Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!
 La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour
 Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus
 Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane
 

ajutor skoda fabia sdi sau vw golf sdi

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
dombyy

dombyy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 14.03.2009
am strans cu chiu cu vai cam 5500 de euro cu care as vrea sa-mi iau o mashina sh.Vreau sa profit de criza economica!!!!
Asa ca am urmarit un pic preturile de pe site-urile de specialitate si in concluzie: NU STIU CE SA ALEG !!!
mie imi place:1 skoda Fabia combi sdi dupa 2000
2.Alta optiune VW golf variant 4 sdi dupa 2000
3.eventual Opel astra caravan dupa 2000

Tin sa precizez ca am 29 ani si 1.84 m si nu vreau o mashina mica gen opel corsa,vw polo,etc .....dar nici logan
Va rog sa ma ajutati sa aleg,astept parerile voastre,sugestiile,si cei care auskoda fabia sdi sau golf sdi sa-si dea cu parera
p.s.am nevoie de mahina pentru iesiri de weekend munti, schi, excursii. nu ma intereseaza viteza, nus grandoman si nu am tot felul de impresii in cap. Sa ma duca si sa ma aduca cu consum mic si reparatii putine.
CE SA ALEG????
multumesc anticipat

#2
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,710
  • Înscris: 22.11.2007
In golf stai mai bine decat in Fabia. Fabia e micutza atat in fatza cat si in spate fata de golf. Singura smecherie e ca e combi si ai portbagajul maricel. Golful e din alta clasa, adica e o masina mai mare, mai spatioasa,cu un design interior peste fabia,majoritatea au  mai multe dotari decat fabia (esp,mai multe airbaguri,etc).
Insa la fabia ai avantajul ca in banii tai poti una una mai noua decat un golf. Personal as alege golf, insa vezi si tu in functie de ce gasesti pe piata, ce oportunitati ai etc.

#3
dombyy

dombyy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 14.03.2009
mersi de raspuns

stii cumva diferenta la demaraj intre un tdi si sdi e foarte mare? eu mam gandit ca la cemi trebuie un sdi este ideal, dar unii zic ca nu poti depasi, ca este prea lenesa etc. oare cu banii astia ma descurc sami gasesc ? sau sa mai astept poate scad preturile?

#4
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,710
  • Înscris: 22.11.2007
Diferenta este destul de mare din pacate. Intre un 1.9 tdi(care cel mai putin are 90cp) si unul 1.9 sdi care din cate stiu are doar 70cp..e diferenta maricica. Nu stiu ce preferinte ai tu privind condusul,stilul tau de mers etc, insa eu personal nu mi-as lua sdi decat daca ar fi pentru firma sau o masina de carat ceva. Fa si tu un testdrive inainte sa iei masina, si daca vei fi multumit si crezi ca e ok, nu vad de ce n-ai lua-o. Fiecare are stilul lui de condus, si ceea ce unuia i se pare puturoasa altuia i se poate parea ok.
Vezi ca la banii tai poti lua si tdi, insa iei doar masini omorate cu 200-300.000km reali (nu pe bord) si e destul de riscant :).

Edited by bossake, 14 March 2009 - 14:21.


#5
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
eu nu as alege diesel fara turbo,chiar daca sunt mai fiabile sunt extrem de puturoase

la 5500e vezi C4 2006 / ibitza 2006 / Fabia 2006

iar daca nu faci nici multi km pe an,alege pe benzina

#6
dombyy

dombyy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 14.03.2009

 ionut_ionut, on Mar 14 2009, 14:24, said:

eu nu as alege diesel fara turbo,chiar daca sunt mai fiabile sunt extrem de puturoase

la 5500e vezi C4 2006 / ibitza 2006 / Fabia 2006

iar daca nu faci nici multi km pe an,alege pe benzina

la masinile pe benzina consumul este mai mare,
masinile fara turbo cu cat is mai puturoase decat cele cu turbo?

