Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
canon hf10 sau hv30 ?
Last Updated: Apr 09 2009 08:18, Started by
lyv1st
, Mar 15 2009 14:23
·
0
#19
Posted 27 March 2009 - 09:23
Dacă tot aveți camera de ce nu puneți niște fișiere undeva să se convingă lumea incă o dată ce poate camera asta?
Urcați undeva niște clipuri de 1-2 minute din cameră .m2t, neprelucrate atît cu setările pe auto cît și pe manual. Filmați ceva cu mișcare, indoor la un bec de 60W să se vadă și noise-ul. Siteuri gen youtube sau vimeo nu sînt concludente pt că arată clipurile comprimate. |
#20
Posted 27 March 2009 - 23:43
vgabi, on Mar 27 2009, 09:23, said: Dacă tot aveți camera de ce nu puneți niște fișiere undeva să se convingă lumea incă o dată ce poate camera asta? uite-aici: http://rapidshare.co...30test.zip.html filmat la lumina slaba, probabil cca. 40W, intai in mod 60i, Tv la 1/30, apoi 24p/Cine |
#21
Posted 28 March 2009 - 09:05
Se pare că s-au încurcat denumirile la probe. 24p este 60i și invers. Se văd clar liniile întrețesute. :P
|
#22
Posted 28 March 2009 - 11:05
Nu e nici o incurcatura. E nevoie de procesare sau un player care sa stie sa extraga 24p din containerul 60i. Avantajul 24p/cine e gainul controlat care pastreaza detaliile imaginii, chiar daca e putin mai intunecata.
|
#23
Posted 28 March 2009 - 20:48
Circula pe net un trick celebru de control al gainului, a.i. poti seta camera in modul Tv, 1/25, F 1.8 si 0 db gain. Imaginea obtinuta este lacrima, chiar daca este putin mai intunecata. Eu nici nu sunt adeptul imaginilor luminoase artificial (adica mai luminoase decat realitatea). Avantajul metodei este ca poti sa faci imaginea mai luminoasa la editare fara sa ai noise pronuntat pentru ca acesta lipseste din imaginea bruta.
|
#24
Posted 28 March 2009 - 21:25
Nu mai am acces la editarea postului anterior.
Am descris metoda la care fac referire in topicul "AG-HMC71". |
#26
Posted 29 March 2009 - 09:17
#27
Posted 08 April 2009 - 20:31
kayman, on Mar 16 2009, 21:56, said: Am doar hv30, deci nu pot compara direct cu hf10. Tot ce pot spune e ca filmarile in lumina buna au detalii si claritate de-ti pica fata. In practica, ma indoiesc ca diferenta de rezolutie e vizibila in vreun fel. Pentru mine nu a reprezentat un criteriu de alegere a camerei. Am si eu aceasta camera... imi poti spune care anume dintre setari sunt mai bune pt low light? Multumesc |
#28
Posted 09 April 2009 - 07:11
daniel75, on Apr 8 2009, 21:31, said: Salut, Am si eu aceasta camera... imi poti spune care anume dintre setari sunt mai bune pt low light? Multumesc Dai camera in modul progresiv 30p, o pui in Av mode si deschizi diafragma la maxim (1,6 parca), sau o pui in Tv mode si setezi timpul la urmatoarea treapta peste 1/30. N-am camera la indemana sa-ti zic exact......oricum, chiar si in modul P (un fel de auto la care ai control la sunet si gain) face treaba buna, chiar daca e setata in 1080/60i. |
|
#29
Posted 09 April 2009 - 08:18
In primul rand, doafragma maxima este 1/1.8 si nu 1/1.6. Mai apoi nu ai niciun acces la gain in niciun mod. Exposure nu este totuna cu gain. Exista posibilitatea de a bloca camera la diafragma maxima cu 0 gain si am descris procedeul aici.
Ehehe, daca avea control de gain si un inel de focus deja nu mai vindea sony niciun fx. Edited by daddy, 09 April 2009 - 08:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users