Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...
 Impamantare

Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Renovare completa + pompa de cald...
 Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...
 

Skoda Octavia II, 1,6 MPI 102 CP sau 1,9 TDI 105 CP ?!

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,383
  • Înscris: 10.03.2009
Diferenta nu se justifica dar de multe ori diesel-urile se fac remarcate prin cuplul ce il detin,mult superior fata de un 1.6i.

Daca iti plac diesel-urile alege diesel fara a te gandii la economie si alte chestii,daca pui diferenta de pret acum intre ele + revizii mai scumpe + iti mai poate pica si turbina dupa ce iesi din garantie atunci nu renteaza deloc.

Eu as alege diesel-ul sau o benzinara dar minim 2.0 daca ar fi sa imi iau masina noua si dintr-o clasa nu tocmai slaba.

#20
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,044
  • Înscris: 02.07.2007

View Postionut_ionut, on Mar 29 2009, 18:22, said:

de unde veniti fratilor cu 0.5 litrii afara ?

la octavia tdi 105,mers blana in jur de 202km/h pe ceas cam 4200rpm cb arata cam 11%,mers constant,consumul asta il scoti la doar 150-160km/h constant cu 1.6-le,iar la un mers normal diferenta este cam de 2 litrii

iar in oras diferenta este de aprox 4 litrii la suta

@ bossake & ionutz: Cum am zis in postul meu, in oras maxim 4 litri. Iar in afara, ok 0.5 litri  poate e cam putin si am exagerat eu, dar maxim 1l e diferenta de consum intre cele doua. Ma refer aici la un mers lin pe la 100 km/h. Cu cat cresti viteza, cu atat creste si consumul, la benzinar mai repede. Evident ca la 200 km/h sunt diferente mai mari, dar astea sunt deja comparatii ireale, ca nu avem noi drumuri sa o tii in 160-200 km/h constant.

#21
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Postanducoj, on Mar 30 2009, 20:31, said:

. Dar daca vrei sa te spargi in figuri la depasiri si demaraje diesel da clasa la benzina.

Este prima data cand aud ca un diesel este mai rapid decat un benzinar.Se stie ca un benzinar sprinteaza mult mai repede decat dieselul, fiind ideal pt demaraje in tromba sau depasiri.La aceste capitole, in comparatie cu benzinarul, dieselul este mai moale, dar este ok.Eu am un diesel si imi place foarte mult.Nu este galagios asa cum zic unii iar intretinerea nu mi se pare scumpa.Mi-am schimbat consumabilele, adica toate filtrele(MANN)si ulei 5w30 full syntetic, la pretul de 340 lei.Nu mi se pare mult, tinand cont si de consumul scazut de carburant.Eu alimentez doar de la OMV, motorina euro 5, un litru costand 3,82 lei , in timp ce benzina Carrera 100, cea mai buna benzina, echivalentul motorinei euro 5, 1l=4,05 lei.Asa ca hai sa terminam cu fitele.
Pentru Skoda Octavia II, tinand cont de greutatea caroseriei sale, cred ca motorul ideal ar fi cel de 2l=140C.P., sau benzinarul de 1,8l.

Edited by fredy2007, 01 April 2009 - 20:18.


#22
valentino_xro

valentino_xro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 460
  • Înscris: 26.11.2007
Eu am mers cu o Octavia 1 noua motor 1.9 TDI 101 cai.Sa stii ca e destul de sprintena,se fac cu multa usurinta depasirile.
E o masina destul de greoaie si eu zic ca diesel-ul e mai indicat decat benzinarul,atat din punct de vedere al consumului cat si al demarajului.Mi-a placut motorul de 1.9 TDI si nu e foarte zgomotos.

#23
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
Azi am observat ca benzina Carrera100 costa 4.18 lei/litru in timp ce motorina OMV Premium diesel costa 3.82 lei.Asta asa, ca o completare privind cheltuielile de intretinere ale autoturismelor cu propulsie diesel vis a vis de cele pe benzina.

#24
knupz

knupz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 10.02.2008

View PostStGermain, on Mar 29 2009, 02:01, said:

@Genesis - nu 4 litri, ci 3.6 litri. Am Octavia 2 cu 1.9 90CP si cineva din familie pasionat de consumuri mici a scos 3.6. Acea diferenta de 2-3 litri este grosso modo, presupunand ca ai acelasi simt al economiei sau acelasi mers sportiv, dupa caz. Nu am spus-o ca pe o regula. Oricum Diesel-ul iti poate face surprize placute de consumuri mici record, la benzina mai greu.

Si dupa aia se plange de ce ia cazut turbina asa repede,din cauza mersului subturat se depunde funingina in turbina si cade repede.Nimblemi, pe langa motorul ala de 1.9 care e super vechi si nu as lua niciodata o masina in ziua de azi cu asa ceva sub capota,pentru mine diferenta dintre diesel si motorul de 1.8 benzina care il am pe masina,diferenta de consum a fost de 1L in favoarea dieselului.Pe langa motorina mai scumpa,mai ales iarna cand esti obligat sa bagi carburant bun ca altfel nu iti mai porneste,intretinerea mai greoaie(posibil multi nu stiu dar sa conduci o masina echipata cu turbina  nu e chiar asa de simplu),revizii mai scumpe si nu in ultimul rand zgomotul foarte mare al motorului(mai ales la acesta de 1.9TDI)Nu as opta pentru 1.6 benzina,defapt nu as opta pentru Skoda,studiaza bine piata si gaseste o varianta mai buna.
De cati bani dispui ?

Edited by knupz, 04 April 2009 - 10:21.


#25
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007
Cel de deasupra mea , ai mers vreodată măcar 300 km încontinuu cu un Diesel . Așa spuneam și eu înainte , că nu iau eu câruțe cu diesel , și acum am diesel și pe diesel voi rămâne .

#26
knupz

knupz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 10.02.2008
Am mers cu diesel,nu zic ca nu e ok diesel,pentru mine daca ar fi sa iau diesel as lua doar la motoare mai mari de 2L un 2.5,3.0,3.5 doar la jeep-uri unde ai nevoie de cuplu.In rest prefer benzina.

#27
valentino_xro

valentino_xro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 460
  • Înscris: 26.11.2007

View Postknupz, on Apr 4 2009, 11:19, said:

Si dupa aia se plange de ce ia cazut turbina asa repede,din cauza mersului subturat se depunde funingina in turbina si cade repede.


Nu cade asa repede turbina.Iar consumul cel mai mic la diesel e la turatia unde ai cuplul maxim..adica in afara daca mergi cu 90-100 km/h in treapta 5 ai 1900-2000 rpm exact unde ai cuplu maxim.Eu am scos afara cu un Mondeo 2.0 TDCi un consum de 4% mers constant in turatia de cuplu si nu am solicitat motorul mergand subturat sau turbina.
Eu am mers si cu benzina si cu diesel si tot la diesel as ramane.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate