Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e
 Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...
 Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 

MOTOSAPA

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
5875 replies to this topic

#3025
liblingnic

liblingnic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 14.01.2011

 sudest_om, on 11th November 2011, 17:16, said:

Inca nu le-am terminat.Mai trebuie sa le fac suduri de intarire.Nu stiu daca mai pot sa le probez zilele astea ca a inceput sa ninga.
Oau , ce turbine , sper sa-ti fie de folos .

#3026
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011

 liblingnic, on 11th November 2011, 20:43, said:

Oau , ce turbine , sper sa-ti fie de folos .
Pai, defapt sunt o acoperire la reactorul ce-l fauresc... :D

#3027
crystachy

crystachy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 12.01.2010
s-a suparat chinezoiu' meu lc 75.se opreste motorul din senin.il pornesc cu socul tras merge cat tin socul tras 1-4 secunde iar cand ii imping socul la loc se balbaie de cateva ori si se opreste.mi-a mai facut in toamna asa si i-am curata carburatoruldupa care a mers bine-avea in cotul in care vine furtunul din rezervor in carburator ceva depuneri probabil caci era cam infundat.azi am desfacut carburatorul ,l-am curatat dar tot nu vrea.functioneaza cam 2-3 secunde dupa ce-i imping socul si se opreste.daca-l pornesc cu socul tras porneste la prima sfoara dar cu aceleasi simptome.va intreb pe cei mai meseriasi -ar putea trage aer fals pe undeva?sau ar putea avea altceva?

#3028
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
Bujia ,cand o scoti ,cum e;uda?Curatarea ai facut-o si prin canalele carburatorului,cu aer comprimat?Garnitura dintre carburator si motor arata bine?Ai incercat si cu alta bujie?Dar fara filtrul de aer?

#3029
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011

 liblingnic, on 10th November 2011, 18:46, said:

Daca cobori roata de diametru mic in brazda de 30 cm cum zici ca vrei sa ari ce vei face cu transmisia?Ma tem ca vei ramane cu roata din brazda suspendata sau cum spui ca o faci lata de 30cm vei avea si mai putina aderenta pe acea roata mergand pe pamantul proaspat arat.De ce nu umbli la diametrul fuliei de pe transmisie ca eu asa am facut , cu fulia modificata merge acu cu vit. a doua cum mergea cu fulia normala cu vit. antaia si nu-i decat cu 3 cm mai mare ca cea originala.
Bravo! Ai anticipat corect.Roata sapa repede si ramane suspendat.Acum trebuie sa modific,desi, ca freze pt. spart bolovani,cred ca-s perfecte.Numai ca eu n-am bolovani,ca-i pamantul nisipos.Dar la parinti in gradina,pamantul face bolovani de trebuie daltuiti.Ma mai gandesc...
Oricum esti inginer mecanic cu viziune si n-ai nevoie de hartii care sa te reprezinte. :peacefingers: ...la fel si @NickRvl.

#3030
NickRvl

NickRvl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,033
  • Înscris: 30.10.2006

 sudest_om, on 13th November 2011, 19:17, said:

Bravo! Ai anticipat corect.Roata sapa repede si ramane suspendat.Acum trebuie sa modific,desi, ca freze pt. spart bolovani,cred ca-s perfecte.Numai ca eu n-am bolovani,ca-i pamantul nisipos.Dar la parinti in gradina,pamantul face bolovani de trebuie daltuiti.Ma mai gandesc...
Oricum esti inginer mecanic cu viziune si n-ai nevoie de hartii care sa te reprezinte. :peacefingers: ...la fel si @NickRvl.

Si noi multumim ca ne impartasesti incercarile, intr-un fel le faci in locul nostru.... acum sa revenim la problema, niciodata nu aleg calea simpla, de aici am si unele probleme.... si sustin varianta cu cadrul metalic, e mult de munca dar am expus avantajele, pina la urma ai o intreaga iarna la dispozitie.... un singur semn de intrebare ar fi, cum naiba intorci la cap de rind? e vorba de un ax rigid.... sau nu tu ai "inventat" ceva care permitea unei roti sa se miste independent? pe aici pe forum pe undeva...
Si idea lui "liblingnic" e buna cu modificarea fuliei, m-ar fi bucurat sa posteze si rezultatul, insa toate "fortele" le preia angrenajul rotilor, i-mi este teama sa nu cedeze ceva in timp imatur.