#7
adcamo

adcamo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,022
  • Înscris: 12.02.2009
Pai cum ti-a zis omul mai devreme,cel putin 20 CP. 1.9 SDI are 70 CP. 1.9 TDI are de la 90 la 150 CP. Dar de ce ai prefera SDI ? Pentru 0.5l/100km economisiti? Nu prea merita Te vei ruga de masina in depasiri,la deal,cand esti incarcat.

#8
dombyy

dombyy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 14.03.2009

 adcamo, on Mar 14 2009, 14:49, said:

Pai cum ti-a zis omul mai devreme,cel putin 20 CP. 1.9 SDI are 70 CP. 1.9 TDI are de la 90 la 150 CP. Dar de ce ai prefera SDI ? Pentru 0.5l/100km economisiti? Nu prea merita Te vei ruga de masina in depasiri,la deal,cand esti incarcat.

nu pentru aia 0,5 l/100 km fac probleme ci pentru turbina si chichitele care se pot strica la tdi, sunt in dilema, am condus pana acuma o dacie papuc 4x4  si nu am baza de comparatie, pana acuma mas fi multumit cu sdi, dar incep sa tind spre tdi, dar nu stiu daca ma incadrez in 5500 euro

#9
ionutzndr

ionutzndr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 443
  • Înscris: 19.06.2007
orice ti-ai lua, incearca sa o iei cat mai noua si cat mai putini km.

recomand TDIul, dar tu ia ceea ce iti place si in care te simti ok. ai zis ca ai strans banii cu chiu cu vai, si ar fi pacat sa iei masina si sa nu iti placa apoi.si inainte sa o iei, testeaz-o din toate punctele de vedere(si incarcata)
Bafta

#10
grimlord

grimlord

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 10.03.2009
Am un prieten care are un Polo 1.9 SDI si chiar e puturoasa...trage foarte greu! Ma indoiesc ca va urca vreo 3-4 persoane + incarcatura pe munte. Si daca urca, urca foarte fortat ceea ce duce la un consum maricel.
La fel ca si cei de mai sus .. recomand TDI-ul.
Dar cel mai bine este sa faci un test drive atat la SDI cat si la TDI si sa faci tu o comparatie, pt ca numai tu poti sti daca iti convine sau nu.
Din punctul de vedere al marcilor alese de tine, sunt firme cunoscute, cu numeroase masini pe drumurile noastre, deci sunt ok toate 3.

Cea mai buna masina e cea care te satisface cel mai mult pe tine

#11
razvan33

razvan33

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 22.06.2007
Am avut golf variant 1,9 TDI de 116 cai si tragea foarte bine.Am vandut-o la aproape 200.000, turbina curatata de 2 ori, in rest probleme minore, in 2 ani doar schimbul de ulei, distributia cand am cumparat-o si cam atat(actualul proprietar e un prieten si e foarte multumit de ea).
Daca ai noroc gasesti un TDI.Renunta la SDI, sunt puturoase rau, am condus una si nu m-a incantat deloc(SDI-ul nu are deloc cuplu, pur si simplu nu trage, deoarece nu are turbina).Incearca sa mai imprumuti 1000 de euro, cu 6500 sigur gasesti ceva destul de bun, cu motor de 90 de cai care este foarte economic si fiabil.

#12
dombyy

dombyy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 14.03.2009

 bossake, on Mar 14 2009, 14:21, said:

Diferenta este destul de mare din pacate. Intre un 1.9 tdi(care cel mai putin are 90cp) si unul 1.9 sdi care din cate stiu are doar 70cp..e diferenta maricica. Nu stiu ce preferinte ai tu privind condusul,stilul tau de mers etc, insa eu personal nu mi-as lua sdi decat daca ar fi pentru firma sau o masina de carat ceva. Fa si tu un testdrive inainte sa iei masina, si daca vei fi multumit si crezi ca e ok, nu vad de ce n-ai lua-o. Fiecare are stilul lui de condus, si ceea ce unuia i se pare puturoasa altuia i se poate parea ok.
Vezi ca la banii tai poti lua si tdi, insa iei doar masini omorate cu 200-300.000km reali (nu pe bord) si e destul de riscant :).


Am o oferta acuma skoda Fabia kombi tdi 1,4 din 2006, cu carte service si accepta orice test(zice omu) 70 000 km la 5500 euro. Ce ziceti?   mai am o oferta 1,4 mpi pe benzina 84 000 km la 4500 euro inmatriculat. care merita mai bine?
mersi

#13
razvan33

razvan33

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 22.06.2007

 dombyy, on Mar 17 2009, 21:40, said:

Am o oferta acuma skoda Fabia kombi tdi 1,4 din 2006, cu carte service si accepta orice test(zice omu) 70 000 km la 5500 euro. Ce ziceti?   mai am o oferta 1,4 mpi pe benzina 84 000 km la 4500 euro inmatriculat. care merita mai bine?
mersi
Fabia 1.4 MPI a avut taica-miu, un motor de 2 lei, numai probleme a avut cu ea...masina luata de noua(in 40.000 km i-a facut distributia de 2 ori, plus altele), iar TDI-ul de 1.4 e tot un motor cam fara vlaga, 70 de cai parca?mai cauta nu te grabi.

Edited by razvan33, 17 March 2009 - 22:04.


#14
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

 razvan33, on Mar 17 2009, 22:03, said:

TDI-ul de 1.4 e tot un motor cam fara vlaga, 70 de cai parca?
Cati km ai condus o masina cu un asemenea motor?

#15
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,710
  • Înscris: 22.11.2007
Am mers cu 1.4 tdi ca pasager, insa pe varianta hatch nu cea break cum vrei tu. Motorul se misca acceptabil chiar daca puterea nu e prea mare cuplul mare de diesel turbo te salveaza... o alegere mult mai buna decat un sdi :).
Daca e primul propietar,adica a cumparat masina de noua, si km aia sunt reali mi se pare bun pretul..daca e adusa din afara sau e la al 3-lea propietar, sau ceva de genul asta e cam mare pretul.

#16
woulfy

woulfy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,562
  • Înscris: 11.12.2003
Nu sunt un mare cunoscator, dar nu cred ca ar trebui sa-ti faci probleme cu un TDI daca i se strica turbina. Practic devine un SDI :)

#17
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
numai 70 de cai are 1.4 tdi. mie mi-a dat impresia ca ar avea vreo 80 dupa cum merge. nu de alta dar am cam tras de un symbol 1.5 dci 65 sau 70 de cai ca sa ma tin dupa un polo 1.4 tdi. nici ala nu o menaja dar in depasiri parca se simtea ca are un mic spor de cuplu sau putere in ciuda motorului care e mai mic si in 3 cilindri. e adevarat ca nici renou nu mergea atunci cum merge acum (de vreo 5000 de km ii tot curatam turbina si injectoarele  :naughty: ) dar oricum...

#18
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,928
  • Înscris: 09.12.2004

 woulfy, on Mar 17 2009, 23:12, said:

nu cred ca ar trebui sa-ti faci probleme cu un TDI daca i se strica turbina. Practic devine un SDI :)
daca nu iti dai seama devine o caruta pt ca poti ramine fara motor

 bossake, on Mar 14 2009, 14:21, said:

Vezi ca la banii tai poti lua si tdi, insa iei doar masini omorate cu 200-300.000km reali (nu pe bord) si e destul de riscant :).
motoarele duc mult si bine daca sint servisate corespunzator

 razvan33, on Mar 17 2009, 22:03, said:

iar TDI-ul de 1.4 e tot un motor cam fara vlaga, 70 de cai ...
trebuie turat mai tare ca 1,9, lasat in boii lui iarna pina se incalzeste ...merge frumos pe DN fara sa ai pretentii de A8 (120-130km/h lejer)
in oras are consum nesimtit pt motoras, mai mare ca la ALH-u meu de exemplu.

Si da, eu as mai sapa dupa masini la preturi bune :)

Edited by Evergreen, 18 March 2009 - 09:48.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate