Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
MOTOSAPA
Last Updated: Feb 14 2013 16:08, Started by
DDuras
, Sep 28 2009 18:32
·
0
#2737
Posted 30 July 2011 - 19:01
#2738
Posted 30 July 2011 - 19:09
Am ales RURIS pt ca e made in Ro.
Servis garantie si post garantie,piese de schimb se gasesc usor,de asemeni si accesorii pt ele. De arat nu am arat inca cu ea, abia am terminar rodajul la ea. Luni o bag la scos cartofi,si dupa la arat. Poze o sa pun cu accesoriile pe care le-am achizitionat.O am la tara si cum ajung aduc si poze. Eu sunt din Vrancea. |
#2739
Posted 30 July 2011 - 20:46
Scuze ca ma bag dar i-mi vin cite-o data niste idei de nu-mi dau pace, ca exemplu, exista motosapa pe GPL? E aiurea, nu? dar totusi... la motosapa/motocultor cu remorca ar fi numai buna.
Uite ca am zis-o, si sa nu dati cu pietre |
#2740
Posted 30 July 2011 - 21:59
predrag80, on 29th July 2011, 14:20, said: @sudest_om: Sa stii ca la asta nu m-am gandit dar cu siguranta trebuie facut ceva. Mercy de sfat. Rotile au distanta intre ele cam 65 cm si m-am gandit sa le mai bag un cerc pe exterior pe care sa-l prind in cateva distantiere pe interior iar pe exterior cate o platbanda / care sa inceapa intre cele doua \ care se afla deja pe roata. Adica sa mearga un crampon \ (deja sudat pe roata) dupa care un crampon / sudat intre doua crampoane \ pe mijloc si cercul anexat pe exterior. As obtine urmatoarele ( dupa capul meu, bineinteles): 1. suprafata mai are de rulaj - aderenta mai buna 2. eliminarea acelei uzuri despre care vorbesti 3. nu se acumuleaza pamant (teoretic) 4. speranta sa nu se afunde si sa nu sape in continuare Oricum rotile sunt facute numai pentru a fi folosite la cultura de cartofi. Ca la arat nu face fata motosapa. Si asa fuge foarte tare. Ce zici? Crezi ca ar merge? Oricum astazi ploua si nu pot lucra dar sper ca maine sa pot face toate astea. |
#2741
Posted 30 July 2011 - 23:30
Si la mine merge cam repede dar nu am ce face. Rotile trebuie sa aibe diametru mai mare din cauza musuroiului de cartofi. Nu are voie sa ramana suspendat. Astazi mi-a spus cineva ca rotile sapa pentru ca au derapante prea mari. De acord, insa nu pot sa tai din ele pentru ca si asa sunt destul de mici rotile si mi-e frica de faptul ca vor ramane in aer. Ma gandeam sa sudez cate un cerc de fier beton pe lateralul derapantelor, cam la jumatatea inaltimii lor, ca sa nu lase sa se afunde rotile. Ar fi o optiune insa momentan sunt nevoit sa astept weekendul urmator.
|
#2742
Posted 31 July 2011 - 09:34
Quote @mircea11.s:???? Quote @ciubotaruadrian:Am ales RURIS pt ca e made in Ro. Teapa asta am luat-o si eu si nu numai. Quote @sorin1966simion@:Va salut si revin dupa un timp pe forum.Am o moto-roto din Cehia,BSR ZS-500B3 6.5CP,... Daca e vorba de filtrul uleiului (nu prea am vazut la motocultoare), atunci ...scuze,ignor-o. La motoarele acestea pompa de carburant e chiar pistonul.Cand coboara face vacuum si absoarbe amestecul reglat, din carburator.Daca nu primeste suficient aer va trage mai multa benzina si invers.Intrucat tu ai umblat la filtrul de aer,si simptomul de care spui este:"arunca benzina", eu aici mi-as concentra atentia.Nu-i vine suficient aer. @sacos: nu pot sa pun toate pozele desi le-am micsorat rezolutia destul de mult; mai incerc... Attached Files |
#2743
Posted 31 July 2011 - 10:49
Sa incerci sa frinezi cu sabot pe profilul
ala de anvelopa nu cred ca`i un lucru prea fericit. Grig |
#2744
Posted 31 July 2011 - 12:29
@Ion Bumbu:
Aici ai dreptate,am zis si eu mai'nainte ca nu prea-i bun profilu' ,da sa vezi ce nefericit eram cand am luat-o la vale fara nici o frana. Din pacate butucul nu-mi prea da posibilitati sa-i atasez vreun disc.Daca franez cu ceva direct pe carosabil, macar sa fie ceva de mazneziu, sa fie spectaculos. Mai incerc sa fac alt tip de sabot,mai mare si crestat cu discul pt. polizat,al flexului; asa ca o talpa de bocanc...poate,poate... |
#2745
Posted 31 July 2011 - 14:37
predrag80, on 30th July 2011, 23:30, said: Si la mine merge cam repede dar nu am ce face. Rotile trebuie sa aibe diametru mai mare din cauza musuroiului de cartofi. Nu are voie sa ramana suspendat. Astazi mi-a spus cineva ca rotile sapa pentru ca au derapante prea mari. De acord, insa nu pot sa tai din ele pentru ca si asa sunt destul de mici rotile si mi-e frica de faptul ca vor ramane in aer. Ma gandeam sa sudez cate un cerc de fier beton pe lateralul derapantelor, cam la jumatatea inaltimii lor, ca sa nu lase sa se afunde rotile. Ar fi o optiune insa momentan sunt nevoit sa astept weekendul urmator. |
#2746
Posted 31 July 2011 - 15:07
Ce parere aveti despre produsele BSR , referindu.ma in special la motosape, motocultoare. Am vazut, poate singura?Motosapa BSR CLD-T02 Cardan? din cate vad transmisia e pe cardan , e rezistenta! AStept pareri de la posesori, experti si in general de lecei ce stiu! ms!
|
|
#2747
Posted 31 July 2011 - 15:13
#2748
Posted 31 July 2011 - 21:03
Sudest, fa sabotul mai lat, putin mai mare si curbura mai stansa ca sa nu-ti mai agate capetele. . In spatele parghiei din mijloc pune-i un opritor si un arc ca sa stea fixa si sa nu atinga sabotul de roata cand nu e actionata frana.
PS Imi place ca ai o manie cu colierele alea cu stift filetat. Asta denota meticulozitate, munca de chinez batran Eu n-as fi avut atata rabdare.....nici daca mi le facea altul. Le trageam niste suduri si puneam flexul pe ele daca nu se potrivea mantocatia... de n-aveai timp sa faci un cordon de sudura. Parca ar fi prima data cand mi se intampla acest lucru. |
#2749
Posted 31 July 2011 - 21:36
S-a marcat! Arc si opritor, deja are aderenta pe roata n'are, da' vine.Oricum, mie imi place mai mult sa construiesc decat sa folosesc ce construiesc (de frica ).
Azi m-am dat cu frezele de la motocultor prin gradina si am starpit buruienile.Dar ma seaca un lucru: desi am fost atent la cantitatea de ulei pe care am pus-o in cutia de viteze, cand se incalzeste mi-l scoate pe la surubul cu rol de preaplin.Si imi murdareste toata transmisia...evident, nici racirea nu mai e cum ar trebui sa fie. Defect de proictare...puteau macar sa-l pozitioneze in alta parte ...chinezi ingusti la minte .Noroc ca am aparat de spalat cu presiune, dar preferam s-ai "dau atentie" nevestei decat sa spal motocultorul. |
#2750
Posted 31 July 2011 - 22:25
Lasa-l, bre, murdar sa vaza lumea ca ai muncit. Mie mi se intampla asta la bazinul de la servo al tractorului. Orice as face, tot nu-i bine.si arunca ulei pe la aerisitor.
|
#2751
Posted 01 August 2011 - 06:42
sudest_om vezi cateva poze postate de catre mine pe topicul acesta cu frana de genul acesta. Cred ca pe subtopicul cu poze deschis se alexbjorg le gasesti mia repede decat aici.
LE. Sunt acolo pozele, ai vedere la arc si sabot + la o frana de parcare la caruta ( pe surub cu manivela de acea nu are nevoie de arcuri ). Edited by IdI1, 01 August 2011 - 06:47. |
|
#2752
Posted 01 August 2011 - 09:29
horia66, on 24th July 2011, 02:41, said: Eu am senzatia ca este de la ambreiajul pe curea. Demonteaza-i capacul acela portocaliu de pe partea stanga - pe care scrie Loncin (vezi ca are 3-4 suruburi - de fapt kipling-uri...) si da-i drumu' fara acel capac. Vezi ce agata si zdrangane cand apesi pe maneta de ambreiaj. E posibil sa fie un surub de la intanzator slabit, sau sa atinga ceva si sa vibreze cand apesi pe ambreiaj. Sau e posibil sa fie chiar cureaua mancata si sa vibreze cand o pui in transmisie. (Suspenda utilajul pe niste capre din lemn, sa nu o ia din loc cand apesi pe ambreiaj si sa poti observa ce se intampla. Vezi sa nu agate frezele de capre.) Sper ca ai observat ca ambreiajul, la aceste utilaje agricole - este invers decat la masina: ambreiaza (cupleaza) cand apesi maneta, si decupleaza cand ii dai drumul. E o functie de siguranta (anti-accident), pentru ca in caz de urgenta ii dai drumul manetei si se opreste magafelnita - nu o ia singura prin gradini, vie, batrani, copii, unchi, matusi ... vecine etc. Bun am gasit si de unde scoate acel zgomot. Una dintre curele este mai larga decat cealalta, plus ca datele de pe ea au fost sterse, sau nu au fost bine tiparite. A doua chestie, este ca in clipa in care actionez ambreiajul, curelele tremura de zici ca s-au apucat sa danseze. Intre timp am mai reglat putin cablul de la ambreiaj, si s-a mai redus din zgomot. Un vecin mi-a spus sa-i mai pun inca doi litri de ulei T90 pentru cutia de viteze, ca un litru s-ar putea sa nu fie de-ajuns si ca s-ar putea sa mai fie si de la ea. Azi ii cumpar si curele noi, sa fiu linistit. Si inca o chestie pe care am sesizat-o, pacat nu am fost atent la magazin, dar asta este cand te bucuri ca un copil in magazinul cu dulciuri: ii lipseste un surub de la schimbatorul de viteze, asta am sesizat-o a doua zi dupa ce am cumparat-o, ii mai lipsesc inca doua suruburi de la un capac de plastic, nu stiu cum se numeste, am sa-i fac si poze sa-l vedeti si voi, roata din fata este ruginita, iar rezervorul de benzina putin zgariat. Sa mai mentionez ca dupa ce am desfacut capacul de la curele, am vazut ca pe interior era si ala zgariat? Motocultor luat nou, cu factura si garantie. Asta este, mi-am luat teapa la faza asta. |
#2753
Posted 01 August 2011 - 11:04
alexbjorg, on 4th June 2011, 16:54, said: Bon!Am fost azi pe Oser (piata de vechituri),si am gasit fulie.Intr-adevar,este de lemn si are numai 29 cm dar AM.Urmeaza sa ma duc la tara,montat (adaptat) si probe . IMAGE201...1709_048.jpg IMAGE201...1709_049.jpg IMAGE201...1749_052.jpg Este de lemn stratificat,mai exact placaj multistrat,cam folosita (nu am intrebat la ce) P.S.Ultima nu este de reclama Cum merge treaba cu reductorul? Cand am timp o sa incerc sa fac asa ceva: Attached FilesEdited by flo13in, 01 August 2011 - 11:04. |
#2754
Posted 01 August 2011 - 15:37
Multumesc @IdI1. Daca e cea cu remorcuta visinie e faina, dar problema la mine e si cu greutatea remorcii, care depaseste bine suta de kile, iar profilul rotii e unul de tractiune cu suprafata mica pe calea de rulare.Daca plec la vale ...ma duc si nu mai stau...pana ma opresc.Mai e si magaoaia de sapatoare care are si ea vreo 120Kg fara roti.As pune-o pe soacra-mea in fata sa ma opreasca cand ii fac semn, dar e cam ocupata.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users