#3031
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007

 NickRvl, on 13th November 2011, 19:39, said:

.... si sustin varianta cu cadrul metalic, e mult de munca dar am expus avantajele, pina la urma ai o intreaga iarna la dispozitie.... un singur semn de intrebare ar fi, cum naiba intorci la cap de rind? e vorba de un ax rigid.... sau nu tu ai "inventat" ceva care permitea unei roti sa se miste independent? pe aici pe forum pe undeva...
Si idea lui "liblingnic" e buna cu modificarea fuliei, m-ar fi bucurat sa posteze si rezultatul, insa toate "fortele" le preia angrenajul rotilor, i-mi este teama sa nu cedeze ceva in timp imatur.
Subscriu celor 2 idei,aplicate partial si de mine:modificarea fuliei prin cresterea diametrului aduce o crestere a puterii,invers-proportionala cu scaderea vitezei (nu mai alergi dupa ea si ai si puetere de tractiune mai mare);despre cadru am citit o droaie de forumuri (am prins unul din State unde isi fac baietii intr-o veselie tot felul de tractoare de diferite puteri+instalatiile hidraulice aferente-daca vreti voi da si un link,dar numai la cerere,un alt link, rusesc, dar am obosit sa traduc chirilice in ro sau en si sa inteleg ce si cum) si am ajuns la concluzia privitor la ce mi-ar fi de folos MIE,am vreo 2 schite fara dimensiuni le atasez
Attached File  P131111_19.190001.JPG   656.6K   214 downloads Attached File  P131111_19.200001.JPG   589.53K   176 downloads

In principiu ar fi vorva de un cadru metalic din profil patrat de 40,la care se sudeaza 2 picioare;pe cadru se monteaza motoroto,axele laterale-cele purtatoare de freze-roti metalice se prelungesc IN AFARA cadrului,se pune CITE o roata dintata pe capetele prelungirilor.
La capetele picioarelor cadrului se sudeaza 2 semi-axe,pe ele vin rotile tractoare la care se sudeaza alte roti dintate ,mai mari,si se face legatura cu cele de deasupra prin intermediul unui lant de 1/2.
Explicatii:-se face cadru CU PICIOARE pentru a se putea folosi roti de diametru mic (330-450-cele de 330 sint de roaba,cauciuc plin si au 2 rulmenti,roata dintata se poate prinde prin sudare sau prin flansa cu ajutorul a 4 suruburi)
-se fac picioare pentru a se putea INALTA utilajul (garda de sol- distanta intre cadru si sol minim 300)pentru a se putea trece PESTE biloanele de cartofi fara se agata,nici macar plantulele,in cazul sapei-bilonarii a 2a
-se face cu semi-axe tocmai pentru a se putea trece cu rotile PRINTRE biloane;in cazul unui ax singular,intreg,de la o roata la alta,exista riscul suspendarii utilajului pe bilon din cauza garzii mici(intre "baia" utilajului-punctul cel mai de jos si sol ramane mai putin de 100,biloanele mele la mutiple masuratori,fara plantule,avind o medie de 200 inaltime
-in cazul folosirii unui singur ax exista posibilitatea folosirii unei SINGURE prechi de roti dintate+lant (ele fiind de fapt reductorul in sine) dar aduce inconvenientul procurarii unei perechi de roti de minim 650-700 diametru,sau modificarea celor existente pentreu a se obtine cel putin ecest diametru (daca ii mai mica,se agata axul de biloane sau smulge-rupe-taie plantulele de cartofi
Mai exista o varianta,si ea cu mai multe solutii:a se face un cadru mai lung,minim 1,3-1,5 m,patru picioare si patru roti,utilizatorul avind rol de contra-greutate,practic se fabrica un adevarat mini-tractoras,cu mai multe solutii de tractiune si virare.In caz de cerere voi prezenta citeva solutii (teoretice,caci nu am implementat INCA niciuna,si poze gasiti pe site-urile ce vi le voi prezenta) utilizate de multi,dar nu aici ci dincolo la tractorase facute acasa,in garaj.
Bafta!

Edited by alexbjorg, 13 November 2011 - 20:09.


#3032
crystachy

crystachy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 12.01.2010

 sudest_om, on 13th November 2011, 10:42, said:

Bujia ,cand o scoti ,cum e;uda?Curatarea ai facut-o si prin canalele carburatorului,cu aer comprimat?Garnitura dintre carburator si motor arata bine?Ai incercat si cu alta bujie?Dar fara filtrul de aer?
bujia-i uscata.carburatorul l-am curatat doar manual maine o sa dau iarasi carburatorul jos si o sa-l suflu la lucru .maine seara-i fac proba.azi am fost in bazar in suceava si-am vazut un carburator identic cu cel de pe chinezoi cu 50 ron.mai avea un nene un motor identic cu o defectiune pe care n-o cunostea nici el ,si-l dadea cu 150 de ron pt piese.spunea ca l-a vandut cuiva iar respectivul i l-a adus inapoi.daca nu-i dau de capat iau carburator probabil duminica viitoareun motor ca al meu era 500ron iar unu de 5.5 cp 350.nu scria pe ele loncin dar erau identice

 alexbjorg, on 13th November 2011, 20:48, said:

Subscriu celor 2 idei,aplicate partial si de mine:modificarea fuliei prin cresterea diametrului aduce o crestere a puterii,invers-proportionala cu scaderea vitezei (nu mai alergi dupa ea si ai si puetere de tractiune mai mare);despre cadru am citit o droaie de forumuri (am prins unul din State unde isi fac baietii intr-o veselie tot felul de tractoare de diferite puteri+instalatiile hidraulice aferente-daca vreti voi da si un link,dar numai la cerere,un alt link, rusesc, dar am obosit sa traduc chirilice in ro sau en si sa inteleg ce si cum) si am ajuns la concluzia privitor la ce mi-ar fi de folos MIE,am vreo 2 schite fara dimensiuni le atasez
P131111_19.190001.JPG P131111_19.200001.JPG

In principiu ar fi vorva de un cadru metalic din profil patrat de 40,la care se sudeaza 2 picioare;pe cadru se monteaza motoroto,axele laterale-cele purtatoare de freze-roti metalice se prelungesc IN AFARA cadrului,se pune CITE o roata dintata pe capetele prelungirilor.
La capetele picioarelor cadrului se sudeaza 2 semi-axe,pe ele vin rotile tractoare la care se sudeaza alte roti dintate ,mai mari,si se face legatura cu cele de deasupra prin intermediul unui lant de 1/2.
Explicatii:-se face cadru CU PICIOARE pentru a se putea folosi roti de diametru mic (330-450-cele de 330 sint de roaba,cauciuc plin si au 2 rulmenti,roata dintata se poate prinde prin sudare sau prin flansa cu ajutorul a 4 suruburi)
-se fac picioare pentru a se putea INALTA utilajul (garda de sol- distanta intre cadru si sol minim 300)pentru a se putea trece PESTE biloanele de cartofi fara se agata,nici macar plantulele,in cazul sapei-bilonarii a 2a
-se face cu semi-axe tocmai pentru a se putea trece cu rotile PRINTRE biloane;in cazul unui ax singular,intreg,de la o roata la alta,exista riscul suspendarii utilajului pe bilon din cauza garzii mici(intre "baia" utilajului-punctul cel mai de jos si sol ramane mai putin de 100,biloanele mele la mutiple masuratori,fara plantule,avind o medie de 200 inaltime
-in cazul folosirii unui singur ax exista posibilitatea folosirii unei SINGURE prechi de roti dintate+lant (ele fiind de fapt reductorul in sine) dar aduce inconvenientul procurarii unei perechi de roti de minim 650-700 diametru,sau modificarea celor existente pentreu a se obtine cel putin ecest diametru (daca ii mai mica,se agata axul de biloane sau smulge-rupe-taie plantulele de cartofi
Mai exista o varianta,si ea cu mai multe solutii:a se face un cadru mai lung,minim 1,3-1,5 m,patru picioare si patru roti,utilizatorul avind rol de contra-greutate,practic se fabrica un adevarat mini-tractoras,cu mai multe solutii de tractiune si virare.In caz de cerere voi prezenta citeva solutii (teoretice,caci nu am implementat INCA niciuna,si poze gasiti pe site-urile ce vi le voi prezenta) utilizate de multi,dar nu aici ci dincolo la tractorase facute acasa,in garaj.
Bafta!
dar daca punem 2 butuci de roata din fata de la o masina si facem antrenarea cu doua planetare de la acelasi tip de masina.cu planetarele putem avea punctul de plecare de pe mijloc mai sus .maine caut butucii de roata pe care i-am aruncat pe undeva-sunt de opel.intrebarea este daca rezista planetarele.daca nu ignorati ideea.

#3033
prof_silviu

prof_silviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 340
  • Înscris: 09.10.2009

 crystachy, on 13th November 2011, 20:47, said:

bujia-i uscata...
Eu cred ca trebuie schimbata bujia. Incearca asta inainte sa cumperi ceva costisitor

#3034
NickRvl

NickRvl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,033
  • Înscris: 30.10.2006
alexbjorg - cu fulia ta cum te descurci? stiu ca ai facut-o din lemn. Un link e bine venit cu diverse modificari, si cu toate ca e vorba de Youtube uite ceva "jucarii": [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6rXVjetLcac?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  unde se poate gasi un reductur ca in ultimul link? acela pentru rotile din spate.

#3035
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 08.02.2007
Dupa cum spuneam ceva mai in urma, am doi tamburi de Tico, pe care i-am dat la un mester strungar sa imi sudeze o teava exact pe mijloc, pentru a atasa roti (dupa caz, cu anvelopa sau jante cu "crampoane") tot de Tico.
Va fi ceva ca in poza. Am insistat ca acest ansamblu sa fie versatil pentru a putea schimba usor rotile, doar din prezoane
In curand, dupa ce vor fi gata, voi atasa poze reale.
Sper ca m-am gandit bine.

Attached Files


Edited by bonygy, 14 November 2011 - 12:56.


#3036
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006

 crystachy, on 12th November 2011, 19:00, said:

s-a suparat chinezoiu' meu lc 75.se opreste motorul din senin.il pornesc cu socul tras merge cat tin socul tras 1-4 secunde iar cand ii imping socul la loc se balbaie de cateva ori si se opreste.mi-a mai facut in toamna asa si i-am curata carburatoruldupa care a mers bine-avea in cotul in care vine furtunul din rezervor in carburator ceva depuneri probabil caci era cam infundat.azi am desfacut carburatorul ,l-am curatat dar tot nu vrea.functioneaza cam 2-3 secunde dupa ce-i imping socul si se opreste.daca-l pornesc cu socul tras porneste la prima sfoara dar cu aceleasi simptome.va intreb pe cei mai meseriasi -ar putea trage aer fals pe undeva?sau ar putea avea altceva?
Verifica nivelul de ulei si daca este corect renunta la senzorul de ulei.

#3037
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
Multumesc tuturor pt. idei si suport tehnic.O sa rumeg bine si apoi ma apuc de treaba.Momentan, am modificat rotile mele vechi, dar nu le pot testa ca e lapovita.
@crystachi:
Cred ca e doar carburatorul colmatat.Nu-i vine suficienta benzina, fiindca zici ca bujia e uscata.
Nu da banii pe alt carburator.Carburatoarele nu se strica (daca nu le lovesti), doar se infunda, si nu-i greu sa le desfunzi.Te poti ajuta si de o sarmulita subtire (desfasurata dintr-un cablu de frana de bicicleta,etc), si apoi cu aer comprimat (la orice vulcanizare).
Niciodata n-am vazut un carburator stricat,ci poate vreo membrana sparta, sau piese lipsa din pricina de utilizator.Garnituri iti poti face singur pana iti gasesti originale, din carton gros (cum erau blocurile pt. desen), pe care aplici putin silicon sanitar (o pelicula fina).Gaurile pt suruburi le dai cu un burghiu (invartit chiar cu mana daca n-ai chef sa-l pui la bormasina)
Si da, daca are senzor exact asta e simptomul.

Edited by sudest_om, 14 November 2011 - 14:29.


#3038
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
Are senzor.

#3039
crystachy

crystachy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 12.01.2010
am rezolvat-o.era infundat filtrul din rezervor.bineinteles ca am suflat si carburatorul cu aer comprimat am pornit-o si fara filtru.simptomele au fost aceleasi.noroc cu o cunostinta care venise pe la minesi mi-a dat ideea cu filtrul din rezervor.cand am scos furtunul din carburator benzina doar picura.am suflat cu o pompa pe furtunsi parea ok.l-am montat -rezultat 0.am demontat si rezervorul si am desfiletat filtrul cu cheie de 12.era putin zis imbacsit.era ca un munte de gunoaie.l-am suflat cu pompa,l-am spalat cu benzina,iar l-am suflat,am repetat operatiile de cateva ori.l-am montat ,a pornit la prima sfoara.dupa curatare jetul de benzina cand il lasam in jos era continuu si nu un picurat cum era inainte.o alta problema pe care am constatat-o in carburator a fost plutitorul de la cuiul pontou pe jumatate cu benzina,concluzie plutitor spart.am sunat la oleo mac si nu trimit piese decat la firme pt persoane fizice[prostime] doar prin service-uri.dupa ce m-am certat cu tipa de la telefon vreo doua minute a acceptat sa-mi trimita prin curier ,ramanand sa-i fac comanda in seara aceasta prin e-mail.pana una alta am spart plutitorul cu un ac , am scos benzina din el,am pus pe gaura un fel de picatura luata de la rusi din piata.dupa toate chinurile chinezoiu meu a arat cam 3 ari in treapta 1 cu acceleratia la jumate,fara sa se balbaie.probabil pana la primavara nu-l mai folosesc asa ca nu mai fac comanda la oleo mac si cand ajung la suceava in bazar caut un plutitor pe acolo si de asemenea si un filtru de benzina de la rezervor,multumesc tuturor pentru idei si sfaturi .am scris mai detaliat in ideea de a ajuta pe cineva care ar putea sa aiba aceleasi probleme

#3040
liblingnic

liblingnic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 14.01.2011

 sudest_om, on 13th November 2011, 19:17, said:

Bravo! Ai anticipat corect.Roata sapa repede si ramane suspendat.Acum trebuie sa modific,desi, ca freze pt. spart bolovani,cred ca-s perfecte.Numai ca eu n-am bolovani,ca-i pamantul nisipos.Dar la parinti in gradina,pamantul face bolovani de trebuie daltuiti.Ma mai gandesc...
Oricum esti inginer mecanic cu viziune si n-ai nevoie de hartii care sa te reprezinte. :peacefingers: ...la fel si @NickRvl.
Multumesc :peacefingers:

#3041
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
Turbinele din SE imi dadura o idee, ca tot vine iarna, nu ne facem niste lame/freze pentru zapada ?

#3042
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011

 crystachy, on 14th November 2011, 19:41, said:

am rezolvat-o.era infundat filtrul din rezervor.bineinteles ca am suflat si carburatorul cu aer comprimat am pornit-o si fara
Pai, cand ai dat carburatorul jos n-ai observat ca nu curge benzina?Asta-i fantastic...Eu intotdeauna am ceva cu care sa infund furtunul,de la rezervor,un cui mare,sau capatul unui burghiu,orice...si daca nu curge inseamna ca n-am benzina sau ii colmatat ceva.Mi s-a intamplat si mie sa vreau sa desfac carburatorul,cand defapt n-aveam benzina in rezervor, dar cand am tras furtunul, treaba s-a rezolvat.
Pt. lipituri de plastic (exceptie polipropilena, polietilena si teflon,exista solutii bicomponente.Se amesteca si se aplica, iar lipiturile sunt de durata.Nu-ti recomandat cele gen plastilina pt. asa ceva, ci acelea care prin amestecare capata consistenta smantanii (ex Bisonite de la Bison, dar sunt si alti producatori cu marfa similara).Mai ai si varianta trecerii unui letcon mic pe linia crapaturii, dar cu multa atentie, sa nu strici mai tare.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate