Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche
 recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 datasheet crawling

Sanse refinantare

arii

Sapa peste pardoseala
 

Probleme poratbilitate RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
sn_madalin

sn_madalin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 02.08.2008
Salut,


Pe data de 11 febr am mers la un punct de lucru al RDS-ului din craiova pt a face o cerere de portare a unui numar din reteaua orange in reteaua digimobi.Pe data de 24 am fost sunat,comunicandumi-se sa merg in ziua urmatoare,adica pe 25 febr,sa ridic terminalul,sa semnez contractul pt respectiviul numar de orange.Mi s-a comunicat in in acea zi ca portarea s-a efectuat.Pe data de 25 febr am mers impreuna cu mama mea(ea este titulara contracteleor avute cu RDS) cu gandul sa semnam conctractu si sa ridicam terminalul oferit in custoditie.Am semnat conctractul,iar eu l-am precizat sa verifice daca numarul este activ.A sunat de pe digimobil pe telefonul sau si aparea numarul de orange.Cand a incercat sa apeleze si invers ii zicea ca este "inca" in reteaua orange.Mi-a comunicat ca intr-o juma de ora-maxim o ora numarul va fi perfect functional.Am mers acasa,iar dupa o juma de ora el a fost perfect nefunctional.Am sunat la Rel cu clientii,iar o tuta de la celalalt capat al firului imi zice ca nr-ul este blocat.A doua zi alt idiot imi ca numarul este in curs de portare facandu-se o noua cerere de portare pe data de 26 avand ca termen de finalizare data de 10 martie.Tin sa va precizez ca eu n-am facut o a doua cerere asa cum mi-au zis ei.Am sunat la ANC,iar ei mi-au confirmat  ca cererea este facuta pe 26 febr.Am crezut ca inebunesc.Astia de la RDS chiar isi bateau joc de mine.Am facut sesizare la ANC,OPC.Eu am un contract pt un numar de telefon inexistent in reteaua lor si apartinand in cont orange.Nimeni de la RDS nu mi-a oferit un punct de vedere,sunt atat de idioti si retardati incat nush ce sa mai zica.Ce credeti voi ca s-a intamplat.Ma poate ajuta cineva?

#2
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
http://www.portabili...e...aza&lang=ro
Nu vad cum te poate ajuta altcineva. Le explici lor problema.

#3
sn_madalin

sn_madalin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 02.08.2008

 Blackhawk, on Feb 28 2009, 13:43, said:

http://www.portabili...e...aza&lang=ro
Nu vad cum te poate ajuta altcineva. Le explici lor problema.
am facut sesizare.daca stiam ce mi se intampla,imi vedeam de trb mea.

#4
Florinbv

Florinbv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 28.05.2006
Dap... din diferite motive portarea nu s-a finalizat. Daca nr. este inca activ in orange inseamna ca din cauza celor de la orange nu s-a efectuat portarea. Si eu mi-am portat nr. din vodafone in orange si am patit cam acelasi lucru si anume in 11.12.2008 am facut cerere de portare (la orange shop) si in ziua in care era programata portatrea (23.12) nu s-a intamplat nimic. M-am dus la orange shop sa vad despre ce e vorba iar ei n-au putut sa-mi dea un motiv anume pt. care cei de la vodafone pur si simplu nu aprobasera rezilierea contractului meu si ca atare portarea nu s-a efectuat. Am mai facut inca o cerere si am mai asteptat din 23.12.2008 pana in 12.01.2009 cand portarea s-a finalizat cu succes. Si motivul l-am aflat in aceasta perioada deoarece pe data de 09.01.2009 cu 3 zile inainte de efectuarea portarii m-a sunat cineva de la vodafone sa ma convinga sa nu reziliez. Deci ei n-au acceptat rezilierea contractului ca n-au avut timp sa ma sune in decembrie sa-mi faca oferta respectiva.

#5
sn_madalin

sn_madalin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 02.08.2008

 Florinbv, on Feb 28 2009, 15:22, said:

Dap... din diferite motive portarea nu s-a finalizat. Daca nr. este inca activ in orange inseamna ca din cauza celor de la orange nu s-a efectuat portarea. Si eu mi-am portat nr. din vodafone in orange si am patit cam acelasi lucru si anume in 11.12.2008 am facut cerere de portare (la orange shop) si in ziua in care era programata portatrea (23.12) nu s-a intamplat nimic. M-am dus la orange shop sa vad despre ce e vorba iar ei n-au putut sa-mi dea un motiv anume pt. care cei de la vodafone pur si simplu nu aprobasera rezilierea contractului meu si ca atare portarea nu s-a efectuat. Am mai facut inca o cerere si am mai asteptat din 23.12.2008 pana in 12.01.2009 cand portarea s-a finalizat cu succes. Si motivul l-am aflat in aceasta perioada deoarece pe data de 09.01.2009 cu 3 zile inainte de efectuarea portarii m-a sunat cineva de la vodafone sa ma convinga sa nu reziliez. Deci ei n-au acceptat rezilierea contractului ca n-au avut timp sa ma sune in decembrie sa-mi faca oferta respectiva.
stii care e marea problema la mine:

1-eu n-am facut o a doua cerere
2-cum e posibil sa semnezi un contract pt niste servicii,avand un numar neexistent in reteua RDS.

Sa presupunem ca esua portarea,pai atunci nu ma mai chemau sa semnez contractul pe numarul de orange.D ce am fost chemat?Consider contractul meu ilegal

#6
Florinbv

Florinbv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 28.05.2006
Contractul se semneaza cand faci cererea de portare. Ar fi trebuit sa-ti ofere un numar provizoriu iar cand portarea se efectueaza nr. de orange sa se activeze automat pe sim-ul lor.

#7
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,499
  • Înscris: 04.05.2006

 sn_madalin, on Feb 28 2009, 13:34, said:

Salut,


Pe data de 11 febr am mers la un punct de lucru al RDS-ului din craiova pt a face o cerere de portare a unui numar din reteaua orange in reteaua digimobi.Pe data de 24 am fost sunat,comunicandumi-se sa merg in ziua urmatoare,adica pe 25 febr,sa ridic terminalul,sa semnez contractul pt respectiviul numar de orange.Mi s-a comunicat in in acea zi ca portarea s-a efectuat.Pe data de 25 febr am mers impreuna cu mama mea(ea este titulara contracteleor avute cu RDS) cu gandul sa semnam conctractu si sa ridicam terminalul oferit in custoditie.Am semnat conctractul,iar eu l-am precizat sa verifice daca numarul este activ.A sunat de pe digimobil pe telefonul sau si aparea numarul de orange.Cand a incercat sa apeleze si invers ii zicea ca este "inca" in reteaua orange.Mi-a comunicat ca intr-o juma de ora-maxim o ora numarul va fi perfect functional.Am mers acasa,iar dupa o juma de ora el a fost perfect nefunctional.Am sunat la Rel cu clientii,iar o tuta de la celalalt capat al firului imi zice ca nr-ul este blocat.A doua zi alt idiot imi ca numarul este in curs de portare facandu-se o noua cerere de portare pe data de 26 avand ca termen de finalizare data de 10 martie.Tin sa va precizez ca eu n-am facut o a doua cerere asa cum mi-au zis ei.Am sunat la ANC,iar ei mi-au confirmat  ca cererea este facuta pe 26 febr.Am crezut ca inebunesc.Astia de la RDS chiar isi bateau joc de mine.Am facut sesizare la ANC,OPC.Eu am un contract pt un numar de telefon inexistent in reteaua lor si apartinand in cont orange.Nimeni de la RDS nu mi-a oferit un punct de vedere,sunt atat de idioti si retardati incat nush ce sa mai zica.Ce credeti voi ca s-a intamplat.Ma poate ajuta cineva?

Mai mult ca sigur, te-au "dezinformat" putin, ca sa te prinda de client. Te-au chemat sa semnezi contractul, iar ei au facut cererea de portare pe data de 26, cu termen de finalizare pe 10 martie. Se bazeaza pe o chestie psihologica adica, romanul, dupa ce a semnat contractul, inghite si nu comenteaza.... Tipic RCS

#8
sn_madalin

sn_madalin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 02.08.2008
in sf s-a rezolvat

#9
sizan

sizan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 27.07.2006

 richelieu, on Mar 1 2009, 11:58, said:

Mai mult ca sigur, te-au "dezinformat" putin, ca sa te prinda de client. Te-au chemat sa semnezi contractul, iar ei au facut cererea de portare pe data de 26, cu termen de finalizare pe 10 martie. Se bazeaza pe o chestie psihologica adica, romanul, dupa ce a semnat contractul, inghite si nu comenteaza.... Tipic RCS


gandire tipic romaneasca

#10
geof333

geof333

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 31.05.2008

 sizan, on Mar 13 2009, 19:05, said:

gandire tipic romaneasca

Dar, prietene este de la operatorul initial , nu ti-a dat confirmat migrarea la operatorul de portare si asta din motivele lor, asa se intampla si la portari pe cosmote sau voda,
bucura-te ca in final iti merge. Cat ai stat in "semi-portare", 1 zi, doua ?

#11
sn_madalin

sn_madalin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 02.08.2008

 geof333, on Mar 13 2009, 22:32, said:

Dar, prietene este de la operatorul initial , nu ti-a dat confirmat migrarea la operatorul de portare si asta din motivele lor, asa se intampla si la portari pe cosmote sau voda,
bucura-te ca in final iti merge. Cat ai stat in "semi-portare", 1 zi, doua ?
e impropiu sa zic semi-portare,cuvantul potrivit ar fi:indolenta.Chestia asta fara raspuns a durat o juma` de ora.

#12
The.1

The.1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 18.02.2006
care v-ati mai portat numarul de telefon in reteaua rds, ati mai intampinat probleme?
decurce usor portarea ?
sunt probleme cu tarifarea convorbirilor dupa portare ?
eu vreau sa-mi portez un abonament voda catre rds si nu stiu cum decurg lucrurile.
poate ma ajuta cineva cu niste informatii
mersi

#13
wii

wii

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,275
  • Înscris: 01.06.2009

 The.1, on 18th June 2009, 17:42, said:

care v-ati mai portat numarul de telefon in reteaua rds, ati mai intampinat probleme?
decurce usor portarea ?
sunt probleme cu tarifarea convorbirilor dupa portare ?
eu vreau sa-mi portez un abonament voda catre rds si nu stiu cum decurg lucrurile.
poate ma ajuta cineva cu niste informatii
mersi



Portarea se face in ultima zi a perioadei trecute in cererea de portare. Timp de 3 zile (taree ciudat) am avut numarul activ si pe Orange si pe Digi, puteam apela de pe amandoua dar cand eram apelat primeam doar pe digi. Si acum mai primesc pe numarul 0745 de digi mesaje promo de la Orange. In rest nicio problema. Cu taxarea sunt curios si eu cum e dar inca n-am reusit sa testez (dureaza pana vine factura detaliata).

#14
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,386
  • Înscris: 21.11.2008
Pt. The.1:

Am facut eu.. o Portare, pt. Ai Mei, ..in Martie, -la acel moment, cred ca unica in tzara.. adica am adus un Abonament de Zapp in Digi.Mobil si un Abonament de RomTelecom in R.D.S.Tel., dar ambele pe un cont 'share', de Abonament de 2 Euro.

Vazand pe Net ca au fost probleme la toate companiile, cu tarifarile ulterioare, ..m-am pus si am facut, Preventiv, un Memoriu de 2 pagini, catre R.D.S.&R.C.S., ..pe care sa-l foloseasca in Interior, si in relatia cu RomTelecom si TeleMobil - Zapp, --pe care l-am atasat atat la cererea de portare a Fix-ului, cat si la cea de portare a Mobil-ului, --..avertizandu-i ca sper sa nu ma trezesc cu surprize, deoarece le fac plangere la toate Autoritatile de profil Romanesti si ale U.E. ...

Cererea a fost depusa intr-o Miercuri, s-au calculat cele Maxim 10 zile uzuale pana in Sambata urmatoare...

Apoi, trecand acea Sambata, ..in Lunea urmatoare, am fost sunat pt. ca Miercurea sa semnam Contractul. In fine, l-am semnat. Aparatele de Fix si de Mobil le-am primit fara Proces Verbal, deoarece 'imperecherea' nu se putea face pana portarea nu era facuta, Tehnic, ..am promis ca revin sa facem si Procesele Verbale, dar am renuntat, -ca m-or enervat cu ceva dupa, --insa oricum eu am f. mare grija de orice, asa ca nu va fi nici o problema...   :P

In acea Miercuri, trebuiau sa fie portate ambele. DAR.. Magarii rau-intentionati de la Zapp au oprit dupa ora 16, incat sa nu se mai finalizeze operatiunea pana la ora 17, ..asa ca abia a 2-a zi, dupa ce am pus presiune, Seara, pe cei de la Relatii Clientii, la Bucuresti, -si dupa ce am fost sunat Joi la Pranz de catre cei care trebuiau sa trimita echipa pt. instalarea conexiunii de Fix, --..s-a rezolvat, Joi, ..si cei din Centrala R.D.S. de la Bucuresti m-au sunat sa verifice daca avem semnal la numarul de Zapp portat in Digi.Mobil...

