Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

MOTOSAPA

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
5875 replies to this topic

#2719
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,830
  • Înscris: 17.03.2008
Nu stiu cum arata presul antielectrocutare, dar eu am vazut ca nenea ala care ma ajuta pe mine avea clapetele invelite in cauciuc de banda transportoare. Daca apasai pe frana, nu mai putea calul sa vireze stanga-dreapta.
Ai grija ca parul sau fierul pe care pui clapetele trebuie sa fie asezat in fata ca sa nu fie "agatat" si sa-l traga roata in sus.

#2720
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
M-am cam desumflat, fiindca remorca mea are suspensii si singurul loc de care pot fixa frana e axul rotilor.Daca fixez de cutia remorcii nu mai e eficienta intrucat aceasta balanseaza independent de roti.Ar trebui sa anulez suspensia da' nu mai stau ca boieru' leganat de remorcuta.Oricum ideea era buna...dar nu ma vrea pe mine.
Tot aia cu paru, a lui Horia se potriveste dar, sa transform parul in roata de franare (a treia roata).Tot azi am vazut ca roata plina, de roaba, e goala pe dinauntru; are doar niste distantiere de cauciuc gen spite...da-mi-as cu tesla in...Si am vreo doua la fel.

#2721
bogmil

bogmil

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 01.03.2011
Dominilor, ce ziceti sa fac!!!!! IMi trebuie niste roti pt un ruris de 4.00*8 (ori 4.00*10; ori 4.00* 12). Am gasit azi pe-aici pe aproape un magazin second, cu niste roti de 4.00 * 12, gentile pareau bune, dar cauciucurile erau cam duse de la soare si mai cerea si 3 milioane. Nu stiu ce sa fac; ca daca aduce tot la pretul asta, plus manicotul de 170 lei, ies la 470 lei. Si in magazin la ei e 620-650 lei, dar cu 4.00* 8. Poate ma ajuta cineva, care s-a mai intalnit cu treaba asta...mersi

#2722
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,830
  • Înscris: 17.03.2008
Sudezi de punte  doua distantiere cu bucsi in cap. Lungimea acestor distantiere sa fie mai mare cu 3-5 cm fata de lungimea razei rotilor. Pe bucsi bagi o teava lunga cat ecartamentul. la capetele  tevii sudezi doua table mai groase (3=5 mm) si late cat roata. In jumatatea tevii sudezi ao alta teava astfel incat sa realizezi parghie de gradul 1. Pedala o sudezi de protap. Intre pedala si protap pui un lant si....gata.
Sa nu-mi spui ca forta asupra pedalei va fi atat de mare incat vei smulge bena remorcii din arcuri ca nu te cred. Sau ca franarea nu va fi atat de puternica din cauza arcurilor ca iar nu cred.

  PS. mi se pare ca remorcuta nu va bascula cand este incarcata. Cred ca T-ul acela facut de tine ar trebui pozitionat mai in fata ca sa fie bratul fortei mai mare. Zic, nu dau cu parul

#2723
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011

View Postsacos, on 27th July 2011, 23:26, said:

Sudezi de punte  doua distantiere cu bucsi in cap. Lungimea acestor distantiere sa fie mai mare cu 3-5 cm fata de lungimea razei rotilor. Pe bucsi bagi o teava lunga cat ecartamentul. la capetele  tevii sudezi doua table mai groase (3=5 mm) si late cat roata. In jumatatea tevii sudezi ao alta teava astfel incat sa realizezi parghie de gradul 1. Pedala o sudezi de protap. Intre pedala si protap pui un lant si....gata.
Sa nu-mi spui ca forta asupra pedalei va fi atat de mare incat vei smulge bena remorcii din arcuri ca nu te cred. Sau ca franarea nu va fi atat de puternica din cauza arcurilor ca iar nu cred.

  PS. mi se pare ca remorcuta nu va bascula cand este incarcata. Cred ca T-ul acela facut de tine ar trebui pozitionat mai in fata ca sa fie bratul fortei mai mare. Zic, nu dau cu parul
Nene @sacos esti MARE.Lucrez deja la sistemul asta. Am sudat distantiere din cornier de 4mm,cu bucsi din teava de 1" la capat.
Prin astea trec o teava de 3/4" de care voi fixa sabotii.Mai intai voi testa sistemul de franare cu tendinta de blocare (sabotii sunt concavi),adica roata sa-i impinga spre teava,apoi invers.Ma gandesc ca e mai eficienta prima varianta, si ca profilul acesta rotunjit nu va permite blocarea totala...cu indoirea tevii,pe care oricum o voi intari cu un fier beton in interior. Cred ca va fi o franare graduala.Voi posta dupa testare.Iti foarte multumesc  :thumbup:  :kisstogether:
Despre basculare...cand m-apuc sa car balegarul.Asa cu citiva saci si butuci de lemn,cat s-o testez, s-a descurcat, dar mare greutate n-avea.Oricum, daca mut centrul de greutate mai catre spate, basculeaza si fara marsarier...depinde cat de mare e greutatea incarcaturii si cat de in spate.
@bogmil: Daca vrei sa-ti faci singur, iti pot pune mai multe poze insotite de detalii,poate te ajuta.Eu mi-am facut singur butucii cu diferential (manicotul cu nuca ce costa 300 de lei).Simpli, nu recomand fiindca vireaza foarte greu.
Rotile de la Ruris, am impresia ca sunt de 10 ", dar eu mi-am facut de 12", din jante+pneuri auto.(Imi place viteza :naughty: )
Pe roti (jante +pneuri) am dat vreo 50 lei de la dezmembrari auto.

Edited by sudest_om, 28 July 2011 - 11:08.


#2724
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,830
  • Înscris: 17.03.2008
Eu cred ca sabotii trebuie sa fie convecsi. Sa aiba suprafata de contact cu roata cat mai mica. Ma gandesc ca P=F/S (P=presiune, F=forta, S=suprafata) Cum forta este constanta, ca presiunea sa fie mare trebuie sa ai suprafata de contact mica. Sabotii ii sudezi cu partea superioara de teava. Cred ca merg facuti numai din tabla, fara sa mai pui cauciuc pe ei.

#2725
liblingnic

liblingnic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 14.01.2011

View Postbogmil, on 27th July 2011, 21:47, said:

Dominilor, ce ziceti sa fac!!!!! IMi trebuie niste roti pt un ruris de 4.00*8 (ori 4.00*10; ori 4.00* 12). Am gasit azi pe-aici pe aproape un magazin second, cu niste roti de 4.00 * 12, gentile pareau bune, dar cauciucurile erau cam duse de la soare si mai cerea si 3 milioane. Nu stiu ce sa fac; ca daca aduce tot la pretul asta, plus manicotul de 170 lei, ies la 470 lei. Si in magazin la ei e 620-650 lei, dar cu 4.00* 8. Poate ma ajuta cineva, care s-a mai intalnit cu treaba asta...mersi
Ce-ti bati atat capul cu rotile , cumpara jenti de Dacie second cu tot cu cauciucuri , le iei mult mai ieftin , tie i-ti trebuie pt. transport ca pentru lucru mai greu, fara rotile metalice si ceva greutati care sa te ajute cu aderenta nu faci nimic.

#2726
LOCOmotive

LOCOmotive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 01.08.2007

View Postsacos, on 28th July 2011, 21:58, said:

Eu cred ca sabotii trebuie sa fie convecsi. Sa aiba suprafata de contact cu roata cat mai mica. Ma gandesc ca P=F/S (P=presiune, F=forta, S=suprafata) Cum forta este constanta, ca presiunea sa fie mare trebuie sa ai suprafata de contact mica. Sabotii ii sudezi cu partea superioara de teava. Cred ca merg facuti numai din tabla, fara sa mai pui cauciuc pe ei.
Asa o fi? Nu cumva ai lasat deoparte ceva foarte important? Coeficient de frecare parca se cheama.

#2727
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
Din seria "Ultimele creatii artistice":

Rotile nu sunt perfecte in sensul ca sapa asa ca ma gandesc sa le largesc si sa le mai intercalez niste crampoane astfel incat sa aiba forma de V.

Attached Files


Edited by predrag80, 29 July 2011 - 09:49.


#2728
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
Nu pot sa pun poze din cauta net-ului.Sistemul de franare e cam gata dar inca nu l-am testat.Pana acum am facut dupa indicatiile lui @sacos, cu mici adaugiri si adaptari.(multumesc @sacos).Cred ca maine dimineata voi posta si poze, ca dimineata ma lasa astia de la cosmote sa ma dau mai cu viteza.
@predraq: cred ca genul acela de profil forteaza roata sa inchida unghiul, si accentueaza uzura.Eu i-as mai suda si invers niste platbande (zigzag), dar cu capetele deschise ,sa nu acumuleze pamant.

#2729
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
@sudest_om: Sa stii ca la asta nu m-am gandit dar cu siguranta trebuie facut ceva. Mercy de sfat. Rotile au distanta intre ele cam 65 cm si m-am gandit sa le mai bag un cerc pe exterior pe care sa-l prind in cateva distantiere pe interior iar pe exterior cate o platbanda / care sa inceapa intre cele doua \  care se afla deja pe roata. Adica sa mearga un crampon \ (deja sudat pe roata) dupa care un crampon / sudat intre doua crampoane \ pe mijloc si cercul anexat pe exterior. As obtine urmatoarele ( dupa capul meu, bineinteles):
1. suprafata mai are de rulaj - aderenta mai buna
2. eliminarea acelei uzuri despre care vorbesti
3. nu se acumuleaza pamant (teoretic)
4. speranta sa nu se afunde si sa nu sape in continuare

Oricum rotile sunt facute numai pentru a fi folosite la cultura de cartofi. Ca la arat nu face fata motosapa. Si asa fuge foarte tare.

Ce zici? Crezi ca ar merge? Oricum astazi ploua si nu pot lucra dar sper ca maine sa pot face toate astea.

Edited by predrag80, 29 July 2011 - 14:24.


#2730
bogmil

bogmil

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 01.03.2011

Quote

@bogmil: Daca vrei sa-ti faci singur, iti pot pune mai multe poze insotite de detalii,poate te ajuta.Eu mi-am facut singur butucii cu diferential (manicotul cu nuca ce costa 300 de lei).Simpli, nu recomand fiindca vireaza foarte greu.
Rotile de la Ruris, am impresia ca sunt de 10 ", dar eu mi-am facut de 12", din jante+pneuri auto.(Imi place viteza :naughty: )
Pe roti (jante +pneuri) am dat vreo 50 lei de la dezmembrari auto

Domnule sudest_om, cum sa le fac singur? Adica sa pun roti de dacie? Da,dar nu-si pierde aderenta? Poate ma ajuti cu ceva, te rog. Rotile de la ruris au 4.00*8, deci pe 8 sunt. Poate pui si niste imagini. mersi

Edited by horia66, 29 July 2011 - 16:18.


#2731
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
@bogmil:
Aderenta e in functie de profilul pneului si greutatea care apasa pe acesta.Poti pune pneu obinusnuit, cand rulezi pe asfalt si ii pui lanturi ca de zapada dar mai groase cand rulezi pe pamant.Eu mi-am facut si roti metalice, tot din jante auto,pe care am sudat platbande...asa cam ca @predraq80.Am pus si poze acum vreo doua-trei luni,in urma
Pt. inceput iti trebuie teava hexagonala;Metoda apartine altcuiva care a postat aici (parca @locomotive):iei o teava care intra fix (prin bataie) pe hexagonul axului.O incalzesti si o introduci fortat apoi o bati pana ia forma.
Eu n-am avut una fixa, ci putin mai mare; am taiat-o pe lungime ca sa indepartez material si am batut-o la rece pe axul unei freze,apoi am inchis-o cu cordon de sudura.
Butucul l-am facut din mai multe tevi introduse una in alta si sudate in capete, apoi polizate la drept.
Ca ax al butucului am folosit o bara plina cu acelasi diametru ca teava din care am facut hexagonul.L-am filetat cu o filiera de  1,1\4 (din aceea pt. tevi de apa) si drept piulita folosesc un niplu de trecere cu filet interior.Aceasta bara si hexagonul le-am aliniat intr-o alta teava cu diametrul interior exact cat diametrul  exterior al acestora (ca sa intre, cap in cap).
Daca vrei sa-ti faci si diferential, spune-mi ca sa nu scriu prea mult degeaba.
  @predraq80:
Ideea e buna,cred ca o sa functioneze bine.
  @sacos: Sistemul de franare e probat, rezultatul nasol.Am gresit sabotii; i-am facut prea mici si n-au eficienta plus ca daca franez in marsarier mi-i agata si-i rasuceste.Trebuie sa-i refac.Aiurea e si profilul asta agricol care are suprafata mica pe calea de rulare.
Oricum mecanica franarii e buna, functionala si bine gandita iar ideea iti apartine.La saboti, rateul e al meu si nu-l impart cu nimeni.Voi pune poze dupa ce incarc aparatul foto.

Attached Files



#2732
mcnino

mcnino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 18.03.2007
Buna! Uite o problema pt cei priceputi: am un motor Lombardini , in 4 timpi, m.am chinuit sa.l pornesc zilele trecute sa sap ceva si nu a mers> Desfac bujia, da scanteie, o pun inapoi, se umezeste nu ia foc, nici cu soc nici fara! Inainte mergea struna, pornea la 1-2 sfoara.  Desfac filtrul de aer sa vad pe la carburator ceva si observ ca imi arunca benzina pe acolo. Motorul e OHC! Astept pe cineva sa ma lamureasca! Am mre nevoie de el!!!!

#2733
hunor66

hunor66

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,413
  • Înscris: 23.11.2006
Am senzatia ca distributia e sarita de la punct. Ce fel de distributie are (curea, lant) ? Ai verificat intinzatorul ?

In mod normal, iti arunca benzina prin carburator cand distributia nu e sincronizata, si supapa de admisie se deschide in compresie.

La fel si bujia, nu da scanteie pt. ca nu e sincronizata aprinderea.

#2734
mcnino

mcnino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 18.03.2007

View Posthoria66, on 30th July 2011, 17:27, said:

Am senzatia ca distributia e sarita de la punct. Ce fel de distributie are (curea, lant) ? Ai verificat intinzatorul ?

In mod normal, iti arunca benzina prin carburator cand distributia nu e sincronizata, si supapa de admisie se deschide in compresie.

La fel si bujia, nu da scanteie pt. ca nu e sincronizata aprinderea.


Din greseala, neatentie  nu am am precizat  ca motorul nu este instalat la vreo masinarie,  eu vrand doar sa.l pornesc> Apoi voi vedea ce afac cu el! scuze!!!!!!

Edited by mcnino, 30 July 2011 - 17:15.


#2735
UnPitic

UnPitic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 08.01.2010
Si daca nui instalat ce?

#2736
sorin1966simion

sorin1966simion

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 10.03.2007
Va salut si revin dupa un timp pe forum.Am o moto-roto din Cehia,BSR ZS-500B3 6.5CP, la care s-a rupt axul central al filtrului de ulei(s-a rupt plasticul care sustinea axul) si astfel a patruns praf in benzina.I-am facut un alt a x mai lung si filetat.Am curatat apoi rezervorul de benzina ,carburatorul si bujia.Dupa montare motorul nu mai merge decat cu socul tras sau numai accelerat.Da rateuri ,nu tine relantiul si merge neuniform.Am umblat si la arculetele de la acceleratie,inclusiv la parghia sub forma de arc de cerc actionata de cablul de acceleratie.A-si pune si poze dar moto este la tara iar eu in Bucuresti.Ma deplasez la sfarsit de saptamana mereu sa intretin casa batraneasca si curtea,ceva vie la camp(6 arii).M-am chinuit sa sap cu ea dereglata si a consumat la greu,plus ca s-a incins.CE SFATURI AETI?va astept cu interes.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate