Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Google Maps-directie

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

pareri despre anumite poze

- - - - -
  • Please log in to reply
137 replies to this topic

#1
bigsmasher

bigsmasher

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 228
  • Înscris: 07.12.2004
salut .. am inceput si eu sa fac poze.. la diverse chestii sunt incepator si..hm... aas vrea sa`mi spuneti ce parere aveti. Astept pareri

Edited by mr.fred, 15 April 2005 - 14:39.


#2
mr.fred

mr.fred

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,137
  • Înscris: 29.01.2004
incearca sa pui imagini de max 300k. din doua motive. regulamentul si cei cu dial up care iti vor fi recunoscatori. ale tale au 1.5 mega fiecare.

#3
bigsmasher

bigsmasher

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 228
  • Înscris: 07.12.2004
gata .. uite.. am micsorat pozele. dar nu mai au evident aceeasi calitate

Attached Files



#4
Yorks6

Yorks6

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,417
  • Înscris: 07.06.2004
mie imi plac pozele tale ;) cred ca poza cu pisica arata mai bine cu un crop, pana la urma pe ea vrei sa o arati nu altceva. Imi place ca i-au iesit ochii normal.
mai pune mai multe cu pisica.  :coolspeak:
I love cats

Attached Files

  • Attached File  cat.JPG   49.89K   43 downloads


#5
CrissX

CrissX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 19.05.2004