Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
ajutor skoda fabia sdi sau vw golf sdi
Last Updated: Mar 19 2009 20:14, Started by
dombyy
, Mar 14 2009 14:03
·
0
#1
Posted 14 March 2009 - 14:03
am strans cu chiu cu vai cam 5500 de euro cu care as vrea sa-mi iau o mashina sh.Vreau sa profit de criza economica!!!!
Asa ca am urmarit un pic preturile de pe site-urile de specialitate si in concluzie: NU STIU CE SA ALEG !!! mie imi place:1 skoda Fabia combi sdi dupa 2000 2.Alta optiune VW golf variant 4 sdi dupa 2000 3.eventual Opel astra caravan dupa 2000 Tin sa precizez ca am 29 ani si 1.84 m si nu vreau o mashina mica gen opel corsa,vw polo,etc .....dar nici logan Va rog sa ma ajutati sa aleg,astept parerile voastre,sugestiile,si cei care auskoda fabia sdi sau golf sdi sa-si dea cu parera p.s.am nevoie de mahina pentru iesiri de weekend munti, schi, excursii. nu ma intereseaza viteza, nus grandoman si nu am tot felul de impresii in cap. Sa ma duca si sa ma aduca cu consum mic si reparatii putine. CE SA ALEG???? multumesc anticipat |
#2
Posted 14 March 2009 - 14:09
In golf stai mai bine decat in Fabia. Fabia e micutza atat in fatza cat si in spate fata de golf. Singura smecherie e ca e combi si ai portbagajul maricel. Golful e din alta clasa, adica e o masina mai mare, mai spatioasa,cu un design interior peste fabia,majoritatea au mai multe dotari decat fabia (esp,mai multe airbaguri,etc).
Insa la fabia ai avantajul ca in banii tai poti una una mai noua decat un golf. Personal as alege golf, insa vezi si tu in functie de ce gasesti pe piata, ce oportunitati ai etc. |
#3
Posted 14 March 2009 - 14:15
mersi de raspuns
stii cumva diferenta la demaraj intre un tdi si sdi e foarte mare? eu mam gandit ca la cemi trebuie un sdi este ideal, dar unii zic ca nu poti depasi, ca este prea lenesa etc. oare cu banii astia ma descurc sami gasesc ? sau sa mai astept poate scad preturile? |
#4
Posted 14 March 2009 - 14:21
Diferenta este destul de mare din pacate. Intre un 1.9 tdi(care cel mai putin are 90cp) si unul 1.9 sdi care din cate stiu are doar 70cp..e diferenta maricica. Nu stiu ce preferinte ai tu privind condusul,stilul tau de mers etc, insa eu personal nu mi-as lua sdi decat daca ar fi pentru firma sau o masina de carat ceva. Fa si tu un testdrive inainte sa iei masina, si daca vei fi multumit si crezi ca e ok, nu vad de ce n-ai lua-o. Fiecare are stilul lui de condus, si ceea ce unuia i se pare puturoasa altuia i se poate parea ok.
Vezi ca la banii tai poti lua si tdi, insa iei doar masini omorate cu 200-300.000km reali (nu pe bord) si e destul de riscant . Edited by bossake, 14 March 2009 - 14:21. |
#6
Posted 14 March 2009 - 14:41
ionut_ionut, on Mar 14 2009, 14:24, said: eu nu as alege diesel fara turbo,chiar daca sunt mai fiabile sunt extrem de puturoase la 5500e vezi C4 2006 / ibitza 2006 / Fabia 2006 iar daca nu faci nici multi km pe an,alege pe benzina la masinile pe benzina consumul este mai mare, masinile fara turbo cu cat is mai puturoase decat cele cu turbo? |
#7
Posted 14 March 2009 - 14:49
Pai cum ti-a zis omul mai devreme,cel putin 20 CP. 1.9 SDI are 70 CP. 1.9 TDI are de la 90 la 150 CP. Dar de ce ai prefera SDI ? Pentru 0.5l/100km economisiti? Nu prea merita Te vei ruga de masina in depasiri,la deal,cand esti incarcat.
|
#8
Posted 14 March 2009 - 15:00
adcamo, on Mar 14 2009, 14:49, said: Pai cum ti-a zis omul mai devreme,cel putin 20 CP. 1.9 SDI are 70 CP. 1.9 TDI are de la 90 la 150 CP. Dar de ce ai prefera SDI ? Pentru 0.5l/100km economisiti? Nu prea merita Te vei ruga de masina in depasiri,la deal,cand esti incarcat. nu pentru aia 0,5 l/100 km fac probleme ci pentru turbina si chichitele care se pot strica la tdi, sunt in dilema, am condus pana acuma o dacie papuc 4x4 si nu am baza de comparatie, pana acuma mas fi multumit cu sdi, dar incep sa tind spre tdi, dar nu stiu daca ma incadrez in 5500 euro |
#9
Posted 14 March 2009 - 15:24
orice ti-ai lua, incearca sa o iei cat mai noua si cat mai putini km.
recomand TDIul, dar tu ia ceea ce iti place si in care te simti ok. ai zis ca ai strans banii cu chiu cu vai, si ar fi pacat sa iei masina si sa nu iti placa apoi.si inainte sa o iei, testeaz-o din toate punctele de vedere(si incarcata) Bafta |
#10
Posted 16 March 2009 - 01:01
Am un prieten care are un Polo 1.9 SDI si chiar e puturoasa...trage foarte greu! Ma indoiesc ca va urca vreo 3-4 persoane + incarcatura pe munte. Si daca urca, urca foarte fortat ceea ce duce la un consum maricel.
La fel ca si cei de mai sus .. recomand TDI-ul. Dar cel mai bine este sa faci un test drive atat la SDI cat si la TDI si sa faci tu o comparatie, pt ca numai tu poti sti daca iti convine sau nu. Din punctul de vedere al marcilor alese de tine, sunt firme cunoscute, cu numeroase masini pe drumurile noastre, deci sunt ok toate 3. Cea mai buna masina e cea care te satisface cel mai mult pe tine |
|
#11
Posted 16 March 2009 - 21:26
Am avut golf variant 1,9 TDI de 116 cai si tragea foarte bine.Am vandut-o la aproape 200.000, turbina curatata de 2 ori, in rest probleme minore, in 2 ani doar schimbul de ulei, distributia cand am cumparat-o si cam atat(actualul proprietar e un prieten si e foarte multumit de ea).
Daca ai noroc gasesti un TDI.Renunta la SDI, sunt puturoase rau, am condus una si nu m-a incantat deloc(SDI-ul nu are deloc cuplu, pur si simplu nu trage, deoarece nu are turbina).Incearca sa mai imprumuti 1000 de euro, cu 6500 sigur gasesti ceva destul de bun, cu motor de 90 de cai care este foarte economic si fiabil. |
#12
Posted 17 March 2009 - 21:40
bossake, on Mar 14 2009, 14:21, said: Diferenta este destul de mare din pacate. Intre un 1.9 tdi(care cel mai putin are 90cp) si unul 1.9 sdi care din cate stiu are doar 70cp..e diferenta maricica. Nu stiu ce preferinte ai tu privind condusul,stilul tau de mers etc, insa eu personal nu mi-as lua sdi decat daca ar fi pentru firma sau o masina de carat ceva. Fa si tu un testdrive inainte sa iei masina, si daca vei fi multumit si crezi ca e ok, nu vad de ce n-ai lua-o. Fiecare are stilul lui de condus, si ceea ce unuia i se pare puturoasa altuia i se poate parea ok. Vezi ca la banii tai poti lua si tdi, insa iei doar masini omorate cu 200-300.000km reali (nu pe bord) si e destul de riscant . Am o oferta acuma skoda Fabia kombi tdi 1,4 din 2006, cu carte service si accepta orice test(zice omu) 70 000 km la 5500 euro. Ce ziceti? mai am o oferta 1,4 mpi pe benzina 84 000 km la 4500 euro inmatriculat. care merita mai bine? mersi |
#13
Posted 17 March 2009 - 22:03
dombyy, on Mar 17 2009, 21:40, said: Am o oferta acuma skoda Fabia kombi tdi 1,4 din 2006, cu carte service si accepta orice test(zice omu) 70 000 km la 5500 euro. Ce ziceti? mai am o oferta 1,4 mpi pe benzina 84 000 km la 4500 euro inmatriculat. care merita mai bine? mersi Edited by razvan33, 17 March 2009 - 22:04. |
#14
Posted 17 March 2009 - 22:09
#15
Posted 17 March 2009 - 22:36
Am mers cu 1.4 tdi ca pasager, insa pe varianta hatch nu cea break cum vrei tu. Motorul se misca acceptabil chiar daca puterea nu e prea mare cuplul mare de diesel turbo te salveaza... o alegere mult mai buna decat un sdi .
Daca e primul propietar,adica a cumparat masina de noua, si km aia sunt reali mi se pare bun pretul..daca e adusa din afara sau e la al 3-lea propietar, sau ceva de genul asta e cam mare pretul. |
|
#16
Posted 17 March 2009 - 23:12
Nu sunt un mare cunoscator, dar nu cred ca ar trebui sa-ti faci probleme cu un TDI daca i se strica turbina. Practic devine un SDI
|
#17
Posted 18 March 2009 - 09:28
numai 70 de cai are 1.4 tdi. mie mi-a dat impresia ca ar avea vreo 80 dupa cum merge. nu de alta dar am cam tras de un symbol 1.5 dci 65 sau 70 de cai ca sa ma tin dupa un polo 1.4 tdi. nici ala nu o menaja dar in depasiri parca se simtea ca are un mic spor de cuplu sau putere in ciuda motorului care e mai mic si in 3 cilindri. e adevarat ca nici renou nu mergea atunci cum merge acum (de vreo 5000 de km ii tot curatam turbina si injectoarele ) dar oricum...
|
#18
Posted 18 March 2009 - 09:46
woulfy, on Mar 17 2009, 23:12, said: nu cred ca ar trebui sa-ti faci probleme cu un TDI daca i se strica turbina. Practic devine un SDI bossake, on Mar 14 2009, 14:21, said: Vezi ca la banii tai poti lua si tdi, insa iei doar masini omorate cu 200-300.000km reali (nu pe bord) si e destul de riscant . razvan33, on Mar 17 2009, 22:03, said: iar TDI-ul de 1.4 e tot un motor cam fara vlaga, 70 de cai ... in oras are consum nesimtit pt motoras, mai mare ca la ALH-u meu de exemplu. Si da, eu as mai sapa dupa masini la preturi bune Edited by Evergreen, 18 March 2009 - 09:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users