Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
NU ramane la ralanty
Last Updated: May 15 2009 20:37, Started by
Delusional
, May 11 2009 06:04
·
0
#1
Posted 11 May 2009 - 06:04
La un drum mai lung cu masina la un moment dat ma uit in bord si erau aprinse o gramada de indici. Traga pe derapta .... motoru era deja oprit. Dau sa pornesc masina si se aude un zgomot de demaror cum se auzea la vechile dacii .... tinut vreo 15 secunde pana sa prneasca.... Apoi observ ceva ciudat ..... masina merge excelent daca o tin peste 1000 de rotatii, daca coboara sub 700 masina moare fara sa zdruncine si mi se aprindmartori de bord ..... cat timp masina e portnita apare martorul cu o Masina si o cheie deasupra..... m-am uitat in manual zice ca-i electrica ..... apoi dupa ce am incercat de vreo 2-3 ori .... mi-a disparut semnul ,,, a mai aparut o data dupa 2 zile tot asa a disparut brusc ..... Daca stie cineva ce are ?? Sau un service in Cluj unde o sa-mi spuna ce are .... ca asa nu pot sa ies cu masina din localitate .....Multam fain.... Si va astept comentariile
|
#2
Posted 13 May 2009 - 23:20
am si eu o problema cu relantiul
cand stau cu motoru la relantiu are tendinta sa moara, iar daca il turez dintr-o data pana ajunge la 1000 de ture nu merge uniform ma puteti ajuta cu vre-un sfat ? |
#3
Posted 14 May 2009 - 06:03
Nu zic ca e acelasi lucru, dar eu am patit urmatoarea faza:
Duminica trecuta, parchez masina ( Solenza Scala din 2004), si la indicatiile sotului a trebuit sa pornesc ca sa ma dau putin mai in spate . La pornire, fara a avea accleratia calcata si fara sa fie in viteza, se tura pana pe la 3200 rpm, si apoi murea singura, fara a pastra evident relantiul. A urmat tractare in service. Constatarea celor de acolo: din cauza socurilor mecanice din mers ( gropi, denivelari, piatra cubica, etc) se desfacuse unul din suruburile care tine inchis capacul de la filtrul de aer, de fapt surubul ala nici nu mai era acolo, cazuse de tot. Lasand la o parte mirarea celor de la service ca de abia mi se deschidea capota (nu o ridic decat rar ptr joja de ulei, schimb filtre, etc), montarea acelui surub a rezolvat problema. Explicatia lor a fost ca la pornire nu se alimenta pentru ca lua prea mult aer. Cum eu nu ma pricep absolut de loc la masina ( m-am chinuit mai rau ca o blonda ca sa descopar pe unde se pune lichidul de spalare parbriz ), iar masina functioneaza in continuare ireprosabil, cred ca asta era de fapt problema ei. Asa ca... |
#4
Posted 14 May 2009 - 17:48
Delusional, on May 11 2009, 07:04, said: La un drum mai lung cu masina la un moment dat ma uit in bord si erau aprinse o gramada de indici. Traga pe derapta .... motoru era deja oprit. Dau sa pornesc masina si se aude un zgomot de demaror cum se auzea la vechile dacii .... tinut vreo 15 secunde pana sa prneasca.... Apoi observ ceva ciudat ..... masina merge excelent daca o tin peste 1000 de rotatii, daca coboara sub 700 masina moare fara sa zdruncine si mi se aprindmartori de bord ..... cat timp masina e portnita apare martorul cu o Masina si o cheie deasupra..... m-am uitat in manual zice ca-i electrica ..... apoi dupa ce am incercat de vreo 2-3 ori .... mi-a disparut semnul ,,, a mai aparut o data dupa 2 zile tot asa a disparut brusc ..... Daca stie cineva ce are ?? Sau un service in Cluj unde o sa-mi spuna ce are .... ca asa nu pot sa ies cu masina din localitate .....Multam fain.... Si va astept comentariile |
#5
Posted 14 May 2009 - 23:35
hmm :-? sar putea
trebe sa ma uit si la mn cum e problema e k nu prea stiu unde dar totusi e o idee buna ms |
#6
Posted 15 May 2009 - 20:37
N-ai cum sa te uiti la el,este sigilat intr-o cutie de aluminiu,uite http://i44.tinypic.com/2z8udyg.jpg .
Apropo,daca vrei sa-l schimbi acasa,vezi ca-i pe langa rezervor pe partea stanga cel mai probabil. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users