Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Bucurestii de altadata

* * * * - 11 votes
  • Please log in to reply
8278 replies to this topic

#2341
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006
Din Uzitex nu a mai ramas nimic, e complexul Incity, ...cu vedere la depoul de tramvai Posted Image

#2342
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
La "Select" mai pćstraserć nu ŗtiu cum de (probabil chestie de imagine) un zid sau clćdiri pe Str. Vericescu (asta e strada din spate).
Poze fćcute de mine în Iunie - Iulie 2006. În ultima pozć apare o fćrâmć din "Uzitex".
Oare nu-i dreanjeazć manevrele din depou?   Posted Image

Attached File  Select - cladiri vazute de pe Str. Vericescu p1.jpg   640.13K   18 downloadsAttached File  Select - cladiri vazute de pe Str. Vericescu p2.jpg   728.13K   17 downloadsAttached File  Select - cladiri vazute de pe Str. Vericescu p3.jpg   645.39K   16 downloads Attached File  Select - cladiri vazute de pe Str. Vericescu p4.jpg   666.68K   16 downloads
Attached File  Uzitex - vazuta din Str. Vericescu.jpg   589.23K   15 downloads

#2343
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,746
  • Înscris: 26.08.2008
@djl:

Le-ai ratat si pe astea?

https://www.libertat...maine-p-2015393

#2344
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Ştiu de ele, dar încă nu am ajuns să mă dau cu unul.

#2345
anelka

anelka

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,129
  • Înscris: 17.02.2006
1 - orhideelor cu giulesti - 1986
2 - cal. giulesti - 1986
3 - orhideelor in zona fabricii Spicul. posibil sa fie linia 25 deviata datorita lucrarilor de modernizare la calea de rulare din Militari.
corect?

Attached Files



#2346
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Interesante farurile lui #205. Dar linia 9 nu a circulat niciodată pe Bd. Pieptănari... cineva a trecut aiurea pe plăcuţă.
Şi cum întorcea 25 la Şos. Nicolae Titulescu?  Posted Image

Edited by djl, 28 October 2017 - 15:01.


#2347
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,746
  • Înscris: 26.08.2008

View Postdjl, on 28 octombrie 2017 - 13:57, said:

Ştiu de ele, dar încă nu am ajuns să mă dau cu unul.

Pai doar maine mai ai ocazia in campania asta!
Poate pana la o prezumtiva data aviatoare (ca tot iti place tie sa pocesti cuvinte) le taie si pe astea!

#2348
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006
Pe placa lui 9 e Piata Pieptanari (PTA), iar in spatele lui 44 pe sos Orhdeelor era Sectia VIII Turnatorie, cred ca de la Semanatoarea - asta era inainte de IDM. 25 mergea pe dinicu Golescu, Buzesti si intorcea prin bd Cuza, sos Titulescu, str. dr. Felix, str. dr. Sergiu.
9 intorcea la Sura Mare din cauza lucrarilor de modernizare pe sos. Berceni, 25 la Titulescu din cauza lucrarilor din Militari care stim cu ce s-au lasat pana la urma.

#2349
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Ştiu că doar mâine mă mai pot da cu tramvaiele. Sper să prin un EP/V3A, că nu am mai mers cu unul de acum 16-17 ani (de când nu mai circulă). Păcat că din 2 remorci păstrate, a rămas doar 1... cu cealaltă nu ştiu ce s-a întâmplat   :(
Nu ştiam că a fost siderurgie prin zona aia   :w00t:

#2350
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Dacă mai scanez, mai vreţi poze cu fabrici şi uzine (aici sau pe subiectul cu Industria Bucureşteană).
Filmul "Acţiunea Zuzuc" (a fost difuzat anul ăsta la televizor):
1) Zona de la 25:00 pe unde e... Mendeleev - Amzei?;
2) Pe la 25:37 apare un tren pe calea ferată linia de Constanţa - Aviaţei - Gara Herăstrău - Tei - Reînvierii (azi din păcate dispărută), fostă partea a liniei de Olteniţa. Filmarea cred că e făcută pe la Parcul Circului (Tonolla) - linia trecea prin dreptul blocului lung din 1963 (primul de la bulevard; restul de 2 tot din 1963 sunt - vezi aici). Am prins calea ferată, dar trenuri ioc   :(

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/a49TwcLL1Z4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by djl, 01 November 2017 - 23:41.


#2351
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Cineva a distribuit o postare mai veche, aşa că am dat de această poză de prin 1981-1985 cu Piaţa Unirii. Articulatul bleu este un troleibuz şi din câte ştiu primele troleibuze <<Dac>> 117E au apărut în anul 1981.
Ce trămăvărie gigantică era pe acolo! Iar Dealul Patriarhiei nu era obturat de cele 2 blocuri puse special ca să ascundă vederea către Catedrala Patriarhală.
Blocul interbelic din piaţă cred că mai există, deşi i-a fost modificată faţada. Blocul din zare (partea dreaptă), cred că mai există şi el, deşi nu-i ştiu exact locaţia pe Bd. Regina Maria (oricum, cred că e până în intersecţia cu 11 Iunie).

Attached File  P-ta Unirii (vedere spre Patriarhie si 11 Iunie) circa 1981-1985 17991837_1742320509393131_2132605942587645459_n.jpg   124.57K   38 downloads

Edited by djl, 02 November 2017 - 01:41.


#2352
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006
Tramvaria e mai putin gigantica decat era in anii 50 cand inconjurau toata piata, mergeau in toate partile si pe Serban Voda, Cauzasi, Calarasi-Cosbuc, 1848, Splai. O placere, care se solda deseori cu meciuri in trafic intre tramvaie sau tramvaie si ceilati participanti la trafic.  Cateodata iti lua un sfert de ora sa ajungi de la piata 1848 macar pana la splai. Ce se vede in poza e un pic mai sistematizat, inainte sa le sistematizeze de tot.

#2353
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Un eveniment însemnat în apropiera Pieţeii Unirii: Expoziţia din 1906: https://www.google.r...1.0.54xD6RWz5ac

#2354
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006
Bd. 1848 cu blocul de la Piata de Flori in 1961. Pe refugiu este un indicator curios ce pare a avea legatura cu circulatia tramvaielor - nu sunt linii de noapte sau speciale (tramvaiele de noapte erau aceleasi ca in timpul zilei).
Arhiva digitala a UAR

Attached Files



#2355
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006
Dupa felul in care sunt asezate patralele, indica orele ultimului/primului tramvai - 1A si 6 sunt orele de retragere pentru ultima cursa a zilei si pentru ranforsarile de dimineata iar 4-5 orele de intrare ale primelor tramvaie de zi. Sau: 1-6 AM functionarea traseelor de noapte si 4-5 iesirea primelor vagoane de zi.

#2356
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006
Pentru ca am depasit timpul editarii:

In afara de enigmaticul indicator, fotografia arunca lumina asupra faptului unde anume intorceau troleibuzele la "Piata de Flori" - aveau bucla inainte de Baratie (pe stalpii de langa bloc nu este nici o consola pentru reteaua de contact). Ele aveau sa fie prelungite prin Piata Unirii spre Podul Maraseti in decembrie 1964 - la dus circulau prin strada Halelor iar la intoarcere prin str. 30 Decembrie 9asa pana in 1965 cand se demoleaza ambele strazi si troleibuzele sunt directionate pe bretelele noii prelungiri a bd. 1848.

#2357
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Eu am văzut pe nu ştiu unde o poză cu bucla aceea...
Păi Str. Halelor nu era prin faţa Hanului lui Manuc sau avea o latură paralelă cu coprului Unirea a actualului Magazin "Unirea"?   :huh:

#2358
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006
Pai atat a mai ramas din ea, portiunea de la Manuc - pe hartile vechi de pana in 1962 ea continua si pe partea cu Unirea. In triunghiul dintre Cosbuc, splai si strada Halelor s--a facut mai tarziu parcul oval din centrul pietei (pe locul halelor de pasari si peste), strada Halelor devenind limita estica a acestuia. Vezi si fostulbucuresti cu vederile din 1927, 1938 si partial din 1966 (deja erau demolate casele dintre Halelor si 30 Decembrie (Carol pana la sfarsitul anilor 40).

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate