Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Loganul, în topul nemțesc al „programului rabla“

- - - - -
  • Please log in to reply
300 replies to this topic

#1
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
Cei mai mulți dintre șoferii interesați să beneficieze de bonusul de 2.500 euro preferă o mașină produsă de Volkswagen, dar următoarele mărci în top nu sunt nemțești, ci Dacia, Ford și Fiat

Posesorii de mașini "casabile" nu-și permit, de regulă, o mașină germană.


Quote

Dacia se află pe locul doi între mărcile de mașini cu care vor să-și înlocuiască un automobil
mai vechi de nouă ani sutele de mii de germani care și-au manifestat interesul pentru versiunea germană a "programului rabla".

După casarea unui automobil vechi și achiziționarea unuia nou, nemții vor primi din partea unei agenții guvernamentale o primă de 2.500 euro până la epuizarea unui fond de 1,5 miliarde euro menit să sprijine cea mai puternică industrie auto din UE, care nu a fost ferită de efectele recesiunii. Însă, potrivit Der Spiegel, scopul programului a fost atins numai în parte. Deși 17,2% dintre cei interesați de prima de la stat vor să achiziționeze o mașină produsă de concernul Volkswagen, celelalte preferințe nu se îndreaptă către mărci nemțești.





Automobilele Dacia (produse de Renault în România și în alte state din afara UE), Ford (produse în câteva state europene de compania americană), respectiv Fiat (din Italia) par a fi preferatele nemților, în detrimentul altor mărci naționale. Cu toate acestea, este prea târziu ca Guvernul de la Berlin să mai dea înapoi după ce peste 500.000 de oameni și-au manifestat interesul pentru bonusul mult mai consistent decât în alte state UE (doar 1.000 de euro în Franța). Cele 1,5 miliarde nu pot acoperi decât 600.000 solicitări, înregistrate pentru mașini achiziționate între 14 ianuarie și 31 decembrie 2009. Unii germani se tem ca nu cumva să se îndatoreze prea mult pentru achiziționarea unei mașini noi, căci banii nu-i pot primi decât după ce dovedesc înmatricularea unui automobil nou-nouț sau vechi de până la un an.

Or, nemții, care nu au avut bani să-și schimbe mașina vreme de nouă ani, probabil că nu-și vor permite nici acum să achiziționeze o marcă națională, astfel că nici rabla casată nu va fi fost de producție germană, nici mașina nou-cumpărată.

Prin urmare, consideră criticii programului, producătorii naționali nu vor beneficia prea mult de cele 1,5 miliarde euro. Alte critici au fost aduse faptului că încasarea primei a fost condiționată de înmatricularea unei mașini noi. Ecologiștii au susținut că banii s-ar fi cuvenit și celor care își casează automobilul și nu-și vor mai cumpăra un altul, pentru că au de gând să circule numai cu mijloacele de transport în comun.

Pentru că producătorii auto din Germania s-au confruntat cu o diminuare a cererii de 17% în 2008 (după prăbușirea vânzărilor în ultimul trimestru), Cabinetul Angelei Merkel i-a vizat în primul rând prin măsurile de stimulare economică în valoare de 50 miliarde euro.

Deși Süddeutsche Zeitung a relatat că unii dealeri de mașini raportează vânzările sporite de 10 ori de la anunțarea ?programului rabla?, față de ultimele luni ale lui 2008, nu se știe dacă vânzările vor crește și după epuizarea celor 1,5 miliarde euro.


http://www.gandul.info/actualitatea/loganu...ml?3927;3866587

Edited by Basarab, 06 February 2009 - 16:57.


#2
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005
sa vedem daca vor avea suficiente masini astfel incat sa satisfaca cererea. Ca am inteles ca e regula: primul venit , primul servit. Oricum, chestia asta loveste adanc in inima romanilor, cum dumnezeu nemtii prefera Dacia in locul unui Opel, Ford, skoda etc?

Edited by acusila, 06 February 2009 - 18:14.


#3
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008
dupa titlu, ma gandeam ca Dacia sa fie masina dusa la program  :naughty:  Ar fi fost o decizie mai cu cap, parerea mea, nu aruncati cu.. :tomato:

#4
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

View Postlawrence38, on Feb 6 2009, 18:09, said:

dupa titlu, ma gandeam ca Dacia sa fie masina dusa la program  :naughty:  Ar fi fost o decizie mai cu cap, parerea mea, nu aruncati cu.. :tomato:


Si eu am inteles prima oara la fel , dar ma bucur , ca un produs romanesc merge la export , indiferent de care (pana si un telefon , daca e made in RO) ma faca sa zic , ca mai facem si noi , doar nu numai sa consumam .

#5
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,126
  • Înscris: 05.02.2009
e clar ,daca ai citat din gandul!
credeam ca ai gasit asa ceva in presa germana.
spune-mi cate loganuri ai vazut in germania?
daca citeai presa germana aflai ca in programul asta intra maxim 600000 autoturisme.plus de asta germania nu are taxe de poluare precum are fascinanta romanie pentru simplu fapt ca aia fac produse de Calitate nu rebuturi!!!!
vrajeala asta cu loganul nu o sa mai tina mult,in romania nu se cumpara ,afara nici atat nu o sa se cumpere ca aia nu sunt asa de snobi ca romanul sa vorbeasca de rable si poluare,asa ca in scurt timp....FALIMENTUL!!!!

#6
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007
:D :D :D  

Foarte tare stire si absolut previzibila! Dacia le pute multor fitosi dar nu e degeaba lider de piata in RO - o sa vinda din ce in ce mai mult si pe pietele vestice. Pentru cei mai multi dintre oameni masina e doar un mijloc de transport iar achizitionarea unui automobil nu e ghidata de cit 'face' pina la suta sau de clima 'bizonica'. Iar atunci cind banii sunt scumpi nu te mai grabesti sa-i dai pe chestii care nu-ti sunt absolut necesare... Zicea bine bivolu' ala de Stroe ca or sa vinda mai multe masini in germania decit in ro in 2009...

#7
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View Postconnectorxp, on Feb 6 2009, 19:28, said:

Si eu am inteles prima oara la fel , dar ma bucur , ca un produs romanesc merge la export , indiferent de care (pana si un telefon , daca e made in RO) ma faca sa zic , ca mai facem si noi , doar nu numai sa consumam .

Viva la lohn, atunci, ce sa zic...

#8
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008
nu vad de ce ai da o masina proasta pentru una si mai proasta....

sunt sigur ca sunt si alte masini in programul lor

#9
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007
Ce aveti ma cu Dacia, ce va facut???

ca Logan de avut sigur n-ati avut, n-am vazut inca proprietar de orice marca, asa pornit impotriva propriei masini

#10
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005
Pai nu e de mirare, se duce neamtu cu golfu I , ia 2500 de euro, mai pune inca pe atata (salariul pe o luna) si isi ia masina noua.
Mi se pare scenariul perfect pentru neamtu care nu da 2 bani pe masina (din moment ce pana acum a mers cu un cazan), ce ati vrea sa-si ia ? Lamborghini ?

#11
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008

View PostMig VWFan, on Feb 7 2009, 19:06, said:

Pai nu e de mirare, se duce neamtu cu golfu I , ia 2500 de euro, mai pune inca pe atata (salariul pe o luna) si isi ia masina noua.
Mi se pare scenariul perfect pentru neamtu care nu da 2 bani pe masina (din moment ce pana acum a mers cu un cazan), ce ati vrea sa-si ia ? Lamborghini ?

pai pentru tarile civilizate loganul e cam de unica folosinta...il iei , mergi 1 an 2 ani arunci , iei altul...dar nemtii isi permit asta. noi nu , noi suntem pe langa putere economica buna... noi nu ne permitem asa ceva...

pe neamt nu il intereseaza ca se strica sau ca rugineste pentru ca ia alta la o adica.. pe noi ne intereseaza si calitatea pentru ca nu ne permitem sa le inlocuim ca pe soseste cum fac nemtii

#12
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,126
  • Înscris: 05.02.2009
mai masina asta loganul trebuie sa isi vada sa zic asa lungul nasului.nu a m nimic personal cu masinile in afara de faptul ca efectiv e un razboi mediatic ca doar doar o sa le bage pe gat romanilor prin tot felul de smecherii cum ar fi taxa de inmatriculare!!!!

#13
valeriu.b

valeriu.b

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 17.09.2007
Au trecut ani de zile de cand firme mari gen VW, Kia, Hyundai etc anuntau ca lucreaza la un produs de 3-6k euro, cu intentia declarata de a concura modelul Logan.
Apropo de razboiul mediatic.

http://www.automarke...ogan-10821.html
http://www.cotidianu...ogan-47484.html

Ceva rezultate?

Edited by valeriu.b, 08 February 2009 - 11:23.


#14
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,126
  • Înscris: 05.02.2009
dar firmele de care zici tu nu fac scandal pe langa guvern sa fie protejate de taxe si sa mai si primeasca ajutor de stat adica de la noi toti!!!
ai auzit vreun producator german sa vrea taxe de poluare pentru masinile concurentei? asta numai aici in romania e posibil. cat o mai fi,eu sper sa se reglementeze cat de curand asa dupa modelul poloniei si cei care rezista pe piata sa reziste iar restul sa falimenteze.asa e normal sa fie intro societate capitalista,e complet aiurea sa inoti impotriva curentului. plus de asta afara la bani mai putini decat ai da pe un logam iti iei un VW lupo,polo, Kia i30 si multe astea iar daca nu poti lua la jumate din banii astia o masina de 3-4 ani ,masina care e cu 10 clase peste Logan.

#15
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007
s-o crezi tu ca aia nu cer protectia guvernului, numa ca metodele  sunt altele- . nu mai fiti naivi

#16
Above_Gods

Above_Gods

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 844
  • Înscris: 03.06.2008

View Postady_77, on Feb 8 2009, 11:58, said:

dar firmele de care zici tu nu fac scandal pe langa guvern sa fie protejate de taxe si sa mai si primeasca ajutor de stat adica de la noi toti!!!
ai auzit vreun producator german sa vrea taxe de poluare pentru masinile concurentei? asta numai aici in romania e posibil. cat o mai fi,eu sper sa se reglementeze cat de curand asa dupa modelul poloniei si cei care rezista pe piata sa reziste iar restul sa falimenteze.asa e normal sa fie intro societate capitalista,e complet aiurea sa inoti impotriva curentului. plus de asta afara la bani mai putini decat ai da pe un logam iti iei un VW lupo,polo, Kia i30 si multe astea iar daca nu poti lua la jumate din banii astia o masina de 3-4 ani ,masina care e cu 10 clase peste Logan.

lupo si polo(sa nu vorbim de pretul unui polo ! ) sunt niste pocnitori mici de masini iar i30 este mai scumpa ca loganul . iar poate unii oameni sunt asa de batuti in cap ca vor o masina noua .
si daca statul german a inregistrat cresteri la masini non-germane pt progrmaul rabla , in special Dacia , caci despre ea tot tipati pe aici , ce va  agitati atat ca e logan .
mie nu imi place loganul , insa nu spun ca e o masina nereusita , ca e o insulta la adresa umanitatii , etc. cine vrea isi cumpara logan , cine vrea mai mult confort in banii aia cumpara de exemplu polo dar pierde mult spatiu din masinii , iar cine vrea aproximativ acelasi spatiu si mai mult confort cumpara de exemplu un i30 dar o sa plateasca mai mult .
iar baietii smecheri isi cumpara BMW de acum >10 ani cu > 500 000 km neaparat cu <3000 EUR si ... sunt cei mai smecheri .

iar taxa de poluare o sa dureze atat timp cat salariile romanilor o sa fie mici , ca masura de protectie impotriva cazanelor , lucru bun totusi intr-o tara plina de noxe si alti compusi ai gazelor de evacuare . aici recunosc , taxa trebuia calculata in functie de cat polueaza un automobil in realitate (pe tester) si nu in functie de ce norma EURO indeplineste .

#17
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006

View Postsupramax, on Feb 8 2009, 11:05, said:

pai pentru tarile civilizate loganul e cam de unica folosinta...il iei , mergi 1 an 2 ani arunci , iei altul...dar nemtii isi permit asta. noi nu , noi suntem pe langa putere economica buna... noi nu ne permitem asa ceva...

pe neamt nu il intereseaza ca se strica sau ca rugineste pentru ca ia alta la o adica.. pe noi ne intereseaza si calitatea pentru ca nu ne permitem sa le inlocuim ca pe soseste cum fac nemtii

Cum traieste romanul numai cu impresia ca in vest oamenii fac 2 pasi si mai arunca un sac de bani pe geam numai sa-l vada vecinul ca si-a luat smecherie de masina. Daca merge un an doi si apoi il arunca, cum draq de au mers 9 ani cu G3 si nu l-au mai aruncat. N-o baga p-aia ca G3 e masina si Loganul nu ca asta nu tine decat la cei care au ca tinta masini de pana in 4000E. Ce draq e asa de greu de inteles ca dupa 10 ani, un ansamblu de fiare trage sa moara daca nu-i vre-o piesa de colectie. Oamenii aia n-au schimbat masina de saracie, nu ca or fi gasit chintesenta calitatii.
Ce draq e asa de greu de inteles ca suntem o tara de distribuitori, vanzatori, importatori, etc care in afara de niste soft, cateva tzoale, niste cablaje/cabluri si tevi de la Galati, nu exportam mai nimic, insa suntem 22 de milioane. Orice pleaca la export e bine-venit, iar aversiunea unora ca se vinde conserva nationala la altii e chiar de neinteles.

Edited by filipxxx, 08 February 2009 - 12:58.


#18
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,126
  • Înscris: 05.02.2009
foarte bine ca se exporta,din partea mea sa se exporte toata productia,pe mine ma enerveaza asa zisul producator national cu pretentiile anticoncurentiale.
daca ei sunt asa de buni si cautati de ce cer ei guvernului sa mentina taxa auto si pe langa asta si triplata? de ce vor ei sa fie bagati afund de tot in tampenia aia de program rabla? daca au asa piata la export si sunt asa de apreciati de romani de ce nu joaca cinstit? si pe langa asta conducerea uzinei mai scoate in strada sclavii sa strige sus si tare ca ei vor taxa auto la second-hand. e penibil,se fac a nu stiu cata oara de cacao,efectiv recunosc pe fata ca le e frica de masinile vechi si foate vechi. eu stau si ma inteb ce faceau cei de la Dacia daca guvernul nu dadea comenzi grele ani de zile pt politie ,primarii etc?
va spun eu ,erau falimentari demult.  
mie unul nu mi se pare normal ca pentru cateva mii de angajati sa fiu obligat sa scot din buzunar bani grei sa-mi inmatriculez in romania masina mea personala,inscrisa pe mine intr-o alta tara a UE. cu toate ca nu locuiesc permanent in romania si in aparenta nu m-ar afecta,nu pot sa nu abserv ticalosia celor din guvern dar in pacate si resemnarea cetateanului de rand.resemnare provocata de razboiul mediadic dus pe toate posturile tv de cei interesati( producatori si anumiti importatori care-si permit sa dea spaga grea politicului)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate