Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
HEV D Segment - intrebari/pareri ...

Parteneriate/Colaborari/Asocieri ...

Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...
 Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi
 Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...
 Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...
 

ZAPP = foame de bani?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
32 replies to this topic

#19
radu3333

radu3333

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,516
  • Înscris: 05.04.2009

View PostIuliutz, on May 22 2009, 19:44, said:

Da, dar incearca sa faci rezilierea inainte de termen si la orange sau vodafone sa vezi daca poti!

Sigur ca da, fara penalizari.
Am avut un modem Zapp vreo 2 ani, inainte sa apara la Vodafone. Nu am facut nici o prelungire,numai ca ei aveau in contractul semnat prima data ca daca nu faci cerere de reziliere cu minim 1 luna inainte de expirare contractul se prelungeste automat cu inca 12 luni.
La Orange si Vodafone poti rezilia cand vrei dupa primele 12 luni de contract.

#20
sylfamas

sylfamas

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 08.01.2007
ce ziceti voi e complet corect cu precizarea ca si la zapp e identic. La orange sau vodafone daca reziliati cu un abonament de valoare mare, va stoarce de bani, asa ca puneti abonamentul minim si pe urma reziliati.

    La zapp puneti valoarea minima , platiti in avans cu cerere de reziliere la termen, si ati aruncat telefonul pe geam. Aia e tot.

  Ceea ce se vorbeste aici e strict de corectitudinea problemei.
Acum io as incerca altceva, m-as duce la un zapp shop, as pune contractul pe masa si spun ca vreau rezilierea sa mearga conform cererii din martie (in cazul posterului original). Ei o sa zica, ca nu uite ai contract pana in 2010, si tu ii pui contractul in fata "unde am semnat io pentru 2010 ? " . Incearca... poate merge cu putin scandal...

#21
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006
Acum nu stiu daca in contractul semnat initial mai era inclusa clauza aceea de prelungire automata a abonamentului sau nu, ar putea fi si asta o problema

#22
sylfamas

sylfamas

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 08.01.2007
el a zis ca a semnat in 2007 deci sigur era. Clauzele abuzive au fost scoase de curand...

#23
bufny

bufny

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 347
  • Înscris: 19.12.2005
hai ca e simplu. pe cat a semnat tatal tau? a trecut perioada minima contractuala? Da! Te duci si depui cererea de reziliere, daca nu vor sa ti-o ia le-o trimiti prin fax si faci o plangere la OPC ca nu vor sa iti inregistreze cererea de reziliere. Contractul initial, faxul si plangerea OPC le ti capsate in dulap. Daca iti emit facturi in continuare, le ignori. Daca te dau in judecata, (apropo, vezi ca nici macar nu se prezinta la procese), mergi singur la proces fara avocat, bagi o moaca de tamp ca nu ai avut vreme sa iti angajezi avocat care sa studieze dosarul si ii bagi judecatoarei sub nas contractul, cererea de reziliere si reclamatia OPC si ceri ca zapp-ul sa vina cu semnatura si actul prin care tatal tau si-a prelungit contractul. Evident nu o sa vina cu asta niciodata. Daca vin cu inregistrarea, tot ei trebuie sa faca dovada ca vocea din inregistrarea a tatalui tau... ca inregistrarea nu a fost alterata/decupata, bla, bla... Dar nu o sa ajunga aici niciodata.

Trust me.

Edited by bufny, 23 May 2009 - 11:23.


