Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Reziliere UPC

- - - - -
  • Please log in to reply
168 replies to this topic

#55
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

 T@V, on 21st January 2010, 09:42, said:

Io stiu oameni patiti cu un operator de telefonie mobila, care de la o ultima factura sub 100 RON (un milion era pe vremea aia) au trebuit sa plateasca dupa vreo 5-6 ani cand au venit aia 2000 de RON + o taxa pentru firma aia de vreo 7-800 RON parca. Asta pentru o prostie facuta la 18 ani, in primul an de studentie, cand totul pare mai simplu.

Exclus. Penalizările pentru o datorie nu au voie, legal, să depășească datoria inițială. Deci în cel mai rău caz îți pot cere dublul sumei datorate. Alea cu mii de lei sînt abureli de la firmele de recuperare de datorii, ca să te sperie.

Predă modemul și STB, dacă ai, că alea sînt bunuri în custodie și te califici la furt dacă nu le predai, care e mai nașpa. :) Cablurile și ce-au mai pus ei acolo (mufe, splitter) sînt ale tale, ca parte din instalarea gratuită.

Dacă ai reziliat după prima săptămînă a lui ianuarie eu zic că ai de plată doar decembrie și un sfert din abonamentul pe ianuarie. Evident, ei n-or să vadă așa lucrurile cu privire la ianuarie și or să insiste să plătești abonamentul complet. Dar decembrie oricum ar trebui să-l plătești.

Cu ianuarie faci cum vrei. Ori îl plătești, ori susții faza cu sfertul. Logic și legal, n-ai beneficiat de servicii decît o săptămînă. Din momentul în care reziliezi e problema lor cît de repede îți taie serviciile. Ce, dacă ei ar uita să ți le taie ai plăti la nesfîrșit? Sigur că nu, de aia se și ia în considerare doar data rezilierii nu cînd au ei chef să reacționeze.

Însă ei vor refuza să-ți emită factură doar pentru un sfert din sumă și nici n-or să vrea să-ți încaseze doar atît. Pentru ca totul să fie ok ar trebui să accepte să-ți emită factură pe care să figureze doar 1/4 din abonamentul lunar și n-or să facă asta.

Deci. Plătește decembrie. Predă modemul și STB, ia proces verbal de predare. Peste astea nu ai cum să treci și nici nu te sfătuiesc.

Pentru ianuarie: ia un A4, scrie pe el cine ești (nume, număr contract, CNP) și zi-le că din moment ce ai reziliat pe 7 ianuarie ți se pare normal să plătești doar un sfert din abonamentul pe ianuarie. Spune-le că vei plăti sumele cuvenite cu condiția să fie legal justificate și să ți se emită o factură în acest sens. Datează, semnează, fă o copie și depune foaia la o casierie, unde ceri bon de înregistrare. Copia și bonul le pui bine.

După care, dacă am calculat eu bine, le vei mai datora vreo 15 lei. Dacă îți trimit facturi pentru sume mai mari, ignoră-le. Îți vor trimite cel mai probabil în următorii ani somații prin poșta normală că îți fac și-ți dreg dacă nu plătești abonamentul pe luna întreagă dar ignoră-le și pe alea. Vezi să nu recunoști vreodată la telefon, dacă te sună, că ai de plătit toată luna, și nici nu reacționa la alea prin poștă.

Pentru 15 lei care pot fi dovediți legal n-o să se deranjeze nimeni să te dea în judecată. Plus că tot scad cu fiecare apel telefonic și scrisoare trimisă.

Însă de ce merită să dai abonamentul întreg, deși nu e corect: pentru că sînt niște nenorociți care îți pot face mizerii mulți ani de-acum încolo. Asta cu telefoanele și "somațiile" sînt nimica toată. Te poți trezi că te bagă la biroul de credite drept datornic sau alte rahaturi. Pot fi contestate și corectate și alea dar consumi nervi și bani.

Amintiți-vă de asta data viitoare cînd vă gîndiți să mai faceți abonament la UPC. Dintre toți furnizorii de servicii români cred că-s cei mai nenorociți la fazele astea, nu mai scăpați de ei.

#56
intel_inside

intel_inside

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 387
  • Înscris: 25.06.2009
Daca imi poate raspunde si mie cineva.

Am un abonament 3play incheiat pe numele bunicului meu care a decedat(Dumnezeu sa-l ierte!). Perioada contractuala nu a expirat, dar nu cred ca a beneficiat de nici o oferta speciala. Se poate relizia?

#57
Florin64x

Florin64x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,463
  • Înscris: 19.04.2007

 intel_inside, on 29th January 2010, 16:45, said:

Daca imi poate raspunde si mie cineva.

Am un abonament 3play incheiat pe numele bunicului meu care a decedat(Dumnezeu sa-l ierte!). Perioada contractuala nu a expirat, dar nu cred ca a beneficiat de nici o oferta speciala. Se poate relizia?
orice abonament a carui titular a decedat se poate rezilia fara taxe oricand.

#58
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

 intel_inside, on 29th January 2010, 16:45, said:

Daca imi poate raspunde si mie cineva.

Am un abonament 3play incheiat pe numele bunicului meu care a decedat(Dumnezeu sa-l ierte!). Perioada contractuala nu a expirat, dar nu cred ca a beneficiat de nici o oferta speciala. Se poate relizia?
mergi la ei cu cert de deces al; bunicului si buletinul tau .astfel trebuie sa poti rezilia FARA taxe SI FARA preaviz.

#59
FireSky

FireSky

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 20.01.2005

 intel_inside, on 29th January 2010, 16:45, said:

Daca imi poate raspunde si mie cineva.

Am un abonament 3play incheiat pe numele bunicului meu care a decedat(Dumnezeu sa-l ierte!). Perioada contractuala nu a expirat, dar nu cred ca a beneficiat de nici o oferta speciala. Se poate relizia?

Mergi intr o casierie, spune le problema,asigura te ca deschid o sesizare pentru problema ta si te asigur ca in cateva zile contul este reziliat.

Daca in cel mult 2 saptamani nu se rezolva, da mi un PM

#60
catalin1710

catalin1710

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 15.01.2010
Mersi de raspuns.
Astazi, deschid usita casutei postale..si o mica scrisorica de la UPC.

"Notificare prealabila rezilierii contractului 58.80 lei"

"Va aducem la cunostinta ca desi ati fost informat in scris in vederea achitarii debitului in valoare de 58.80lei plata nu a fost efectuata."
In baza contractului, facturilor emise  si a articolului 1073 din Codul civil va notificam ca suma de plata reprezinta debit 58.80lei.
Pentru a evita rezilierea contractului, perceperea penalizarilor de intarziere cat si un demers legal, va solicitam sa achitati debitul in termen de maxim 7 zile de la data prezentei notificari.
In caz contrar intrucat creanta este certa, lichida si exigibila la data prezentei notificari, va informam ca dosarul Dumneavoastra va fi transmis firmei partenere de colectare debite in vederea recuperarii debitului, a penalitatilor si a celorlalte cheltuieli de recuperare.
Cu stima, departamentul Recuperare Debite"

Ei, asta e noua situatie.
De fapt, eu am evitat sa platesc netul si cablul TV(care nu il foloseam ptr ca nu am TV si nu am nevoie de asa ceva) pentru ca ele sa fie suspendate.
Deci, cum am spus si inainte, a fost suspendat din data de 7ianuarie.
Care este modul corect de a proceda?Astept rezilierea contractului si apoi platest 58.80lei si cu asta m-am scapat de ei?
Acuma am sunat la serviciul lor clienti si mi s-a spus ca am un debit restant de 114lei.
Si apoi am adus argumetul "De ce sa platesc inca o luna (ianuarie) cand oricum nu am beneficiat de servicii?" Si hau hau s-o agitat si ea acolo.

Am incercat sa predau modemul si telefonul..si alea merg predate numai din 4februarie, ca nustiuce blabla nu li se deschide in sistem ca sa le poata receptiona.

E posibil ca eu ca si consumator sa platesc pentru un serviciu care nu mi-a fost furnizat?Nu este vreo lege care sa ma protejeze?

In codul consumului, Art.84 spune
"Dreptul consumatorului la denuntarea contractului nu poate fi anulat de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept."

Dar nu se refera si la treaba cu 30 de zile.

Ce pot sesiza la ANPC?Sper sa pot gasi ceva ce fac astia ilegal.
Oricum, din cate am citit in presa o luat amenzi la greu.

Deci...va rog sfaturi cat mai rapid (si cat mai pertinente posibil)!
Mersi


"UPC Sucks"[/i]

#61
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

 catalin1710, on 1st February 2010, 22:19, said:

Mersi de raspuns.
Astazi, deschid usita casutei postale..si o mica scrisorica de la UPC.

"Notificare prealabila rezilierii contractului 58.80 lei"

"Va aducem la cunostinta ca desi ati fost informat in scris in vederea achitarii debitului in valoare de 58.80lei plata nu a fost efectuata."
In baza contractului, facturilor emise si a articolului 1073 din Codul civil va notificam ca suma de plata reprezinta debit 58.80lei.
Pentru a evita rezilierea contractului, perceperea penalizarilor de intarziere cat si un demers legal, va solicitam sa achitati debitul in termen de maxim 7 zile de la data prezentei notificari.
In caz contrar intrucat creanta este certa, lichida si exigibila la data prezentei notificari, va informam ca dosarul Dumneavoastra va fi transmis firmei partenere de colectare debite in vederea recuperarii debitului, a penalitatilor si a celorlalte cheltuieli de recuperare.
Cu stima, departamentul Recuperare Debite"

Ei, asta e noua situatie.
De fapt, eu am evitat sa platesc netul si cablul TV(care nu il foloseam ptr ca nu am TV si nu am nevoie de asa ceva) pentru ca ele sa fie suspendate.
Deci, cum am spus si inainte, a fost suspendat din data de 7ianuarie.
Care este modul corect de a proceda?Astept rezilierea contractului si apoi platest 58.80lei si cu asta m-am scapat de ei?
Acuma am sunat la serviciul lor clienti si mi s-a spus ca am un debit restant de 114lei.
Si apoi am adus argumetul "De ce sa platesc inca o luna (ianuarie) cand oricum nu am beneficiat de servicii?" Si hau hau s-o agitat si ea acolo.

Am incercat sa predau modemul si telefonul..si alea merg predate numai din 4februarie, ca nustiuce blabla nu li se deschide in sistem ca sa le poata receptiona.

E posibil ca eu ca si consumator sa platesc pentru un serviciu care nu mi-a fost furnizat?Nu este vreo lege care sa ma protejeze?

In codul consumului, Art.84 spune
"Dreptul consumatorului la denuntarea contractului nu poate fi anulat de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept."

Dar nu se refera si la treaba cu 30 de zile.

Ce pot sesiza la ANPC?Sper sa pot gasi ceva ce fac astia ilegal.
Oricum, din cate am citit in presa o luat amenzi la greu.

Deci...va rog sfaturi cat mai rapid (si cat mai pertinente posibil)!
Mersi


"UPC Sucks"[/i]
tu ai citit ce au scris altii in posturile precedente? ai primit sfaturi de bun simt de la mai multi colegi,incearca sa le aplici....

#62
T@V

T@V

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 600
  • Înscris: 09.07.2007
Mdea, deci s-a rezolvat, nu se poate. Inca!
N-am asteptat in viata mea in asa hal o factura. Si a venit. Stupoare, nu mai spune nimic de taxa aceea, dar e inclusa in soldul precedent. M-am dus direct la o casierie, si am aflat ca toata discutia mea de o ora cu mesterii operatori a cam fost in VAN, deoarece nu a fost inregistrata pe contul meu nici o cerere/plangere sau ceva, din care sa rezulte ca nu sunt de acord cu taxa buclucasa.
In concluzie, am mai facut acum o solicitare la care mi s-a dat numar de inregistrare, am platit factura mai putin valoarea de 200 RON prin HomeBank si o sa astept cu nerabdare si urmatoarea factura....
Sa traiasca UPC, ca ca el nu gasim! Aviz desteptilor care-i canta in struna maritului operator.

#63
hautameky

hautameky

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 01.03.2010
Am reziliat contractul in 8.02.2010, au zis ca ma deconecteaza peste 30 zile, adica in 8.03.2010, sa imi spuneti si mie daca trebuie sa platesc cat pentru o luna intreaga (am net+tv la pret de 45 ron. ) sau se face un calcul doar pentru cele 8 zile ale lunii ?

#64
Mitro

Mitro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 26.03.2009

 hautameky, on 1st March 2010, 14:18, said:

Am reziliat contractul in 8.02.2010, au zis ca ma deconecteaza peste 30 zile, adica in 8.03.2010, sa imi spuneti si mie daca trebuie sa platesc cat pentru o luna intreaga (am net+tv la pret de 45 ron. ) sau se face un calcul doar pentru cele 8 zile ale lunii ?


Din pacate tre` sa platesti o luna intreaga.Si eu am rezilat zilele trecute si va trebui sa platesc la sf lui martie o luna intreaga.Nu stiam de acele 30 de zile preaviz.
Fac orice ca sa mai "traga" niste bani.In fine, bine ca am scapat

#65
T@V

T@V

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 600
  • Înscris: 09.07.2007
Pai la tine Mitro era sfarsitul lunii, si normal ca o sa te incaseze pentru luna Martie. La el e alta discutie. Omul a reziliat la inceputul lunii iar pentru 8 zile nu o sa-i ceara nici UPC-ul banutii pe toata luna, ca n-o fi UPC-ul asta dreaq gol.
Hautameky, tu in principiu ar trebui sa fii tare pe pozitie si sa nu accepti asemenea aberatie, in cazul in care iti va fi ceruta. Io nu cred ca va fi cazul. Talica ai de platit doar luna Februarie. Cele 8 zile de Martie sa se spele cu ele pe cap, ca ei au pus aberatia aia in contract.
Talica trebuia sa mergi la caserie pina sa inceapa luna asta a femeilor, si sa le fi predat singurel modemul pe care il aveai in custodie. Si le plateai si abonamentul pe luna Februarie, si le mai ramanea lor doar sa vina sa te debranseze. Si iti spun io ca nici nu te mai deranjau cu un sunat la usa, d'apai sa-ti mai ceara si bani pe cele 8 zile.
Io am renuntat doar la NET la ei, si inca ma mai lupt, desi au recunoscut si ei ca mi-au bagat taxa aia de reziliere abuziv, dar inca nu suntem mandea pe tandea si in hartii. Ei au recunoscut, dar inca ne mai luptam.
Succes.

#66
FireSky

FireSky

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 20.01.2005

 hautameky, on 1st March 2010, 14:18, said:

Am reziliat contractul in 8.02.2010, au zis ca ma deconecteaza peste 30 zile, adica in 8.03.2010, sa imi spuneti si mie daca trebuie sa platesc cat pentru o luna intreaga (am net+tv la pret de 45 ron. ) sau se face un calcul doar pentru cele 8 zile ale lunii ?

Salut.

Nu se va face un calcul doar pentru cele 8 zile. In martie ti s a emis /se va emite ( in functie de data emiterii facturii: 1 sau 7 ) factura pentru luna intreaga. Iar in aprilie se va mai emite o factura pe care ti se va rambursa suma facturata in plus. E un proces automat, la data emiterii facturii din martie sistemul vede ca tu inca esti activ, de asta iti factureaza toata luna. Ulterior, "vede"ca ti a facturat in plus si face reglarea.

#67
T@V

T@V

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 600
  • Înscris: 09.07.2007
Are dreptate Firesky. Ca mie pe luna februarie mi-a venit si o suma cu minus pentru perioada facturata de servicii internet inactiva. Eu renuntasem pe 11 Decembrie. Mi-au zis ca se intrerupe serviciul pe 11 Ianuarie 2010. Factura din Februarie a venit cu minus o suma de bani care ei au calculat-o ca mi-o luasera in plus pentru perioada 11 Ianuarie - 31 Ianuarie.

#68
Croocodillul

Croocodillul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 27.03.2010
Bună ziua,

Am făcut prostia să-mi bag UPC (internet ?i cablu). Vreau să renun? la ei deoarece internetul îmi pică des, cred că am pierdut ore la telefon cu cei de la UPC. M-am abonat la servicile lor pe data de 24.03. În contract scrie că daca vreau să reziliez trebuie să plătesc o taxă de 200 lei pentru fiecare serviciu al lor. Men?ionez că beneficiez de 3 luni abonament gratuit..a?a a fost oferta.

Eu stau în chirie ?i abonamentul e pe numele proprietarului, încheiat pe un an. Pot să ma duc să-l reziliez (cu proprietarul, desigur) ?i să nu fiu obligat să le dau lor banii pentru rezilierea aia?

Mul?umesc anticipat.

Edited by Croocodillul, 27 March 2010 - 14:15.


#69
dc2shit

dc2shit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 628
  • Înscris: 01.12.2007

 Croocodillul, on 27th March 2010, 14:14, said:

Bună ziua,

Am făcut prostia să-mi bag UPC (internet ?i cablu). Vreau să renun? la ei deoarece internetul îmi pică des, cred că am pierdut ore la telefon cu cei de la UPC. M-am abonat la servicile lor pe data de 24.03. În contract scrie că daca vreau să reziliez trebuie să plătesc o taxă de 200 lei pentru fiecare serviciu al lor. Men?ionez că beneficiez de 3 luni abonament gratuit..a?a a fost oferta.

Eu stau în chirie ?i abonamentul e pe numele proprietarului, încheiat pe un an. Pot să ma duc să-l reziliez (cu proprietarul, desigur) ?i să nu fiu obligat să le dau lor banii pentru rezilierea aia?

Mul?umesc anticipat.

Eu asa stiu ca daca beneficiezi de ceva oferta promotionala nu poti rezilia inainte de termen, fara sa respecti clauzele din contrat!

#70
Croocodillul

Croocodillul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 27.03.2010
Dacă și-n următoarele zile tot întâmpin probleme cred că le plătesc taxa și scap de ei. N-am chef de certuri, vreau doar să-mi meargă netul cum trebuie. Îmi bag un abonament nou de la Romtelecom, mai ieftin și, teoretic, mai bun.

Where are you RDS? ...

#71
dc2shit

dc2shit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 628
  • Înscris: 01.12.2007

 Croocodillul, on 27th March 2010, 23:18, said:

Dacă și-n următoarele zile tot întâmpin probleme cred că le plătesc taxa și scap de ei. N-am chef de certuri, vreau doar să-mi meargă netul cum trebuie. Îmi bag un abonament nou de la Romtelecom, mai ieftin și, teoretic, mai bun.

Where are you RDS? ...

Ameninta-i ca daca nu rezolva problema reziliezi. Poate ai sanse sa rezolve problema. Daca nu atunci cam e nasol.

#72
vlad2006

vlad2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 05.02.2006
mai exista o solutie ca sa nu va faceti nervi cand reziliati un contract ce are clauza aia cretina cu 30 zile (si ilegala) --ca sa nu platiti o luna in plus cel mai bine e sa depuneti cererea de reziliere la sfarsitul lunii - 29-31. astfel o sa va traga in piept doar cu vreo 2-3 zile si nu cu o luna intreaga cum fac de obicei.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate