Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
BMW E34 520i 24v 1991
Last Updated: Oct 29 2015 09:37, Started by
nickelback
, Jul 30 2009 01:41
·
0
#1
Posted 30 July 2009 - 01:41
Salutare tuturor. Am zis sa fac si eu un Jurnal de Bord cu aceasta masina ..fiind prima cumparata de mine pe banii mei .
Inainte am avut un Hyundai XG 3 L V6 2001 mostenita ...dar a trebuit sa o dau ... Sa revenim la BMW.. aproape 1 an am stat fara masina... si in aceasta vara terminand sesiunea am zis .. gata e timpul pt o masina ..imi era dor sa conduc si sa fac road trips Eu si cu un prieten de al meu ne-am pus pe cautat ,vroiam ceva decent si normal ,cu care sa ma deplasez de colo.., dar tot ce gasisem ba era din alta localitate, ba nuavea acte , ba prea scumpe (bugetul meu era maxim 4000 euro) etc. deja vroiam sa abandonez ideea cu masina pt o perioada.... Insa o gasim pe final.. ca sa scurtez.. am testat-o ,mi-a placut ,totul ok..am batut palma.Rezultatul: Acest BMW Seria 5 din 1991 motor de 1991 cm3 24 valve @ 150 cai @ 190 nm , cutie manuala Pret 2000 euro Are urmatoarele : -avea schimbate : ambreiajul , filtrele , uleiul , placutele de frana -cauciucuri noi fata 235/45/17 / spate 245/45/17 + roata rezerva cu cauciuc nou : D -scaune piele electrice / abs / servo / radio cd nou + boxe / geamuri electrice / AC -acte ok , inmatriculata (fusesem patit ) Masina imi place la nebunie : X si am stat si m-am gandit , am 90 % din optiunile care le aveam pe XG ) nu imi venea sa cred ( xg avea traction control si cruise in plus ..deci ..) Culmea are rezervoru si portbagaju mai mare decat o masina care area motor de 3ooo ... ( 80 L vs 70 L si 470 L vs 450 L parca) Fericire fericire..da' hai sa vedem daca merge si daca nu pica ceva de pe dansa la prima groapa. Dar nu a fost cazu...Asa de mult mi-a placut cum merge incat nu ma mai opream din mers.. am plecat din Bucuresti si am ajuns cu amicul meu pana in Ramnicu Valcea , condus amandoi.. : )) si el la fel de incantat ca si mine.. am zis..hai sa ne si intoarcem ca trebuie sa finalizam si restul de acte in urmatoarele zile . : D Deci nu mi vine sa cred ..o masina veche de aproape 2 decenii , sa mearga atat de bine , ba mai mult sa aiba o postura la drum la fel ca xg , iar intre ele fiind o diferenta tehnologica de 10 ani...glumeam cu amicul.. ma da' ceva trebuie sa aiba masina asta .. am fost la mecanici din 'familie' si lor le-a placut ,au verificat-o ; totu e ok. Bineintels ca problemele au fost/sunt urmatoarele: -avea alte usi .. adica din fabrica nu avea geamuri electrice..acu are..dar nu avea trasa instalatia pt ele.. demontat juma' de masina pt 4 fire ... -lipsesc 'narile' din masca fata -rugina la aripa dreapta spate unde e linia capacului de rezervor -pragurile pe dedesupt cam rupte .. -capota in bot cica a avut o lovitura ..revopsita peste (se vede in poze) . -butonul de AC era un buton de dacie atarnat asa din bord ..saracu zici ca murea.. dar am mutat comanda pe alt buton din bord care era 'gol' (la fel AC montat ulterior) -are computerul de bord sters..adica nu prea se vad cifrele ..spre deloc : )) .. si e cam ciudat..la rece..zici ca scrie ca in filmele Predator : )) si cand e cald dispar complet... cred ca s-au dus condensatorii sau.. daca are cinva vreo idee .. -s-a rupt rupt clema care tine toba finala.. 'noroc' ca s-a rupt cand o garam.. am schimbat-o imediat -la 160 km/h s-a rupt stergatorul dreapta.. saracu si ala..mi s-a facut mila si l-am scos : )) cand am timp sa il fac... -am constatat ca nu avea claxon : ))) de ce ? era in portbagaj.. fostul propietar..nu a apucat sa il mai monteze.. iar acum din cele 2 'goarne' una a murit ..dar mai e surioara ei..cand claxonez zici ca miauna.. -ah km ..are ~ 311.000 .. iar de mine facuti cam 2000 pana acuma..dar avand in vedere la cat de bine merge eu unul sunt multumit ..nu bate nimic. , motorul trage bine in orice treapta etc Cam atat pana acuma.. Dupa ce am rezolvat geamurile .. a venit timpul pt road trip . am facut cam 1000 km buc-pitesti-sibiu-cluj-sighisaora-brasov-buc Am zis..hai si pe transfagaraseanu ..ca daca e sa pice ceva ..pica acolo , dar nimic. S-a comportat exemplar. Consum . Aici nu stiu ce sa zic. Fiind obisnuit cu nemiloasa dinainte... la bmw mi se pare super bun.. poate completati si voi cu pareri. Mers la drumu lung.. @ 140-160 km/h in treapta 5 ..acul indica 10.. 11 cu AC pornit : iar dupa cei 1000 km.. am bagat fix 102 L ..deci cam aceasta ar fi media. Prin oras ..nu prea imi dau seama dar din ce am calculat eu intre 14-16 .. asa o fi ? Mentionez ca merg usor cu ea..nu imi place sa o bruschez etc.. Per total..bani bagati in ea..inafara de benzina si ulei sa mai completez ..doar manopera cand am tras firele pt geamuri.. Pe viitor : sa rezolv rugina / stergatorul / sa cumpar mirositor..am luat o sticluta dar e cam muta..imi puteti recomanda ceva strong? Sper ca nu v-am plictisit si voi revini cu noutati si poze la motor si interior. O seara buna tuturor. PS Si acu poze Attached FilesEdited by nickelback, 30 July 2009 - 02:05. |
#2
Posted 30 July 2009 - 01:58
S-o stapanesti sanatos ! Arata super bine masina, si din cate stiu eu. la pretul asta e un chilipir. Zici ca merge si bine. Felicitari ! Cat mai multi km.
|
#3
Posted 30 July 2009 - 09:58
In sfarsit un jurnal de e34 pe forum. Sunt fan al acestei masini de cand eram mic copil, iar pasiunea a crescut si mai mult cu filmul ronin ( [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CVaNBrYLvFg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ).
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente |
#4
Posted 30 July 2009 - 13:17
Ms frumos . : X
Da paul_kelso .. si mie mia placut la nebunie filmul 'Ronin'.. si cand am constatat ulterior ca e acelasi model (e34) chiar si culoarea.. am zis..un mic vis mi s-a implinit .. tin minte ca discutam cu tata la vremea respectiva.. scena de actiune .. si el zicea.. "uite aici 'masina'..." : D Dupa ce a devenit a mea , m-am documentat de pe internet sa stiu cat mai multe despre ea si BMW in general , ca acu am prins microbu... (mai ales modelele M ).. si am gasit un pasaj care m-a motivat si mai mult ca am ales-o : "The E34 was among the most reliable luxury cars on the market, earning the best-in-class reliability rating from Intellichoice in 1991. It is still considered one of the most reliable BMWs ever made." ('atat.." zice ego meu : P ) Asa sa continui cu jurnalul : De cand am cumparat-o , a stat in curte.. pana am facut iar loc in garaj pt ea.. e .. si nu a fost zi in care sa nu ploua pe ea ..timp de o saptamana .. dar a trecut si testul de 'leeks' .. nu are 'scurgeri' : D Completari fisa tehnica : D -oglinzi electrie heliomate -Jenti Borbet Design A 8,5 j x 17 fata 10 j x 17 spate -nu am airbag , parca anii urmatori au ; nici vanos , dar mai bine fara vanos la varsta ei (zic eu) ..mai simplu motorul mai putine probleme.. Revin mai pe seara cu pozele promise PS : (poza) tocmai cand terminasem cu garaju ,sa o bag , dupa acele zile de ploaie.. bineinteles nu a mai plouat de atunci : )) Attached FilesEdited by nickelback, 30 July 2009 - 13:21. |
#5
Posted 30 July 2009 - 13:26
Asta voiam sa intreb, ce-i vanosul de fapt? Impozitul cat e? Eu am cautat intr-o vreme sa iau un 518i..
Edited by paul_kelso, 30 July 2009 - 13:26. |
#6
Posted 30 July 2009 - 13:29
#7
Posted 30 July 2009 - 13:42
A raspuns Marius3k si ms frumos : X
E o tehnologie mai 'exotica' la motor (explica f bine pe wiki.. de ex M5 e39 are double vanos ..si mai complicata care la acest model (m5) mai pica si trebuie reparata..adica nu mai trage motorul la fel de bine... Asa impozit.. tin minte am platit .. fix 149 lei pe tot anu.. conform tabelului de impozite.. 1991 : 200 cm3 = 9.995 x 15 lei (conform tabelului ) = 149.925 lei iar RCA ..depinde de firma..am dat pe 6 luni cam 280 lei . Edited by nickelback, 30 July 2009 - 14:03. |
#8
Posted 30 July 2009 - 13:45
E euro1,nu? Pacat ca la noi greu gasesti un e30 sau e34 in stare buna, majoritatea sunt rupte. Ma uitam pe mobile.de, bijuterii cu 2500 iei un bimmer beton. Pacat de taxa asta..
|
#9
Posted 30 July 2009 - 13:49
Faina "batranica". Ar fi fain daca ai avea resurse sa-i refaci exteriorul, cat mai aproape de cum era ea noua(fara aripioare, eleroane, etc) si sa refaci ceva si pe la interior(nu stiu cum arata insa banuiesc ca poarta semnele trecerii anilor, mai ales scaunele).
Apropo de asta, am vazut aseara prin ora un BMW serie 3(318i), coupe, ursulet. Masina era refacuta si arata superb, ca noua. Mi-ar placea sa cumpar o masina mai batranica insa ceva "de rasa", in stare tehnica buna si sa o refac, cred ca multumirea la sfarsit este enorma. |
#10
Posted 30 July 2009 - 13:51
paul_kelso, on 30th July 2009, 14:45, said: Pacat de taxa asta.. closchkutza, on 30th July 2009, 14:49, said: Mi-ar placea sa cumpar o masina mai batranica insa ceva "de rasa", in stare tehnica buna si sa o refac, cred ca multumirea la sfarsit este enorma. Edited by Marius3k, 30 July 2009 - 13:52. |
|
#11
Posted 30 July 2009 - 14:00
In anunt scria Euro 2. Acuma e o intreaga discutie. Daca te uiti in tabele euro oficiale ..anul 1991 ..e non euro chiar.. dar citisem undeva ca producatorii se conformau standardelor euro1,2 inainte de acele tabele publicate ... si mai stiu ca baietii isi mai pun aceste motoare de pe e34 si e36 pe e30.. tocmai pt euro 2 .. cu alte cuvinte..eu nu stiu ce euro am : )) ca fiind inmatriculata nu m-a mai interesat..
@ closchkutza . Da interiorul isi arata varsta. o sa fac pozele ..(sa iau aparatul foto ca vreau sa le fac calumea ) .Si eu as vrea o reconditionare completa .Cum ai punctat : placerea si experienta de a o reface , e unica . Si acuma imi place la nebunie E34 M5 ..dar un vis mai indepartat. Da si eu luasem initial in calcul inmatriculare in Bulgaria daca nu gaseam nimic( tot asa am studiat si mobile.de ).. dar am avut noroc ca aceasta era inmatriculata . Edited by nickelback, 30 July 2009 - 14:06. |
#13
Posted 30 July 2009 - 15:04
Asa si acuma pozele promise :
Dupa cum se vede.. scaunul soferului e mai uzat decat restul si volanum cam tocit.. in rest pt mine e super ok Attached FilesEdited by nickelback, 30 July 2009 - 15:05. |
#14
Posted 30 July 2009 - 19:51
S-o stapanesti sanatos !!!
Ai pus mana pe ceea ce eu consider "o masina adevarata". Tin minte ca prin '92-'93 am cumparat o revista Auto-Bild germana si pe ultima pagina avea o reclama la Alpina B10 Biturbo rosu, alaturi de un avion Concord. Pe linga faptul ca masina arata super-bine am ramas marcat de specificatiile tehnice scrise cu litere de-o schioapa - viteza maxima: 290 km/h. De atunci, inca visez sa am in garaj una d'asta si un Lotus Omega. Chiar daca e in germana, uite un site foarte bun pentru informatii despre E34-uri: www.e34.de . Edited by shpeedy, 30 July 2009 - 20:01. |
#15
Posted 30 July 2009 - 20:54
|
#16
Posted 30 July 2009 - 21:05
Multumesc shpeedy . La aceasi concluzie ma ajuns si eu dupa multe site-uri , forumuri , impresii etc. vad ca e un model foarte apreciat, lucru ce ma bucura si mai mult.. Nu zic ca e perfecta dar pt mine cel mai important lucru e ca imi pune un zambet pe buze
@paul_kelso ms de pont , acu il caut |
#17
Posted 30 July 2009 - 21:09
http://www.bmwclub.r...?showtopic=1268 sper sa nu se considere reclama
|
#18
Posted 30 July 2009 - 22:11
Asa ms mult. nu il gaseam
Edit: Il stiam. l-am parcurs de n ori dar nu corelam numele cu topicu. Intradevar o oaza de cunostiinte . Tot ce scrie acolo le-am regasit in masina mea, jos palaria.Recomand oricui care cauta BMW e34 (si nu numai) sa inceapa cu acel tutorial. Zic sa inchei ziua cu impresii din road trip : Simteam foarte bine drumu ,directia precisa, in viraje stabila si asezuta . Iar la drum lung in depasiri , cand o turam , pe la 4-5ooo rpm sunetu e constant si frumos.. se aude si mai bine din partea stanga (cand facem schimb de sofer cu tovarasu') .. Inima ei vad inca e zdravana ..in orice treapta trage bine.. cat am chinuit-o cand urcam Transfagaraseanu : d dar nici pas n-a zis.. insa s-a adihnit la coborare.. cred ca aproape tot drumu pana la o zona plana , am lasat-o la vale.. : )) la 1,5 tone cu totu , nici nu avea nevoie .Imi arata acul consum zero . : )) Si poze cu transfagarasanu .. toti cred ca aveti poze mult mai bune decat aceastea dar le pun oricum . Attached FilesEdited by nickelback, 30 July 2009 - 21:51. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users