Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche
 recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 

Adrese contact rds&rcs

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
6 răspunsuri în acest subiect

#1
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.149
  • Înscris: 05.12.2002
Salut!

Am o problema cu plata unei facturi...
Pe scurt, factura de telefon pe ianuarie a fost de 0.05 lei, am platit prin OP 50 de lei, si nici pana in ziua de astazi nu a fost inregistrata plata corect.
Intre timp, dupa nenumarate telefoane date la ei, faxuri cu OP-ul, etc, m-au si deconectat. A trebuit sa platesc urmatoarea factura integral + taxa de reconectare.

Deoarece pe adresele de e-mail pe care le-am gasit ([email protected], [email protected], [email protected]) nu binevoieste sa-mi raspunda nimeni, cine mai are niste adrese de la persone din RDS/RCS? Sau singura solutie este sa ma adresez ANPC?

Merci!

#2
TIC

TIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.699
  • Înscris: 05.03.2003

Quote

Stimate client RDS.TEL,

Va anuntam ca v-a fost emisa factura RDS.TEL, aferenta traficului efectuat in luna Martie 2009. Atasat, aveti desfasuratorul convorbirilor.

Data fiecarei convorbiri din desfasurator reprezinta data de sfarsit a apelului, respectiv ora si minutul la care s-a incheiat convorbirea.

Va stam la dispozitie pentru a va oferi orice informatie comerciala legata de serviciul de telefonie RDS.TEL, oferit de RCS & RDS, la telefon 031.4004600 sau pe web la http://www.rdstel.ro. Pentru orice sesizare referitoare la functionalitatea acestui serviciu, puteti apela departamentul suport RDS.TEL, la numarul 031.4004404, sau puteti trimite un e-mail la adresa [email protected].

Fisierul atasat nu reprezinta factura finala, ci contine desfasuratorul convorbirilor efectuate. In factura emisa, se vor reflecta promotiile si minutele incluse pentru fiecare abonament.

Pentru a putea vizualiza desfasuratorul, trebuie sa instalati utilitarul gratuit Adobe Acrobat Reader, disponibil la http://www.adobe.com/reader

Va multumim,
Echipa RDS.TEL


#3
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.149
  • Înscris: 05.12.2002
Merci. Mai astept si altele, eventual personale si 'de mai sus'.
Pana acum, cand am mai avut probleme (banci, etc), printr-un mail trimis la toate adresele pe care le-am gasit, s-au rezolvat instant probleme cu care m-am chinuit mult si bine inainte.

#4
TCboy

TCboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 31
  • Înscris: 04.09.2005

View PostAlice, on Apr 23 2009, 18:18, said:

Salut!

Am o problema cu plata unei facturi...
Pe scurt, factura de telefon pe ianuarie a fost de 0.05 lei, am platit prin OP 50 de lei, si nici pana in ziua de astazi nu a fost inregistrata plata corect.
Intre timp, dupa nenumarate telefoane date la ei, faxuri cu OP-ul, etc, m-au si deconectat. A trebuit sa platesc urmatoarea factura integral + taxa de reconectare.

Deoarece pe adresele de e-mail pe care le-am gasit ([email protected], [email protected], [email protected]) nu binevoieste sa-mi raspunda nimeni, cine mai are niste adrese de la persone din RDS/RCS? Sau singura solutie este sa ma adresez ANPC?

Merci!

Incearca sa trimiti pe : [email protected] si pe  [email protected]
:OK:

#5
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 9.888
  • Înscris: 03.02.2005
Deci, tu ai platit 50 de lei in loc sa platesti 0,5 lei si plata ai facut-o inainte de data scadenta?
Si cu toate astea te-au deconectat, urmand ca in urmatoarea factura sa iti puna si taxa de reconectare?
Nu te-ai dus sa depui o sesizare la sediu? Ceva scris? OPC?
Asa prin telefoane/e-mail nu prea rezolvi, trebuie sa ai ceva la mana si tu, scris, semnat, stampilat, de ei.

#6
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.149
  • Înscris: 05.12.2002
Am platit 50.00 in loc de 0.05 in Ianuarie.
Plata a fost inregistrata pt. 0.05, nu pt 50.00.

Cand am primit urmatoarea factura (prin martie) si am vazut ca plata nu a fost inregistrata corect, am inceput sa dau telefoane, faxuri, etc. Intre timp, m-au deconectat.

Am trimis fax, la casierie nu a vrut sa-mi scrie nimic pe foaia respectiva (cea cu op-ul, si sub el scrisesem si ce s-a intamplat).

O sa depun reclamatie si la OPC daca nu rezolv altfel, dar mi-e sila si de aia.

#7
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 9.888
  • Înscris: 03.02.2005
Alice, din pacate si mie mi-e sila de cei de la OPC, dar cu toate astea trebuie sa faci demersurile necesare pentru a-ti recupera banii, iar daca prin sesizari la cei de la RDS nu s-a rezolvat, atunci trebuie sa apelezi la OPC.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate