 2012 - 22:41.


#3764
tibi4you

tibi4you

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 14
  • Înscris: 06.10.2006

 tibi4you, on 14th February 2012, 13:47, said:

Am reusit sa-l pornesc.
Am incercat ieri seara si nu am vazut ca se blocase cablul de acceleratie. Eu miscam maneta pe pozitia start dar levierul pentru accelerare nu se misca.
Am demontat cablul si cu un deblocant WD40 am reusit sa-l repar.
Am pornit si motorul. Merge bine.
Acum trebuie sa fac o lama de zapada la cineva care se pricepe. Originalul costa 800 RON si am inteles ca mai trebuie si o placa adaptor care mai costa inca 450 RON.
Are cineva poze ale mecanismului de prindere a unei lame de zapada pentru Texas Futura 6003? Raman dator de cinste.

Stie cineva cum este sistemul de prindere a unei lame de zapada pentruTexas Futura 6003?

#3765
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.675
  • Înscris: 21.07.2011
Gata, am luat ieri un Loncin LC75, 1990 RON la dede Giurgiului si am primit bonus o pereche de roti pe cauciuc din alea mari (cu camera, altfel sunt vreo 3oo ron) - si le pot refolosi manicotul si la roti metalice daca iau si prasitoare.
Mai aveau vreo 4-5 LC75 pe stoc, desi pe web nu mai apar, atentie ca trebuie cerute rotile care sunt intr-o cutie separata (daca nu ceream nu mi le dadeau...)
Per total nu sunt prea convins ca am facut o vreo afacere deoarece sunt sigur ca va fi mai ieftin la vara (poate 1700 RON dar fara roti) dar am nevoie in martie de motoroto nu in iulie.
Azi l-am montat si l-am pornit, cica trebuie dus la service intre mai si septembrie la 30 de zile!!! Astia nu sunt normali! Cu mine au incurcat-o ca service-ul e la coltul strazii si pot trece si zilnic, dar cred ca altfel e mare durere.
Sanatate!

#3766
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.143
  • Înscris: 10.10.2007

 lionBabylon, on 20th February 2012, 23:29, said:

...greutatea motorului este un avantaj, si poate ajuta la aderenta rotilor, etc.... fuliile, montate pe un suport separat, ... cred ca la frezat nu se justifica, si ma tem ca electromotorul complet ar "fura" ceva din puterea motorului, cum am spus, nu numai prin greutatea sa.
Ma bag si eu ca musca...;greutatea motorului,da,este bine-venita.Idee ca si suport separat pentru fulii,evident,fara motor,caci "se fura",nu mult,dar exista.Ca si suport separat tocmai confectionez din parchet laminat asa ceva.Acesta are grosime de 7mm si este un fel de plastic presat,fibre de plastic si fibra de sticla,ceva de genul,de o duritate foarte mare,soarecul abia il taie.
Greutatea in plus,pe fata,d.p.d.v. al meu,se cam justifica,pentru ca merge mai repede frezatul,sapa si se afunda mai repede.Din experienta o spun,caci si eu am frezat fara si mi-a parut rau ca nu am avut turnat niste beton (rotile metalice, care le-am folosit in proba de tractiune au fost betonate ulterior).
Fulie anexa pe exterior,ar fi bine-venita in caz de coasa rotativa si plug de zapada,dar nu numai,adaptor pentru circular,pentru o pompa de apa,alte adiacente,chiar si un dinam sau electromotor pentru pornire "la cheie" :D
Alta idee,probabil implementare personala,ar fi fulia tripla,pentru a avea mai multe viteze,de ex.:
la al meu loncin,imi trebuie reductie de 2:1 pentru a avea viteza acceptabila (sa nu fug dupa ea si o pot controla);insa aceasta reductie este valabila NUMAI la roti de 30cm.Pentru un set de roti de Dacie,adaptate 'a la LOCOmotive' imi cere o reductie de 5:1 pentru a se mentine o viteza de aprox.4,5-5km/h,aceeasi de mai sus de la rotile de 30cm;in acelasi timp,pentru frezare avem nevoie de maxim de turatii disponibile,cind se folosesc fuliile originale pe direct,fara reductor
De aici,in cazul meu,poate si la altii daca judeca in acest fel,este nevoie de o tripla fulie:fulie dubla pentru reductia de 2:1 la care se aduga o a 3a fulie,cea mai mare care asigura o viteza lejera la un diametru superior al rotilor.Astfel,avem fulia de fi d (unde d este diametru original fulie mica-la mine este de 7cm exterior),fulia 2d adica dublul si cea mare ,4sau 5d,din pacate aceasta dimensiune fiind undeva la 32-35 cm.La acestea se adauga (deocamdata NU si in cazul meu) o a 4a fulie,pe exteriorul placii-suport,in functie de raportul de turatii (de viteza accesoriului) dorit.De ce INCA o fulie?Daca tocmai acea fulie care ar fi cea mai potrivita este ocupata de "transmisia locomotoare" a motosapei,si deci nu este folosibila?
Alte sugestii sint bine-venite.

Intrebare suplimetara,scuze de repetare,dar cam nelinistitoare:imi va rezista transmisia finala,respectiv lantul gall de jumate (12.5) si rulmentii aferenti la acest nou cuplu,crescut de pana la 5 ori?Da ori ba?
Sau incercarea moarte n-are...???

#3767
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.262
  • Înscris: 22.11.2003
incercarea moarte n'are, cum se zice
moarte aduce uneori, dar aci nu cred ca e cazul
poate doar "moartea" rulmentilor/lantului

#3768
andrei_ci

andrei_ci

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 509
  • Înscris: 18.07.2009
Pentru cei care au suficient loc între fulia mare și corpul (șasiul) motosapei un altfel de reductor. Acesta este montat permanent, și pentru cuplarea-decuplarea lui este suficient să fie schimbat un șurub. Este mai greu de construit, dar mai ușor de folosit.
Din această cauză l-am și denumit "permanent". Totodată, și raportul de transmisie se poate stabili mult mai ușor, deoarece folosește 2 trepte de demultiplicare.
Sper că am fost destul de clar în explicații și veți înțelege cum e făcut, și cum funcționează.

Fișiere atașate


Editat de andrei_ci, 22 februarie 2012 - 17:17.


#3769
a-zA-Zo-9_iulian

a-zA-Zo-9_iulian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 65
  • Înscris: 10.01.2012
Ma poate sfatui si pe mine cineva ce se regleaza din rotita de la plug.Cu ce viteza se lucreaza cu plugu si cu ce viteza se lucreaza cu frezele

Editat de a-zA-Zo-9_iulian, 22 februarie 2012 - 20:15.


#3770
dumi61

dumi61

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 7
  • Înscris: 19.03.2011

 tibi4you, on 20th February 2012, 21:58, said:

Stie cineva cum este sistemul de prindere a unei lame de zapada pentruTexas Futura 6003?

Salut
Eu am Futura 6003 Vanguard ,nu am lama de zapada dar prindrea se face in locul contragreutatii din fata
sub motor exista o teava patrata unde intra bratul lamei si se prinde cu un surub.
La jumatatea transmisiei exista un orificiu liber unde se monteaza o tija prinsa la randul ei de bratul lamei pentru o rezistenta mai mare.

#3771
eugen_eugen9

eugen_eugen9

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 8
  • Înscris: 12.05.2011
salutare tuturor vreau sa-mi fac un motocultor din motor si cutie de viteze de dacie ce parere aveti as putea sa ar cu el va multumesc

#3772
lionBabylon

lionBabylon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 54
  • Înscris: 05.02.2007

 eugen_eugen9, on 23rd February 2012, 13:02, said:

salutare tuturor vreau sa-mi fac un motocultor din motor si cutie de viteze de dacie ce parere aveti as putea sa ar cu el va multumesc

Ma tem ca vei avea mai multe probleme:
- in primul rind ma gindesc la lungimea grupului motopropulsor de Dacia (ca sa nu mai mentionez greutatea).
- in al doilea rind, vei evea nevoie sigur de un reductor, altfel vei deveni foarte repede un foarte bun maratonist ...
- daca vrei sa construiesti nu un motocultor, ci un tractor, cred ca ar fi o solutie interesanta, dar reductorul trebuie, dupa parerea mea, oricum.

In orie caz, merita studiat.
Daca te hotarasti si demarezi, cred ca sint si in asentimentul colegilor, ar fi interesant sa ne tii la curent.
Mult succes!

#3773
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.143
  • Înscris: 10.10.2007

 eugen_eugen9, on 23rd February 2012, 15:02, said:

salutare tuturor vreau sa-mi fac un motocultor din motor si cutie de viteze de dacie ce parere aveti as putea sa ar cu el va multumesc
"Dacia 1300 a apărut în urma licenței obținută de la compania franceză Renault. Autoturismul Dacia 1300 a intrat în producție în august 1969, având la bază modelul Renault 12. La acea vreme modelul avea un aspect modern și economic.
Inițial, modelul dispunea de o singură caroserie berlină cu 4 uși și 5 locuri. Blocul motopropulsor avea capacitatea cilindrică de 1,289 cm³ ce dezvolta 54 CP, o viteză maximă de 144 km/h și consumul de 9,4 litri." Wiki

Absolut da,in teorie.Poti ara si cu 6 c.p.,undeva era un kipor filmat la unguri de 6 c.p. care area si avea plug reversibil.Deci,da.
Problema ca,cutia de viteze iti asigura din start o viteza prea mare.Daca ai putea interpune cumva un reductor de 2:1,sau daca ai putea modifica rotile din cutie,ar fi clasa prima.
Secondo ,la un cosum de 8-9 litri la suta in prima sau a doua viteza (viteza mica,cuplu relativ mare),eu,personal,m-as gandi de 10 ori daca as incepe ACEST proiect.
Am vazut clipuri pe youtube cu tractorase cu motor de trabant,deci se poate,insa nush daca merita.

#3774
andrei_ci

andrei_ci

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 509
  • Înscris: 18.07.2009
Gata! De azi am intrat oficial în rândul motosăpătorilor. Sunt, acum, fericitul posesor al unui BSR zs 500 B3 de 7 CP.
De abia aștept să ajung la țară să-i aud glasul.

#3775
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.143
  • Înscris: 10.10.2007
"Run,Forest,run..."
Gut gemacht!
Proletari din toate...judetele,uniti-va! :D

#3776
lionBabylon

lionBabylon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 54
  • Înscris: 05.02.2007

 andrei_ci, on 23rd February 2012, 20:01, said:

Gata! De azi am intrat oficial în rândul motosăpătorilor. Sunt, acum, fericitul posesor al unui BSR zs 500 B3 de 7 CP.
De abia aștept să ajung la țară să-i aud glasul.

Felicitari si Doamne ajuta !
Sa il stapinesti sanatos si sa te bucuri de roadele muncii tale !

#3777
liblingnic

liblingnic

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 267
  • Înscris: 14.01.2011

 eugen_eugen9, on 23rd February 2012, 13:02, said:

salutare tuturor vreau sa-mi fac un motocultor din motor si cutie de viteze de dacie ce parere aveti as putea sa ar cu el va multumesc
Mai bine renunta , nu vreau sa te dezamagesc dar daca ajungi sa finalizezi proiectul ,datorita consumului vei lucra cu el doar la sarbatori. :nonobad:

#3778
stefanel01

stefanel01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 48
  • Înscris: 04.12.2011

 andrei_ci, on 23rd February 2012, 20:01, said:

Gata! De azi am intrat oficial în rândul motosăpătorilor. Sunt, acum, fericitul posesor al unui BSR zs 500 B3 de 7 CP.
De abia aștept să ajung la țară să-i aud glasul.


De la firma din Craiova ? Am vazut ca au ridicat pretul ! Asteptam impresi, eventual poze !

#3779
andrei_ci

andrei_ci

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 509
  • Înscris: 18.07.2009

 stefanel01, on 23rd February 2012, 23:17, said:

De la firma din Craiova ? Am vazut ca au ridicat pretul ! Asteptam impresi, eventual poze !


Da, de la Craiova. Prețul este același.

 lionBabylon, on 23rd February 2012, 21:17, said:

Felicitari si Doamne ajuta !
Sa il stapinesti sanatos si sa te bucuri de roadele muncii tale !


Mulțumesc.
Primele impresii săptămâna viitoare, după ce vin de la țară. Până atunci, pot să spun doar că e vopsit și împachetat frumos. :D
Doar am desfăcut cutia să verific dacă are toate componente.

Editat de andrei_ci, 24 februarie 2012 - 06:08.


#3780
aki23

aki23

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 79
  • Înscris: 09.06.2009

 andrei_ci, on 24th February 2012, 06:07, said:

Doar am desfăcut cutia să verific dacă are toate componente.

Sa-l stapanesti sanatos !! (Verifica sa fie stranse absolut toate suruburile inainte de-al folosi )

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate