Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nelamurire sunet navigatie auto

Ma bate gandul la primul bmw

Cum rezolv o incompatibilitate in...

Despre instaurarea normalitã...
 De cate ori purtati o pereche de ...

"Releu" comandat de la di...

Pe la voi cum mai merg dezmembrar...

Ce sisteme audio ați avut la masi...
 Achizitie dubita Stellantis

Foisor - noi reglementari

Recomandare telefon preț 300...

La Multi ani de ziua noastra a tu...
 EURO 24 - Primul meci: Romania - ...

Bicicleta eliptica

Aer conditionat Vortex 9000/12000...

Curatare tigaie
 

190 km/h cu logan

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
148 replies to this topic

#145
arty

arty

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,563
  • Înscris: 09.12.2001

View PostG_Unit_Soldier, on Apr 2 2005, 12:04, said:

un priten de-al meu a ajuns la 190 km/h cu loganul sau, nu l-am crezut si mi-a aratat poza care a facut-o cu telefonul. vrea sa ajunga la 200, eu zic ca isi rupe masina, dar e tampit omu.

iata si poza

cat mai multe poze d'astea fireshte insotzite cu scanurile de la certificatele de deces/autopsie sau...

am auit ca Logan face mishto la peste 160 in impactul cu parapetul... e bine ca loganul merge repede. va face multe victime... shi asha suntem mult prea multzi. partea nasoala e ca uneori o incaseaza shi unii care n'au nici o treaba cu cel care o merita de fapt, dar asta e viatza... you never know.

se poate incerca shi motocicleta... e mult mai sigur... prinde viteza rapid shi ai shanse mult mai putzine sa "iei" shi pe altzii... adica, exact ce e nevoie de fapt. plus ca e ieftina... shi se mai zicea ca societatea nu are mecanisme de epurare.

un motor/o sticla/un parapet....

fiecare motociclist sau vitezoman are parapetul sau, undeva care il ashteapta... ar fi mishto un thread in care sa se dea sfaturi utile gen... "cum sa stai cand vine sa te ia cu targa" sau "cum sa nu te plictiseshti pana vin cei de la descarcerare sa taie mashina"... asta in cazul rushinos in care supravietzuieshti...

#146
passat no1

passat no1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 03.03.2006
1 Maxi tata daca tot zici ca e asa de bun raportul de pret calitate , la bani astia 8750 de euro cu tot cu ABS-ul lui peste care cade prea repede pt timpul asta de ce nu iau pus discuri pe spate , materiale putin mai bunisoare care sa nu te scartaie la cap cand mergi si multe altele ,cea ce masina mea din 1900 toamna cum spui tu le are
2 majoritatea celor care au avut vechea dacie 1310 ,cand siau luat Logan au crezut ca lau prins Pe Dumnezeu de picioare si au confort de MERTAN
Pt mine loganurile sunt masini facute la norma
3 la un test facut de germani calitatea si securitatea loganului este putin peste cea a unui GOLF 2 full option,din 1992, care avea 4 geamuri electrice aer conditionat si numai stiu eu  ce
4 macar masina mea nu are consumul mixt pe BC de 9% la m,otorizarea de 1600cmc

#147
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postpassat no1, on May 3 2006, 20:20, said:

1 Maxi tata daca tot zici ca e asa de bun raportul de pret calitate , la bani astia 8750 de euro cu tot cu ABS-ul lui peste care cade prea repede pt timpul asta de ce nu iau pus discuri pe spate , materiale putin mai bunisoare care sa nu te scartaie la cap cand mergi si multe altele ,cea ce masina mea din 1900 toamna cum spui tu le are
2 majoritatea celor care au avut vechea dacie 1310 ,cand siau luat Logan au crezut ca lau prins Pe Dumnezeu de picioare si au confort de MERTAN
Pt mine loganurile sunt masini facute la norma
3 la un test facut de germani calitatea si securitatea loganului este putin peste cea a unui GOLF 2 full option,din 1992, care avea 4 geamuri electrice aer conditionat si numai stiu eu  ce
4 macar masina mea nu are consumul mixt pe BC de 9% la m,otorizarea de 1600cmc

1)unde ai vazut tu logan la care sa cada abs-ul? si daca sunt cat reprezinta din nr total de loganuri vandute? irelevant deci. Cat despre discuri spate, arata-mi mie concurenti(masini NOI) care la putere egala si la preturi egale au discuri pe spate. Cat despre masina ta din 1900 toamna sa o stapanesti sanatos, insa nu crede ca ai cine stie ce supermasina doar pt ca scrie Passat pe ea. In sfarsit

2) asa si? Nu e bine sa vrei ceva mai bun intotdeauna? Iar daca oamenii aia au primit ceva mai bun decat aveau, bravo loganului ca ofera destul de multe in acesti bani spre deosebire de concurenti ca cielo de exemplu

3) ma indoiesc profund ca calitatea unui golf 2 full option (sh de acu) e peste un logan. La fel si la securitate, tinand seama ca pe vremea aia doar Mercedes, Volvo si cam atat incepeau sa faca primii pasi in securitatea pasiva. Eu cred ca e mai mult legenda urbana :)

4) da de consum de 6.8l % pt motorul de 1.4 ce zici? Si nici cel de 1.6 nu e departe :))

Edited by romaximusro, 03 May 2006 - 19:37.


#148
tufy

tufy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 19.02.2006
frate daca esti un sofer idiot iti consuma 15 in oras si te intrebi DE CE??  mie in oras imi consuma 9-10 MAX (consum de bucuresti ore de varf)  mers asa ca toata lumea  afara daca merg normal 100-110 mi-a luat pana la criova 5.8% , bucuresti constanta pe autostrada ati vazut pozele mai sus nu am depasit 8.5 inafara de autostrada 110-120 max........... asa ca treaba e si de sofer ca mai am un prieten care are permisul de 2 luni dar nush cum merge ca lui ii arata consum mediu pe comp de bord 14-15 .........

#149
buzlea

buzlea

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 02.10.2005

View Posttufy, on May 3 2006, 22:00, said:

frate daca esti un sofer idiot iti consuma 15 in oras si te intrebi DE CE??  mie in oras imi consuma 9-10 MAX (consum de bucuresti ore de varf)  mers asa ca toata lumea  afara daca merg normal 100-110 mi-a luat pana la criova 5.8% , bucuresti constanta pe autostrada ati vazut pozele mai sus nu am depasit 8.5 inafara de autostrada 110-120 max........... asa ca treaba e si de sofer ca mai am un prieten care are permisul de 2 luni dar nush cum merge ca lui ii arata consum mediu pe comp de bord 14-15 .........

Salut! Am un Logan Laureate Plus 1.4 MPI. Am citit MULTE threaduri pe acest forum si pe multe altele, si inainte si dupa ce mi-am luat masina.
A trecut un pic de 4500km, iar ultimii 2000 de km i-am facut in strainatate. (Adica exact la pragul celor 300km dupa care zice cartea ca "papa jar" motoru').
Deci, se dau 2000km, dintre care: cam 1000km, pe autostrazi; cam 800 pe drumuri nationale; maxim 200km in regim urban.
Alte conditii speciale: un blocaj  la iesirea din Praga - cca 1,5 ore in viteza 1-2; un tur de "Ring-uri" (centrul orasului) in Viena, - cam 1-1,5ore, in viteza 2, max 10-15km/h.
Incarcarea masinii: 3 persoane, greutate totala peste 300-350kg; bagaje - grele - mai ales la intoarcere, estimez cel putin 100-150kg :-).
Consum mediu: 7,6%
"Regimuri" de viteza pe autostrada:
- Majoritatea drumului, 140-160km/h, uneori cu vant lateral slab - de la 100 in sus creste LENT viteza; stabilitate buna, dupa parerea mea, are o zona pe la 110-120 km/h cand stabilitatea scade (?), dar peste 120 simt ca se "lipeste" mai bine pe drum; aerodinamica e slaba rau, se simte, dar e posibil sa ajute volens-nolens stabilitatea la regimul asta de viteza? astept parerile altor posesori (sau nu) de LOGAN...
- 180+km/h, la coborare panta; nu am insistat, poate mergea si mai mult, dar am fost doar curios sa incerc. Stabilitatea era acceptabila, comparativ cu alte masini pe care le-am condus in conditii similare.
- 100km/h - uneori CHIAR 80km/h!!!! la urcarea pantelor... NASOL rau, ii depaseam pe unii cu 160, apoi cand aparea o panta trebuia sa trec pe banda de viteza MELC :-D Cred ca s-au mirat aia ca naiba ce o fi cu mine - pe unii i-am depasit de 3-4 ori (acuma, ziceti ca-s nebun - dar fiecare e cu "stolul" lui, hmm?)
- 140 km/h, la intrarea in Viena, ploa de rupea, noapte, nu se vedeau bine marcajele dintre benzi din cauza stratului de apa. CURGEA, NU PLOUA, ma intelegeti?!? Stabilitate excelenta, statea LIPITA pe drum, nu mi-a dat DELOC emotii!
- cam 100km/h prin pusta ungara, drum national - am avut o portiune unde bateau vanturile RAU, cand stanga-cand dreapta, simteam ca ma sufla de pe drum, dar sincer nici celelalte masini din coloana nu "rezistau" cu mult mai bine...

CONCLUZIE: sunt pozitiv impresionat de Logan. Nu ma asteptam la:
- stabilitate BUNA la 140-160km/h
- consum mediu 7,6 % - FOARTE ACCEPTABIL (nu numai dupa bordul lui, ci pe calculate: cam 150litri de benzina la 2000 km) - am facut plinul peste "rosu" la iesirea din tara, intentionat, ca sa masor cat mai REAL consumul mediu.
- stergatoarele m-au dezamagit. Nu prea au eficienta ca la alte modele de masini, la viteze mari. Oricum, per ansamblu e doar un semnal de atentionare. Voi incerca s le pun "aripioare" de alea din piata, ca prin tara n-am unde merge cu mai mult de 140/h; dar ma intreb daca la viteza mai mare nu le ia vantul? :-))) Desigur, solutia va fi sa cumpar niste stergatoare bune... sugestii, anyone?!?

Cand am luat masina, am ezitat mult. Acum, ma rog doar SA O TINA DUMNEZEU TOAT ASA! e mai mult decat am asteptat, sincer - pentru cei 8350 Eur inclusiv TVA cat a costat. E deocamdata o masina noua la 4500 km, de asta zic ca sper sa isi pastreze performantele si pe viitor.
Va stau cu placere la dispozitie pentru clarificari. Drumuri bune, tuturor! :-)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate