Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...

Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina
 Cu ce pot izola fonic peretii pen...

Telefon cu senzor compass BUN

Blocare google chrome cu master p...

Instalare Siemens NX pe macbook
 sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV

Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?
 Cum conectez un switch WIFI la 60...

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom

Ce e aratarea asta ?
 

Locuri de muncă în străinătate pt. studenți la I.D

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
10 replies to this topic

#1
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,677
  • Înscris: 13.06.2004
Sunt student la A.S.E., la I.D. (Seral-frecvență redusă). Am sunat pe la câteva firme care intermediază plecări în U.S.A. pt. studenți, dar mi.au zis că anunțurile nu-s valabile pt. cei de la iedei.
Care pana mea le problema?!!  :death:  :cursing:

#2
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,799
  • Înscris: 13.01.2005

djl, on May 9 2005, 13:53, said:

Care pana mea le problema?!!  :death:  :cursing:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu le-a placut vocea ta :D

#3
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,677
  • Înscris: 13.06.2004
fff

#4
achilles

achilles

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 09.05.2005
Problema tine de acordarea vizei faptul ca esti la distanta acordandu-ti mai putina credibilitate in ceea ce priveste intoarcerea in tara. Acest lucru este general valabil nu numai pentru SUA ci si pentru consulatele altor tari , un student la zi fiind mai bine vazut decat unul la distanta.

#5
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,677
  • Înscris: 13.06.2004