Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...
 Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 

RDS Face SPAM!

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
mX

mX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 27.11.2003
Salut

Sunt abonat relativ nou la fiberlink si am observat de cateva zile ca RDS face http redirect la prima cerere http catre un server cu reclama la DIGI Sport. Acest lucru nu este legal  si de aceea o sa deschid o reclamatie la ANPC.

Din ce am citit pe net, nu e prima data cand fac lucrul asta.

Voua vi se pare normal?

#2
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,984
  • Înscris: 18.09.2008
Cand m-am abonat eu... vara trecuta... era numai lapte si miere... Eu aveam un pc mai jos oleaca (mai slab). E cand intrai prima oara pe net te invata cum sa faci conexiunea... etc. Acum au retras acest suport (utilizatorii vin invatati). Insa fac spam, ba la telefonie, ba la Digi Sport, ba la... e si uite asa. Daca si alte firme ar face spam? Hai sa facem toti spam. Eu sustin plangerea. Ma doare in SPAM de Digi Sportu lor si de serviciile lor!

#3
sasha_r0

sasha_r0

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 513
  • Înscris: 15.02.2008
Am avut si eu o lovitura de acest gen azi!
M-am conectat le net cu greu! Am deschis google si surpriza! Reclama la Digi TV!
Inchis si deschis din nou! Acelasi lucru! Orice pagina deschideam aparea acea reclama!
Dupa cateva minute si-a revenit!

#4
Un-Baiat

Un-Baiat

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 881
  • Înscris: 31.07.2006
Vai ce sensibili mai sunteti daca va apare odata in browser o reclama! Mutati-va pe RTC la 1Mbps in loc de 50 .

PS: vedeti ca s-a mai discutat aici: http://forum.softped...howtopic=569319

#5
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
Cel mai probabil atunc când ai semnat contractul ai bifat și că ești de acord să recepționezi de la ei comunicări comerciale prin utilizarea unor sisteme automate de apelare care nu necesită intervenția unui operator uman, prin fax ori prin poșta electronică, sau prin orice altă metodă care folosește serviciile de comunicații electronice destinate publicului.

Dacă la tine în contract ai optat să nu primești de la ei comunicări comerciale, mergi la ANPC.

#6
add2005

add2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,046
  • Înscris: 28.05.2006

 Un-Baiat, on 23rd July 2009, 15:37, said:

Vai ce sensibili mai sunteti daca va apare odata in browser o reclama! Mutati-va pe RTC la 1Mbps in loc de 50 .

PS: vedeti ca s-a mai discutat aici: http://forum.softped...howtopic=569319
nu ii legala treaba... Nu-i problema de sensibilitate. Daca se intampla treaba asta in UK, era nasoala treaba pt RDS...
Se numeste cenzura.

LE: Adica tu vrei ceva, si ei iti arata fortat alceva. Numai in china mai vezi deastea.

Edited by add2005, 23 July 2009 - 14:42.


#7
sasha_r0

sasha_r0

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 513
  • Înscris: 15.02.2008
Nu am fost deranjat de ce s-a intamplat!
Am mentionat doar faptul ca si eu am primit asa ceva!

#8
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,984
  • Înscris: 18.09.2008
Pe mine m-a deranjat modul cum au prezentat lucrurile... Faci redirect o data... hai de doua ori... da nu patru minute.

#9
mX

mX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 27.11.2003

 inside_spy, on 23rd July 2009, 15:39, said:

Cel mai probabil atunc când ai semnat contractul ai bifat și că ești de acord să recepționezi de la ei comunicări comerciale prin utilizarea unor sisteme automate de apelare care nu necesită intervenția unui operator uman, prin fax ori prin poșta electronică, sau prin orice altă metodă care folosește serviciile de comunicații electronice destinate publicului.

Dacă la tine în contract ai optat să nu primești de la ei comunicări comerciale, mergi la ANPC.

Nu am bifat nimic de genul asta.

Mai nasol e ca imi da peste cap update-ul de DynDns pe care il initiaza ruterul.

#10
jeekxoo

jeekxoo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,087
  • Înscris: 04.07.2005
Pe contract trebuie sa bifezi ceva daca nu vrei sa primesti oferte bla bla..
Cel putin asa este la al meu.

Edited by jeekxoo, 23 July 2009 - 15:37.


#11
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

 miki07, on 23rd July 2009, 15:55, said:

Pe mine m-a deranjat modul cum au prezentat lucrurile... Faci redirect o data... hai de doua ori... da nu patru minute.
cum ai avut tu 4 minute acea reclama?:|
oricum si alte firme fac spam mult mai rau ca RDS.
Orange cu sutele de sms ale lor.
si eu am avut reclama o singura data.

Edited by easy90rider, 23 July 2009 - 16:49.


#12
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
In primul rand cred ca initiatorul topicului nu stie ce e ala spam si in al doilea rand hai sa mergem la ANPC sau si mai bine hai sa ne adunam cu furcile si tortele si sa dam foc acestui tiran RDS care ne "spameaza" , cand situatia se rezolva cu 1 simplu apel la relatii cu ...... (nu mai zic) si se dezactiveaza redirectarea.

#13
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Spam =  mesaje automate.

Cred ca initiatorul topicului stie foarte bine ce e ala spam.

#14
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Vad ca nici tu nu stii ia de citeste http://ro.wikipedia.org/wiki/Spam

#15
soft0811

soft0811

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 24.03.2005
Din punctul meu de vedere este o modalitate ieftina, eficienta si neplacuta (pentru clienti) de informare din partea RDS.

Ieftin: un script de redirectare si ceva modificari pe echipamentele lor. RDS oricum nu a avut un buget impresionant pentru publicitate (in media) nici anii trecuti, daramite anul asta, pe criza asta...
Eficient: majoritatea celor care intra pe net vor vedea anuntul (mai putin cei cu routere sau echipamente la care nu dau restart cu zilele... sunt astfel de persoane :D)
Neplacut: intrand zi de zi pe net, cand deschizi IE sau Firefox (sau orice browser favorit) te astepti sa-ti apara homepage-ul obisnuit (in 90% din cazuri google, yahoo sau msn), asa ca orice modificare/noutate sub acest aspect poate genera neplaceri/nemultumiri.

Cred ca numarul celor revoltati de aceste mesaje nesolicitate este aproximativ egal cu numarul celor care se bucura afland noutatile (in cazul de fata/cel mai recent, e vorba de microbisti).

Personal, eu nu tolerez asa ceva. Daca am bifata acea optiune de informare (desi eu sunt atent sa nu bifez asa ceva la incheierea unui contract), ii contactez si cer sa fiu scos din baza de date cu cei care accepta primirea de materiale promotionale. Daca nu este bifata si tot primesc, atunci se poate lua in calcul depunerea unei plangeri la ei sau o reclamatie la ANPC. Nu sunt client RDS, dar am avut probleme similare cu Vodafone. Oricum, orice problema trebuie solutionata fara sa ne enervam prea mult... sunt atati alti factori de stres in viata cotidiana...  :rolleyes:

Edited by soft0811, 23 July 2009 - 19:54.


#16
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009
Goooood morning. Cred ca este al treilea topic (numai de la pagina asta) despre redirectionarea cu reclama. Si spun si eu pentru a treia oara: ati CITIT contractul cand l-ati semnat si ati bifat casuta ca nu doriti sa primiti promo de la ei? Daca nu si v-ati razgandit intre timp sunati si se rezolva. Un member a descris pe alt topic treaba.

#17
mX

mX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 27.11.2003

 kineceler, on 23rd July 2009, 21:08, said:

Goooood morning. Cred ca este al treilea topic (numai de la pagina asta) despre redirectionarea cu reclama. Si spun si eu pentru a treia oara: ati CITIT contractul cand l-ati semnat si ati bifat casuta ca nu doriti sa primiti promo de la ei? Daca nu si v-ati razgandit intre timp sunati si se rezolva. Un member a descris pe alt topic treaba.

M-am interesat si bifa respectiva din contract este ilegala. In lege scrie asa:

  <<  Este interzisă efectuarea de comunicări comerciale prin utilizarea unor sisteme automate de apelare care nu necesită intervenția unui operator uman, prin fax ori prin poșta electronică, sau prin orice altă metodă care folosește serviciile de comunicații electronice destinate publicului, cu excepția cazului în care abonatul vizat și-a exprimat în prealabil consimțământul expres pentru a primi asemenea comunicări.>>

In cazul RDS con simtamantul nu este expres ci implicit, deci clauza respectiva este ilegala.

#18
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

 mX, on 24th July 2009, 12:34, said:

M-am interesat si bifa respectiva din contract este ilegala. In lege scrie asa:

  <<  Este interzisă efectuarea de comunicări comerciale prin utilizarea unor sisteme automate de apelare care nu necesită intervenția unui operator uman, prin fax ori prin poșta electronică, sau prin orice altă metodă care folosește serviciile de comunicații electronice destinate publicului, cu excepția cazului în care abonatul vizat și-a exprimat în prealabil consimțământul expres pentru a primi asemenea comunicări.>>

In cazul RDS con simtamantul nu este expres ci implicit, deci clauza respectiva este ilegala.
ok. si cand cumperi un card orange pre-pay te intreaba cineva ca vrei sa primesti spam?
nu.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate