Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Certificate de nastere digitale

Fitbit sau huawei band ?

Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?
 Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...

Impamantare

Apple maps pe Windows 10
 Sfarsitul woke-ismului si al core...

Probleme fibra (internet ) rooter...

Renovare completa + pompa de cald...

Libre Office nu vad liniile
 Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa

Parere achiziționare BMW G20
 

NU ramane la ralanty

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
Delusional

Delusional

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 05.05.2008
La un drum mai lung cu masina la un moment dat ma uit in bord si erau aprinse o gramada de indici. Traga pe derapta .... motoru era deja oprit. Dau sa pornesc masina si se aude un zgomot de demaror cum se auzea la vechile dacii .... tinut vreo 15 secunde pana sa prneasca....    Apoi observ ceva ciudat ..... masina merge excelent daca o tin peste 1000 de rotatii, daca coboara sub 700 masina moare fara sa zdruncine si mi se aprindmartori de bord ..... cat timp masina e portnita apare martorul cu o Masina si o cheie deasupra..... m-am uitat in manual zice ca-i electrica ..... apoi dupa ce am incercat de vreo 2-3 ori .... mi-a disparut semnul ,,, a mai aparut o data dupa 2 zile tot asa a disparut brusc ..... Daca stie cineva ce are ?? Sau un service in Cluj unde o sa-mi spuna ce are .... ca asa nu pot sa ies cu masina din localitate .....Multam fain.... Si va astept comentariile

#2
crash_90

crash_90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 10.11.2007
am si eu o problema cu relantiul
cand stau cu motoru la relantiu are tendinta sa moara, iar daca il turez dintr-o data pana ajunge la 1000 de ture nu merge uniform
ma puteti ajuta cu vre-un sfat ?

#3
XZY

XZY

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,527
  • Înscris: 02.09.2007
Nu zic ca e acelasi lucru, dar eu am patit urmatoarea faza:

Duminica trecuta, parchez masina ( Solenza Scala din 2004), si la indicatiile sotului a trebuit sa pornesc ca sa ma dau putin mai in spate  :rolleyes: . La pornire, fara a avea accleratia calcata si fara sa fie in viteza, se tura pana pe la 3200 rpm, si apoi murea singura, fara a pastra evident relantiul.
A urmat tractare in service.
Constatarea celor de acolo: din cauza socurilor mecanice din mers ( gropi, denivelari, piatra cubica, etc) se desfacuse unul din suruburile care tine inchis capacul de la filtrul de aer, de fapt surubul ala nici nu mai era acolo, cazuse de tot.
Lasand la o parte mirarea celor de la service ca de abia mi se deschidea capota (nu o ridic decat rar ptr joja de ulei, schimb filtre, etc), montarea acelui surub a rezolvat problema.
Explicatia lor a fost ca la pornire nu se alimenta pentru ca lua prea mult aer.
Cum eu nu ma pricep absolut de loc la masina ( m-am chinuit mai rau ca o blonda ca sa descopar pe unde se pune lichidul de spalare parbriz :P ), iar masina functioneaza in continuare ireprosabil, cred ca asta era de fapt problema ei. Asa ca...

#4
Loyd

Loyd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 31.07.2008

 Delusional, on May 11 2009, 07:04, said:

La un drum mai lung cu masina la un moment dat ma uit in bord si erau aprinse o gramada de indici. Traga pe derapta .... motoru era deja oprit. Dau sa pornesc masina si se aude un zgomot de demaror cum se auzea la vechile dacii .... tinut vreo 15 secunde pana sa prneasca....    Apoi observ ceva ciudat ..... masina merge excelent daca o tin peste 1000 de rotatii, daca coboara sub 700 masina moare fara sa zdruncine si mi se aprindmartori de bord ..... cat timp masina e portnita apare martorul cu o Masina si o cheie deasupra..... m-am uitat in manual zice ca-i electrica ..... apoi dupa ce am incercat de vreo 2-3 ori .... mi-a disparut semnul ,,, a mai aparut o data dupa 2 zile tot asa a disparut brusc ..... Daca stie cineva ce are ?? Sau un service in Cluj unde o sa-mi spuna ce are .... ca asa nu pot sa ies cu masina din localitate .....Multam fain.... Si va astept comentariile
Filtrul de benzina cand l-ai schimbat ultima data?

#5
crash_90

crash_90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 10.11.2007
hmm :-? sar putea
trebe sa ma uit si la mn cum e
problema e k nu prea stiu unde :D
dar totusi e o idee buna ms

#6
Loyd

Loyd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 31.07.2008
N-ai cum sa te uiti la el,este sigilat intr-o cutie de aluminiu,uite http://i44.tinypic.com/2z8udyg.jpg .
Apropo,daca vrei sa-l schimbi acasa,vezi ca-i pe langa rezervor pe partea stanga cel mai probabil. :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate