Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...
 Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 

MOTOSAPA

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
5875 replies to this topic

#3727
andrei_ci

andrei_ci

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 18.07.2009
@robuadr
Dacă am înțeles bine din poze (chiar și în schiță), pinioanele roților sunt fixe (sudate) pe axul acestora.
Cum angrenajul motosapei nu are diferențial, dacă transmisia momentului motor se face pe fiecare pinion al roții (ai două lanțuri) atunci nu înțeleg cum funcționează diferențialul tău.
Eu am înțeles așa din poze și desen:
        - pinion dreapta de pe motosapă conduce axa (deci roata din dreapta)
        - pinion stânga, face același lucru cu roata stângă.
Cum aceste 2 pinioane se învârt totdeauna cu aceeași viteză (sunt pe un ax fix, diferențialul cu poate funcționa. Roata din dreapta nu se poate învârti cu viteză diferită față de cea din dreapta.
Asta dacă am înțeles bine desenul și pozele.
La motocultor este cu totul altceva. (dacă e angrenată o singură coroană și mișcarea se transmite prin sateliți la cealaltă).
Dacă vrei să angrenezi fiecare coronă prin sateliți, (învârtind țeava - cămașa diferențialului în care e fixat axul sateliților) cred că vei învârti motocultorul pe loc (o roată înainte și una înapoi).
Nu era mai simplu să întorci motosapa cu 90 de garde stânga sau dreapta și prin ax cardanic(poate să fie și o țeavă cu pereți mai groși) angrenai diferențialul motocultorului ( cel original de pe mașină)

Edited by andrei_ci, 12 February 2012 - 21:08.


#3728
andrei_ci

andrei_ci

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 18.07.2009

View Postandrei_ci, on 12th February 2012, 21:00, said:

@robuadr

La motocultor este cu totul altceva. (dacă e angrenată o singură coroană și mișcarea se transmite prin sateliți la cealaltă).
Dacă vrei să angrenezi fiecare coronă prin sateliți, (învârtind țeava - cămașa diferențialului în care e fixat axul sateliților) cred că vei învârti motocultorul pe loc (o roată înainte și una înapoi).

Scuze. Partea asta n-o băga de seama. Cred că am greșit neluând în seamă că poți acționa direct și axul sateliților

Edited by andrei_ci, 12 February 2012 - 22:42.


#3729
bobiroc

bobiroc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 14.01.2011

View Postrobuadr, on 12th February 2012, 16:58, said:

Motorul e Honda GCV 160, cu ax vertical, scrie pe el 5,5 CP, dar in alte documentatii, la cilindreea asta scrie ca ar fi de 4,5 CP. Am cumparat un motor+cutie de lastun la care am desfiintat grupul diferential, si am facut un motocultor, la care am pus un grup diferential facut din sateliti de ARO, motocultor pe care il folosesc la arat, si urmeaza sa-i fac o priza de putere in vederea atasarii unei freze. Motosapa Honda, o folosesc la frezat, prasit, semanat si atasez o remorca.
Pun si niste poze cu motocultorul facut cu motor de lastun. La motorul de lastun care era dotat cu o pompa electrica de benzina, am adaptat o pompa de benzina de dacie, cu cama. Prin asta am reusit sa reduc substantial consumul de benzina (cursa parghiei este reglabila).



Scuze. Graba e de vina, acum am rectificat problema.
Foarte tare.Am o rugaminte, sa pozezi sau un film ar fi mai bine cu motocultorul facut, ca sa ne dam seama mai bine si nestiutorii cum ai realizat asa ceva,eu unu sant foarte interesat de confectionarea unui motocultor.

#3730
vicris

vicris

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 01.09.2008

View Postalexbjorg, on 12th February 2012, 16:01, said:

Ma gandeam eu dar nu eram sigur.Merci de infrormatie.Am gasit in B...max dar numai la 8mm grosime.Mai vedem.Eu am una din placaj de culoare normala,undeva pe topic am postat-o,problema este ca iiii de 29cm diametru si pentru curea de 17.Dar tinind cont ca imi permite reductie 4:1 si daca nu gasesc alta solutie (am intrebat acum la "ciclism" si astept niste pareri) o voi folosi pe asta probabil, "refacuta" la cota de curea de 13.Mai vedem...
Cit despre poze ,asteptam in continuare...:D
@robuadr; despre pionierat cam atat:"ai avut un pic de lucru..."Stiu in ce consta de aia zic :D.De curios,lantul cit si cind a costat?
De ce intreb?Este o firma in Cluj care importa lanturi,roti,curele,transmisii,etc.I-am sunat si iata niste preturi:
-roata dintata de juma de tol (12.5) cea mai subtire,nealezata (fara gaura de ax)25 euro
-lant de jumate,NUMAI la 5m,25 euro
-roata de transmisie curea 13 diametru 355 135 ron +tva,material otel
Pai dragilor,traim in Romania,nu in Vest...
Am fost,din pura intimplare,intr-un atelier de confectii metalice(sudura,strunguri,freza,masina de gaurit verticla,etc) bine utilat,particular unde mi s-a dat un pret de 65 ron +tva pe manopera pe ora.
Ori in Cluj sint niste preturi enorme,ori bugetul meu este mic,ori "nu-i prost cine cere..."

Buna ziua
M-am gandit ca acest anunt poate fi folositor unui coleg de forum: http://www.tocmai.ro...or-3019246.html
Este asemanator cu reductorul folosit de mine (unguresc), dar este muuult mai ieftin.
* Nu este anuntul meu si nu cunosc vanzatorul * asta pentru a evita o posibila idee de reclama sau mai stiu eu ce... :)

#3731
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Multumim,intentia conteaza.
EU nu ma bag,am modificat deja proiectul :D . Dar poate altii..

#3732
robuadr

robuadr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 17.07.2011

View Postandrei_ci, on 12th February 2012, 22:00, said:

@robuadr
Dacă am înțeles bine din poze (chiar și în schiță), pinioanele roților sunt fixe (sudate) pe axul acestora.
Cum angrenajul motosapei nu are diferențial, dacă transmisia momentului motor se face pe fiecare pinion al roții (ai două lanțuri) atunci nu înțeleg cum funcționează diferențialul tău.
Eu am înțeles așa din poze și desen:
        - pinion dreapta de pe motosapă conduce axa (deci roata din dreapta)
        - pinion stânga, face același lucru cu roata stângă.
Cum aceste 2 pinioane se învârt totdeauna cu aceeași viteză (sunt pe un ax fix, diferențialul cu poate funcționa. Roata din dreapta nu se poate învârti cu viteză diferită față de cea din dreapta.
Asta dacă am înțeles bine desenul și pozele.
La motocultor este cu totul altceva. (dacă e angrenată o singură coroană și mișcarea se transmite prin sateliți la cealaltă).
Dacă vrei să angrenezi fiecare coronă prin sateliți, (învârtind țeava - cămașa diferențialului în care e fixat axul sateliților) cred că vei învârti motocultorul pe loc (o roată înainte și una înapoi).
Nu era mai simplu să întorci motosapa cu 90 de garde stânga sau dreapta și prin ax cardanic(poate să fie și o țeavă cu pereți mai groși) angrenai diferențialul motocultorului ( cel original de pe mașină)


Teava pe care sunt sudate pinioanele pt lanturi si la un grup si la celalalt, este de fapt carcasa in care sunt montati satelitii si capetele planetarelor. Planetarele se pot roti in interiorul bucselor care sunt sudate pe capacele carcasei.Pe acaste bucse sunt rulmentii care sustin carcasa. Astfel rotile se pot roti cu turatii diferite la curbe, sau daca ar fi suspendate s-ar putea roti una in fata ,una in spate, sau una se poate bloca si cealalta se roteste. Faptul ca carcasa este antrenata de un lant sau doua nu are nici o importanta. Efectul e acelas.

View Postbobiroc, on 13th February 2012, 11:15, said:

Foarte tare.Am o rugaminte, sa pozezi sau un film ar fi mai bine cu motocultorul facut, ca sa ne dam seama mai bine si nestiutorii cum ai realizat asa ceva,eu unu sant foarte interesat de confectionarea unui motocultor.


O sa incerc sa mai postez cate ceva dar sa se mai incalzeasca putin vremea.In principiu fiecare construieste in functie de ce are prin ograda sau ce gaseste mai ieftin. Cel putin asa e la mine. Spune-mi la concret ce te intereseaza.

#3733
tibi4you

tibi4you

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 06.10.2006
Buna Ziua,
Am cumparat asta toamna o motosapa Texas Futura 6003 cu motor Power Line TG650B.
Asta toamna am lucrat cu el binisor.
Pe zapada asta ma gandeam sa-i cumpar o lama si sa-l folosesc prin curte la deszapezire.
Mai intai am incercat sa pornesc motosapa - ca sa vad cum se comporta pe temperaturile din zilele astea (-5 la -10 C). Nu am reusit sa pornesc motorul.
Are cineva idee cum se porneste mai usor pe vreme foarte rece? Trebuie facuta vre-o ajustare a motorului?
O zi buna.

#3734
andrei_ci

andrei_ci

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 18.07.2009

View Postrobuadr, on 13th February 2012, 19:46, said:

Teava pe care sunt sudate pinioanele pt lanturi si la un grup si la celalalt, este de fapt carcasa ........ carcasa este antrenata de un lant sau doua nu are nici o importanta. Efectul e acelas.


Da, ai dreptate. Ba eu zic că dacă sunt două lanțuri este mai bine - axul angrenajului melcat nu "trage" numai pe o parte, și forța transmisă de fiecare lanț în parte este mai mică decât dacă ar fi doar unul (apropo de asta, și la motocultor au aș pune un lanț dublu)

Din schiță și poză eu am înțeles că roțile dințate sunt pe axele roților.

#3735
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,260
  • Înscris: 22.11.2003

View Posttibi4you, on 13th February 2012, 23:49, said:

Buna Ziua,
Am cumparat asta toamna o motosapa Texas Futura 6003 cu motor Power Line TG650B.
Asta toamna am lucrat cu el binisor.
Pe zapada asta ma gandeam sa-i cumpar o lama si sa-l folosesc prin curte la deszapezire.
Mai intai am incercat sa pornesc motosapa - ca sa vad cum se comporta pe temperaturile din zilele astea (-5 la -10 C). Nu am reusit sa pornesc motorul.
Are cineva idee cum se porneste mai usor pe vreme foarte rece? Trebuie facuta vre-o ajustare a motorului?
O zi buna.

zic ca, daca a functionat bine, nu ar avea de ce sa nu mearga acum
de verificat uleiul, daca este la viscozitatea prescrisa de fabricant pentru temperaturile astea
de pus o bujie buna (poate chiar una noua)
daca nu vrea, poate un pic de benzina in cilindru ar fi de ajutor
trebuie sa porneasca, ce naiba, e doar un monocilindru....

#3736
tibi4you

tibi4you

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 06.10.2006

View Postdraku, on 14th February 2012, 09:50, said:

zic ca, daca a functionat bine, nu ar avea de ce sa nu mearga acum
de verificat uleiul, daca este la viscozitatea prescrisa de fabricant pentru temperaturile astea
de pus o bujie buna (poate chiar una noua)
daca nu vrea, poate un pic de benzina in cilindru ar fi de ajutor
trebuie sa porneasca, ce naiba, e doar un monocilindru....

Am reusit sa-l pornesc.
Am incercat ieri seara si nu am vazut ca se blocase cablul de acceleratie. Eu miscam maneta pe pozitia start dar levierul pentru accelerare nu se misca.
Am demontat cablul si cu un deblocant WD40 am reusit sa-l repar.
Am pornit si motorul. Merge bine.
Acum trebuie sa fac o lama de zapada la cineva care se pricepe. Originalul costa 800 RON si am inteles ca mai trebuie si o placa adaptor care mai costa inca 450 RON.
Are cineva poze ale mecanismului de prindere a unei lame de zapada pentru Texas Futura 6003? Raman dator de cinste.

#3737
danutz2011

danutz2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 28.06.2011
salut . nu am mai intrat demult . CE ZICETI DE acet motocultor cu lama ??? e bun ? http://www.tocmai.ro...or-3024922.html    ???

#3738
aki23

aki23

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 09.06.2009
Ce parere aveti despre  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Jq8O-7JNxVk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sau de asta ,http://www.youtube.com/watch?v=7nsEiSQcEd4&feature=related nu mai mergi dupa motosapa cred ca o sa-mi fac ambele variante ca si accesorii.Sugestii ....?

Edited by aki23, 15 February 2012 - 08:12.


#3739
andronicusnae

andronicusnae

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 24.11.2006
Salutare tuturor! unde as putea sa gasesc documentie despre motosapa VH 540 si motorul ei?

#3740
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
Cred ca ai asa ceva.

Informatii despre VH 540... depinde ce vrei. In principiu, cel mai simplu e sa scrii un mail la distribuitorul din Romania. Nu prea se gasesc pe net.

#3741
vara

vara

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 15.02.2010

View Postandronicusnae, on 16th February 2012, 00:39, said:

Salutare tuturor! unde as putea sa gasesc documentie despre motosapa VH 540 si motorul ei?



Despre motosapa nu vei gasi prea multe informatii,nu au un site prea "incarcat".Eu am oscilat intre viking si pubert,in cele din urma am ales pubertul.Oricum ambele sunt motosape bune,daca le intretii corespunzator.Eu am folosit-o in fiecare an pentru un ha de porumb-frezat,prasit si raritat+ gradina si livada.Pana acum nu am avut probleme.Ai grija totusi la calitatea benzinei-sa nu fie "inmultita" cu gazolina sau ce or baga prin ea.La primavara o sa pun si poze cu remorca si prasitoarea-dimensiuni,poate ii sunt cuiva de ajutor.

#3742
crystachy

crystachy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 12.01.2010
am incercat o metoda pt a reduce turatia la roti.am folosit un motor electric pe care il aveam aruncat undeva,pt ca era ars.pe axul motorului am pus o fulie dubla cum se vede in poza.mai am sa gasesc curele potrivite.prin asta am castigat 30 kg in plus-greutatea motorului .nu pot pune pozele .incerc mai tarziu

#3743
crystachy

crystachy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 12.01.2010
de ce nu pot pune poze?o fi o problema la mine?

#3744
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
Apesi pe "Rasfoire" dupa care pe "Upload" si voila. Se incarca pozele

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Facebook (1)

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate