Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
RCS-RDS HOTI SAU IMBECILI?
#1
Posted 28 July 2009 - 20:13
Nu o sa intru in detalii, cred ca fiecare s-a lovit de indolenta de tip monopolist al acestui gigant cu picioare de lut. Am fost azi la ei sa achit o gramada de restante pe care nu le-am recunoscut timp de 2 ani, dar neavand factura nu am reusit sa dovedesc ca eram cu plata la zi. Dupa ce achit totul, tipa de la relatii cu clientii ma intreaba ce vreau sa fac cu seviciul de telefonie, ii raspund ca nu am niciun serviciu de la ei, nu am facut vreun contract in acest sens...dar ea imi replica ca FIGUREZ IN BAZA LOR DE DATE CU UN TELEFON MOBIL!!! Unde e acest telefon sau contract nu am idee, am vorbit azi cu prieten caruia cei de la rds ii lasasera telefonul la un vecin!!! fara ca el sa stie acest lucru, norocul lui a fost ca a intrat in posesia telefonului pe care l-a dus urgent inapoi!. Cam asta e problema mea si presupun a mai multor nefericiti de la aceasta firma de 2 bani ( la fel de vechi ca si echipamentele lor), intrebarea e CE SE POATE FACE, OPC-ul nu are nici in clin nici in maneca cu probleme de acest gen, iar un proces sunt sigur ca m-ar priva de serviciile lor la mai multe locatii din bucuresti.
|
#2
Posted 28 July 2009 - 20:40
te duci frumos la ei si ceri sa-ti arate contract cu semnatura ta in clar
daca nu-l au sa nu ceara |
#3
Posted 28 July 2009 - 20:44
Ursul_Polar, on 28th July 2009, 21:40, said: te duci frumos la ei si ceri sa-ti arate contract cu semnatura ta in clar daca nu-l au sa nu ceara Problema e ca ei nu cer nimic, eu cer cablu tv iar ei imi cer sa le fac pe plac 110% Edited by anducoj, 28 July 2009 - 20:45. |
#4
Posted 28 July 2009 - 20:49
faci cerere si ii dai numar de integistrare la secretariat ca a intrat documentul in firma
ii faci copie si pastrezi copia ceri informare in scris referitor la perioada de rezolvare a reclamatiei si daca nu se rezolva poti sa mergi la opc sa mai faci o intrebare un document intrat in registru ar trebui rezolvat. |
#5
Posted 28 July 2009 - 21:01
termenul legal este de 30 zile, dar rds e un stat in stat, iar cand orientarea blocului e pe N-E atunci ai o mareeee problema
|
#6
Posted 28 July 2009 - 21:03
anducoj, on 28th July 2009, 21:13, said: Cam asta e problema mea si presupun a mai multor nefericiti de la aceasta firma de 2 bani ( la fel de vechi ca si echipamentele lor), intrebarea e CE SE POATE FACE, OPC-ul nu are nici in clin nici in maneca cu probleme de acest gen, iar un proces sunt sigur ca m-ar priva de serviciile lor la mai multe locatii din bucuresti. Pai tot mai vrei sa fii clientul lor dupa toate cele povestite? Ma rog ca ai generalizat niste lucruri in afirmatia "o gramada de restante pe care nu le-am recunoscut timp de 2 ani" si nici tata mare nu ar putea spune a cui e vina ca zici ca sunt restante dar nu prea... Edited by kineceler, 28 July 2009 - 21:04. |
#7
Posted 28 July 2009 - 21:03
de fapt problema nu e rds-ul, ci vecinii. a lasa chestii la vecini este ceva normal, intr-o tara normala, cu oameni normali. noi am fost obisnuiti ca pentru orice sa ne legitimam, ca niste roboti care intorc curu sa le scanezi codu de bare
|
#8
Posted 28 July 2009 - 21:07
Vinovati nu sunt RDS ci agentii iresponsabili. Si eu am fost agent, si nu numai ca nu faceam asa ceva, dar nu se incurajau sub nicio forma astfel de modalitati. De altfel, conform instructajului toata activitatea asta de impartire ar fi trebuit sa fie ireprosabila, agentii iresponsabili in goana dupa comision au stricat foarte mult.
|
#9
Posted 28 July 2009 - 21:09
anducoj, on 28th July 2009, 21:13, said: Nu o sa intru in detalii, cred ca fiecare s-a lovit de indolenta de tip monopolist al acestui gigant cu picioare de lut. Am fost azi la ei sa achit o gramada de restante pe care nu le-am recunoscut timp de 2 ani, dar neavand factura nu am reusit sa dovedesc ca eram cu plata la zi. Dupa ce achit totul, tipa de la relatii cu clientii ma intreaba ce vreau sa fac cu seviciul de telefonie, ii raspund ca nu am niciun serviciu de la ei, nu am facut vreun contract in acest sens...dar ea imi replica ca FIGUREZ IN BAZA LOR DE DATE CU UN TELEFON MOBIL!!! Unde e acest telefon sau contract nu am idee, am vorbit azi cu prieten caruia cei de la rds ii lasasera telefonul la un vecin!!! fara ca el sa stie acest lucru, norocul lui a fost ca a intrat in posesia telefonului pe care l-a dus urgent inapoi!. Cam asta e problema mea si presupun a mai multor nefericiti de la aceasta firma de 2 bani ( la fel de vechi ca si echipamentele lor), intrebarea e CE SE POATE FACE, OPC-ul nu are nici in clin nici in maneca cu probleme de acest gen, iar un proces sunt sigur ca m-ar priva de serviciile lor la mai multe locatii din bucuresti. pe contract trebuie sa ai bifat daca ai sau nu telefon + trebuie sa semnezi pt aparat..daca nu au hartiile astea pot sa`si bata coasa RDS`u |
#10
Posted 28 July 2009 - 21:11
nu poti condamna buna credinta. sint vecini, nu uita. mie mi-au dat mobilul fara sa am cnp-ul gazdei sau contractul. e normal, intr-o lume normala
si apropo de restante nerecunoscute, nu ai ce comenta daca nu ai chitanta. de-aia se emite, sa o pastrezi. daca nu s-ar da chitante nu le-ar opri nimeni pe alea sa simuleze ca-ti scrie pe computer ca tu ai platit factura Edited by Mosotti, 28 July 2009 - 21:13. |
|
#11
Posted 28 July 2009 - 21:40
anducoj, on 28th July 2009, 22:01, said: termenul legal este de 30 zile, dar rds e un stat in stat, iar cand orientarea blocului e pe N-E atunci ai o mareeee problema daca o iei asa sa fii fericit cu situatia pe care o ai tu trebuie sa ai ceva la mana daca tu nu dai numar de inregistrare al cererii si nu primesti o informare referitoare la termenul de solutionare in scris o sa te plimbi pana o sa mori Mosotti, on 28th July 2009, 22:11, said: nu poti condamna buna credinta. sint vecini, nu uita. mie mi-au dat mobilul fara sa am cnp-ul gazdei sau contractul. e normal, intr-o lume normala e normal intr-un loc unde daca ai bani esti valoros e normal cand esti dispus sa faci orice pentru bani e normal cand se permit asemenea abataeri pentru un "bine mai mare" e anormal ca incerca sa fim normali si nu suntem |
#12
Posted 29 July 2009 - 20:46
kineceler, on 28th July 2009, 22:03, said: Pai tot mai vrei sa fii clientul lor dupa toate cele povestite? Ma rog ca ai generalizat niste lucruri in afirmatia "o gramada de restante pe care nu le-am recunoscut timp de 2 ani" si nici tata mare nu ar putea spune a cui e vina ca zici ca sunt restante dar nu prea... Mosotti, on 28th July 2009, 22:11, said: nu poti condamna buna credinta. sint vecini, nu uita. mie mi-au dat mobilul fara sa am cnp-ul gazdei sau contractul. e normal, intr-o lume normala si apropo de restante nerecunoscute, nu ai ce comenta daca nu ai chitanta. de-aia se emite, sa o pastrezi. daca nu s-ar da chitante nu le-ar opri nimeni pe alea sa simuleze ca-ti scrie pe computer ca tu ai platit factura |
#13
Posted 29 July 2009 - 21:39
anducoj, on 29th July 2009, 20:46, said: cat este posibil sa pastrezi niste chitante in ziua de azi?? ar insemna sa imi fac o camera speciala in care sa tin toate chitantele/facturile...si pe cati ani?...2 ani am primit factura pe 0, iar apoi, imi vine o restanta cu 230 lei, cred ca orice om normal si fara vreo manie obsesiv-compulsiva incearca sa se debaraseze de gunoi...tu ce ai face daca te-ai trezi cu abonamentul de mobil taiat pe motiv ca ai o restanta de x ani si repectivul provider ar fii singurul din zona in care locuiesti? eu tin facturile numai de la o luna la alta. mi se pare logic ca daca ai o factura 0 pe luna mai si primesti una de 2 milioane pe luna iunie care pretinde ca ai restante de x ani, poti sa mergi cu factura de pe mai si sa-i bip in gura. daca insa nu ai nimic, ce dracu faci, te duci sa te certi cu alea care oricum nu pot face nimic? deci nu pastrezi facturile ani si ani, ci numai o luna-doua, adica intre plati. si facturile e bine sa le tii si pentru simplul fapt ca se poate pur si simplu gresi. mai mult, e bine sa te uiti pe factura cind o primesti, sa vezi daca chiar scrie cit ai platit si inca o chestie, spui ca a stat cineva inainte si a renuntat si tu primeai facturi pe 0. ei bine, nu te-ai gindit sa mergi sa intrebi de ce dracu primesti facturi, daca nu ai un abonament? Edited by Mosotti, 29 July 2009 - 21:41. |
#14
Posted 29 July 2009 - 21:43
Ai intrat pe contul tau de pe rdslink sa vezi ce restante si la ce facturi apar?Vezi ca de cateva luni au unificat conturile din diferite locatii.In cazul asta sunt si eu,cablul de la parintii mei e pe numele meu si ei nu pot plati decat daca platesc si TV+internet+telefoanele mele...vreau sa zic ca poate aveai restante si nu stiai pentru ca tu plateai doar locatia ta si erau separate.
Edited by alexa32, 29 July 2009 - 21:47. |
#15
Posted 29 July 2009 - 21:53
anducoj, on 29th July 2009, 21:46, said: la adresa respectiva unde erau restantele a stat cineva care a avut net 3-4 luni, a renuntat, factura a venit 2 ani pe 0, iar dupa 2 ani ma trezesc ca vine cu restanta de 230 lei... daca era al tau si ai reziliat contractul atunci du hartia de reziliere.. dar adevarul este cumva ca nu ai reziliat contractul? |
|
#16
Posted 29 July 2009 - 22:00
anducoj, on 29th July 2009, 21:46, said: la adresa respectiva unde erau restantele a stat cineva care a avut net 3-4 luni, a renuntat, factura a venit 2 ani pe 0, iar dupa 2 ani ma trezesc ca vine cu restanta de 230 lei |
#17
Posted 30 July 2009 - 10:49
anducoj, on 29th July 2009, 21:46, said: la adresa respectiva unde erau restantele a stat cineva care a avut net 3-4 luni, a renuntat, factura a venit 2 ani pe 0, iar dupa 2 ani ma trezesc ca vine cu restanta de 230 lei, adica abonamentul de net pe lunile respective...nu am recunoscut restanta si mi-au intrerupt cablu+net la o alta locatie pe numele meu care nu avea nicio datorie...reclamatii grupa mare dar degeaba...vreau cablu tv si net tre sa achit restanta...am facut 3 sesizari, toate cu nr inreg, toate depuse la sediul lor central din cotroceni si niciun raspuns in 2 ani de zile nu te-ai gandit sa mergi sa vezi despre ce e vorba? netul nu are cum sa fie pe 0, nici cablul TV, nici digi TV si pentru telefonie gratis trebuie sa ai abonament la ceva (cel putin asa stiam). daca tu ai facut schimbare de titular fara sa verifici daca sunt datorii inseamna ca ti-ai asumat datoriile in cauza. serviciile se furnizeaza unei locatii nu unui client, clientul confirma ca la acea adresa se primeste un semnal, daca ai "cumparat casa" cu datorii esti nevoit sa le suporti. |
#18
Posted 30 July 2009 - 11:31
"onlyone" este foarte subtil insa "anducoj" nu vrea sa fie sincer pana la capat !
Cei de la "RDS-RCS" au destule probleme interne si este mai mult decat evident ca provoaca destule probleme si clientilor lor . Poate ca si "Ursul_Polar" are dreptate deoarece este posibil ca "anducoj" sa fi mostenit fara voie datoriile fostilor proprietari / fostului proprietar ! P.S. Agentii "RTL kkt" ataca din toate pozitiile , disperarea e tot mai mare ! Edited by Teophileos, 30 July 2009 - 11:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users