#24
CArdan

CArdan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 04.06.2007
Salut.
Inainte de toate vreau sa scot in evidenta faptul ca resemnarea contractului pe apel este perfect legal si in acelasi timp este o metoda de prelungire obligativitate contract folosita de toate companiile de telefonie mobila (singurul lucru care difera sunt circumstantele).
As mai vrea sa-i scot in evidenta lui Capuera ca da dovada de lipsa de bun simt sa dai numele agentilor cu care vb la tel atata timp cat ele nu sunt persoane publice...ca sunt sigur ca numele lui nu este "Capuera" si in acelasi timp sunt sigur ca nu o sa-i vedem vreodata numele pe aici nu ca ne-ar interesa.
Sa trecem al subiect - ascultarea apelului se poate face numai prin ordin judecatoresc, si da sunt foarte multe cazuri in care se asculta apelul in instanta si de catre client. Reclamatia la OPC, ANRTC sau WATEVATC din acest punct de vedere nu o sa te ajute cu nimic pt ca resemnarile pe apel SUNT LEGALE. Cat despre situatia tatalui tau si cum i-a "bagat pe gat" oferta acel agent nu stiu ce sa zic - sa vedem - nici un agent de oferte promotionale sau orice fel de agent de la o firma de telefonie mobila/fixa/terestra/aeriana/ sau interspatiala nu o sa te sune si sa iti spuna "stimate client avem o oferta dar inainte de toate spuneti-mi daca sunteti treaz/apt pentru a asculta ce am de spus" sau sa iti faca un mic test sa evite pe viitor situatii de genul - "stiti eu abia ma trezisem atunci si nu prea am inteles" sau "scarpinam cainele sub coada si din cauza sunetului produs de actul in sine nu am auzit de obligativitate" s.a.m.d., eu zic ca daca tatal tau era adormit cand a fost sunat putea sa spuna va rog sa reveniti in data cutare la ora cutare si vorbim sau daca titularul este prea batran se poate seta persoana de contact (valabil la orice comapnie de tel mobila) care are aceleasi imputerniciri ca si titularul (inclusiv resemnare contract telefonica/sau anexa fara imputernicire notariala).

"nu stiu numele managerului si nici adresa lui de mail. Eventual daca cineva ma poate ajuta cu ele as fi recunoscator" =))))))))))))
"Exista vreo autoritate care sa ma ajute in aceasta problema?" - in instanta......dar again =))))))
"Stie cineva cat ar costa rezilierea anticipata?" - 125 euro 200$ conversie 1$=0.67E sau ceva de genu
"Multumesc oricui imi da sfaturi utile!" - cu placere, poate daca ai sa citesti ce am scris o sa iti dai seama de ceva greseli in modul tau de gandire si actionare, esti unul din persoanele alea care cred ca stiu tot si au dreptul la tot cand defapt nu stiti nimic, esti unul din persoanele alea care li se da un contract de 50 de pagini...rasfoieste repede la ultima pagina da cu amprenta fara sa te intereseze ce scrie acolo DAR faci scandal cand ti se face referire la o clauza din contractul semnat de tine.

Din pacate sunt multi ca tine sau tatal tau. Cat despre firma Zapp o vb populara Doamne ajuta-i, vai de mama lor.
Ce am scris e valabil pt toate persoanele care se trezesc avocati peste noapte si cred ca totul li se incuviinteaza.
...si nu, nu lucrez la zapp daca va ganditi la asta, doar ca intalnesc zilnic astfel de "clienti".

#25
markarian

markarian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 367
  • Înscris: 12.08.2006
Subscriu la postul lui "CArdan"
Uitandu-ma pe aceste doua pagini mi-am amintit de ce am renuntat sa mai postez in aria Zapp (am primit link-ul pe mail). Acest forum este raiul celor care arunca o parere si o catalogheaza ca certitudine, fara sa aiba habar despre ce vorbesc. Paradoxul este ca si noi si ei cautam aici acelasi lucru, informatii relevante, dar astea nu se mai gasesc aici, din cauzele descrise mai sus. Moderatorii nu sunt prosti. Sunt constienti de calitatea indoielnica a comentariilor de aici, dar afluxul asta de ineptii aduce trafic.......
Cat despre atitudinea celui care a deschis discutia.....se astepta cineva la mai mult in tara asta? "Nu e vina mea.....nu sunt responsabil de nimic"....."chiar daca nu citim, hotii ne-au pacalit cand am semnat"....."m-a trezit si nu ma pricepeam...de unde era sa stiu eu ca...."
.....le auzim in fiecare zi....si pe strada, si la stiri...peste tot....scuza si pretentiile sunt fundamentul societatii noastre....

P.S.: ma intreb daca dl/dna "Capuera" are taria de caracter sa isi dezvaluie identitatea si firma la care lucreaza. Sunt convins ca exista pe aici un topic despre cizmaria/spalatoria/restaurantul care l-a angajat, in care lumea se plange de servicii/oferte, eventual, (de ce nu :)) de calitatea angajatilor.

Succes! (uri)

#26
HackTek

HackTek

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.09.2008

View PostIuliutz, on 22nd May 2009, 00:03, said:

rezilierea este de 200 de euro
De procedat ar trebui sa faceti o sesizare scrisa la OPC, ANRC si la ei, cu numar de inregistrare. Ei sunt obligati sa pastreze inregistrarile apelurilor prin care se face oferta si prin care se poate proba acceptul titularului
Puteti deschide proces impotriva lor eventual, dar costa si dureaza mai mult poate decat contractul pe care il mai are tatal dv

Taxa de reziliere inainte de durata minima contractuala pentru un numar nu este nici pe departe 200 EUR...
Se poate negocia in functie de numarul telefoanelor active; In cazul unui singur numar, taxa nu depaseste 70 EUR;

Se poate face si alt "artificiu": se face migrare catre un plan inferior (Zapp Buzz 1000, 3 EUR/luna + V.A.T.), si se plateste taxa anticipat pe lunile ramase din Durata Minima Contractuala, dupa care se aplica o restrictie pentru outgoing (apelurile de iesire) si se depune o Cerere de Reziliere cu intrare in vigoare la data expirarii de drept a Contractului;

Din pacate, migrarea catre un plan tarifar inferior in timpul duratei minime obligatorii este taxata si se calculeaza in functie de numarul de terminale active pe cont, planul tarifar existent, planul tarifar dorit si numarul de luni ramase din Durata Minima Contractuala.

Pe de alta parte, inregistrarea vocala are valoare de act semnat/stampilat, conform noilor legi ANRCTI intrate in vigoare.  In cazul in care este nevoie, inregistrarile se pot aduce in fata Instantei, iar daca vocea din inregistrare apartine titularului de drept al Contractului, aceasta (inregistrarea) va avea aceeasi valoare ca si un act semnat/stampilat de catre Client.

#27
clptl

clptl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 28.01.2005
cu scandal n-o sa rezolvati nimic. mai bine stai in banca ta, belesti ochii la ce semnezi, daca nu tii minte de azi pe maine ce zici nu te apuci sa faci contracte.

#28
tibik

tibik

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 26.09.2007
Salut,

Si eu doresc sa reziliez contractul cu zapp, si mi se flutura pe sub nas acei 125euro pentru fiecare terminal (eu am peste 5 buc.).
Inainte de a intra in subiect vreau sa spun cateva lucruri legate de cele scrise mai sus.
Este adevarat ca multi dintre noi nu citim contractele cand le semnam, dar intrebarea este: Ce rezolvi daca le citesti? Nimic. Dupa ce citesti un contract, facut in asa fel incat sa nu intelegi mare lucru daca nu esti de specialitate, ai doua optiuni, ori mergi inainte ori renunti la serviciul respectiv, pentru ca de schimbat continutul contractului nici vorba. Chestiile astea cu "deschide ochii cand semnezi" sau "ce sa faci daca semnezi fara sa te uiti" sunt vorbe goale, atat timp cat nu exista o lege prin care orice contrat sa fie facut in asa fel incat sa-l inteleaga tot poporul si in acelasi timp sa poata fi modificat conform obiectiunilor. De exemplu eu am nevoie de un imprumut de la o banca, nu am cunostinte de specialitate, imi baga contractul sub nas, si intreb: pot eu intr-o zi, sau mai mult, sa descopar chichitele unui contract la care au lucrat o armata de juristi luni intregi? Nu cred. Nici daca ma duc la un avocat nu rezolv mare lucru, decat, eventual, sa ajung la cele 2 optiuni de mai sus, ori...ori. Ce sa mai vorbim de o "mamaie" care isi face abonament la tv sau la telefon.
In afara de asta orice contract semnat in romania, atat timp cat nu incalca legile in vigoare la data semnarii, este perfect valabil.
Acum legat de taxa perceputa, ea mi se pare ok pentru primele 12 luni, dupa asta rezilierea nu ar trebui sa coste nimic. Dar nu este chiar asa, sau cel putin asa vor cei de la zapp sa arate. Acelasi lucru l-am intampinat si eu: imposibilitatea de a face plangere superiorilor ierarhici.
Pe site-ul zapp la contitii contractulale sunt atasate toate tipurile de contracte folosite de-a lungul timpului. Eu am contract de tip "I" unde la punctul 16.2 lucrurile sunt incetosate din cauza programului de loialitate. La contractul de tip "O", la punctul 15.2 lucrurile sunt mult mai clare. Deci se poate.
Am sa cer costurile si motivele acestora pentru rezilierea contractului, si mai va tin la curent.

Toate bune.

#29
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005
Cred ca te pot ajuta eu cu aceasta problema, contacteaza-ma.

#30
Future_geek

Future_geek

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 24.07.2008

View PostCArdan, on 20th August 2009, 21:21, said:

Salut.
Inainte de toate vreau sa scot in evidenta faptul ca resemnarea contractului pe apel este perfect legal si in acelasi timp este o metoda de prelungire obligativitate contract folosita de toate companiile de telefonie mobila (singurul lucru care difera sunt circumstantele).
As mai vrea sa-i scot in evidenta lui Capuera ca da dovada de lipsa de bun simt sa dai numele agentilor cu care vb la tel atata timp cat ele nu sunt persoane publice...ca sunt sigur ca numele lui nu este "Capuera" si in acelasi timp sunt sigur ca nu o sa-i vedem vreodata numele pe aici nu ca ne-ar interesa.
Sa trecem al subiect - ascultarea apelului se poate face numai prin ordin judecatoresc, si da sunt foarte multe cazuri in care se asculta apelul in instanta si de catre client. Reclamatia la OPC, ANRTC sau WATEVATC din acest punct de vedere nu o sa te ajute cu nimic pt ca resemnarile pe apel SUNT LEGALE. Cat despre situatia tatalui tau si cum i-a "bagat pe gat" oferta acel agent nu stiu ce sa zic - sa vedem - nici un agent de oferte promotionale sau orice fel de agent de la o firma de telefonie mobila/fixa/terestra/aeriana/ sau interspatiala nu o sa te sune si sa iti spuna "stimate client avem o oferta dar inainte de toate spuneti-mi daca sunteti treaz/apt pentru a asculta ce am de spus" sau sa iti faca un mic test sa evite pe viitor situatii de genul - "stiti eu abia ma trezisem atunci si nu prea am inteles" sau "scarpinam cainele sub coada si din cauza sunetului produs de actul in sine nu am auzit de obligativitate" s.a.m.d., eu zic ca daca tatal tau era adormit cand a fost sunat putea sa spuna va rog sa reveniti in data cutare la ora cutare si vorbim sau daca titularul este prea batran se poate seta persoana de contact (valabil la orice comapnie de tel mobila) care are aceleasi imputerniciri ca si titularul (inclusiv resemnare contract telefonica/sau anexa fara imputernicire notariala).

"nu stiu numele managerului si nici adresa lui de mail. Eventual daca cineva ma poate ajuta cu ele as fi recunoscator" =))))))))))))
"Exista vreo autoritate care sa ma ajute in aceasta problema?" - in instanta......dar again =))))))
"Stie cineva cat ar costa rezilierea anticipata?" - 125 euro 200$ conversie 1$=0.67E sau ceva de genu
"Multumesc oricui imi da sfaturi utile!" - cu placere, poate daca ai sa citesti ce am scris o sa iti dai seama de ceva greseli in modul tau de gandire si actionare, esti unul din persoanele alea care cred ca stiu tot si au dreptul la tot cand defapt nu stiti nimic, esti unul din persoanele alea care li se da un contract de 50 de pagini...rasfoieste repede la ultima pagina da cu amprenta fara sa te intereseze ce scrie acolo DAR faci scandal cand ti se face referire la o clauza din contractul semnat de tine.

Din pacate sunt multi ca tine sau tatal tau. Cat despre firma Zapp o vb populara Doamne ajuta-i, vai de mama lor.
Ce am scris e valabil pt toate persoanele care se trezesc avocati peste noapte si cred ca totul li se incuviinteaza.
...si nu, nu lucrez la zapp daca va ganditi la asta, doar ca intalnesc zilnic astfel de "clienti".

nu o sa stau sa-ti comentez fiecare afirmatie. Totusi, ca sa-ti dai seama cat de doi lei sunt astia de la telemobil ..iti pot spune ca am lucrat in shop pentru ei ceva vreme, deci le stiu fiecare miscare perfida .am avut 5 abonamente ,toate facute fictiv doar sa creasca vanzarile in cifre si dupa 2 ani ... mi se spune din call center ca e nevoie sa le tin pana-n martie la anul  cand se mai implineste inca un an ... Eu o rog doar sa calculeze de cand sunt abonamentele activate si cati ani se implinesc in martie si ea-mi zice fara pic de remuscare : " in martie se implinesc doi ani si cateva luni " .Ps. am lucrat si-n call center la alta firma, am lucrat si pe pozitii mai inalte la alte firme de telecom deci am o oarecare experienta cu acele conditii generale care-s cam peste tot la fel. Clauze dragute exista in fiecare dintre ele, este doar nevoie sa le citesti un pic mai atent si sa stii cum sa pui problema .



Si totodata, dupa ce trebuie sa tin abonamentele, cele 5 in retea pana se implinesc doi ani si ceva ( cf contractului ??? ) am primit un raspuns template de la Legal Recovery ... Aveti de platit ... bla bla bla, daca nu va rupem,spargem etc .

Raspunsul meu :

"Stimate Legal Recovery ,

Plata nu se face doar pentru ca dvs faceti referinta la prevederile contractuale . Au existat anumite cereri, contractul nefiind (macar teoretic)unilateral. Probabil ca, avand in vedere ca corporatia castiga intotdeauna, acest simpatic mesaj template a fost trimis la repezeala, fara a trimite o adresa raspunzandu-mi pas cu pas la solicitari. Prevederile contractuale stipuleaza ca Telemobil SA. trebuie sa-mi asigure servicii de calitate, sa-mi satisfaca nevoia de comunicare, a mea, deci a clientului cu care s-a semnat contractul . Sa raspunda conform legii intr-un termen de 30 de zile de la data inregistrarii cererii .

Din pacate, doar dumneavoastra puteti rezilia abonamntul cand doriti, si totodata sa-mi suspendati serviciile.Eu nu pot sa fac acest lucru deci nu-i un win-win situation, cum s-ar vorbi in termeni de business .Tot ce pot sa fac in situatia de fata, la fel cum fac toti viitorii fosti clienti Zapp, este sa fac o sesizare la ANPC ,in vederea verificarii legitimitatii unei astfel de actiuni din partea dvs. Sa speram doar ca cei care banuiesc ca primesc sute de astfel de plangeri impotriva Telemobil SA sa faca ceva si in cazul meu.Asta daca nu s-au plictisit sa va viziteze lunar.

Banuiesc ca, fiind obisnuit cu politica Dvs, ca clientul sa fie intotdeauna pe locul doi, profitul dvs avand un loc intai asigurat, sa-mi trimiteti urmatoarea scrisorica simpatica din partea Anghel si Asociatii.

In vederea unor noi template-uri amuzante,

Ma inchin."

#31
ekotree

ekotree

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 151
  • Înscris: 05.09.2009
taxa de reziliere la Zapp e fixa ? Sau se mai adauga la taxa si costul  lunilor ramase din contract ?

#32
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
Daca nu e motivata in vreun fel taxa de reziliere atunci e ilegala. Cum au mai zis si altii, nu ai cum sa pui taxe de reziliere ca asa vrei tu, putea sa fie si 1.000.000euro in stilul asta.

#33
ciuly

ciuly

    dus cu pluta pe apa sambetei

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,848
  • Înscris: 17.03.2004
pt nu mai stiu cine de mai sus, s-au mai schimbat moderatorii pe aici.

ps: flame-topic. closed.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate