Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ce mi s-a furat astazi
Last Updated: Jul 03 2023 18:20, Started by
bani002
, Aug 30 2009 22:27
·
0
#37
Posted 01 September 2009 - 13:06
closchkutza, on 1st September 2009, 13:49, said: Asa si daca este matiz care este problema? Sistemul de recuperare a vaporilor exista si la masina asta, in caz ca nu stiai. Insa ce sa zic, matiz=roaba pentru unii... N-am zis ca Matizul e roaba, te-ai atacat aiurea, ca de obicei. |
#38
Posted 01 September 2009 - 13:14
bani002, on 1st September 2009, 09:52, said: Mi-am luat ieri buson. O chinezarie din targ de la Vitan, 15 lei a costat. Nu-mi vine sa cred ca cineva risca pentru 15 lei. closchkutza, on 1st September 2009, 13:16, said: La matiz sigur acul de benzina arata in continuu nivelul din rezervor. Busonul ala l-ai luat tu cu 15 lei, insa are supapa in el? Si daca are supapa, esti tu sigur ca este calibrata sa tina o anumita presiune in spate? Eu zic sa te duci la o reprezentanta si sa cauti un buson original, pentru ca busonul ala are rol mai mare decat de "capac". A se observa semnele de intrebare de la cele doua propozitii bolduite. De asemenea, a se observa si descrierea celui ce a cumparat busonul. Daca omul zicea ca este la fel cu cel standard nu mai intrebam nimic. Pentru ca acel sistem de preluare a vaporilor sa functioneze cum trebuie, busonul trebuie sa poata tine o anumita presiune in spatele lui, presiune ce se creeaza in rezervor. Cat despre replica ta: Marius3k, on 1st September 2009, 13:19, said: Ne lesi cu busonul din reprezentanta? La Matiz? Grow up! Asa este, m-am atacat eu degeaba..cum sa nu.. Ideea era sa-si caute un buson original, la reprezentanta sau aiurea, nu cred ca pretul acestuia este atat de mare incat sa devina o problema si sa renteze gandirea "merge si asa, e matiz, ce-i trebuie buson original"... |
#39
Posted 01 September 2009 - 13:25
In afara de faptul ca se vede diferenta la finisaj, in rest busonul arata exact la fel. Iar asta cu supapa calibrata la nu stiu ce presiune, din punctul meu de vedere, nu e relevant (no offense).
Acul sta mereu la valoarea la care era benzina inainte sa opresti ultima data motorul. |
#40
Posted 01 September 2009 - 13:49
Mi-am adus aminte de o "completare" hilara: bara fata a unui Mondeo (cel cu forme rotunde). I s-a intamplat in Targu Neamt unui cunoscut. Masina o avea parcata in fata geamului, sub un stalp de iluminat public.
|
#41
Posted 01 September 2009 - 15:26
#42
Posted 01 September 2009 - 15:47
#43
Posted 01 September 2009 - 16:07
capacelele de la ventil, de la roti. E al treilea set care face picioare, cineva s-a dedulcit la masina mea. Well, nu mi-au fost furate azi, ci acum cateva saptamani (dar acum am vazut topicul). Am pus un set de-alea ordinare, negre din plastic (alealalte erau cromate si frumoase), astea vad ca nu le plac, deocamdata sunt inca la locul lor.
|
#44
Posted 01 September 2009 - 16:20
Mie mi-au furat rolele din portbagaj si bineinteles ca au rascolit dupa orice altceva de valoare. Mai tare e ca aveam unele mult mai naspa, ale sotiei, insa nu le-a luat si pe alea ci doar ale mele ca erau FILA. Hot cu gusturi evoluate, gustar-ar din bastonul militianului care l-o inchide intr-un final. In Bucurestiul asta jegos nu poti lasa nimic in masina... clar. Prin nenumarate orase din tara am lasat/uitat in masina casetofonul in bord, GPS, haine de firma, aparat foto, etc si nu mi s-a intamplat niciodata sa mi se sparga masina. In Bucuresti insa de 2 ori in 2 ani.
|
#45
Posted 01 September 2009 - 17:52
cam off-topic,
tot legat de bmw-uri si de ce se mai fura din ele.... de asta ce parere aveti ? profesionisti sau nu ? Attached Files |
#46
Posted 01 September 2009 - 18:03
Clar. Ma gandesc cat timp le-a luat pentru aceasta "opera de arta".
|
|
#47
Posted 01 September 2009 - 19:04
closchkutza, on 1st September 2009, 13:49, said: Asa si daca este matiz care este problema? Sistemul de recuperare a vaporilor exista si la masina asta, in caz ca nu stiai. acu chiar ca e buna treaba cu maturizarea ...daca ai dop original de reprezentanta cu supapa busita nu te kci pe el si pui dop din benzinarie, care are si gaura??? cryo, on 1st September 2009, 17:07, said: capacelele de la ventil, de la roti. la un fost agregat de servici, au spart geamul de la sofer si au ciordit cassu, un grundig cu receptie radio beton; cassu a ramas fara fieratania de scos de pe sina, iar eu abia il scoteam de pe pozitie. nu inteleg cum hotul a intrat cit a putut pe geam si l-a palmat cu atita usurinta. fereastra de la casa era deschisa, am auzit un mic zgomot dar am zis ca is motanii in calduri; zgomotul a fost de la bujia care a facut contact cu geamul, asa ca atentie la zgomote aparent inofensive Edited by Evergreen, 01 September 2009 - 19:05. |
#48
Posted 01 September 2009 - 20:48
Dacie 1310 - bucuresti. In 10 minute au deschis portbagajul, au luat o punga cu cateva milioane de lei (prin 2006), roata de rezerva si cricul. Probabil au luat banii prima data, au ajuns la masina lor si au vazut ca au pana si s-au intors sa ia ce le trebuie. In fine.
|
#49
Posted 02 September 2009 - 00:02
cryo, on 1st September 2009, 16:07, said: capacelele de la ventil, de la roti. Confirm. Am ramas fara toate, cand aveam din alea negre de plastic. Dupa ce am pus din alea cromate/de aluminiu din Vitan si am constatat si eu ca se "sudeaza" de ventil in contact cu apa (pila electrica, metale diferite), atat eu cat si mecanicii si prietenii mi-au spus ca nu o sa am probleme din aceasta cauza. Se pare ca m-am inselat. Am schimbat ventilele la 3 jante pana acum, pentru ca mi s-au lipit capacele de ele, si totusi mi s-au furat pana la momentul de fata vreo 4-5 capace de ventil "cromate", care, culmea par a fi o problema de evitat pentru toata lumea Totusi, m-am relaxat, considerand ca sunt tinte usoare, la exterior. Nu prea imi vine sa cred ca imi sparge cineva masina printre alte zeci de masini parcate in fata blocului meu, care mai de care cu tot felul de alarme si piuitori si o gramada de oameni pe la geamuri la tot felul de ore... Edited by SINEKT, 02 September 2009 - 00:09. |
#50
Posted 02 September 2009 - 07:44
"Azi" nu mi s-a furat nimic, dar pe vremuri, din Dacia veche mi s-a furat coarba de la cric si vreo 15 ani am desfacut rotile cu o tubulara si o tija de amortizor gasita intr-un sant (care n-a rugitit nici pana azi, ca ma mai lovesc de ea prin pod )
Ce m-a distrat apoi a fost ca mi s-a furat pompa noua dotata cu un manomel sterpelit si mesterit de mine la serviciu, dar mi-au lasat o pompa veche in loc si cu manerul doar pe jumatate. Am mai mesterit-o pe aia, i-am pus si ei manomel si o mai am si azi. E singurul manometru in care am incredere deoarece l-am etalonat la noi la metrologie. A, si odata cand am dus-o in service sa-i fac revizia mi-au schimbat cricul, mi-au pus in loc unul defect. Nu m-am cramponat prea tare ca pe vremea aia lucram acolo unde se fac cricuri si mi-am mesterit unul cu surub de cric de camioneta. Cam atat. Mi-aduc aminte insa ce de sisteme aveam pe ea: Antifurt la capacele de la roti plus piulite cu cheie speciala. Cablu cu lacat la roata de rezerva. Lant cu lacat la capota. Un pumn de chei, 2 de lacat, una de contact, una de usi, una de portbagaj (ca schimbasem incuietoarea) si una de buson de benzina. Singura chestie misto (pe care hotii nu o stiau ) era ca la contact nu era nevoie de cheie, puteai sa-l intorci si cu unghia, daca erai in stare. L-am demontat odata cand a ramas blocat si i-am scos toate verturile si asa a ramas de atunci. Edited by akeem, 02 September 2009 - 07:45. |
#52
Posted 07 September 2009 - 12:55
Acum un an, 1 capac de roata de la Cielo.Cred ca si l-a pierdut vreunu si l-a completat la mine.
Din Dacie, in 12 ani de cand o am mi s-a furat: roata de rezerva, cricul, geamurile de la stopurile spate . Avand in vedere ca Daciile se pot deschide si cu furculita, va dati seama ce "provocare" reprezinta ele in fata hotilor. Zilele astea nu mi s-a furat nimic, dar nimic nu e sigur.Probabil diseara cand voi vrea sa scot masina din garaj, voi gasii acolo o sticla de suc. |
#53
Posted 07 September 2009 - 14:30
#54
Posted 07 September 2009 - 14:40
curentul de la aprinderea electronica
a dat apa peste ea si a trebuit sa merg pe jos acas Edited by Cutzu, 07 September 2009 - 14:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users