Apoi, Nesimtitii de la RomTelecom au oprit Fix-ul.. Vinerea Dup-amiaza la 17, ca sa treaca Week-End-ul...


Fiindca am vorbit cu o gramada, atuncea, va pot spune asa: Tehnic, orice portare e Obligatoriu sa fie facuta intre orele 12 si 17 ale aceleiasi zile, in serverele celor 2 operatori implicati, ..e o regula fixata cu Operatorii, in Romania.

Daca apar probleme, ..portarea, Tehnic, trebuie finalizata in 24 de ore calendaristice, ..asta -LEGAL.

ATENTIE: Nu confundati cu termenele Administrative.. privind Cererile de Portare, de 8-10 zile, ori Maxim-ul final de 30 de zile...

Oricum, si aia de la A.N.C.O.M. au o mentalitate de papa-lapte, ca am vorbit cu vreo 2 persoane...


Apoi, fiind Vineri Seara, iar am facut presiuni la Relatii Clienti la Bucuresti, pt. portarea Tehnica a Fix-ului, pe Sambata sau Luni, -si, pt. prima data, am ajuns sa ma sune un Superior de la Relatii Clienti din Sediul Central --care mi-a confirmat tot ce aflasem si ca incearca sa o rezolve Sambata.


Dupa, 3 sferturi de luna, ne-am enervat, deoarece desi si Fix-ul fusese portat in Centrala, nu aveam ton la aparatul R.D.S., ..deoarece echipa de instalatori Maghiari (care-mi pusese si Net-ul in 2006) care instalase conexiunea -nu curatase bine firul -la conectare, --..iar netotii Robotizati de la Relatii Clienti de la Bucuresti si Locali, ..nu intelegeau ca Portarea NU era indeplinita, Tehnic, LEGAL, -daca cel putin unul din cele 2 numere nu avea ton in noua retea, -odata mutat din cealalta retea, ..si ca NU aveau voie sa-mi aplice termenul de Remediere de 30 de zile, ca pt. o defectiune Ulterioara, obisnuita...


In fine, dupa vreo 3 saptamani, a venit un tanar care a curatat conexiunea firului si o 'zis' ceva de prima echipa, care nu o fost in stare sa faca conexiunea cum trebuia, ..ce, evident, Nu avusese cum sa fie verificata cu ton, inaintea portarii efective tehnice...


M-am sunat, pe ambele, de pe celelalte numere R.D.S., Fix, si Mobil, din un al 2-lea apartament, ..si pe Detaliata alocata pt. numerele mai vechi am vazut ca.. cele doua numere portate au fost corect inregistrate si in Serverul de Tarifare.


Asa ca, dupa niste 'scapari' ale R.D.S.-ului, din cauza rigiditatii unor reguli interne, ..si reaua-intentie a celor de la TeleMobil - Zapp si RomTelecom, totul a iesit bine cu portarea.


Dar, repet, am 'umblat dupa fundul lor', si i-am luat la rost si pe aia de la A.N.C.O.M., ca si mentalitate, inclusiv pe alte probleme de Telefonie, ..caci, pana una-alta, ultimii is platiti din banii cetatenilor.


Cine are comentarii negative, sa se abtina.   B)

Edited by Lopatar, 18 June 2009 - 20:40.


#15
boggie

boggie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 384
  • Înscris: 20.09.2004
La mine portare de nr. mobil Vodafone in RDS a durat 10 saptamani calendaristice (in loc de 10 zile). Dupa portarea "reusita", timp de 3 luni, numarul era taxat ca fiind in continuare numar de Vodafone. Mi-au recalculat facturile dupa numeroase sesizari telefonice, scrise, ANCOM, OPC, etc.

#16
Lucky44

Lucky44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 260
  • Înscris: 01.05.2006

 Lopatar, on 18th June 2009, 21:28, said:

Pt. The.1:

Am facut eu.. o Portare, pt. Ai Mei, ..in Martie, -la acel moment, cred ca unica in tzara.. adica am adus un Abonament de Zapp in Digi.Mobil si un Abonament de RomTelecom in R.D.S.Tel., dar ambele pe un cont 'share', de Abonament de 2 Euro.

Vazand pe Net ca au fost probleme la toate companiile, cu tarifarile ulterioare, ..m-am pus si am facut, Preventiv, un Memoriu de 2 pagini, catre R.D.S.&R.C.S., ..pe care sa-l foloseasca in Interior, si in relatia cu RomTelecom si TeleMobil - Zapp, --pe care l-am atasat atat la cererea de portare a Fix-ului, cat si la cea de portare a Mobil-ului, --..avertizandu-i ca sper sa nu ma trezesc cu surprize, deoarece le fac plangere la toate Autoritatile de profil Romanesti si ale U.E. ...

Cererea a fost depusa intr-o Miercuri, s-au calculat cele Maxim 10 zile uzuale pana in Sambata urmatoare...

Apoi, trecand acea Sambata, ..in Lunea urmatoare, am fost sunat pt. ca Miercurea sa semnam Contractul. In fine, l-am semnat. Aparatele de Fix si de Mobil le-am primit fara Proces Verbal, deoarece 'imperecherea' nu se putea face pana portarea nu era facuta, Tehnic, ..am promis ca revin sa facem si Procesele Verbale, dar am renuntat, -ca m-or enervat cu ceva dupa, --insa oricum eu am f. mare grija de orice, asa ca nu va fi nici o problema...   :P

In acea Miercuri, trebuiau sa fie portate ambele. DAR.. Magarii rau-intentionati de la Zapp au oprit dupa ora 16, incat sa nu se mai finalizeze operatiunea pana la ora 17, ..asa ca abia a 2-a zi, dupa ce am pus presiune, Seara, pe cei de la Relatii Clientii, la Bucuresti, -si dupa ce am fost sunat Joi la Pranz de catre cei care trebuiau sa trimita echipa pt. instalarea conexiunii de Fix, --..s-a rezolvat, Joi, ..si cei din Centrala R.D.S. de la Bucuresti m-au sunat sa verifice daca avem semnal la numarul de Zapp portat in Digi.Mobil...

Apoi, Nesimtitii de la RomTelecom au oprit Fix-ul.. Vinerea Dup-amiaza la 17, ca sa treaca Week-End-ul...


Fiindca am vorbit cu o gramada, atuncea, va pot spune asa: Tehnic, orice portare e Obligatoriu sa fie facuta intre orele 12 si 17 ale aceleiasi zile, in serverele celor 2 operatori implicati, ..e o regula fixata cu Operatorii, in Romania.

Daca apar probleme, ..portarea, Tehnic, trebuie finalizata in 24 de ore calendaristice, ..asta -LEGAL.

ATENTIE: Nu confundati cu termenele Administrative.. privind Cererile de Portare, de 8-10 zile, ori Maxim-ul final de 30 de zile...

Oricum, si aia de la A.N.C.O.M. au o mentalitate de papa-lapte, ca am vorbit cu vreo 2 persoane...


Apoi, fiind Vineri Seara, iar am facut presiuni la Relatii Clienti la Bucuresti, pt. portarea Tehnica a Fix-ului, pe Sambata sau Luni, -si, pt. prima data, am ajuns sa ma sune un Superior de la Relatii Clienti din Sediul Central --care mi-a confirmat tot ce aflasem si ca incearca sa o rezolve Sambata.


Dupa, 3 sferturi de luna, ne-am enervat, deoarece desi si Fix-ul fusese portat in Centrala, nu aveam ton la aparatul R.D.S., ..deoarece echipa de instalatori Maghiari (care-mi pusese si Net-ul in 2006) care instalase conexiunea -nu curatase bine firul -la conectare, --..iar netotii Robotizati de la Relatii Clienti de la Bucuresti si Locali, ..nu intelegeau ca Portarea NU era indeplinita, Tehnic, LEGAL, -daca cel putin unul din cele 2 numere nu avea ton in noua retea, -odata mutat din cealalta retea, ..si ca NU aveau voie sa-mi aplice termenul de Remediere de 30 de zile, ca pt. o defectiune Ulterioara, obisnuita...


In fine, dupa vreo 3 saptamani, a venit un tanar care a curatat conexiunea firului si o 'zis' ceva de prima echipa, care nu o fost in stare sa faca conexiunea cum trebuia, ..ce, evident, Nu avusese cum sa fie verificata cu ton, inaintea portarii efective tehnice...


M-am sunat, pe ambele, de pe celelalte numere R.D.S., Fix, si Mobil, din un al 2-lea apartament, ..si pe Detaliata alocata pt. numerele mai vechi am vazut ca.. cele doua numere portate au fost corect inregistrate si in Serverul de Tarifare.


Asa ca, dupa niste 'scapari' ale R.D.S.-ului, din cauza rigiditatii unor reguli interne, ..si reaua-intentie a celor de la TeleMobil - Zapp si RomTelecom, totul a iesit bine cu portarea.


Dar, repet, am 'umblat dupa fundul lor', si i-am luat la rost si pe aia de la A.N.C.O.M., ca si mentalitate, inclusiv pe alte probleme de Telefonie, ..caci, pana una-alta, ultimii is platiti din banii cetatenilor.


Cine are comentarii negative, sa se abtina.   B)

RDS foloseste mufe RJ11 sau righleta pentru conectari, nici unu neavind nevoie de curatarea firului.

Indiferetn de nationalitatea sau limba de vorbit al omului daca e prost atunci e prost daca e destept e destept, daca e prost dar da interes in ce face face treaba buna si daca e destept dar nu da interes va face o treaba proasta. Deci  "om + interesul in lucrearea executata" = "calitatea lucrari" si in formula asta nu prea are loc nationalitate, culoare de piele, loc de nastere, loc de traire ....

#17
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,386
  • Înscris: 21.11.2008
Nu e vorba de Nationalitate, stai linistit, din moment ce il am prieten pe un VicePresedinte U.D.M.R., ..insa se face cum se face ca exact acelasi tip, de Etnie Maghiara, care mi-a instalat Net-ul in 2006, ..si nu mi l-a verificat bine, --..exact acela a legat firul de la numarul de RomTelecom -in mod ineficient -la R.D.S., in 2009, --asa ca trebuie sa constati ca e mai mult decat o coincidenta ca taman cu ei am patit-o, au fost situatii cand am dat peste Angajati Maghiari care erau si cam cu Aere Etnice, sa stii, ..insa nu era cazul astuia, ..dar la Relatii Clienti, in mod clar, da..!

Si nu era vorba ca era 'Prost', dar 'Adormit' era, ..in ambele ocazii, peste timp, la cele 2 montari...

Treaba cu "curatarea" firului.. era un fel de exprimare, -adica nu era conectat bine, o comentat in acest sens chiar angajatul R.D.S.&R.C.S. care o trebuit sa remedieze in urma primului... Si s-o pus si o taiat din capatul firului, l-o masurat de semnal, ..ca abia apoi sa-l bage din nou in priza proprie...


In rest, chiar is multumit cand am dat peste Maghiari ce stiau bine treaba, ..mai ales ca o stiau mai bine ca Romanasii...

Asa ca, personal, sper ca nu ai inteles altceva. Am si simtit, intuit, ..ca o sa observi ce am scris...

Doar ca nu apuc sa mai detaliez de fiecare data, ..nuantele.

Restul, intelegi ce zic... Vorba ta:  ;)

Edited by Lopatar, 19 June 2009 - 23:00.


#18
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006

 The.1, on 18th June 2009, 17:42, said:

care v-ati mai portat numarul de telefon in reteaua rds, ati mai intampinat probleme?
decurce usor portarea ?
sunt probleme cu tarifarea convorbirilor dupa portare ?
eu vreau sa-mi portez un abonament voda catre rds si nu stiu cum decurg lucrurile.
poate ma ajuta cineva cu niste informatii
mersi

Am portat si eu un numar de orange (prepay) in rds prin ianuarie sau februarie.
Bineinteles ca nu s-a portat din prima si a trebuit sa fac cateva sesizari pana s-a facut portarea.
Cu toate ca pe cererea de portare este trecut faptul ca numarul de telefon mobil nu va fi functional timp de 4 ore , iar cel de fix 5 ore, mie nu mi-a mers sa primesc apeluri vreo 10 ore.
Din orange se aude bipul de portare, din alte retele e vazut ca apel catre rds, pe portabilitate.ro apare ca portat.
In schimb problema apare la apelurile din digi catre nr portat.
Persoane care ma sunau din digi erau taxate pentru o parte din apelurile catre mine ca apel catre rds, iar pentru alta parte din minute ca apel catre orange cu costul suplimentar aferent.
Am sunat odata la ei sa le raportez problema si mi s-a spus ca nu pot sa fac eu sesizare in locul celor care au fost taxati si pentru a se efectua verificari trebuie sa sune ei la RC.
Am mai auzit astfel de cazuri si pt numere portate din vodafone pe forum.
Tind sa cred ca e o problema ce tine de sistemul de taxare si facturare a RDS  si sper sa se remedieze in curand, pentru ca nu e tocmai placut ca avand digi cei care ma suna dinj digi sa fie taxati ca apel catre orange

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate