Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Rog urgent sfat achizitie noul Golf vs Toyota Corolla Sedan
Ultima postare: mar 09 2009 12:22, Inițiat de
radu1977
, mar 07 2009 16:54
·
0
#1
Publicat: 07 martie 2009 - 16:54
Salut
Va rog sa ma ajutati cu un sfat profesionist Am de ales de ales intre doua masini cu preturi asemanatoare, una este VW Golf 6 (Noul Golf) cu dotarile urmatoare (Trendline, Motor 1.4 Benzina, euro 5, 80 cp, cutie manuala, climatronic bi-zone, cotiera, etc.) si Toyota Corolla Sedan versiunea Luna (motor 1.4, euro 4, benzina, VVTI, 97 cp, cutie manuala, climatronic, cotiera, etc.). Ce imi recomandati sa aleg din punct de vedere al: - sigurantei: - pretului corect de revanzare: - fiabilitatii: - costului de intretinere: - costul pieselor dupa iesirea din garantie. Va multumesc anticipat Marcu Radu PS: Nu sunt vitezoman. Editat de radu1977, 07 martie 2009 - 16:56. |
#3
Publicat: 07 martie 2009 - 18:17
Agree - o masina o alegi (si) cu inima.
Din punct de vedere calitate/performante as merge pe Corola fara sa stau pe ganduri. Daca vrei sa-ti iei acum o masina noua si te gandesti la revanzare .... greu de spus ce va fi peste 3-4-5 ani. Ce pot sa-ti spun cu certitudine este faptul ca motorul de 1.4 de 80 CP de pe Golf este o gluma. Proasta. OK, nu esti vitezoman. Dar asta nu inseamna ca, dupa cateva luni de la achizitie nu o sa regreti lipsa de putere. La modul general, sfatul meu este sa a nu se cumnpara o masina cu motorizarea cea mai mica (indiferent de clasa sau marca masinii). Eu personal, as renunta la numite dotari gen climatronic, cotiera & stuff (lucru valabil pentru VW, nu stiu daca si pt. Toyota) in favoarea unui motor mai potent. In ambele cazuri as recomanda cel putin un motor de 1.6. |
#5
Publicat: 08 martie 2009 - 12:23
ztele, on Mar 8 2009, 04:58, said: Las-o naibii de revanzare, iti iei masina pt tine sau pt urmatorul proprietar? Inlocuieste Corolla cu Auris (sa fim in clasa cu Golf) si ai castigatorul: Auris. |
#6
Publicat: 08 martie 2009 - 19:22
OFF TOPIC: @marr: Si motorul de 97 de cai de pe Corolla ce e, o gluma buna?
@radu1977: Uite ce zic eu, lasand la o parte faptul ca sunt sofer de Golf: mie Golf VI nu-mi place, sau poate, n-am vrut sa-i dau ocazia sa-mi placa. Daca tot te-ai hotarat intre astea doua, eu as merge la dealeri si le-as cere un desfasurator de revizii pe perioada de garantie. Intreaba-i ce se schimba la 15.000, la 30.000, la 45.000 si la 60.000 km., piese+manopera, plus TVA. Nefiind secret de serviciu si mai ales daca esti cat de cat insistent, ti-l vor da in cele din urma. Vezi cat te costa masina+respectivele costuri, fiindca asigurarea RCA si impozitul vor fi identice, dat fiind faptul ca ambele masini se inscriu in aceeasi clasa de impozitare. Golful stiu sigur ca este Euro 5, de Toyota nu-s sigur, asa ca nu zic nimic. Golful (1,4, 80 PS, 5 usi, Trendline) costa 12.401 EUR (fara TVA) iar Corolla (1,4, 97 PS, sedan, Terra) costa 15.394 EUR (fara TVA). Daca vrei sa faci economie, ia Golful. E cu aproape 3.000 EUR mai ieftin. Daca vrei sa iei o masina de 15.400 EUR, ia Golf Comfortline 1,4 TSI 122 PS cu climatronic (ai mult mai multe dotari decat o Corolla in aceeasi bani). Si, marr, de-abia motorul asta il face pe cel de 80 PS o gluma proasta Daca vrei sedan, ia Corolla. Jetta mi se pare urata. Daca vrei versatilitate, ia Golful. Cu un hatchback poti face lucruri la care sedanul doar viseaza... Ce mai poti face, e sa mergi la Porsche Romania si sa te uiti la oferte. Am vazut Golf V 1,9 TDI 105 PS, NOU, la 14.300 EUR, fara TVA. (Oferta asta o vazusem la Porsche Pipera). Acuma, indiferent pe care o alegi, n-o sa faci o alegere proasta, singura chestie e sa fii absolut convins cand dai banii, ca aia e masina pe care o vrei. Ar fi pacat sa te uiti lung dupa "cealalta masina" cand o vezi pe strada, intrebandu-te "cum ar fi fost daca..." Nu ma intelege gresit, eu nu-ti recomand sa cumperi neaparat Golf VI. Ce ti-as recomanda e un Golf V. Cu mana pe suflet, chiar. Editat de Bwwlan, 08 martie 2009 - 19:23. |
#7
Publicat: 09 martie 2009 - 08:51
Nu vreu sa intru in polemica cu tine. Nu am motive.
Nu am spus ca motorul de pe Corolla ar fi mai breaz, am spus doar ca, motorul de 1.4 80 CP nu este o alegere inteleapta pt. Golf. Iata ce am spus: marr, on Mar 7 2009, 18:17, said: La modul general, sfatul meu este sa a nu se cumnpara o masina cu motorizarea cea mai mica (indiferent de clasa sau marca masinii). Eu personal, as renunta la numite dotari gen climatronic, cotiera & stuff (lucru valabil pentru VW, nu stiu daca si pt. Toyota) in favoarea unui motor mai potent. In ambele cazuri as recomanda cel putin un motor de 1.6. Si-mi mentin parerea. Indiferent de marca si model, motorizarea de baza oferita nu va aduce satisfactii posesorului. Dimpotriva, in timp, va conduce la regrete (ca sa nu spun frustrari). Si vorbesc in cunostinta de cauza - am luat pt. sotie un Polo cu motorizarea de 1.2. Acum regret ca nu am mers cel putin pe cea de 1.4. Am cunostinte care au facut aceeasi miscare - au ales motorizarea mai mica pentru dotari mai multe in suma data (vre-o doi cu Golf V motorizarea 1.4 80 CP). TOTI regreta! ON TOPIC: Nu discutam aici care masina e mai buna sau mai ieftina (nici nu stiu preturile curente) - asa cum si tu spui, nici una nu este o alegere proasta. Si eu prefer hatch-urile in dauna sedanului, deci, sunt de acord cu @ztele - uita-te si la Auris. Parca au (aveau) si ceva reduceri - cumnata-mea si-a luat in octombrie-noiembrie 2008 un Auris de 1.6, bine dotat (6 airbag--uri, climatronic bi-zona, etc) la vre-o 16.000 DDP. Cu criza asta, poate au mai redus preturile. Ideea e sa mergi pe la dealer-i, sa faci drive-teste (daca este posibil cu motorizarile avute in vedere, desi, de regula, nu au pt. drive-test masini cu motorizarile de baza), si sa incerci sa negociezi cat mai mult. Aaaa, si nu-i lasa sa simta ca esti ”chitit” pe modelul lor !!! BAFTA ! |
#8
Publicat: 09 martie 2009 - 10:43
dupa mine sunt prea scumpe amandoua si configurate total neechilibrat.
si mai e inca ceva. pt tine nu conteaza pozitia la volan? cineva care se simte bine in Corolla, greu se va simti bine si in golf. si invers la fel. depinde mult de conformatia soferului. de ex pe mine ma termina la drum lung ergonomia stil golf, fiind nevoit sa scot din calcul masinile de genul asta. |
#9
Publicat: 09 martie 2009 - 10:57
14500e ddp ai posibilitatea sa iei auris 1.4 d4d 90cp nivel echipare luna (abs,7airbag,mp3,climatronic,proiectoare,computer,jante,geamuri-oglinzi el.,vops metalizata)
nu o fi nici dizalul de 90cp o racheta insa este economic sau la 13000e ddp Corolla 1.4 d4d 90cp vers de baza (abs,2airbag,AC manual,mp3,geamuri fata,oglizni electrice,computer,metalizata) daca nici 13mii nu o fi un pret bun Editat de ionutMembruAnonimut, 09 martie 2009 - 11:02. |
#12
Publicat: 09 martie 2009 - 12:22
corolla nu are discount 2000 euro la variantele diesel? Mai bine ar merge pe diesel=ul de 90 cai. Am fost intr-un Auris cu motorizarea asta, si nu imi venea sa cred cat de putin consuma in Bucuresti.
Strict intre golf si Corolla, primul are materiale mai bune si un confort o idee mai mare. Insa are un pret nejustificat de mare. Eu unul as merge pe Toyota (Corolla sau Auris, depinde de discount si numai daca e echipare Luna, pt ca Terra e mult mult prea cheala). Totusi pozitia de condus in Auris e cam ridicata, chiar si cu scaunul la minim. Deci trebuie vazut daca te simti confortabil sau nu. Editat de Genesis, 09 martie 2009 - 12:23. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi